KULTOWA BERLINKA (Pre-Macki)
Miejsce: Gimnazjum nr 2 przy ulicy Narbutta 65/71
Data: 3/12/11
Zapisy startują o godzinie 9:00
Format: Turniej par 2000+1000 pts
Cena: 30zł od teamu
zgłoszenia będą przyjmowane do 1/12/11 na adres kultowyturniej@interia.pl.
Poprawne zgłoszenie powinno zawierać rozpiski 2 graczy w formacie txt lub html, imiona i nazwiska graczy oraz ich id ze strony ligi a takżę nazwę teamu.
Zasady turnieju
W czasie turnieju obowiązują zasady 8ed WFB zapisane w:
- rulebooku 8ed i army bookach
- aktualnych erratach i faq'ach publikowanych na stronach Games Workshop
- aktualnych uściśleniach sędziowskich http://strony.aster.pl/barbaros/usc8.pdf
Zasady obowiązujące na turnieju:
- virtual line of sight
- dopuszczone nowe jednostki z WD do armii VC
- maksymalnie 12 kości magii do użycia w całej fazie magii
- Bohaterom przysługuje "look out, sir" od następujących czarów: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway (11-12 efekt).
- 0-3 bohaterowie z zasadą ethereal
- 0-3 elektrycy
- zakaz wystawiania bohaterów specjalnych/imiennych
- zakaz sojuszu tych samych armii
- zakaz powtarzania przedmiotów w armiach sojuszniczych
- obowiązują zasady sojuszy opisane w RB
- armia na 1000p nie wystawia lorda
- limit slotów dla armii 1000p - max. 1x ten sam rare (HE podwajają sloty)
- max. 6 war machines na sojusz. Steam Tank,Anvil of Doom, Doomwheel, Doomflier, Ratling Gun, Warpfire Thrower, Poisoned Wind Mortar, Hellcannon, Cygor, Ironblaster, Scraplauncher zajmują sloty maszyn
- dodatkowe kości DD wygenerowane ze specjalnych zdolności bohaterów / kradzione z przedmiotów / przechowywane w przedmiotach muszą zostać przydzielone do puli sojusznika generującego/kradnącego/przechowującego (tak jak z chanellingu)
Bonusy małych punktów:
100pkt za generała,
100pkt za BSB,
25pkt za inne sztandary,
50pkt za zabicie lorda/bohatera przez czempiona w pojedynku,
50% wartości uciekającego bądź "sćwiartkowanego" oddziału.
Pomalowanie armii i proxy:
Nie ma wymogu posiadania pomalowanej armii
Proxy dopuszczone w granicach przyzwoitości.
Ocena malowania:
(nie ma obowiązku posiadania WYSIWYG na charakterach)
0-armia nie pomalowana, posiadająca proxy, pomalowana w mniej niż 50%
2-ponad 50% pomalowanej armii
4-armia w pełni pomalowana, nie posiadająca proxów
Harmonogram czasowy
09:00-09:25 - zapisy
9.30-12:30 - I bitwa (Meeting Engagement)
12:45-15:45 - II bitwa (Blood and Glory wg liczenia arenowego)
16:00-19:00 - III bitwa (Battleline)
19:15- Zakończenie imprezy.
progi punktowe
0- 200 - 10
201- 400 - 11
401- 600 - 12
601- 800 - 13
801-1000 - 14
1001-1200- 15
1201-1400 - 16
1401-1600 - 17
1601-1800 - 18
1801-2000 - 19
2001+ - 20
Liczenie arenowe dla B&G
- zasady zgodne z podręcznikiem głównym z uwzględnieniem:
Punkty odporności: duży generał 2p, mały generał 1p, sztandary po 1p
* Gra kończy się na koniec fazy, w której odporność jednej z armii spadnie do 4 lub mniej punktów. Zwycięzca otrzymuje 20pkt od których odejmuje się jeden pkt. za każdy stracony w trakcie bitwy własny pkt. odporności (min. do wyniku 16:4). Jeżeli żadna armia nie zostanie złamana w trakcie gry, lub obie armie zostaną złamane w tej samej fazie, bitwa kończy się remisem a obie armie otrzymują po 10pkt zwycięstwa. Następnie wynik ten jest modyfikowany o różnicę pkt. odporności straconych przez obu graczy. Wynik jest modyfikowany o różnicę na korzyść armii, która straciła mniej punktów odporności.
Przykład: Armia A straciła 4 pkt odporności, armia B straciła 1 pkt odporności. Różnica wynosi 3. Wynik bitwy to 13:7 na korzyść armii B (10+3).
Modyfikacja nie może dać wyniku lepszego niż 15:5.
Uwagi ogolne:
- Na terenie szkoły obowiązuje ZAKAZ spozywania alkoholu!
- Odniesienie swojego blatu po turnieju jest premiowane 10pkt do ogolnej klasyfikacji.
Zapraszamy
