Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
Jako nadal uczący się grać WE chętnie posłucham, bo sam mam ostatnio problem ze zrobieniem czegoś z BSB.
Turniejowo nowe WEwenanty pisze: Anioł zagłady przerzuca się na budżetową kawę? Koniec świata (sic!).
12/4/5
wymieniaj; pPiotras pisze:Eee opcji jest dosyć sporo. Mam wymieniać....?
ostatnio zamiast Hody, biorę snajperki model tak samo miękki jak z Hodą, na cele z 3T fajnie się gra gorzej z czymś z 4T
Hoda jest bardziej uniwersalna ogarnie nie wygodne śmieci, dobije woundy na monsterze itp itd
Podwójna snajperka, kolo na orle z broszą i hełmem, włócznią.
Alter hełm + socm, bsb z słomką i socm, bsb z oakiem i jeszcze parę złożeń różnorakich na orle. Parę bym musiał sobie przypomnieć, to takie przykładowe.
ja tam zawsze haila jak już to daje na lorda.
Alter hełm + socm, bsb z słomką i socm, bsb z oakiem i jeszcze parę złożeń różnorakich na orle. Parę bym musiał sobie przypomnieć, to takie przykładowe.
ja tam zawsze haila jak już to daje na lorda.
Można kindreda na bsb dać ?Piotras pisze:Podwójna snajperka, kolo na orle z broszą i hełmem, włócznią.
Alter hełm + socm, bsb z słomką i socm, bsb z oakiem i jeszcze parę złożeń różnorakich na orle. Parę bym musiał sobie przypomnieć, to takie przykładowe.
ja tam zawsze haila jak już to daje na lorda.
W AB pisze, że BSB nie może mieć kindredów :/
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
mi sie wyśmienicie sprawdza ostatnimi czasy bsb na orle z SoR DH i magicznym mieczykiem z AP
xYz
primo, army builder to nie wyrocznia, zawsze army book w takich kwestiach.Luc pisze:Można kindreda na bsb dać ?Piotras pisze:Podwójna snajperka, kolo na orle z broszą i hełmem, włócznią.
Alter hełm + socm, bsb z słomką i socm, bsb z oakiem i jeszcze parę złożeń różnorakich na orle. Parę bym musiał sobie przypomnieć, to takie przykładowe.
ja tam zawsze haila jak już to daje na lorda.
W AB pisze, że BSB nie może mieć kindredów :/
Secundo czizas, czytajta ze zrozumieniem. Tam gdzie bsb jest to zaznaczyłem tak ładnie: bsb
Ogarniasz?
Hmm Gremlin - muszę to przetestować też
No ja army bookiem się sugerowałemPiotras pisze:primo, army builder to nie wyrocznia, zawsze army book w takich kwestiach.Luc pisze:Można kindreda na bsb dać ?Piotras pisze:Podwójna snajperka, kolo na orle z broszą i hełmem, włócznią.
Alter hełm + socm, bsb z słomką i socm, bsb z oakiem i jeszcze parę złożeń różnorakich na orle. Parę bym musiał sobie przypomnieć, to takie przykładowe.
ja tam zawsze haila jak już to daje na lorda.
W AB pisze, że BSB nie może mieć kindredów :/
Secundo czizas, czytajta ze zrozumieniem. Tam gdzie bsb jest to zaznaczyłem tak ładnie: bsb
Ogarniasz?
Hmm Gremlin - muszę to przetestować też
No nie napisałeś, że BSB to fakt zwracam honor.
Wszyscy czekaliśmy na propozycje BSB... a, że wcisnełeś do tego Altera to już inna historia
Ok nie odbiegajmy od tematu.
Wracając do rozpisek:
Lepszy Spellsinger 2lv z DS
czy
Spellsinger 1lv z DS i Ruby Ring
?
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Zaczynam się zastanawiać, czy ja jestem taki czepialski, czy zdolność dzisiejszej młodzieży do czytania ze zrozumieniem jest na taki niskim poziomie?Piotras pisze:Nie no jasne, ale już dość dawno zauważyłem, że często zwykły bobel istnieje tylko dla tej hody. Ciężko zrobić z nim coś, żeby nadawał się do czegoś więcej...
Chodziło mi o zwykłego Nobla, w gwoli ścisłości nawet czasami BEZ żadnego kindred'a.
Co do Twojego Spellsinger 2 lvl, ds i ring, najlepsza opcja
wybieram bramkę numer 3Luc pisze: Lepszy Spellsinger 2lv z DS
czy
Spellsinger 1lv z DS i Ruby Ring
?
xYz
ruby ring w WE jest moim zdaniem marnowaniem punktów - lepiej dać za to 2 GG.
Jeśli w rozpie jest duży mag to na małym nie ma sensu dawać poziomu - on służy jako arcane item slot i channel - w końcu level to kolejnych 3 GG:)
w optymalnej opcji to 30 strzałów w ciągu gry...
Jeśli w rozpie jest duży mag to na małym nie ma sensu dawać poziomu - on służy jako arcane item slot i channel - w końcu level to kolejnych 3 GG:)
w optymalnej opcji to 30 strzałów w ciągu gry...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Laik powiem Ci, że jak nie mam dużego maga i gram np. na małe punkty, to mały mag 2 lvl, scroll i ring jest piękny.
W rozpie z drzewem miałem ostatnio 4 ofensywne spelle. 2x treesinging, fury i mały pocisk z fire'a. Piękna sprawa jak mi wychodziło nawet na 5-6 kościach.
W rozpie z drzewem miałem ostatnio 4 ofensywne spelle. 2x treesinging, fury i mały pocisk z fire'a. Piękna sprawa jak mi wychodziło nawet na 5-6 kościach.
Jakaś taka dziwna rozpiska mi wyszła co wy na to?
Wood Elves Army - 1600
Spellweaver @ 275.0 Pts
Magic Level 4; Longbow; Lore of Life
Dispel Scroll [25.0]
Noble @ 130.0 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
10 Glade Guard @ 126.0 Pts Musician
10 Glade Guard @ 126.0 Pts Musician
7+1 Dryads @ 108.0 Pts
7+1 Dryads @ 108.0 Pts
6 Treekin @ 390.0 Pts
Treeman @ 285.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 40
Total Army Cost: 1598.0
Wood Elves Army - 1600
Spellweaver @ 275.0 Pts
Magic Level 4; Longbow; Lore of Life
Dispel Scroll [25.0]
Noble @ 130.0 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
10 Glade Guard @ 126.0 Pts Musician
10 Glade Guard @ 126.0 Pts Musician
7+1 Dryads @ 108.0 Pts
7+1 Dryads @ 108.0 Pts
6 Treekin @ 390.0 Pts
Treeman @ 285.0 Pts
Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 40
Total Army Cost: 1598.0
Okej - coś tam kminie nowego i mam pytanie odnośnie takiego kolesia:
1 Wardancer Noble @ 150.0 Pts
General; Wardancer
Berserker Sword [20.0] - Frenzy bez jego utraty czyli mam przy CC 5 ataków (6 ataków przy tańcu)
Spellshield [20.0] - ASv 6+ oraz MR (1)
Luckstone [5.0] - jednorazowy przerzut niezdanego ASv
Pytanie moje jest o ASv oraz wardy. Taki gostek ma ASv 6+, ma Warda na 6+ przeciwko wszystkiemu oraz WSv 4+ przeciwko magii, zgadza się ???
Nie jest jakoś drogi wypłaca w szarży 3 ataki z bazy,+1 atak za szarże i +1 atak za Frenzy z siłą 4 , zgadza się ???
Tylko gienkiem go chyba lepiej nie robić
Co o tym sądzicie ?
1 Wardancer Noble @ 150.0 Pts
General; Wardancer
Berserker Sword [20.0] - Frenzy bez jego utraty czyli mam przy CC 5 ataków (6 ataków przy tańcu)
Spellshield [20.0] - ASv 6+ oraz MR (1)
Luckstone [5.0] - jednorazowy przerzut niezdanego ASv
Pytanie moje jest o ASv oraz wardy. Taki gostek ma ASv 6+, ma Warda na 6+ przeciwko wszystkiemu oraz WSv 4+ przeciwko magii, zgadza się ???
Nie jest jakoś drogi wypłaca w szarży 3 ataki z bazy,+1 atak za szarże i +1 atak za Frenzy z siłą 4 , zgadza się ???
Tylko gienkiem go chyba lepiej nie robić
Co o tym sądzicie ?
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
zacznijmy od tego, że wardancer nie może mieć tarczy, wiec i luckstone opada.
A drugie, jeśli broń nie ma zapisku wardancer's weapon (czyli tylko blade's of loec) to nie można wziąć je na wd hero.
Ale nie mam podręcznika pod ręką, więc nie sprawdzę...
A drugie, jeśli broń nie ma zapisku wardancer's weapon (czyli tylko blade's of loec) to nie można wziąć je na wd hero.
Ale nie mam podręcznika pod ręką, więc nie sprawdzę...
Piotras ma rację.
Nawet gdyby było można dawać to po cholerę dawać przerzut AS na 6+?
Dodatkowo z MR jest tak że bierze się jeden najwyższy i dodaje do Warda.
ogółem - słaby pomysł...
Nawet gdyby było można dawać to po cholerę dawać przerzut AS na 6+?
Dodatkowo z MR jest tak że bierze się jeden najwyższy i dodaje do Warda.
ogółem - słaby pomysł...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Jacek_Azael pisze:No, ale zawsze to człowiek ma lepszy humor jak tu wejdzie
Coś w tym jest
Dobra, skoro już piszemy tak, to słuchajcie, 11 listopada jest turniej u mnie, lokal, ograniczenia:
1918 to już wiemy.
Każda armia może posiadać 1 lorda.
Ograniczenie rare - maks. 1 (jeśli jego wartość przekracza 100 punktów), maks. 2 (jeśli wartość żadnego z nich nie przekracza 100 punktów)
Maksymalnie 2 takie same specjale.
Maksymalnie 3 takie same core.
Maksymalnie 1 core poniżej 50 punktów wartości.
Jako że świat ledwo wyzwolił się z koszmaru I wojny światowej, armie nie mają pełnego wyposażenia: herosi i lordowie mogą wziąć tylko połowę przysługujących im zazwyczaj punktów na wyposażenie magiczne i specjalne zdolności (najlepsi synowie położyli głowę w wielkiej wojnie). Krasnoludy zaokrąglają do 3. Chorąży armii może wziąć sztandar za maksymalnie 75 punktów. Oddziały mogą brać magiczne sztandary za maksymalnie połowę zwykle przysługujących im punktów, chyba że jest to 25, wtedy przycinamy do 15. Podobnie punkty magii na czempionach.
Krasnoludzkie runy na machinach: albo jedna runa do 40 punktów, albo dwie nie droższe niż 20 punktów za jedną.
Ograniczenia ETC ze strony: http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 18&t=88755
W turze nie można wykorzystać więcej niż 12 kości magii - dotyczy także armii dokładających kostkę znikąd - np. nocne gobliny.
Moja rozpa:
Co wy na to? Mam dylemat jakie itemy dać za 25 pkt na bsbka i czy np. nie wywalić wszystkich championów, bo to jest 54 punkty i nie wrzucić więcej np. tancerzy...Spellweaver @ 275.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4; Longbow
Dispel Scroll
Noble na orle @ 167.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Opal Amulet
Dragonhelm
7 +1 Dryads @ 108.0 Pts
Champ;
7 +1 Dryads @ 108.0 Pts
Champ;
7 +1 Dryads @ 108.0 Pts
Champ;
11+1 Glade Guard @ 178.0 Pts
Standard; Musician; Champ;
Banner of Eternal Flame
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts
Musician; Champ;
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts
Musician; Champ;
7+1 Wardancers @ 165.0 Pts
Musician; Champ;
5 Wild Riders @ 130.0 Pts
5 Wild Riders @ 130.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
Models in Army: 67
Total Army Cost: 1918.0
No tak ale jak będę zawsze brał BSB z HoDA i jakieś pseudo standardy WE to po co mam jakieś inne rozpiski robić. W ciemno mogę grać na ogranych schematach. Teraz już mam potwierdzenie słabego boha i trzeba inaczej kombinować.
Jak gram na Treekinach to wszyscy się pytają dlaczego oni, a np.: nie daję Wildów ? Schematy są nudne i podczas gier domowych można takie dziwne kombinacje spróbować. Na turniej i tak zawsze wracam do podobnych złożeń co inni WE
Dzięki za podpowiedzi i jeszcze wciąż wielką niewiedzę nt. Wood Elves
@Piotras - i co tu komentować ? Same standardy WE
Jak gram na Treekinach to wszyscy się pytają dlaczego oni, a np.: nie daję Wildów ? Schematy są nudne i podczas gier domowych można takie dziwne kombinacje spróbować. Na turniej i tak zawsze wracam do podobnych złożeń co inni WE
Dzięki za podpowiedzi i jeszcze wciąż wielką niewiedzę nt. Wood Elves
@Piotras - i co tu komentować ? Same standardy WE
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek