Zapytania o zielone zasady

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
kaputek0
Pseudoklimaciarz
Posty: 22
Lokalizacja: z wrocka

Re: Zapytania o zielone zasady

Post autor: kaputek0 »

Kiedy rzucam czar The Hand of Gork na nocnego goblina przestawiam go sobie w odległości 1 cala na boku klocka przeciwnika dostawiam reszte gobasow i powiedzcie mi kiedy i jak wywalam fanatykow .

Awatar użytkownika
tomek-osw
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 41

Post autor: tomek-osw »

po dostawieniu - to działa jak teleportacja a nie jak ruch - dostawiasz oddział i srruuu ! btw - jeden z moich ulubionych trików ]:-> oddział za 135 pkt + duży orczy szaman - jak dotąd zawsze rączka była :))
pozdro
"Przeklęta knieja. Zawsze mi przypomina te zniewieściałe elfy." Kagain

Brygu
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 172

Post autor: Brygu »

Wybieram się na Arenę, jak domyślam się muszę umieścić rydwany i maszyny na podstawkach. Jakie wymiary podstawki dla rydwanów? Kataps? DD?

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2167
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

nie wiem czy uściślenia zmuszaja do wystawiania maszyn na podstawkach, ale chyba nie.
czirioty na podstawce 8 x orkowego piechura
Obrazek

Awatar użytkownika
el Victor
Oszukista
Posty: 784
Lokalizacja: Kraków & Lewa Flanka Mielec

Post autor: el Victor »

witam

dysponuje ktos moze plikami z najnowszymi zasadami do AB 2.2c ?? z góry dzięki za pomoc i ewentualne linki

jeśli znajdzie się dobra dusza to proszę uprzejmie o pliki na letox@o2.pl

przepraszam za offtop spam etc
Traye MAGNETYCZNE + magnesy neodymowe http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481

ytsunkai
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 151

Post autor: ytsunkai »

Ostatnio zabserwowałem problem z interpretacją zasady kośći grzybów przy Nigh Goblińskich shamanach.
Mianowicie:

1) rzucany z 1 kości + grzyb czar - pytanie czy wychodzi jeśli na kości jest poniżezj 3?
w rzeczonej sytuacji zadecydowano, żet tak - wg mnie powinien nie wyjść - a to na podstawie uściślenia z FAQ.

Q: Does the result rolled on theMagic Mushroom dice count
when determining if the total rolled is 3+ for the Not Enough
Power! rule? (p43)
A: No.

2) chyba ciekawsze pytanie - co się dzieje, jak na kościach zostanie osiągniete casting value, ale na grzybie jes 1. Czar oczywiście nie wychodzi, ale:
a) oznacza to koniec czarowania dla tego szamana?
b) może czarować dalej bo casting value jest osiagnięty?

tego nie jestem pewien a czy b?

Awatar użytkownika
omadan
Warzywo
Posty: 15
Lokalizacja: wrocław

Post autor: omadan »

@ytsunkai - Nie może czarować.

Ja mam swoje pytanie, które się już pewnie gdzieś powtórzyło ale potrzebna mi odpowiedz kilku orkowych ekspertów. Czy Foot of Gork trafia wszystkich po drodze czy tylko tam gdzie spadnie? dzięki

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2167
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

tylko tam gdzie spadnie
Obrazek

Awatar użytkownika
Fanatic
Chuck Norris
Posty: 468

Post autor: Fanatic »

Moje pytanie na dziś:
-Jak to jest z frenzy savage orc warbossa gdy wsadzę go do b.orc?
Jak nie zdam LD to cała jednostka leci do przodu na przeciwnika?
Wybiega z jednostki i leci sam?

I na jaką odległość musi podejść wroga jednostka,żebym musiał go testować?
Obrazek

Awatar użytkownika
muchozol
Falubaz
Posty: 1237
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: muchozol »

leci sam, testujesz na maskymalny możliwy zasięg szarży
podpis był nieregulaminowy

oddajcie podpis łobuzy

Awatar użytkownika
maciom
Chuck Norris
Posty: 613
Lokalizacja: wro

Post autor: maciom »

:oops: :oops: :oops: :oops:
Ostatnio zmieniony 28 paź 2011, o 21:56 przez maciom, łącznie zmieniany 1 raz.
czy jeśli mam przedmiot, który pozwala mi przerzucać każdego warda to, czy mogę też przerzucać ochronę magiczną?

Awatar użytkownika
Fanatic
Chuck Norris
Posty: 468

Post autor: Fanatic »

A dlaczego traci frenzy po wejściu do b.orc?
Co to jest itS?
Bardziej podoba mi się pierwsza wersja odpowiedzi ale nie chcę oszukiwać więc jak to jest?
I jeszcze jedno.Nowy jestem i doom diver dla mnie to jak czołg parowy dla człowieka i nie wiem jak się z tego strzela?
Chodzi mi tu o to ostatnie przesunięcie.Wali we wszystko w co trafi,tylko w jeden oddział...?
Obrazek

rauliq
Chuck Norris
Posty: 376
Lokalizacja: KGB "Rogaty Szczur" Gorzów Wlkp

Post autor: rauliq »

uderza w punkt ktory wpadnie zadaje obrazenia celam ktore sa pod jego podstawka jak dobrze pamietam 30mm okragla.
podpis był nieregulaminowy

Awatar użytkownika
maciom
Chuck Norris
Posty: 613
Lokalizacja: wro

Post autor: maciom »

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Ostatnio zmieniony 28 paź 2011, o 21:56 przez maciom, łącznie zmieniany 1 raz.
czy jeśli mam przedmiot, który pozwala mi przerzucać każdego warda to, czy mogę też przerzucać ochronę magiczną?

Awatar użytkownika
X.Maciek
Falubaz
Posty: 1444
Lokalizacja: Lubelskie Stowarzyszenie Gier Bitewnych "Moria"

Post autor: X.Maciek »

A w którym miejscu podręcznika to znalazłeś?
"Jeśli w jednostce jest co najmniej jeden model z zasadą Szał, jednostka musi zadeklarować szarżę w najbliższą jednostkę wroga jeśli nie zda testu Zdolności Przywódczych."
Więc bohater nie traci frenzy, ani sam nie wyszarżowuje tylko cała jednostka leci do przodu.
A frenzy daje odporność na psychologię więc nie wiem co to ma do rzeczy.
"Armia baranów dowodzona przez lwa jest silniejsza niż armia lwów dowodzona przez barana"

Obrazek

Awatar użytkownika
LuciusII
Oszukista
Posty: 868
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: LuciusII »

maciom odśwież sobie lepiej strony 70-71 RB. ItP BO nie ma tu znaczenia - Savage mając Frenzy są także ItP. Przy ItP zdaje się tylko testy Ld na Panikę, fear i terror. A wracając do pytania które zadał Fanatic to:
muchozol pisze:leci sam, testujesz na maskymalny możliwy zasięg szarży
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro. :wink:

Awatar użytkownika
ninjaska
Chuck Norris
Posty: 385

Post autor: ninjaska »

maciom pisze:1 jak go wsadzisz do black orków traci frenzy z 2 powodów
-BO sa ItS
-jak bohater wchodzi do oddziału to traci frenzy
Akurat model z zasada Frenzy tez jest Immune to Psychology. Co przeklada sie na fakt, ze automatycznie zdaje testy strachu, grozy i paniki. (str.70 a o ItP str.71)
Po drugie nie traci Frenzy. Po prostu Heros ma Frenzy, BlOrki nie. (str.100 - Special Rules)
I wreszcie jesli model z zasada frenzy dolaczyl do oddzialu, to caly oddzial testuje Ld i jesli nie zda musi zadeklarowac szarze. (str. 70 Berserk Rage).
Obrazek

Awatar użytkownika
maciom
Chuck Norris
Posty: 613
Lokalizacja: wro

Post autor: maciom »

Fail :oops:
czy jeśli mam przedmiot, który pozwala mi przerzucać każdego warda to, czy mogę też przerzucać ochronę magiczną?

Awatar użytkownika
muchozol
Falubaz
Posty: 1237
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: muchozol »

w mordę, ninjaska ma rację cały oddział zdaje ld i ew. szarżuje :roll:
podpis był nieregulaminowy

oddajcie podpis łobuzy

rauliq
Chuck Norris
Posty: 376
Lokalizacja: KGB "Rogaty Szczur" Gorzów Wlkp

Post autor: rauliq »

pytanie:

oddzial szarżujący na night gobliny z fanatykami ma prawo zatrzymać sie po wypuszczeniu fanatykow i nie kontynuować szarzy
podpis był nieregulaminowy

ODPOWIEDZ