O&G 1500 pkt.

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
5zyCh4
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 101
Lokalizacja: Ożarów Maz.

O&G 1500 pkt.

Post autor: 5zyCh4 »

O&G Army 1500

*@Black Orc Big Boss | 136 pkt.
General; HA; Shield;
Martog's Best Basha [15]
Warboss Umm's Best... [30]

@Black Or Big Boss | 155 pkt.
BSB; HA;
War Banner [25]
-Boar [16]

@ 25 Orc Boyz Big'Uns | 330 pkt.
Boss; Musician; Standart; Shield;
Mork's Spirit-Totem [50]

@ 30 Night Goblins | 110 pkt.
Boss; Musician; Standart

@ 30 Night Goblins | 110 pkt.
Boss; Musician; Standart

@ 5 Wolf Raiders | 71 pkt.
Musician; LA; Spear;

@ 5 Wolf Raiders | 71 pkt.
Musician; LA; Spear;

@ 8 Squig hoppers | 120 pkt.

@ 8 Squig hoppers | 120 pkt.

@ 2 GoblinSpearChukka | 70 pkt.

@ Giant | 205 pkt.

Casting pool: 0
Dispel pool: 2

Total Army cost: 1498

#################

Mam zamiar tym zagrać w tym tygodniu przeciw TK. Nie robiłem jej pod tą armię. Ma być w miarę uniwersalna.

Co o tym sądzicie? :roll:
.

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9573
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Całkiem spoko. Polecam:

wywal warda i daj effigy. jego jednostki będą cię hitować na 6 :) a te lepsze na 5+. IMO to lepsze niż ward.

bsb z warbannerem..hmm. ja bym dał collara (super na tk, bo skorpion ci KB nie zrobi :)) i jakiś fajny itemik. moze SoM i buty? masz koleżkę z 4atakami ws6 s5 i niewrazliwego na giganty i skorpy.

pozatym może byc. szkoda, że nie masz po 1 fanolu.

punkty tnij na:
championach w gobbosach, championie w big unsach, wywal jeszcze ze 2-3 big unsów.


A co do bitwy, to jeśli nie dasz sobie zaszarżować squigów np. skorpionem albo rydwanami to masz zwycięstwo w kieszeni :) (prawie)

Pozdr!

Awatar użytkownika
5zyCh4
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 101
Lokalizacja: Ożarów Maz.

Post autor: 5zyCh4 »

Dzięki za rady.

Też żałuję, że nie wcisnąłem ani jednego fanatyka, ale cóż. Taki lajf :wink: . Zadztanawiałem się nad wywaleniem tego Warbannera. Fakt, przeciw armii TK nie za wiele pomoże, ale podczas bitew z "żywymi" armiami (chyba) mógłby się przydać.

Zastosowałem Twoje propozycje zmian i skleiłem coś takiego:

#################


O&G Army 1500

*@Black Orc Big Boss | 141 pkt.
General; HA; Shield;
Martog's Best Basha [15]
Effigy of Mork [35]

@Black Or Big Boss | 175 pkt.
BSB; HA;
Sword Of Might [10]
Bigged's Kickin' Boots [30]
The Collar Of Zorga [5]
-Boar [16]

@ 23 Orc Boyz Big'Uns | 310 pkt.
Boss; Musician; Standart; LA; Shield;
Mork's Spirit-Totem [50]

@ 29 Night Goblins | 107 pkt.
Boss; Musician; Standart

@ 30 Night Goblins | 110 pkt.
Boss; Musician; Standart

@ 5 Wolf Raiders | 71 pkt.
Musician; LA; Spear;

@ 5 Wolf Raiders | 71 pkt.
Musician; LA; Spear;

@ 8 Squig hoppers | 120 pkt.

@ 8 Squig hoppers | 120 pkt.

@ 2 GoblinSpearChukka | 70 pkt.

@ Giant | 205 pkt.

Casting pool: 0
Dispel pool: 2

Total Army cost: 1500
.

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

collar nie chroni od Giganta Kołata...bo i w jaki sposob?
gigant nijak nie trafia...no z wyjatkiem TK

druga rozpa znacznie lepsza

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9573
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Czytaj dokładnie quas -> to rozpa na bitwę z TK :) ;)

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

nie doczytalem

generalnie chukki sa pod giganta?
jakbym ja gral TK z zielonymi to wziolbym katapke-ona naprawde jest grozna...zwlaszcza przy 8ld(7 na panike z niej)

i przydaloby ci sie cos co ma duzo atakow
bo gigant to support ale jak nie bedzie skakal to lipa-w koncu go prince wyjmie...

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9573
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Wiadomo, że bedzie katapka :) Ale collar i tak sie przyda. Na scorpy. Pozatym to całe 5 pts :roll:
A co do oddziałów z dużą ilością ataków, to ma 2x hoppersów. Szkoda, że nie ma jazdy savage, ale nie można mieć wszystkiego :)
Rozpa jest całkiem niezła. I Fajna :)

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

IMO zamiast jednych gobasow - allmighty savage daemons of destroy powinni wejsc.
Frenzy i duza ilosc atakow - czego wiecej chciec?


I wydaje mi sie ze ma to spory klimat.. Pustynia - a co na pustyni zyje? Savage.
Zamiast hoppersow analogicznie boar boyzi moga wejsc.. bardziej pasuja mi do walki na pustyni niz zyjace w glebokich jaskiniach grzybki ; )

Awatar użytkownika
5zyCh4
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 101
Lokalizacja: Ożarów Maz.

Post autor: 5zyCh4 »

Heh.

Ciekawe jak ta rozpa spisze się w praniu.

Wziąłbym tą jazdę Savage, ale zdaje mi się, że jednym klockiem NG nie za wiele zdołam zdziałać.

Poza tym, ta rozpiska przypominałaby mi coś w stylu "wszystkiego po trochu". Nie lubię :P :wink: .
.

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

nocniczki do walki to tylko z siatkami
wtedy sie calkiem niezle spisuja przeciwko szkieletom

Awatar użytkownika
nightclower16
Mudżahedin
Posty: 229
Lokalizacja: SNOT - Gdańsk

Post autor: nightclower16 »

Całkiem spoko ... ale jak iniwersalna rozpa to 2 scrole by się przydały ;)

Awatar użytkownika
5zyCh4
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 101
Lokalizacja: Ożarów Maz.

Post autor: 5zyCh4 »

W sumie to myślałem o wyrzuceniu giganta i dorzuceniu takich rzeczy jak siatki czy shamana do scrollami.

Zobaczę jak to się spisze w tym stanie jakim jest. Potem wyciągnę jakieś wnioski.
.

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

gigant na undeady to solidna inwestycja.. IMO truposze to jedna z niewielu armii na ktore warto go wystawiac - chociaz pump wagony czy doom diver tez powinny rozkrecac zabawe.

Ale ja bym duzego zostawil mimo wszystko.

Awatar użytkownika
5zyCh4
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 101
Lokalizacja: Ożarów Maz.

Post autor: 5zyCh4 »

Okazało się, że jutro jeszcze zagram jedną bitwę przeciw Chaosowi.

Zobaczymy co się będzie działo :roll: .
.

ODPOWIEDZ