Termin: 15.10.2011 (sobota)
Start: godz. 09:00
Miejsce: Sklep BARD ul Szewska Wrocław
Wejściówka: 10 zł od osoby
Format:
2800 pkt, rozpiski jawne
Zgłoszenia:
Zgłoszenia zawierające imię, nazwisko, oraz rozpiskę (txt, html, pdf, rst) przyjmujemy pod adresem e-mailowym wfb.gamblers@gmail.com
Wysłanie zgłoszenia do 14.10.2011 do 15:00 będzie premiowane dodatkowymi 3 dużymi punktami do klasyfikacji generalnej.
Numer Graczy (ID) ze strony Polskiej Ligi WFB http://ranking.wfb-pol.org/players.php
Sędzia: Gamblersowy kolektyw
Stoły: 60×48 lub 72×48 (zależy od ilości osób)
Zasady turnieju:
* Zasady turnieju zgodne z 8 edycją WFB.
* Rozpiski jawne, zakaz wystawiania bohaterów, lordów i dowódców imiennych.
* Obowiązują aktualne oficjalne erraty i FAQi oraz polskie uściślenia sędziowskie (http://strony.aster.pl/barbaros/usc8.pdf).
* Gramy na wirtualny LOS.
Dopuszczone listy armii:
* wszystkie aktualne AB
* Chaos Dwarfs wg Indy Chos Dwarfs
* nowe jednostki dla VC z White Dwarf'a
Ograniczenia:
Kompozycja:
* Warlock Engineer 0-3.
* Maksymalnie 3 bohaterów z zasadą Ethereal.
Magia:
* Podczas jednej fazy magii można użyć maksymalnie 12 kostek magii (Power Dice).
* Bohaterom przysługuje "look out, sir" od następujących czarów: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway (11-12 efekt).
Progi punktowe: co 220 pkt.
0-219 10:10
220-439 11:9
440-659 12:8
660-879 13:7
880-1099 14:6
1100-1319 15:5
1320-1539 16:4
1540-1759 17:3
1760-1979 18:2
1980-2199 19:1
2200+ 20:0
Bonusy małych punktów:
* 100pkt za generała,
* 100pkt za BSB,
* 25pkt za inne sztandary,
* 50pkt za zabicie lorda/bohatera przez czempiona w pojedynku,
* 50% wartości uciekającego bądź "sćwiartkowanego" oddziału.
punkty dodatkowe:
przygotowanie do bitwy 0-2 pkt (kości, miarka, AB)
pomalowana armia 0-3 pkt
movement traye 0-1 pkt
wysłana rozpiska 3 pkt
Nagroda z puli wejściówek
start godz: 9:00
koniec godzina 18:00
scenariusze:
1. BATTLELINE
2. BLOOD and GLORY
- zasady zgodne z podręcznikiem głównym z uwzględnieniem:
* Gra kończy się na koniec fazy, w której odporność jednej z armii spadnie do 3 lub mniej punktów. Zwycięzca otrzymuje 20pkt od których odejmuje się jeden pkt. za każdy stracony w trakcie bitwy własny pkt. odporności (min. do wyniku 16:4). Jeżeli żadna armia nie zostanie złamana w trakcie gry, lub obie armie zostaną złamane w tej samej fazie, bitwa kończy się remisem a obie armie otrzymują po 10pkt zwycięstwa. Następnie wynik ten jest modyfikowany o różnicę pkt. odporności straconych przez obu graczy. Wynik jest modyfikowany o różnicę na korzyść armii, która straciła mniej punktów odporności.
Przykład: Armia A straciła 4 pkt odporności, armia B straciła 1 pkt odporności. Różnica wynosi 3. Wynik bitwy to 13:7 na korzyść armii B (10+3).
Modyfikacja nie może dać wyniku lepszego niż 15:5.
3. Battline line
wystawianie jak Meeting Engagment (bez rzucania na rezerwy)
Proxy dopuszczone do 25%
Nadrzędny Regulamin
Kod: Zaznacz cały
1. BYE
jeżeli NIE z winy gracza, nie może on zagrać bitwy (nieparzysta ilość uczestników), powinien dostać (minimalna róznica małych potrzebna):
1. runda 15:5
2. runda 15:5
3. runda 15:5
2. DROP
Jeżeli ktoś dropuje bitwę, parringi są reorganizowane, a osoba dropująca dostaje 0 puntków.
3. Przygotowanie do gry
powinno się punktować, i wymagać posiadania kostek, miarek i podręczników +1 punkt za każdy element
4. WAŁY
Udowodniony wał, choćby nie rzutował na dalszą bitwę (mam na myśli umyślne, celowe wprowadzanie przeciwnika w błąd) należy weryfikować na korzyść zwałowanego 20:0. Jeżeli sytuacja jest sporna, rozstrzyga sędzia - i to on odpowiada za właściwość werdyktu!
5. Recydywa
każdy, kto wielokrotnie będzie łamał zasady dostaje bana na turnieje do odwołania