
Kila pytan poczatkujacego :P
Moderator: Gremlin
Re: Kila pytan poczatkujacego :P
Absolutna racja! Nie wiem gdzie mialem glowe jak to cytowalem, zwalam to na prace po 12h. Ale powiem szczerze ten rules to jakas lipa, dyskryminacja charactera 

- WitchHunter
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 147
czy hoda wypuszczona z oddziału z bannerem dającym flame ataki, też podlega tej zasadzie?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Nie. Jest to magiczna chmara strzał wypuszczona tylko w jednym momencie,w którym to staje się tylko magiczna i nie jest płonąca 
Byłoby zbyt pięknie gdyby strzały z HoDy były zarówno płonące i magiczne
Aczkolwiek nigdzie nie mam potwierdzenia wg RB, AB czy FAQ. Na logikę chyba nie można po prostu łączyć zdolności ze sztandaru z magicznymi zdolnościami broni czy pocisków.

Byłoby zbyt pięknie gdyby strzały z HoDy były zarówno płonące i magiczne

Aczkolwiek nigdzie nie mam potwierdzenia wg RB, AB czy FAQ. Na logikę chyba nie można po prostu łączyć zdolności ze sztandaru z magicznymi zdolnościami broni czy pocisków.


- WitchHunter
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 147
pytam bo spotkałem się , że koleś miał bohatera z SoM i mówił że nigdzie nie ma przeciwwskazań,
więc miał +1S i bił płonącymi ataki
dlatego pytam czy tak można?
więc miał +1S i bił płonącymi ataki

Mylisz się Heptunku.Heptun pisze:Nie. Jest to magiczna chmara strzał wypuszczona tylko w jednym momencie,w którym to staje się tylko magiczna i nie jest płonąca
Byłoby zbyt pięknie gdyby strzały z HoDy były zarówno płonące i magiczne
Aczkolwiek nigdzie nie mam potwierdzenia wg RB, AB czy FAQ. Na logikę chyba nie można po prostu łączyć zdolności ze sztandaru z magicznymi zdolnościami broni czy pocisków.
HoDA nie jest magiczną bronią i dopóki nie jest wystrzelona z magicznego łuku może być i jest płonąca jeśli jest wystrzelona z unitu z BotEF.
Zasada w RB wyraźnie zakazuje łączenia magicznych broni z flaming attacks, wystarczy poszukać trochę. Znaczy na magiczną broń zasada flaming nie działa [ str 69 ]...WitchHunter pisze:pytam bo spotkałem się , że koleś miał bohatera z SoM i mówił że nigdzie nie ma przeciwwskazań,
więc miał +1S i bił płonącymi atakidlatego pytam czy tak można?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
No OK lecz w AB jest napisane, że jest to 3D6 magicznych strzał. Jednak rozumiem, że jako item magiczny może być w normalny sposób łączona np.: ze sztandarem BoEF. Czy w takim razie Arcane Bodkins wystrzelony z oddziału z BoEF oraz z normalnego łuku też będzie płonący ?bigpasiak pisze:Mylisz się Heptunku.Heptun pisze:Nie. Jest to magiczna chmara strzał wypuszczona tylko w jednym momencie,w którym to staje się tylko magiczna i nie jest płonąca
Byłoby zbyt pięknie gdyby strzały z HoDy były zarówno płonące i magiczne
Aczkolwiek nigdzie nie mam potwierdzenia wg RB, AB czy FAQ. Na logikę chyba nie można po prostu łączyć zdolności ze sztandaru z magicznymi zdolnościami broni czy pocisków.
HoDA nie jest magiczną bronią i dopóki nie jest wystrzelona z magicznego łuku może być i jest płonąca jeśli jest wystrzelona z unitu z BotEF.


BezsensowneLaik pisze:będzie, co nie zmienia faktu że byłoby to bezsensowne połączenie.
Już prędzej można wykorzystać peagant of strikes.




A nawet majac magiczny łuk, to przecież na rzecz hejla się nie bierze jego zdolności.bigpasiak pisze:Mylisz się Heptunku.Heptun pisze:Nie. Jest to magiczna chmara strzał wypuszczona tylko w jednym momencie,w którym to staje się tylko magiczna i nie jest płonąca
Byłoby zbyt pięknie gdyby strzały z HoDy były zarówno płonące i magiczne
Aczkolwiek nigdzie nie mam potwierdzenia wg RB, AB czy FAQ. Na logikę chyba nie można po prostu łączyć zdolności ze sztandaru z magicznymi zdolnościami broni czy pocisków.
HoDA nie jest magiczną bronią i dopóki nie jest wystrzelona z magicznego łuku może być i jest płonąca jeśli jest wystrzelona z unitu z BotEF.
Płonąca hoda fajna rzecz

Jak jest ward na płonące to można wyjść z oddziału strzelić a w następnej wrócić zawsze.
Magiczny łuk traci swoje właściwości podczas wystrzeliwania HoDY, ale dalej jest magiczną bronią i nic tego nie zmienia.Piotras pisze:A nawet majac magiczny łuk, to przecież na rzecz hejla się nie bierze jego zdolności.bigpasiak pisze:Mylisz się Heptunku.Heptun pisze:Nie. Jest to magiczna chmara strzał wypuszczona tylko w jednym momencie,w którym to staje się tylko magiczna i nie jest płonąca
Byłoby zbyt pięknie gdyby strzały z HoDy były zarówno płonące i magiczne
Aczkolwiek nigdzie nie mam potwierdzenia wg RB, AB czy FAQ. Na logikę chyba nie można po prostu łączyć zdolności ze sztandaru z magicznymi zdolnościami broni czy pocisków.
HoDA nie jest magiczną bronią i dopóki nie jest wystrzelona z magicznego łuku może być i jest płonąca jeśli jest wystrzelona z unitu z BotEF.
Płonąca hoda fajna rzecz
Tak więc NIE.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
@Piotras - najprościej to dajesz czarce małej w oddziale GG z BoEF HoDę i wtedy się ona liczy jako flaming attacks. Jak ją wypuścisz z BSB (z Asyendis Bane) w tym samym oddziale to sorry, ale niestety nie stanie się płonąca.
Ostatnio zmieniony 24 paź 2011, o 12:34 przez Heptun, łącznie zmieniany 1 raz.


- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Komu? Na dzień dobry na 3+ walisznajprościej to dajesz czarce małej w oddziale GG z BoEF HoDę

Wojtek, "hiroł" musi trzymać hodę, ostatnio na orełu modny
