Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2242
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rozpiski WE

Post autor: goboss »

standardem jest chociaz jeden orzeł.
moim zdaniem mozesz wywalic jedne driady, dac orelka i dopakowac tancerzy i nie wiem czy standardowy bsb z hoda nie zdziala wiecej niz ten Twoj na orelku.
Obrazek

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

goboss pisze:standardem jest chociaz jeden orzeł.
moim zdaniem mozesz wywalic jedne driady, dac orelka i dopakowac tancerzy i nie wiem czy standardowy bsb z hoda nie zdziala wiecej niz ten Twoj na orelku.
Goboss zioom, czytaj całego posta, nad rozpą masz ograniczenia :P

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2242
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

hmm.. tak czy siak mozesz wywalic jedne driady i dopakowac tancerki i dac bannery na wildow.
Obrazek

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3709
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

No dobra - coś na turniej w Gdańsku - 2011 pkt. - tak pierwsza przymiarka. W sumie same standardy, ale może jeszcze jakieś sugestie ?

2011 Pts - Wood Elves Army

1 Spellweaver @ 305.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4;
Wand of Wych Elm [55.0]

7+1 Wardancers @ 165.0 Pts
Musician

1 Noble @ 183.0 Pts
2ndWeapon; Longbow; Light Armour; Shield
Stone of the Crystal Mere [30.0]
Helm of the Hunt [20.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts

16 Glade Guard @ 220.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

1 Noble @ 137.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
Dragonbane Gem [5.0]

12+1 Glade Guard @ 168.0 Pts
Longbow; Musician

11+1 Glade Guard @ 156.0 Pts
Longbow; Musician

8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts

5 Wild Riders @ 148.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician

1 Great Eagle @ 50.0 Pts

1 Treeman @ 285.0 Pts

Models in Army: 67

Total Army Cost: 2009.0


Duża czarka do GG lub tancerek, BSB do tancerek, przerzut z wanda powinien dać większe szanse na rozpraszanie, Lore of Life - dobrze wylosowane czary i zagram ofensywnie :)
Wildzi, orzeł i kowboj na orle do ściągania maszyn, driady jak zwykle screeny lub zaczepki na śmieci. Brokuł jak tylko będzie miał "czysto" rusza z driadami do przodu :mrgreen:

No i jak zwykle - biegam, strzelam i zaganiam.
Ostatnio zmieniony 26 paź 2011, o 22:11 przez Heptun, łącznie zmieniany 1 raz.
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Lenart
Falubaz
Posty: 1194

Post autor: Lenart »

Ogólnie fajna tylko moglbys napisac ze mag ma wanda a nie trzeba sie domyslac, i mi nie pasuje tylko taki duzy oddzial lukow z boefem, jak dla mnie za duzo punktow w jednym miejscu.

Jeszcze jedno nie mowie ze jest to zly pomysl ale zastanow sie nad zlozeniem kowboja. czy nie lepiej dac 3+ ward od niemagicznych i dragon helm.

Poza tym naprawde spoko fajna i mobilna rozpa.

EDIT: poszukal bym punktow na chempionow w driadach albo na drugiego orla.

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3709
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Z tym oddziałem to jest tak, że mogę mieć 3x takie same oddziały i max. 45 jednostek strzelających. I jak dam małe oddziały po 12 sztuk to tylko 36 łuków. No, ale fakt za dużo punktów w takim oddziale.

Jeśli chodzi o kowboja ..... hmmmm. Tutaj jednak mam ochronę przeciw magii (fakt ograniczoną - ale 3 Woundy więc trochę pożyje :)) Nad wandem od flamingów można się zastanowić :)

Jak zmniejszę oddział GG z BoEF to będzie na championów w driadach i może orła.

EDIT ! OKej - modyfikacja o łuki, dołożyłem orła, kowboj dostał Bitting Blade i WSv2+ na ogniste i czarka na maszyny

IMP 2011 - Gdansk 5-6.11.2011 ver. 6

1 Spellweaver @ 310.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4;
Wand of Wych Elm [55.0]
Ironcurse Icon [5.0]

1 Noble @ 137.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
Dragonbane Gem [5.0]

9 Wardancers @ 169.0 Pts
Musician

1 Noble @ 179.0 Pts
Longbow; Light Armour; Shield
Stone of the Crystal Mere [30.0]
Dragonhelm [10.0]
Biting Blade [10.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts

11+1 Glade Guard @ 178.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

11+1 Glade Guard @ 156.0 Pts
Longbow; Musician

11+1 Glade Guard @ 156.0 Pts
Longbow; Musician


8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts

5 Wild Riders @ 148.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician

1 Great Eagle @ 50.0 Pts

1 Great Eagle @ 50.0 Pts

1 Treeman @ 285.0 Pts

Models in Army: 63

Total Army Cost: 2010.0
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Doman-
Wodzirej
Posty: 775
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Doman- »

Jako że zbliża mi się granie na 2500, wykminiłem sobie taką rozpiskę na dużym magu + latający terrorysta(może dam mu płonące blades do ściągania regeneracji z niektórych rzeczy przy robieniu jakieś kanapki :wink:


Spellweaver 305 Magic Level 4
Wand of Wych Elm
Noble 177
Longbow; Light Armour
Hail of Doom Arrow
Enchanted Shield
Dragonbane Gem
Great Eagle

Noble 140 Battle Standard
Armour Of Destiny

10 Glade Guard 148 Musician Standard BoEF
10 Glade Guard 126 Musician
10 Glade Guard 126 Musician
10 Glade Guard 126 Musician
10 Glade Guard 126 Musician
8 Dryads 96
8 Dryads 96

9 Wardancers 201 Bladesinger Musician
7 Wardancers 126
6 Wild Riders 174 Standard

Treeman 285
Great Eagle 50
Great Eagle 50
6 Waywatchers 144

____________________________________________________________________________________________________
Druga rozpiska raczej for fun... ale z chęcią bym na niej zagrał. Podstawa to Smok, ale jako że nie mam treekinów nie wiem czy ma to jakaś siłę przebicia zauważyłem że te jednostki najczęściej składane są w parze. Moje wypociny prezentują się tak:

Highborn 565
Shield, GW
Armour of Destiny
The Other Trickster's Shard
Fimbulwinter Shard
Green Dragon

Spellsinger 150
Magic Level 2
Dispel Scroll
Spellsinger 175
Magic Level 2
Feedback Scroll

Noble 132 Battle Standard
Asyendi's Bane
Hail of Doom Arrow

10 Glade Guard 148 Musician Standard BoEF
10 Glade Guard 126 Musician
10 Glade Guard 126 Musician
10 Glade Guard 126 Musician
8 Dryads 96


11 Wardancers 219 Bladesinger Musician
5 Wild Riders 130

Treeman 285
Great Eagle 50
Great Eagle 50
5 Waywatchers 120

pozdrawiam 8)

Awatar użytkownika
Smerfaster
Chuck Norris
Posty: 548
Lokalizacja: Włocławek Klub Fantasy FENIX

Post autor: Smerfaster »

Ja bym zmniejszył gardów dodał driady i treekiny
Obrazek

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8786
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Nie podoba mi się koncepcja walczącego BSBka (w 1 rozpie) – on nie powinien się znaleźć w walce bo ward na 4+ i HA nie zwiększą wydatnie jego przeżywalności a jego strata w CC to +100 pkt dla przeciwnika...

Osobiście wolę nieco większe jednostki GG, z championami – takie 12stki – jakiś kowboj przez nich nie przejedzie od ręki, mocniejszy S&S, pewniejsze miejsce do trzymania magów.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Doman-
Wodzirej
Posty: 775
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Doman- »

to może dam na BSB Hodę, a lataczowi ochronę podbije :wink:

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Po moich ostatnich doświadczeniach, gdy w 3 bitwach koleś na orle bsb zginął mi raz, stwierdzam, że ten ziutek ma latać wkoło i dawać przerzuty, a nie pchać się do jakiegokolwiek kombatu.

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1570
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Na patrol na 600 pkt co według was ma większą szansę przebicia/pogrania ?


Ver.1
Noble na Kuniu
LA, SH, HOD'a, Helm of the Hunt

10 GG +Muzyk
8 Dryads
8 Dryads
5 Glade Riders +muzyk (i chyba jeszcze champion wejdzie)

Ver.2
Noble pieszo
LA,SH, HOD'a
15 GG +muzyk
8 dryad
8 dryad
6 tancerzy

HODa na takie punkty to wydaje mi sie absolutny Must have
Nie jestem przekonany do tancerzy przy takich punktach.
Myślałem też nad 4 treekinów ale chyba za łatwo je wymanewrować.

OGRANICZENIA na 600 pkt:


- ZAKAZ !!!! wystawiania LORDÓW;
- ZAKAZ !!!! wystawiania Magów;
- MAX 1 HEROS ;
- MAX 1 regiment SPECIAL ;
- ZAKAZ wystawiania jednostek RARE;

- MAX 2 sloty/broni maszyn używających template;
- nie więcej niż 15 broni strzeleckich o zasięgu 20+cali (każda kusza powtarzalna liczy się jako 1,5);

- max 2 takie same oddziały;
- max 15 modeli w oddziałach o koszcie 10 i większym;
- max 12 modeli w oddziałach o koszcie 13 i większym (w tym wszystkie oddziały demonów);
- max 24 modele w pozostałych oddziałach;
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Lenart
Falubaz
Posty: 1194

Post autor: Lenart »

Myślę że cos takiego lepsze;)

Wardancer Noble @ 150.0 Pts
General; Wardancer
Stone of Rebirth [30.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]

7+1 Dryads @ 108.0 Pts
7+1 Dryads @ 108.0 Pts

11+1 Wardancers @ 230.0 Pts

Models in Army: 25

Total Army Cost: 596.0

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Lipa, z łukami i hejlem o wiele lepsza opcja.

Lenart
Falubaz
Posty: 1194

Post autor: Lenart »

jak kto lubi

na te punkty nie spodziewał bym sie jakis mege przeje*** unitow a 2x driady zaslaniaja tancerki przed ostrzalem a jak wpadaja to kroja kazdy klocek jaki mozna wystawic na te punkty,

nie oszukujmy sie co zrobi 15 lucznikow? nie wiele, zejdzie od dark elfickich kusz, albo od jakiegokolwiek innego strzelania z plackami czego nie brakuje a to jest jednak skirmisz, ITP, z wardem (zawsze 5+ i 6+ lepsze od braku AS.) sieja fear. naprawde dobra rozpa.

moim zdaniem ta 12 wardancerow z noblem kroi wszystko na te punkty.(wiem ze sie powtarzam) jesli nie pojdzie sie nia na pale i nie zaszarzuje od frontu czegos w ch** przewalonego.

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Lenart pisze:nie oszukujmy sie co zrobi 15 lucznikow? nie wiele, zejdzie od dark elfickich kusz, albo od jakiegokolwiek innego strzelania z plackami czego nie brakuje a to jest jednak skirmisz, ITP, z wardem (zawsze 5+ i 6+ lepsze od braku AS.) sieja fear. naprawde dobra rozpa.
lol? Wygrywasz zasiegiem z kuszami, możesz się cofnąć i sukcesywnie prowadzić ostrzał. Na małe pkt niewiele jest rzeczy, które mogą zagrozić 15 łuków. Czemu? Masz coś z plackiem to dajesz ich w 1 linii i rozwalasz obsługę. Proste? Chyba tak, do tego bardzo wykonalne.
A unit kuszoli schodzi właśnie od czegoś takiego jak hejl :)
Do tego driady jako unit do walki się bardzo dobrze sprawdzi, tancerze imho zbędni.

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2242
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

mysle, ze luki sa dobre na te pkt.
heros za 105 pkt z hodą, 2x10 lukow z muzykami - 252 punkty, 8 driad i 8 tancerek, ewentualnie 2 oddzialy driad i wiecej lukow.
z 20 lukami i hoda szybko zredukuje sie klocki na ten format.
Obrazek

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Luc pisze:OGRANICZENIA na 600 pkt:


- ZAKAZ !!!! wystawiania LORDÓW;
- ZAKAZ !!!! wystawiania Magów;
- MAX 1 HEROS ;
- MAX 1 regiment SPECIAL ;
- ZAKAZ wystawiania jednostek RARE;

- MAX 2 sloty/broni maszyn używających template;
- nie więcej niż 15 broni strzeleckich o zasięgu 20+cali (każda kusza powtarzalna liczy się jako 1,5);

- max 2 takie same oddziały;
- max 15 modeli w oddziałach o koszcie 10 i większym;
- max 12 modeli w oddziałach o koszcie 13 i większym (w tym wszystkie oddziały demonów);
- max 24 modele w pozostałych oddziałach;

Czizas krajz, Goboss naucz się czytać xDD

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2242
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

no to 15 lukow. przejrzalem wiekszosc ograniczen, ale tego nie zauwazylem.
Obrazek

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Rozbrajasz mnie człowieku ;)
Fakt faktem, łuki zawsze na małe pkt to must be!

Zablokowany