Nasze rozpiski
Moderator: esgaroth
Re: Nasze rozpiski
Już jutro bitka z wampirami na 2400.
Wstępna rozpiska wroga, to zapewne 2 kostki GG, naturalnie korona z WS, pewnie 2 kostki ghuli, może jakiś corpscarcik... wampiry nastawione na magię - raczej nekromancką.
vs chadecja w składzie - lordzik na carpecie lub z kieliszkiem (chyba ten drugi dla testów) + magia hashuta,
na pewno daemonsmith w obstawie dwóch rakietnic, bankowo 2 ironskullcrakery,
Cory to jeszcze wielka niewiadoma, myślę nad wystawieniem 30HG+ 20IG (z dwurakami banner rerolla LD = 345). Jednak ciągle mi na mysl przychodzą 3 kostki po 40HG, sporo łuczników, lub małe oddziały infernali z blundami.
Opcja druga to testowanie rozpy nastawionej na porno ostrzał - 3 rakietnice, 2 mortary... problem jest z przeciwnikiem który dojdzie - co wtedy brać i mieć osłonę z blundów, czy robić lepiej kostki HG:d
Wstępna rozpiska wroga, to zapewne 2 kostki GG, naturalnie korona z WS, pewnie 2 kostki ghuli, może jakiś corpscarcik... wampiry nastawione na magię - raczej nekromancką.
vs chadecja w składzie - lordzik na carpecie lub z kieliszkiem (chyba ten drugi dla testów) + magia hashuta,
na pewno daemonsmith w obstawie dwóch rakietnic, bankowo 2 ironskullcrakery,
Cory to jeszcze wielka niewiadoma, myślę nad wystawieniem 30HG+ 20IG (z dwurakami banner rerolla LD = 345). Jednak ciągle mi na mysl przychodzą 3 kostki po 40HG, sporo łuczników, lub małe oddziały infernali z blundami.
Opcja druga to testowanie rozpy nastawionej na porno ostrzał - 3 rakietnice, 2 mortary... problem jest z przeciwnikiem który dojdzie - co wtedy brać i mieć osłonę z blundów, czy robić lepiej kostki HG:d
Nie wiem czy Bart czytałeś moje dylematy odnosnie Niszczyciela...praktycznie raz w grze każdy z nich łapie k3 ran... to trochę przerażające jeśli toczysz walkę albo idziesz pod gradem pocisków. Typa nie jest łatwo zranić, warda też ma,ale jednak 325 punktów? Sam nie wiem. Imo Niszczyciel potrafi mocno wpieprzyć, potworów się na pewno nie boi dzięki wysokiej I,WS,liczbie ataków, ale... ale...
Miotacz ognia. NIby fajny s5k3 ran ale powiedz mi dlaczego krasnoludy go nie używają? Bo imo pomimo swoich możliwości - jak wzornik uda się odpowiednio połozyć to śmierć w oczach, ale on narazie dobrze się niby sprwadza na flankach hmm tak 24 cale od środka - zakładając że mamy na tyle dużo śmiecia (w co wątpię) by sprawdzić jak będzie stała armia wroga. Potem się okazuje że wróg jest na przeciwko ciebie i ma 2 tury strzelania -jak zaczynałeś
Miotacz ognia. NIby fajny s5k3 ran ale powiedz mi dlaczego krasnoludy go nie używają? Bo imo pomimo swoich możliwości - jak wzornik uda się odpowiednio połozyć to śmierć w oczach, ale on narazie dobrze się niby sprwadza na flankach hmm tak 24 cale od środka - zakładając że mamy na tyle dużo śmiecia (w co wątpię) by sprawdzić jak będzie stała armia wroga. Potem się okazuje że wróg jest na przeciwko ciebie i ma 2 tury strzelania -jak zaczynałeś
Niszczyciel testuje T na 6 od drugiej tury, więc może jednak nie złapie tych ran tak łatwo
A wydawało mi się, że krasie nie używają miotacza bo ich ma o wiele mniejszy zasięg. Korzystając z przerzutu daemonsmitha, możemy znacznie zwiekszyć szanse połozenia łezki tam gdzie chcemy
A wydawało mi się, że krasie nie używają miotacza bo ich ma o wiele mniejszy zasięg. Korzystając z przerzutu daemonsmitha, możemy znacznie zwiekszyć szanse połozenia łezki tam gdzie chcemy
Hmm odnośnie Magmy:
kminisz 7 cali przed celem, rzut kością, kładziesz łezkę - jak wykulasz 2 ryzykujesz i przerzucasz, jak rzucisz 10 też źle, optymalnie wtedy rzucić 4-6 i biorąc pod uwagę fakt by przeciwnik miał więcej szeregów niż ludków w tych szeregach...Ktoś ma przy sobie wzorniczek by sprawdzić ilu to wrogów?
POjawia się też pytanko czy i tak nie lepiej rakietnicę. Ustawiasz z tyłu dwie pod opieką smitha kładziesz placek 5 calowy na wrogu i liczysz na hita -lub z rerolla.
To ok 12,5 cm śmierci z AP. Hmm to chyba jak się nie myle dotyka ok kwadrat 7x7chłopa(49)? lub w hordzie 21-24. Licac średnio 4t, to przynajmniej 7 trupów (-1pancerz np u Gg powoduje właściwie śmierć 6). W przypadku gdyby jednak szła kostka goblinów, mamy już 40 ludków, czyli 20 gobosów mniej...
Edit.
prawdopodobnie przy optymalnym rzucie Magmą liczba zabitych ludków - licząc optymalny rzut i siłę 5, zapewne była by większa niż w przypadku rocketa. Wadą jest tylko zasięg i 45punktów dodatkowych?
Odnośnie niszczyciela. Jest to naturalnie spór o kostki , ale ja zagrałem i dwa razy miałem wsadzając sobie łącznie 3 rany.
kminisz 7 cali przed celem, rzut kością, kładziesz łezkę - jak wykulasz 2 ryzykujesz i przerzucasz, jak rzucisz 10 też źle, optymalnie wtedy rzucić 4-6 i biorąc pod uwagę fakt by przeciwnik miał więcej szeregów niż ludków w tych szeregach...Ktoś ma przy sobie wzorniczek by sprawdzić ilu to wrogów?
POjawia się też pytanko czy i tak nie lepiej rakietnicę. Ustawiasz z tyłu dwie pod opieką smitha kładziesz placek 5 calowy na wrogu i liczysz na hita -lub z rerolla.
To ok 12,5 cm śmierci z AP. Hmm to chyba jak się nie myle dotyka ok kwadrat 7x7chłopa(49)? lub w hordzie 21-24. Licac średnio 4t, to przynajmniej 7 trupów (-1pancerz np u Gg powoduje właściwie śmierć 6). W przypadku gdyby jednak szła kostka goblinów, mamy już 40 ludków, czyli 20 gobosów mniej...
Edit.
prawdopodobnie przy optymalnym rzucie Magmą liczba zabitych ludków - licząc optymalny rzut i siłę 5, zapewne była by większa niż w przypadku rocketa. Wadą jest tylko zasięg i 45punktów dodatkowych?
Odnośnie niszczyciela. Jest to naturalnie spór o kostki , ale ja zagrałem i dwa razy miałem wsadzając sobie łącznie 3 rany.
Ostatnio zmieniony 20 paź 2011, o 09:05 przez BOGINS, łącznie zmieniany 2 razy.
Jeśli mogę dołączyć się do dyskusji to popieram BOGINS-a iż rakietnica jest dużo bardziej użyteczna a dodatkowy fakt o którym nikt nie wspomniał to za małą dopłatą 55 pkt mamy 2 rakietnice do 1 Magmy..... i jak dla mnie jest to przeważający argument. Rakietnica jest cholernie uniwersalna, pod względem celów, wystawić można ją gdziekolwiek (tutaj Magma przegrywa gdyż optymalne jej ustawienie to na flankach i oddawanie strzału w bok jednostek... i tutaj uważam że będzie działać to jako straszak na przeciwnika i szybko się jej pozbędziemy (do tego magma musli być bliżej wroga, więc wróg może zasypać ja MM, DD, BS spamem, bądź w ostateczności Klopa/Działem)....
Ale na niektóre armie oparte na piechocie potworów MI (Ogry, Trolle, Kroxigory, WoCH) będzie nieoceniona ...
To taki wynik "teoretyko warhammerowej analizy" ale w boju dopiero należy to sprawdzić bo jak wiem wyniki mogą być zupełnie inne.
Ale na niektóre armie oparte na piechocie potworów MI (Ogry, Trolle, Kroxigory, WoCH) będzie nieoceniona ...
To taki wynik "teoretyko warhammerowej analizy" ale w boju dopiero należy to sprawdzić bo jak wiem wyniki mogą być zupełnie inne.
Ze sprawdzeniem w boju jest tak jak z kupnem używanego auta. Raz sie przejedziesz - wszystkiego nie zobaczysz/usłyszysz, ale będziesz juz miał wyrobione zdanie :d
patrz że alfy romeo się psują
Tylko komu się chce sprawdzać to co niby już na papierze wygląda źle?
patrz że alfy romeo się psują
Tylko komu się chce sprawdzać to co niby już na papierze wygląda źle?
Panowie jak wam wychodzi testowanie maga lorda? Mi w sumie słabo... nie wiem czy to z braku kości, odpowiednich zaklęć czy co, ale po prostu jego obecność ogranicza się do odpalenia zaklęcia - z różnym skutkiem,przeważnei maryginalnym. Myślę nad dwoma smithami, jeden ze scrolem plus wyposażenie jako generał, drugi z calace do blokowania słabszych tur magii.
jaki wy schemat herosów obieracie?
jaki wy schemat herosów obieracie?
Zbliża się sobota i kolejna bitka z cyklu CHD vs skaveniuchy. Zapewne teraz taki formacik strategiconu na 1600 punktów. Myślę nad rozpą:
Daemonsmith=dispel,raczej charmed,gem, potion of ful (+1A, itp, przy s5 i łącznie 3 atakach moze byc ciekawy do ubijania gutter runerów czy coś tam). koszt ok 135punktów lub 170 jak dam level. raczej z magią hashuta, chociaż na skaveny może być lepszy ogień bądź death by podstawowym czarem na dalekim zasięgu próbować wyłączyć kółko zagłady, herosa jakiegoś, abome itp.
core: 2unity po 12 arczerów+tarcze+muzol i sztandar za 80pkt=160.
13infernali z dwurakami +FCG+ jakis baner do 15 punktów - chyba reroll paniki ? lub eternal flame za 240punktów.
wstępnie więc już 535.
+Destroyer = 860
2*Irondemon skullcracer +680= 1540
60 punktów na level + infernal i HG (gdyby iron demon był w cenie jak w pedefie wtedy była by rakietnica...)
Wada brak strzelania i troszkę marnowanie potencjału daemonsmitha. Myślałem nad wywaleniem jednego iron demona lub destroyera i wstawienie właśnie 3 rakietnic (sobie pomyślałem że na 1600 punktów 3 placki 5 calowe to morderstwo), z drugiej strony mortar imperialny też to potrafi
W innym temacie pisałem nad opcją jeszcze 3 rakietnice +2 mortary (albo jeden napakowany) - koszt zaledwie 525 punktów. Hmm 2*iron demon+destroyer=1005 = różnica 480 punktów czyli irondemon i cos za 100.
Daemonsmith=dispel,raczej charmed,gem, potion of ful (+1A, itp, przy s5 i łącznie 3 atakach moze byc ciekawy do ubijania gutter runerów czy coś tam). koszt ok 135punktów lub 170 jak dam level. raczej z magią hashuta, chociaż na skaveny może być lepszy ogień bądź death by podstawowym czarem na dalekim zasięgu próbować wyłączyć kółko zagłady, herosa jakiegoś, abome itp.
core: 2unity po 12 arczerów+tarcze+muzol i sztandar za 80pkt=160.
13infernali z dwurakami +FCG+ jakis baner do 15 punktów - chyba reroll paniki ? lub eternal flame za 240punktów.
wstępnie więc już 535.
+Destroyer = 860
2*Irondemon skullcracer +680= 1540
60 punktów na level + infernal i HG (gdyby iron demon był w cenie jak w pedefie wtedy była by rakietnica...)
Wada brak strzelania i troszkę marnowanie potencjału daemonsmitha. Myślałem nad wywaleniem jednego iron demona lub destroyera i wstawienie właśnie 3 rakietnic (sobie pomyślałem że na 1600 punktów 3 placki 5 calowe to morderstwo), z drugiej strony mortar imperialny też to potrafi
W innym temacie pisałem nad opcją jeszcze 3 rakietnice +2 mortary (albo jeden napakowany) - koszt zaledwie 525 punktów. Hmm 2*iron demon+destroyer=1005 = różnica 480 punktów czyli irondemon i cos za 100.
No właśnie nie wiem w co pójść.
Daemon smith i cory w sumie byc muszą... i zabiorą ok 540 punktów.
reszta to rozkminka między tym co jest potrzebne na skaveny a to co się przyda ogólnie.
Myślałem też żeby za miast Destroyera (jednak) wziąć właśnie rakietnicę + mortara.
Modelu heleny raczej mieć nie będę.
Ogry do mortara mam
Cp tu jeszcze wykminić nie wiem
Daemon smith i cory w sumie byc muszą... i zabiorą ok 540 punktów.
reszta to rozkminka między tym co jest potrzebne na skaveny a to co się przyda ogólnie.
Myślałem też żeby za miast Destroyera (jednak) wziąć właśnie rakietnicę + mortara.
Modelu heleny raczej mieć nie będę.
Ogry do mortara mam
Cp tu jeszcze wykminić nie wiem