>> MIEJSCE
Bard Centrum Gier, Wrocław ul.Szewska 31
godzina 10:00
>> SĘDZIOWANIE
Gamblersowa burza mózgów
>> $$$
wstęp: 10zł od osoby
nagrody: 150% wejściówki
>> ZASADY
----------------------------------------------
I. KWESTIE DOTYCZĄCE TURNIEJU I ROZGRYWKI
----------------------------------------------
- gramy 3 bitwy ( 6 tur lub 3h)
- zasady 8 edycji + oficjalne FAQ + uściślenia LS
- VLOS by LS
- gramy na stołach 72'’ na 48’’
- maksymalnie 12 PD użyte w fazie magii
- bohaterom przysługuje Look out Sir od czarów automatycznie anihilujących całe oddziały bez templatek
- dodatkowe kości DD wygenerowane ze specjalnych zdolności bohaterów / kradzione z przedmiotów / przechowywane w przedmiotach muszą zostać przydzielone do puli sojusznika generującego/kradnącego/przechowującego (tak jak z chanellingu)
----------------------------------------------
II. KOMPOZYCJA ARMII
----------------------------------------------
- Jeden z graczy wystawia armię na 2000 pkt , drugi z graczy wystawia armię na 1000 pkt
- Zasady sojuszy z Rulebook'a , nie można łączyć w drużynie tych samych armii
- Nie wystawiamy specjalnych bohaterów.
- Armia 1000 punktowa nie wystawia lordów
- Armia 1000 punktowa max 1 ten sam rare (HE dublują)
- Maksymalnie 6 maszyn na sojusz (Steam Tank,Anvil of Doom, Doomwheel, Doomflier, Ratling Gun, Warpfire Thrower, Poisoned Wind Mortar, Hellcannon, Cygor, Ironblaster, Scraplauncher zajmują sloty maszyn)
- Skaven Engineer 0-3
- Postacie z zasada Ethernal 0-3
- Herosi z unstable/demonic nie mogą być wstawiani do oddziałów bez tych zasad
----------------------------------------------
III. SCENARIUSZE
----------------------------------------------
1. Meeting Engagement
2. Blood&Glory
3. Battleline
----------------------------------------------
IV. PUNKTACJA
----------------------------------------------
Standardowe liczenie punktów wg RB + 50% punktów za oddział uciekający/posiadający na koniec bitwy 25% lub mniej pierwotnej ilości jednostek w oddziale.
0- 200 - 10:10
201- 400 - 11:9
401- 600 - 12:8
601- 800 - 13:7
801-1000 - 14:6
1001-1200- 15:5
1201-1400 - 16:4
1401-1600 - 17:3
1601-1800 - 18:2
1801-2000 - 19:1
2001+ - 20:0
Liczenie arenowe dla B&G
- zasady zgodne z podręcznikiem głównym z uwzględnieniem:
Punkty odporności: duży generał 2p, mały generał 1p, sztandary po 1p
* Gra kończy się na koniec fazy, w której odporność jednej z armii spadnie do 4 lub mniej punktów. Zwycięzca otrzymuje 20pkt od których odejmuje się jeden pkt. za każdy stracony w trakcie bitwy własny pkt. odporności (min. do wyniku 16:4). Jeżeli żadna armia nie zostanie złamana w trakcie gry, lub obie armie zostaną złamane w tej samej fazie, bitwa kończy się remisem a obie armie otrzymują po 10pkt zwycięstwa. Następnie wynik ten jest modyfikowany o różnicę pkt. odporności straconych przez obu graczy. Wynik jest modyfikowany o różnicę na korzyść armii, która straciła mniej punktów odporności.
Przykład: Armia A straciła 4 pkt odporności, armia B straciła 1 pkt odporności. Różnica wynosi 3. Wynik bitwy to 13:7 na korzyść armii B (10+3).
Modyfikacja nie może dać wyniku lepszego niż 15:5.
Rozpiski proszę wysyłać na adres: thomas_best@o2.pl
Lista zgłoszonych:
1. Dymitr & Maryś
2. Golonka & jedyna osoba której jest w stanie z pokorą spojrzeć w oczy
3. Kuman + barmanka z Casino Royale
4. Maciek + Morrok
5. Wojtuś + Marcins
6. Termi + <szuka chętnego>
7. Thomas + Loko
8. Orcus +..
9. Toczek +
10. Jareczek +
...a jako side event - dart z wizerunkiem Domina na tarczy

