Rozpiski
Moderator: JarekK
Re: Rozpiski
Imo dla wochu szadoł i heaven są najlepszym wyborem. Cień wiadomo dlaczego, a heaven daje świetny, uniwersalny arsenał mocno karcących klątw i czarów atakujących. W dodatku niebo ma niższe castingi i atrybut, który częściej znajduje zastosowanie w naszej armii.
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
-
- Mudżahedin
- Posty: 231
ja chyba jednak death, do shadowa się zraziłem, bo mi ostatnio nic nie wchodziło, a death pięknie się kilka razy sprawdził.
snajperki są bezużyteczne zazwyczaj, słonko losowe i nie na wszystkie armie dające rade... no i trzeba jeszcze być magiem w sensownym miejscu, daje rade tylko -3 ld do helki i -1 S -1 T, z tym że to ld też do wszystkich armii dobre nie jest;/
Imo jak nie tęcza i heaven to shadow
Imo jak nie tęcza i heaven to shadow
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Snajperki bezużyteczne? Sry, ale z tym się nie zgodzę, zawsze jest jakiś koleś, którego można w ten sposób łatwo zabić.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
No tak, ale jedno są losowe a drugie ogarniety gracz będzie trzymał herosów z dala od zasięgów.
Woch potrzebuje czarów przede wszystkim zabijajacych śmieci oraz debuffow i to tylko po to żeby zrównoważyć debuffy przeciwnika. Imo death nie jest zły, ale jednak są lepsze lory
Woch potrzebuje czarów przede wszystkim zabijajacych śmieci oraz debuffow i to tylko po to żeby zrównoważyć debuffy przeciwnika. Imo death nie jest zły, ale jednak są lepsze lory
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Jeśli ktoś nie chce grać na tęczy (albo mu się nie mieści), to heaven jest wręcz stworzony dla naszej armii. Szadoł też jest super i otwiera parę nowych ścieżek, ale widać jego dominację, tylko jeśli ktoś gra na warriorach z siłą 4 (AHW i frenzy). Poza tym wziąłbym heaven w ciemno i liczył, że przeciwnik będzie miał cień, który jest bardzo popularny,więc szansa jest duża (trzecie oko).
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Jutro mam bitwę na 2600 punktów. Moim przeciwnikiem są leśne elfy, jestem pewien jednego że będę miał do czynienia z lordem na smoku a po za tym pewnie rozpiska będzie pode mnie (czyli chaos warriors). ;P
2600 punktów Armia Wojowników Chaosu:
1xSorcerer Lord: 384
-Mark of Tzeentch
-Lvl 3 Wizard
-Golden eye of Tzeentch
-Third Eye of Tzeentch
-Aethersword
-Barbed Horse
-Favored of gods
24x Warriors of Chaos: 508
-Mark of Nurgle
-Shield
-Halabardes
-Magic standard: Blasted Standard
-Full Command
17x Warriors of Chaos: 403
-Mark of Nurgle
-Shield
-Halabardes
-Magic standard: Blasted Standard
-Full Command
40x Marauders: 250
-Mark of Khorne
-Great weapons
-Full Command
10x Chosen: 345
-Mark of Tzeentch
-Favored of gods
-Wailing Standard
-Great weapons
-Full Command
5xChaos Knight:
-Mark of Khorne
-Wailing Standard
-Full Command
1xChaos Warshrine: 150
-Mark of Tzeentch
1xHellcannon 205
Całość: 2575
Co o tym myślicie? Jaki są wasze komentarze, co mógłbym zmienić?
2600 punktów Armia Wojowników Chaosu:
1xSorcerer Lord: 384
-Mark of Tzeentch
-Lvl 3 Wizard
-Golden eye of Tzeentch
-Third Eye of Tzeentch
-Aethersword
-Barbed Horse
-Favored of gods
24x Warriors of Chaos: 508
-Mark of Nurgle
-Shield
-Halabardes
-Magic standard: Blasted Standard
-Full Command
17x Warriors of Chaos: 403
-Mark of Nurgle
-Shield
-Halabardes
-Magic standard: Blasted Standard
-Full Command
40x Marauders: 250
-Mark of Khorne
-Great weapons
-Full Command
10x Chosen: 345
-Mark of Tzeentch
-Favored of gods
-Wailing Standard
-Great weapons
-Full Command
5xChaos Knight:
-Mark of Khorne
-Wailing Standard
-Full Command
1xChaos Warshrine: 150
-Mark of Tzeentch
1xHellcannon 205
Całość: 2575
Co o tym myślicie? Jaki są wasze komentarze, co mógłbym zmienić?
Każda armia potrzebuje BSB. Musisz dać sztandarowego. Na te punkty 5 rycerzy są słabe. Imo od sześciu w górę, jęsli chcesz mieć dwa oddziały, lub 8+ jeśli chcesz mieć jeden. Masz na naszym podforum temat o chosenach. Radzę go przeczytać. Potrzebujesz dwóch warszrajnów, jeśli chcesz naprawdę uczynić czołsenów twardymi, a i tak powinno być ich więcej. Nie możesz dać dwa razy tego samego sztandaru. Hellena jest niezła, ale welfy może nie zaboleć. Imo małe oddziały trudno trafić. Przydałyby się jakieś psy do poscreenowania i jakieś fasty, żeby pozabijać łuczników bez większych nakładów siły. Mag jest dość kiepsko złożony. To tak na szybko
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Nosz kurczę! Teraz nie wyjdzie mi to z głowy.
To znaczy ile? 20?
Okej, skoryguje.
Z markiem khorna czy też tzeentcha? (Bo w sumie można by im dać tzeentcha jesli chcemy warda 3+ przeciwko strzelaniu.)Shadar pisze: Na te punkty 5 rycerzy są słabe. Imo od sześciu w górę, jęsli chcesz mieć dwa oddziały, lub 8+ jeśli chcesz mieć jeden.
Czytałem i ogarnąłem.Shadar pisze: Masz na naszym podforum temat o chosenach. Radzę go przeczytać.
Shadar pisze: Potrzebujesz dwóch warszrajnów, jeśli chcesz naprawdę uczynić czołsenów twardymi, a i tak powinno być ich więcej.
To znaczy ile? 20?
Shadar pisze:Nie możesz dać dwa razy tego samego sztandaru.
Okej, skoryguje.
Zajrzałem na pod forum o lordach, coś wymyśle fajnego (albo kogoś skopiuje. ) Powiedz mi jeszcze, (ostrzegam że jestem nowy i nie znam waszych slangów więc bez spiny! ) co to jest to screenowanie dokładnie?Shadar pisze:Przydałyby się jakieś psy do poscreenowania i jakieś fasty, żeby pozabijać łuczników bez większych nakładów siły. Mag jest dość kiepsko złożony. To tak na szybko
Kawa khornowa jest zabójcza tylko overrun boli. Na tzeentchowej nie dasz rady mieć warda +3 na strzelane (max +4). Na leśniaki tym lepszy pancerzy tym lepij pozbył bym sie maruderów. Jak jużbyło mówione BSB mus i czarodziej słąby wywal ten miecz i najlepij daj go na dysk (i jak sie da to 4lvl). Choseni w liczbie 15-20. A co do lorda na We albo klepacz na dysku albo molochowiec w odziale kawaleri.
WoCH W.19/R.9/P.7
Razem:35
Razem:35
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
Overrun i pogonienie boli kawę... jak by frenzy dawało tylko że musi overranować każdy by wystawiał frenzy oddziały ile się da
co do WE do jak gracie bitwy kontra sobie i ustawiacie na siebie rozpiski to nie zdziw się jak wyciągnie łuk którym strzela ile ma A oraz S bohatera i strzału które dalą bez SV, jak tego nie będzie miał to potraktował Cię bardzo ulgowo
co do WE do jak gracie bitwy kontra sobie i ustawiacie na siebie rozpiski to nie zdziw się jak wyciągnie łuk którym strzela ile ma A oraz S bohatera i strzału które dalą bez SV, jak tego nie będzie miał to potraktował Cię bardzo ulgowo
duży alter z bow of lorien i arkaine bodkins. do tego można dać netlingi i z przyjemnością przywita Cię w czelendzu.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
stream of coruption nie lepsze- tańsze? na agony zawsze 1 rzucamKhumanor pisze:dlatego klepaczowi daje zawsze word of agony
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
Główną zaletą word of agony jest to, że działa przed wszystkimi atakami. Można wyłączyć wrogiego hero z walki i bić już normalnie po oddziale.loko pisze:stream of coruption nie lepsze- tańsze? na agony zawsze 1 rzucamKhumanor pisze:dlatego klepaczowi daje zawsze word of agony
A parry save jest tylko na piechotę i tylko od przodu w walce wręcz.
As everybody said. Co do screenowania, to jeśli zasłonisz większą część frontu oddziału wrażym strzelcom za pomocą innego oddziału, to oddział będzie traktowany, jakby miał hard cover (-2 do hita). Wystarczy, że ustawisz psy pod odpowiednim kątem do łuczników i już zasłonią większość oddziału. W połączeniu z markiem nurgla welfy będą trafiać Cię tylko na 6. Oczywiście więc będą walić przez jedną turę po psach, a ni oddziałach, więc tak czy inaczej ograniczysz straty. Ja osobiście preferują jazdę z frenzy ze względu na potencjał ataku, ale na WE taka siła nie będzie potrzebna. Postawiłbym raczej na nurgla, albo właśnie tzeentcha. Co do maga, to proponuję Ci mojego:
Sorcerer Lord of Tzeentch @ 440 Pts
Mark of Tzeentch; Level 4 Wizard
Third Eye of Tzeentch [25]
Bloodcurdling Roar [20]
Talisman of Preservation [45]
Infernal Puppet [35]
Charmed Shield [5]
Disc of Tzeentch [20]
Jest to najbliższe standardowi i bardzo dobrze się sprawdza. Na we na smoku dobry byłby klepacz, ale mag też ma szanse zdjąć smoka bramą (nawet nie musi go zassać, bo statystyczne 7 hitów z S7 już jest niebezpieczne).
Sorcerer Lord of Tzeentch @ 440 Pts
Mark of Tzeentch; Level 4 Wizard
Third Eye of Tzeentch [25]
Bloodcurdling Roar [20]
Talisman of Preservation [45]
Infernal Puppet [35]
Charmed Shield [5]
Disc of Tzeentch [20]
Jest to najbliższe standardowi i bardzo dobrze się sprawdza. Na we na smoku dobry byłby klepacz, ale mag też ma szanse zdjąć smoka bramą (nawet nie musi go zassać, bo statystyczne 7 hitów z S7 już jest niebezpieczne).
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Moja nowa Tęczowa rozpiska...
Tzeentch 2800 Pts - Warriors of Chaos Army
Chaos Lord of Tzeentch @ 325.0 Pts
Sword of Swift Slaying
Enchanted Shield
Talisman of Preservation
Disc of Tzeentch
Sorcerer Lord @ 310.0 Pts
Lore of Heaven; Magic Level 4;
Charmed Shield
Infernal Puppet
Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 171.0 Pts
Magic Level 1;
Power Familiar
Spellshield
Ironcurse Icon
Barded Chaos Steed
Exalted Hero of Tzeentch @ 216.0 Pts
Shield; BSB
Book of Secrets
Dispel Scroll
Barded Chaos Steed
20 Chaos Warriors of Tzeentch @ 370.0 Pts
Shield; FCG
19 Chaos Warriors of Tzeentch @ 373.0 Pts
Halberd; Shield; FCG
5 Marauder Horsemen @ 75.0 Pts
Flail
5 Marauder Horsemen @ 75.0 Pts
Flail
6 Chaos Knights of Tzeentch @ 290.0 Pts
Standard; Musician
6 Chaos Knights of Tzeentch @ 330.0 Pts
Standard; Musician
Blasted Standard
Hellcannon @ 205.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
Models in Army: 74
Total Army Cost: 2800.0
Tzeentch 2800 Pts - Warriors of Chaos Army
Chaos Lord of Tzeentch @ 325.0 Pts
Sword of Swift Slaying
Enchanted Shield
Talisman of Preservation
Disc of Tzeentch
Sorcerer Lord @ 310.0 Pts
Lore of Heaven; Magic Level 4;
Charmed Shield
Infernal Puppet
Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 171.0 Pts
Magic Level 1;
Power Familiar
Spellshield
Ironcurse Icon
Barded Chaos Steed
Exalted Hero of Tzeentch @ 216.0 Pts
Shield; BSB
Book of Secrets
Dispel Scroll
Barded Chaos Steed
20 Chaos Warriors of Tzeentch @ 370.0 Pts
Shield; FCG
19 Chaos Warriors of Tzeentch @ 373.0 Pts
Halberd; Shield; FCG
5 Marauder Horsemen @ 75.0 Pts
Flail
5 Marauder Horsemen @ 75.0 Pts
Flail
6 Chaos Knights of Tzeentch @ 290.0 Pts
Standard; Musician
6 Chaos Knights of Tzeentch @ 330.0 Pts
Standard; Musician
Blasted Standard
Hellcannon @ 205.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
Models in Army: 74
Total Army Cost: 2800.0
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl