ma zaszczyt zaprosić na turniej lokalny :
----------------------------------------------
I. SPRAWY OGÓLNE
----------------------------------------------
- wstęp 20 zł od pary , gracze grający sami 15 zł
- turniej odbędzie się w sobotę 03.12.2011
- turniej odbywać się będzie w restauracji Dworek nad Brdą - ul. Fordońska 116 ( wejście od ulicy Oksywskiej) http://www.dworeknadbrda.pl/ na miejscu będzie można kupić coś do zjedzenia lub picia ( także z procentami) - NIE MA ZAKAZU SPOŻYWANIU ALKOHOLU NA TERENIE TURNIEJU , ACZKOLWIEK PROSZĘ NIE WNOSIĆ SWOJEGO ALKOHOLU NA TEREN RESTAURACJI
Sędziowie
Sędziów pytamy tylko w sprawach trudnych . Pytania na które odpowiedź idzie znaleźć w 3 minuty w Rulebooku będą IGNOROWANE !!
----------------------------------------------
II. ZGŁOSZENIA
----------------------------------------------
Zgłoszenia wysyłamy na adres turnieje@gokish.pl . Termin wysyłania zgłoszeń mija 01.12.2011r . Osoby które przyślą zgłoszenie w terminie otrzymają 5 VP do klasyfikacji generalnej.
Zgłoszenie powinno zawierać Imię , Nazwisko , Nick , Armia , ID , klub oraz rozpiskę.
Tym razem będę VP LICZONE , żadnej amnestii Ziemka nie przewidujemy.
----------------------------------------------
III. DOJAZD
----------------------------------------------
Dojazd samochodami
http://www.13kohorta.com/mapy/1.htm
Dojazd z dworca PKP
Wysiadamy na Dworcu Głównym , wychodzimy z dworca i na przeciwko niego jest pętla autobusowa. Wsiadamy w autobus 67 , jedziemy ok 20-25 minut , wysiadamy przy przystanku obok Obi i Galerii Pomorskiej. Cofamy się z 20 m w ulice Oksywska i schodzimy na dół. Po przekroczeniu bramy będzie salon motorów i transparent z kierunkiem do Dworku stajni na prawo Przechodzimy 80 m i jesteśmy na miejscu.
----------------------------------------------
IV. SPONSORZY
----------------------------------------------
http://www.warfaber.pl
http://www.microartstudio.com
----------------------------------------------
V. KWESTIE DOTYCZĄCE TURNIEJU I ROZGRYWKI
----------------------------------------------
- gramy 3 bitwy ( 6 tur lub 3h)
- turniej zaliczany jest do Rankingu Ligi Ogólnopolskiej
- gramy oczywiście na 8 ED , oraz wszystkie aktualne podręczniki armijne
- gramy wg. wszystkich errat i uściśleń sędziowskich
- Rozpoczęcie takie jak opisano w scenariuszu
- VLOS by LS
- gramy na stołach 72'’ na 48’’
- maksymalnie 12 PD użyte w fazie magii
- Bohaterom przy sługuje Look out Sir od czarów Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway (11-12 efekt).
- dodatkowe kości DD wygenerowane ze specjalnych zdolności bohaterów / kradzione z przedmiotów / przechowywane w przedmiotach muszą zostać przydzielone do puli sojusznika generującego/kradnącego/przechowującego (tak jak z chanellingu)
----------------------------------------------
VI. KOMPOZYCJA ARMII
----------------------------------------------
- Jeden z graczy wystawia armię na 2000 pkt , drugi z graczy wystawia armię na 1000 pkt
- Zasady sojuszy z Rulebook'a , nie można łączyć w drużynie tych samych armii
- Nie wystawiamy specjalnych bohaterów.
- Armia 1000 punktowa nie wystawia lordów
- Armia 1000 punktowa max 1 ten sam rare (HE dublują)
- Maksymalnie 6 maszyn na sojusz (Steam Tank,Anvil of Doom, Doomwheel, Doomflier, Ratling Gun, Warpfire Thrower, Poisoned Wind Mortar, Hellcannon, Cygor, Ironblaster, Scraplauncher zajmują sloty maszyn)
- Skaven Engineer 0-3
- Postacie z zasada Ethernal 0-3
----------------------------------------------
VII. SCENARIUSZE
----------------------------------------------
1. Meeting Engagement
2. Blood&Glory
3. Battleline
----------------------------------------------
VIII. PUNKTACJA
----------------------------------------------
Standardowe liczenie punktów wg RB + 50% punktów za oddział uciekający/posiadający na koniec bitwy 25% lub mniej pierwotnej ilości jednostek w oddziale.
0- 200 - 10:10
201- 400 - 11:9
401- 600 - 12:8
601- 800 - 13:7
801-1000 - 14:6
1001-1200- 15:5
1201-1400 - 16:4
1401-1600 - 17:3
1601-1800 - 18:2
1801-2000 - 19:1
2001+ - 20:0
----------------------------------------------Liczenie arenowe dla B&G
- zasady zgodne z podręcznikiem głównym z uwzględnieniem:
Punkty odporności: duży generał 2p, mały generał 1p, sztandary po 1p
* Gra kończy się na koniec fazy, w której odporność jednej z armii spadnie do 4 lub mniej punktów. Zwycięzca otrzymuje 20pkt od których odejmuje się jeden pkt. za każdy stracony w trakcie bitwy własny pkt. odporności (min. do wyniku 16:4). Jeżeli żadna armia nie zostanie złamana w trakcie gry, lub obie armie zostaną złamane w tej samej fazie, bitwa kończy się remisem a obie armie otrzymują po 10pkt zwycięstwa. Następnie wynik ten jest modyfikowany o różnicę pkt. odporności straconych przez obu graczy. Wynik jest modyfikowany o różnicę na korzyść armii, która straciła mniej punktów odporności.
Przykład: Armia A straciła 4 pkt odporności, armia B straciła 1 pkt odporności. Różnica wynosi 3. Wynik bitwy to 13:7 na korzyść armii B (10+3).
Modyfikacja nie może dać wyniku lepszego niż 15:5.
IX. HARMONOGRAM
----------------------------------------------
do 8:50 - ZAPISY
9:00-12:15 - 1 Bitwa
12:20-15:35 - 2 Bitwa
15:40-18:55 - 3 Bitwa
Wyniki muszą być zgłoszone do godziny zakończenia danej bitwy jeżeli mamy skończyć o czasie . Dlatego każde 2 minuty spóźnienia = 1 pkt karny. Koniec czasu będzie ogłaszany 15 minut przed końcem/10 minut/5 minut.
----------------------------------------------
X. PODSUMOWANIE
----------------------------------------------
- Maksymalnie można zdobyć 65 punkty (60 bitwy + 5 rozpiska)
- decyzje sędziego są niepodważalne ( to nie znaczy , że nie można spytać sędziego czemu taką podjął decyzję , chodzi tu o wykłócanie się , wymądrzanie się itd... ) , w przypadku gdy ktoś przegnie posypią się punkty karne
ZAPRASZAMY
----------------------------------------------
XI. ZGŁOSZENIA
----------------------------------------------
Zgłoszenia z rozpiską zaznaczone na niebiesko.
1. Tyrant+Gokish
2. Heptun+Krystian
3. Byro+Pacek
4. Lubin+Filip
5. Nijlor
6. Mishu+Bulwok
7. Zawisza
8. Hellsing+Silverman
9. Kemot
10. Piotr+ token Pasiak