Rozpiski
Moderator: JarekK
Re: Rozpiski
Ehh, nie czujesz klimatu!
"Khorne- double the rage, double the bodycount!"
"Khorne- double the rage, double the bodycount!"
Pocisk pisze:No sztandar jest mocny... dużo rzeczy jest mocnych, zamknijcie japy i nauczcie się grać
Dzisiaj jest wyjątkowy dzień jeśli chodzi o rozpiski
Eterycy - mam dyskowca i BSB... Knighci? - musiałbym wywalić 2 x psy i raz marudy. Co do parku maszyn - miałem pecha z wardowaniem na 3+ swego maga i zginał od cannonu dwarfuckiego, nie miałem czy mczarować. A khorne nie panikował, dobrze chowałem marudy za skałami, a co do warriorów tzeenchowych to mam ten baner który daje warda na na shootingi na 5+ - mam wtedy zwięksozny na 4+, a marudy zawsze można schrinami wzmocnić z giftów - rzucić 8 - magic resistance 3 - daje warda na 4+ w przypadku dwarfów, bo zaróqno runy z kowadła, jak i niemal wszystkie machiny (organy i żyros wyjątek) mają orunowane (=magiczne) ataki.rudobrody79 pisze:jesli miałbyś grac na turnieju na takie punkty, to jak przeciwstawisz się eterykom ?
potrzebujesz też bsb-ka wrzucic na dysk. zbyt mało warriorów moim zdaniem. wyobraź sobie - trafisz na park maszyn lub łuczników w dużej liczbie ( np DE ) i zdziesiątkują ci marudy.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Facet, czytaj Rulebooka by potem nie tworzyć jakichś farmazonów . MR daje ( albo podbija już istniejacy ) ward na rany od czarów, nie na magiczne ataki. Blasted banner zadziała ( bo wszystko to strzelanie, kowadło też jest w fazie shotningu ), MR działa tylko na czary ( których pokurcze zresztą nie mają ).- magic resistance 3 - daje warda na 4+ w przypadku dwarfów, bo zaróqno runy z kowadła, jak i niemal wszystkie machiny (organy i żyros wyjątek) mają orunowane (=magiczne) ataki.
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Magic resistance nie daje warda przeciwko magicznym atakom. Tylko przeciwko czarom zadającym obrażenia.Lorens pisze:Dzisiaj jest wyjątkowy dzień jeśli chodzi o rozpiski
Eterycy - mam dyskowca i BSB... Knighci? - musiałbym wywalić 2 x psy i raz marudy. Co do parku maszyn - miałem pecha z wardowaniem na 3+ swego maga i zginał od cannonu dwarfuckiego, nie miałem czy mczarować. A khorne nie panikował, dobrze chowałem marudy za skałami, a co do warriorów tzeenchowych to mam ten baner który daje warda na na shootingi na 5+ - mam wtedy zwięksozny na 4+, a marudy zawsze można schrinami wzmocnić z giftów - rzucić 8 - magic resistance 3 - daje warda na 4+ w przypadku dwarfów, bo zaróqno runy z kowadła, jak i niemal wszystkie machiny (organy i żyros wyjątek) mają orunowane (=magiczne) ataki.rudobrody79 pisze:jesli miałbyś grac na turnieju na takie punkty, to jak przeciwstawisz się eterykom ?
potrzebujesz też bsb-ka wrzucic na dysk. zbyt mało warriorów moim zdaniem. wyobraź sobie - trafisz na park maszyn lub łuczników w dużej liczbie ( np DE ) i zdziesiątkują ci marudy.
Pocisk pisze:No sztandar jest mocny... dużo rzeczy jest mocnych, zamknijcie japy i nauczcie się grać
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
I to o ile czar zezwala na warda ( czyt. nie zabrania go ).Tylko przeciwko czarom zadającym obrażenia.
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Na przykład wszelakie dwellersy, słonka itd, które mają napisane removed model from play, lub zapis no ward saves, lub no saves of any kind.
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Plus czry, które nie zadają obrażeń, tylko np obniżają statystyki. Także mr jest w tej edycji dużo mniej skuteczny.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
Lorens - czytajcie ze zrozumieniem to wszystkim wyjdzie na dobre
czasem nawet dwóch
zmiękczyć przeciwnika zerówką bezcenne ....
wówczas każdy miałby go w swojej rozpisce obowiązkowo, czyż nie.....Grolshek pisze:Jak my byśmy mieli shadowa na małym magu... Ech...
czasem nawet dwóch
zmiękczyć przeciwnika zerówką bezcenne ....
Mówisz masz:rudobrody79 pisze:Lorens - czytajcie ze zrozumieniem to wszystkim wyjdzie na dobre
wówczas każdy miałby go w swojej rozpisce obowiązkowo, czyż nie.....Grolshek pisze:Jak my byśmy mieli shadowa na małym magu... Ech...
czasem nawet dwóch
zmiękczyć przeciwnika zerówką bezcenne ....
Exalted Hero of Tzeentch @ 215.0 Pts
Mark of Tzeentch; Halberd; BSB;
Dragonhelm
Book of Secrets
Opal Amulet
Barded Chaos Steed
Mały mag shadowa z miasmą i +2 do casta. A oprócz tego nienajgorzej klepie
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Chyba wypróbuję ten patent . Miscasty będę boleć ale od czego jest puppet ?
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Napinacze turniejowi mogą dostać zawału ale tym jutro gram:
Chaos United 3000 Pts - Warriors of Chaos & Chaos Dwarfs Army
Sorcerer Lord of Tzeentch @ 430.0 Pts
General; Magic Level 4; Chaos Armour
Enchanted Shield [15.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Infernal Puppet [35.0]
Third Eye of Tzeentch [25.0]
Disc of Tzeentch
Exalted Hero of Tzeentch @ 215.0 Pts
Chaos Armour; Shield; BSB
Biting Blade [5.0]
Dragonhelm [10.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Disc of Tzeentch
Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 155.0 Pts
Magic Level 1; Chaos Armour
Spellshield [20.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Power Familiar [25.0]
Daemonsmith Sorcerer @ 125.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Metal
Blackshard Armour; Ensorcelled Hand Weapon
Charmed Shield [5.0]
Dispel Scroll [25.0]
19 Chaos Warriors of Tzeentch @ 342.0 Pts
Shield; Standard; Musician
20 Chaos Warriors of Tzeentch @ 378.0 Pts
Halberd; Shield; Standard; Musician
5 Marauder Horsemen @ 75.0 Pts
Flail
5 Marauder Horsemen @ 75.0 Pts
Flail
30 Chaos Marauders of Khorne @ 200.0 Pts
Frenzy; Great Weapon; FCG
6 Chaos Knights @ 270.0 Pts
Shield; Standard; Musician
6 Chaos Knights @ 270.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts
1 Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
Total Army Cost: 3000 pkt.
Chaos United 3000 Pts - Warriors of Chaos & Chaos Dwarfs Army
Sorcerer Lord of Tzeentch @ 430.0 Pts
General; Magic Level 4; Chaos Armour
Enchanted Shield [15.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Infernal Puppet [35.0]
Third Eye of Tzeentch [25.0]
Disc of Tzeentch
Exalted Hero of Tzeentch @ 215.0 Pts
Chaos Armour; Shield; BSB
Biting Blade [5.0]
Dragonhelm [10.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Disc of Tzeentch
Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 155.0 Pts
Magic Level 1; Chaos Armour
Spellshield [20.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Power Familiar [25.0]
Daemonsmith Sorcerer @ 125.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Metal
Blackshard Armour; Ensorcelled Hand Weapon
Charmed Shield [5.0]
Dispel Scroll [25.0]
19 Chaos Warriors of Tzeentch @ 342.0 Pts
Shield; Standard; Musician
20 Chaos Warriors of Tzeentch @ 378.0 Pts
Halberd; Shield; Standard; Musician
5 Marauder Horsemen @ 75.0 Pts
Flail
5 Marauder Horsemen @ 75.0 Pts
Flail
30 Chaos Marauders of Khorne @ 200.0 Pts
Frenzy; Great Weapon; FCG
6 Chaos Knights @ 270.0 Pts
Shield; Standard; Musician
6 Chaos Knights @ 270.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts
1 Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
Total Army Cost: 3000 pkt.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
ale napisz co to są te dziwne rzeczy:)
Imo charmed shield > ES na lordzie
no i ta 19 teczy jest do niczego ani na parry bo za malo ani do klepania, daj im khorna
Imo charmed shield > ES na lordzie
no i ta 19 teczy jest do niczego ani na parry bo za malo ani do klepania, daj im khorna
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Trzyma maga z familiarem, ma 5+ warda na maszynki i ward 5+ od magii. Nic nie zmieniamDurin pisze:ale napisz co to są te dziwne rzeczy:)
Imo chgarmed shield > ES na lordzie
no i ta 19 teczy jest do niczego ani na parry bo za malo ani do klepania, daj im khorna
Tamurkhan książkowy dopiero do nas jedzie... Tu masz zasady: http://www.forgeworld.co.uk/News/Downloads.html
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
jeśli tak to wystarczy ich mniej. 14 na przykład i tym kosztem zwiększyć warriorow do walki
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Swoją drogą co byście bardziej polecali na dużym magu bez marka ? Death czy shadow ?
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Magia Śmierci jest spoko, -1 do Siły i Tafa na wszystkich jednostkach wroga w 24", tak w 3-4 turze kiedy większość jest już w combacie... bezcenne
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454