Skaveńskie Q&A
Moderator: Hoax
Re: Skaveńskie Q&A
Tak jest, ale pytanie, czy niezdany terror nie powoduje wymuszonego flee, a co za tym idzie mozliwa jest uciekczka od abomki.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Do 3k wystawisz max 3x takie same spece, czyli 2x gutterzy mogą się zakopać oraz 1x night runnerzy (połowa oddziałów gutterów, zaokrąglając w górę, może się zakopać). Powyżej 3k (grand army) możesz mieć 6 takich samych speców, więc 3x gutterzy mogą się zakopać. Limit NR jest dalej taki sam ze względu na ich zapis z armybooka.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Witam,
szybkie pytanie dla doświadczonych graczy:
opłaca się wystawiać Doomwheel w rozpach ?
szybkie pytanie dla doświadczonych graczy:
opłaca się wystawiać Doomwheel w rozpach ?
A dlaczego ? Tzn na jakie jednostki to można śmiało rzucić i ewentualnie jakie obrać taktyki do tego ? Bo nie za bardzo wiem czy zainwestować w Doomwheel.
po głębszych przemyśleniach i ograniu doszedłem do wniosku, że jest to słaby model - jest bardzo zero-jedynkowy.Gallanomen pisze:Witam,
szybkie pytanie dla doświadczonych graczy:
opłaca się wystawiać Doomwheel w rozpach ?
Jak trafisz na armie na smoku czy innym largu to jest fajny, ale jak trafisz na armie opartą na piechocie (a teraz jest większość takich armii) to jest mu ciężko się spłacić
Sry, ala imo nie masz racji. Jasne, jak pakujesz się od przodu w horde z GW to giniesz. Ale jak wpadniesz 50 slavami od przodu i doomwhelem od boku, to jest zupełnie inna historia. Jak za 150 pkt jest spoko.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Za te punkty są bardziej korzystne opcje... Doomwhell się w ogóle na piechotę nie nadaje - co chcesz posmyrać przeciwnika atakami z siłą 2... Jak doomwhell jest w walce z czymś więcej niż tylko śmietnikiem przeciwnika to utyka i zostaje tam, a następnie jest szybko rozkręcany. W mojej rozpisce nie ma dla niego miejsca. Nie ma thunderstompa nie jest unbreakable...
d6+1 hitów w szarży, a potem d3 robią swoje. To s6, więc rani zawsze na 2+, no i jest przed atakami. Ja na stratego biorę go na pewno.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Mam pytanie dotyczące doomwhella ze względu na to że posiadam polski podręcznik.
W opisie zasady miażdżenie wroga jest napisane że koło ma 2k6 ataków do każdej walki czyli jeśli np. zaszarżujemy coś i w następnej turze coś nas zaszarżuje czyli stykamy się z 2 oddziałami w walce to do prócz k3 z s6 pierwszy oddział bijemy 2k6 a potem rzucamy 2k6 na kolejny?
W opisie zasady miażdżenie wroga jest napisane że koło ma 2k6 ataków do każdej walki czyli jeśli np. zaszarżujemy coś i w następnej turze coś nas zaszarżuje czyli stykamy się z 2 oddziałami w walce to do prócz k3 z s6 pierwszy oddział bijemy 2k6 a potem rzucamy 2k6 na kolejny?
Mam pytanie co do dzwonu, a mianowicie. Jeśli gracz zaszarżuje nam na dzwon to ma do wyboru w kogo może bić tj. Grey Seer, popychaczy lub Rat Ogra - i tu rodzi się moje pytanie - gdy przeciwnik zabije Rat Ogra podczas walki wręcz to czy dzwon przestaje dzwonić tj. gdy rzucamy 3D6 i rozpatrujemy skutki ?