Star Wars: The Old Republic MMO
Moderator: Zaklinacz Kostek
- MomoTheKiller
- Chuck Norris
- Posty: 532
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Star Wars: The Old Republic MMO
Jeśli ktoś jest mocno zainteresowany to można w sieci zdobyć klucze do bety.
Polecam szukać na gram.pl lub mmo-champion (tu łatwiej bo wystarczy się zarejestrować).
Beta otwarta na okres stress testów - panowie chcą przetestować obciążenie serwerów więc dali pierdylion kluczy do bety.
Polecam szukać na gram.pl lub mmo-champion (tu łatwiej bo wystarczy się zarejestrować).
Beta otwarta na okres stress testów - panowie chcą przetestować obciążenie serwerów więc dali pierdylion kluczy do bety.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Senkju zery macz for dat!MomoTheKiller pisze:Jeśli ktoś jest mocno zainteresowany to można w sieci zdobyć klucze do bety.
Polecam szukać na gram.pl lub mmo-champion (tu łatwiej bo wystarczy się zarejestrować).
Beta otwarta na okres stress testów - panowie chcą przetestować obciążenie serwerów więc dali pierdylion kluczy do bety.
OMW for key!
edit:
Damn, myslalem ze postuje w temacie DOTA2 , szczerze to mi jakos nie spieszno do SWTOR.
Woot?
- MomoTheKiller
- Chuck Norris
- Posty: 532
- Lokalizacja: Warszawa
Tam miałeś napisane gdzie i jak pobrać... na dole emaila o.0
Wracając do głównego wątku... obawiam się że niestety gra się sprowadzi do zabij X czegoś tam. O co się szczerze martwię. Zagram w marcu pewnie jak będzie więcej do powiedzenia.
Wracając do głównego wątku... obawiam się że niestety gra się sprowadzi do zabij X czegoś tam. O co się szczerze martwię. Zagram w marcu pewnie jak będzie więcej do powiedzenia.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Przecież jest właśnie trąbione, że pod tym względem jest przełomowa . W pewnym stopniu na pewno się będzie sprowadzało do mordowania mobków, ale jednak jest to inny rodzaj MMO, nie ma expienia, jest po prostu przechodzenie gry z fabułą. Grałem odrobinę, by zobaczyć jak to wygląda i jestem zakochany, jeden z pierwszych q i można go ukończyć na dwa sposoby, podejmuje się normalnie decyzję, wszystkie dialogi dubbingowane... Pod tym względem prawie nie czuć, że to MMO, autentyczny przełom.
- MomoTheKiller
- Chuck Norris
- Posty: 532
- Lokalizacja: Warszawa
Pytanie jak długo grałeś. Bo wiesz może 1,2 czy 5 questów takich jest a potem zaczyna się schemat.Domino pisze:Przecież jest właśnie trąbione, że pod tym względem jest przełomowa . W pewnym stopniu na pewno się będzie sprowadzało do mordowania mobków, ale jednak jest to inny rodzaj MMO, nie ma expienia, jest po prostu przechodzenie gry z fabułą. Grałem odrobinę, by zobaczyć jak to wygląda i jestem zakochany, jeden z pierwszych q i można go ukończyć na dwa sposoby, podejmuje się normalnie decyzję, wszystkie dialogi dubbingowane... Pod tym względem prawie nie czuć, że to MMO, autentyczny przełom.
W WoW tez masz epickie bitwy podczas questowania lub przerywniki filmowe. Imho stanowi to jakies 20% gry reszta to zabić x lub zebrać x.
Czy wybór miał wpływ na fabułę? Czy poprostu mogłeś poczuć się pseudo kowalem własnego losu?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Wybory głównie służą nabijaniu sobie ciemnej lub jasnej strony mocy z tego co się orientuję. Tak jak mówiłem, grałem króciutko, więc nie mogę odpowiedzieć, jaki to ma wpływ na fabułę- ale mogę powiedzieć, że ta fabuła na pewno jest- w wowie jej nie było i tyle, zbierało się questy nawet bez ich czytania, włączało się mapkę i szło się do zaznaczonego obszaru. Nawet, jeśli wybory nie zmienią fabuły, pod względem wbijania lvli gra jest czymś nowym i być może zapoczątkuje nowy trend w MMO- byłoby to na pewno coś dobrego.
ROTFl Domin. To nic nowego. Patrz Aion. Na dodatek polecam Ci zagrac ciut dluzej i powkurwiac sie na UI ktore jest po prostu ciezkostrawne i na dodatek niekonfigurowalne wogole. Jak i przecietnosc wszystkiego. Ogolnie naprawda po zagraniu parunastu godzin slowo PRZECIETNOSC doskonale opisuje ta gre. Jak na 150 baniek wydanych podobno na ta gierke to ktos zrobil interes zycia Ja sie wstrzymam narazie z ta gra ze wzgledu na uboga zawartosc endgamu. 4 Rajdy<w zasadzie 2 bo to sa wersje 8 i 16 osobowe> oraz 3 battlegroundy Zapowiedz Devow ze do gry nie przewiduja addonow ani modow tez bardzo optymistycznie nastawila mnie co do przyszlosci tej gierki. Jako fan s-f i SW jestem po prostu rozczarowany. Gdyby nie swiat SW to ta gra nie pozylaby dluzej niz pol roku. A tak sie zobaczy
podpis nieregulaminowy - administracja
mylisz sie w paru sprawach.
gra nie kosztowala 150 tylko 100. a to 50 mln roznicy.
nie ma co porownywac do AION'a. SW to nie koreanski crap.
w becie nie mozna bylo modyfikowac UI tak jak nie mozna bylo wlaczyc autoaliasingu. opcja zmiany UI przez addony sie pojawi, a po jakims czasie pewnie EA zaimplementuje to do gry. powiem wiecej, samo UI mi sie w becie podobalo. jest intuicyjne i o to wlasnie chodzi.
przecietnosc to zle slowo. jest to themepark wowa (o czym bylo wiadomo od samego poczatku) ze swoimi z innowacyjnymi rozwiazaniami (glosy w questach).
gdzies przeczytalem bardzo dobra opinie podkreslajaca stwora
jak byly stres beta testy to na europejskich serverach nie bylo jakichs strasznych lagow czy wykrzaczania sie servow, czyli mozna sie spodziewac spokojnego startu gry. wiec uklon w strone tworcow za przygotowanie.
najlepiej by bylo gdyby od samego poczatku gracze gubili sie w gaszczu 100 raidow. albo niech zaczyna sie gre w takim.
naprawde sadzisz, ze z tak przeogromnym swiatem za plecami nie bedzie mozliwosci dodania kolejnych dungeonow czy raidow?
jak to wygladalo w wowie? WSG, AB oraz AV (czyli 3 BG) oraz MC i to niepelne bo bez ragnarosa (1 raid), dopiero pozniej dodali ony, otworzyli MC do konca i BWL.
jak dla mnie gra ma byc grywalna i sprawiac mi frajde jak sobie biegam ze znajomymi. do tej pory, byla w stanie mi to zalatwic - wiec z mojej strony plus. jak mi sie znudzi to szybka pilka, nie oplacam wiecej.
gra nie kosztowala 150 tylko 100. a to 50 mln roznicy.
nie ma co porownywac do AION'a. SW to nie koreanski crap.
w becie nie mozna bylo modyfikowac UI tak jak nie mozna bylo wlaczyc autoaliasingu. opcja zmiany UI przez addony sie pojawi, a po jakims czasie pewnie EA zaimplementuje to do gry. powiem wiecej, samo UI mi sie w becie podobalo. jest intuicyjne i o to wlasnie chodzi.
przecietnosc to zle slowo. jest to themepark wowa (o czym bylo wiadomo od samego poczatku) ze swoimi z innowacyjnymi rozwiazaniami (glosy w questach).
gdzies przeczytalem bardzo dobra opinie podkreslajaca stwora
gra nie byla robiopna dla napierdalatorow grajacych 20 godzin dziennie. byla robiona glownie dla casuali. a i tak wyszlo im jakies 200 godzin (na jedna klase) spokojnego grania (tyle zajmuje skonczenie glownego watku jednej klasy. oczywiscie liczba ta, jest podana przez tworcow. wcale bym sie nie zdziwil jesli bedzie ledwo ponad 100 godzin gry ale tak czy inaczej, w obecnych czasach robi wrazenie gdzie gre przechodzi sie w 40 godzin. a tutaj jest jeszcze 7 pozostalych klas).TOR nie odkrywa prochu, ale robi naprawdę dobre pistolety.
jak byly stres beta testy to na europejskich serverach nie bylo jakichs strasznych lagow czy wykrzaczania sie servow, czyli mozna sie spodziewac spokojnego startu gry. wiec uklon w strone tworcow za przygotowanie.
a to mnie rozwalilo.4 Rajdy<w zasadzie 2 bo to sa wersje 8 i 16 osobowe> oraz 3 battlegroundy
najlepiej by bylo gdyby od samego poczatku gracze gubili sie w gaszczu 100 raidow. albo niech zaczyna sie gre w takim.
naprawde sadzisz, ze z tak przeogromnym swiatem za plecami nie bedzie mozliwosci dodania kolejnych dungeonow czy raidow?
jak to wygladalo w wowie? WSG, AB oraz AV (czyli 3 BG) oraz MC i to niepelne bo bez ragnarosa (1 raid), dopiero pozniej dodali ony, otworzyli MC do konca i BWL.
jak dla mnie gra ma byc grywalna i sprawiac mi frajde jak sobie biegam ze znajomymi. do tej pory, byla w stanie mi to zalatwic - wiec z mojej strony plus. jak mi sie znudzi to szybka pilka, nie oplacam wiecej.
Ostatnio zmieniony 8 gru 2011, o 23:25 przez Morsereg, łącznie zmieniany 2 razy.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
- MomoTheKiller
- Chuck Norris
- Posty: 532
- Lokalizacja: Warszawa
adony hehe - pamietam czasy leczenia MC bez heal bota itp.. liczyl sie skill a teraz makra smakra i adony i bot gra za Ciebie.
Co do raidów to się zgodzę jeśli odpowiednio podsycą głód graczy to będzie sukces.
Obawiam się że nie będzie to tak miodne jak zapowiadają... wczoraj zabiłem Deathwinga w WoWie. Wkurza mnie ten totalny casual. Liczę na to że TOR będzie bardziej wymagający ale nie przez tydzien, miesiąc czy dwa...
Co do raidów to się zgodzę jeśli odpowiednio podsycą głód graczy to będzie sukces.
Obawiam się że nie będzie to tak miodne jak zapowiadają... wczoraj zabiłem Deathwinga w WoWie. Wkurza mnie ten totalny casual. Liczę na to że TOR będzie bardziej wymagający ale nie przez tydzien, miesiąc czy dwa...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Na random raidzie to ten kill znaczy tyle co zeszłoroczny troll forumowy. No offense;)No chyba, iż ujebałeś go na normalnym raidzie.wczoraj zabiłem Deathwinga w WoWie. Wkurza mnie ten totalny casual.
Co do Swotor'a. Nie podchodzi mi grafika. Wydaja się cholernie nieprzyjemna dla oka. No i tak jak Malal napisał:
-_-4 Rajdy<w zasadzie 2 bo to sa wersje 8 i 16 osobowe>
+
Super.Zapowiedz Devow ze do gry nie przewiduja addonow ani modow tez bardzo optymistycznie nastawila mnie co do przyszlosci tej gierki.
To ja poczekam na Dark Millenium.
devsi nie mowili, ze nie bedzie mozliwosci dodawania addonow/modow.
mowili tylko, ze nie bedzie takiej opcji w momencie startu gry.
a co do ilosci raidow to juz sie wypowiedzialem.
mowili tylko, ze nie bedzie takiej opcji w momencie startu gry.
a co do ilosci raidow to juz sie wypowiedzialem.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
- MomoTheKiller
- Chuck Norris
- Posty: 532
- Lokalizacja: Warszawa
Na normalu tankiem i healerem Na LFR to chodze altami by jakiś sprzęt ogarnąć. W sobote HC próbujemy.Varinastari pisze:Na random raidzie to ten kill znaczy tyle co zeszłoroczny troll forumowy. No offense;)No chyba, iż ujebałeś go na normalnym raidzie.
Grafika nie jest najgorsza można nadrobić grywalnością ot taki RIFT wymiótł mnie graficznie a znudził się po nabiciu chyba 30 lvl. Klimatem zmiażdzył mnie WAR ale znudziło mnie ciągłe PVP. Imho WoW jest na tyle elastyczny że można porobić co się chce - no w zależności od serwera... ja gram na RP ale jest przyjemnie.
Jeśli zagram w SW online to tylko bounty hunterem... nie kręci mnie dżedaj ot strasznie mało dynamiczne walki z tego co widziałem.
Co do addonów to zawsze po jakimś czasie się pojawią... jak dla mnie to za duże ułatwienie - rozumiem addony zmieniające UI czy dodające jakieś opcje ale adony które grają za gracza to nieeeee.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- MomoTheKiller
- Chuck Norris
- Posty: 532
- Lokalizacja: Warszawa
GZ... to teraz wrzucaj dzienną dawkę opini. Bez spoila ale rzeczowo o tym jak się to jeMorsereg pisze:wlasnie dostalem sie do early access
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
w sumie to moge napisac conieco
grafika jak na rok 2011 jest niestety slaba. roznica miedzy high a low jest bardzo mala.
co wiec sam kod jest beznadziejnie napisany.
w niektorych miejscach FPS spada z 60 do 20 klatek na sekunda (czy nawet nizej). co dziwne, zawsze sa to te same miejsca. jednak wylaczenie cieni znacznie poprawia grywalnosc.
ale tutaj nie o grafike chodzi
jak wspominalem wczesniej, gra jest nastawiona dla casuali. do tego przeznaczona jest na male grupy.
dwie osoby w party w zupelnosci daja rade ale wiadomo, ze wiekszy fun jest w trzy/cztery tymbardziej jesli chodzi o branie/oddawanie questow czasami prowadzi to do naprawde zabawnych sytuacji (zwlaszcza gdy jedna osoba chce isc w strone light a druga w strone dark).
osoby ktore beda chcialy grac solo tez spokojnie dadza sobie rade (problem bedzie z heroic zonami ale od tego jest general chat. w koncu MMO ).
sama fabula bounty huntera jest zarabista. w czasie bety specjalnie przewijalem spacja wszystkie dialogi by sobie nie psuc zabawy podczas reczywistej gry. czuje, ze gra jest takim single playerem w polaczeniu z MMO. i calkiem fajnie im to polaczenie wyszlo.
niektorym moze sie nie podobac "sztywno" poruszajace sie postacie, czy tez zamkniety swiat.
coz gra na taka skale nigdy wszystkim nie dogodzi.
muzyka, tutaj nie ma sie co rozpisywac jest mila dla ucha, nie przeszkadza w grze. a nawet jesli to zawsze mozna ja sciszyc/wylaczyc.
innowacja tej gry czyli VoiceOver w questach. naprawde fajnie to wyszlo. nie ma juz ciaglego biegania od quest givera do punktu zaznaczonego na mapie bez spojrzenia do quest loga na questa. mozna oczywiscie omijac je spacja ale wtedy omija sie kawal,naprawde dobrej fabuly (mmo z fabula - nie sadzilem, ze kiedys cos takiego zobacze )
tutaj od samego poczatku wiadomo, co, gdzie i dlaczego. tym bardziej, ze glosy nagrane i dopasowane sa calkiem niezle.
jesli chodzi o kontakt z supportem to tutaj BW daje ciala na calej lini.
zdaje sie, ze trzy dni temu wyslalem do nich maila opisujacego problem, wczoraj dostalem automatycznego maila zwrotnego ktory nic nie wyjasnial.
dzisiaj dostalem kolejnego maila od: Protocol Droid M0-T0 of Human-Cyborg relations nie powiem to wywolalo usmiech na mojej twarzy jednak nie na tyle wielki by zapomniec o calej sprawie.
do tego pamietajcie by nie zapominac swoich SA do SQ. jesli sie zle wpisze odpowiedz w trakcie logowania to jedynym sposobem na odzyskanie konta jest kontakt telefoniczny. a linia potrafi byc zajeta przez pare dni
tak wiec kontakt z supportem to porazka na calej lini.
jak dla mnie sama gra ma wiecej plusow niz minusow do tego miodnosc jest naprawde wysoka (nawet mimo slabej grafiki). ja osobiscie zostane przy tym tytule dluzej niz tylko darmowy miesiac
chwilowo mam 10 poziom i jeszcze wiele rzeczy do zrobienia i zobaczenia przede mna: crafting, dungeony, raidy oraz PvP
moze pozniej cos skrobne na ten temat.
ocene dal bym im 7/10
napewno bedzie zmiana o jedne pkt po tym jak zobacze PvP. pytanie tylko czy w gore czy w dol, chociaz jak widzialem huttball na filmikach to jestem pewny, ze zmienie opinie na 8/10
ps. mam nadzieje, ze niedlugo udostepnia darmowa migracje z serverow przeludnionych bo stac godzine w kolejce to jednak przesada jest.
--- edit ---
zapomnialem powiedziec. dzisiaj ma byc wiecej fal z zaproszeniami niz wczoraj.
niby powiedziane jest, ze dzisiaj ma wejsc poczatek grudnia.
dam wam znac jak sie dowiem kiedy wszedl 30 listopad.
--- edit 2 ---
Update: Wave 3 was just sent.
Update: Wave 4 was sent approximately noon CST. (Apologies for delay.)
Update: Wave 5 - the final wave for today - was sent at approx 1:30PM CST.
o 19 byla 4 fala - prawdopodobnie byla to koncowka listopada. z piata fala pewnie wejdzie poczatek grudnia.
grafika jak na rok 2011 jest niestety slaba. roznica miedzy high a low jest bardzo mala.
co wiec sam kod jest beznadziejnie napisany.
w niektorych miejscach FPS spada z 60 do 20 klatek na sekunda (czy nawet nizej). co dziwne, zawsze sa to te same miejsca. jednak wylaczenie cieni znacznie poprawia grywalnosc.
ale tutaj nie o grafike chodzi
jak wspominalem wczesniej, gra jest nastawiona dla casuali. do tego przeznaczona jest na male grupy.
dwie osoby w party w zupelnosci daja rade ale wiadomo, ze wiekszy fun jest w trzy/cztery tymbardziej jesli chodzi o branie/oddawanie questow czasami prowadzi to do naprawde zabawnych sytuacji (zwlaszcza gdy jedna osoba chce isc w strone light a druga w strone dark).
osoby ktore beda chcialy grac solo tez spokojnie dadza sobie rade (problem bedzie z heroic zonami ale od tego jest general chat. w koncu MMO ).
sama fabula bounty huntera jest zarabista. w czasie bety specjalnie przewijalem spacja wszystkie dialogi by sobie nie psuc zabawy podczas reczywistej gry. czuje, ze gra jest takim single playerem w polaczeniu z MMO. i calkiem fajnie im to polaczenie wyszlo.
niektorym moze sie nie podobac "sztywno" poruszajace sie postacie, czy tez zamkniety swiat.
coz gra na taka skale nigdy wszystkim nie dogodzi.
muzyka, tutaj nie ma sie co rozpisywac jest mila dla ucha, nie przeszkadza w grze. a nawet jesli to zawsze mozna ja sciszyc/wylaczyc.
innowacja tej gry czyli VoiceOver w questach. naprawde fajnie to wyszlo. nie ma juz ciaglego biegania od quest givera do punktu zaznaczonego na mapie bez spojrzenia do quest loga na questa. mozna oczywiscie omijac je spacja ale wtedy omija sie kawal,naprawde dobrej fabuly (mmo z fabula - nie sadzilem, ze kiedys cos takiego zobacze )
tutaj od samego poczatku wiadomo, co, gdzie i dlaczego. tym bardziej, ze glosy nagrane i dopasowane sa calkiem niezle.
jesli chodzi o kontakt z supportem to tutaj BW daje ciala na calej lini.
zdaje sie, ze trzy dni temu wyslalem do nich maila opisujacego problem, wczoraj dostalem automatycznego maila zwrotnego ktory nic nie wyjasnial.
dzisiaj dostalem kolejnego maila od: Protocol Droid M0-T0 of Human-Cyborg relations nie powiem to wywolalo usmiech na mojej twarzy jednak nie na tyle wielki by zapomniec o calej sprawie.
do tego pamietajcie by nie zapominac swoich SA do SQ. jesli sie zle wpisze odpowiedz w trakcie logowania to jedynym sposobem na odzyskanie konta jest kontakt telefoniczny. a linia potrafi byc zajeta przez pare dni
tak wiec kontakt z supportem to porazka na calej lini.
jak dla mnie sama gra ma wiecej plusow niz minusow do tego miodnosc jest naprawde wysoka (nawet mimo slabej grafiki). ja osobiscie zostane przy tym tytule dluzej niz tylko darmowy miesiac
chwilowo mam 10 poziom i jeszcze wiele rzeczy do zrobienia i zobaczenia przede mna: crafting, dungeony, raidy oraz PvP
moze pozniej cos skrobne na ten temat.
ocene dal bym im 7/10
napewno bedzie zmiana o jedne pkt po tym jak zobacze PvP. pytanie tylko czy w gore czy w dol, chociaz jak widzialem huttball na filmikach to jestem pewny, ze zmienie opinie na 8/10
ps. mam nadzieje, ze niedlugo udostepnia darmowa migracje z serverow przeludnionych bo stac godzine w kolejce to jednak przesada jest.
--- edit ---
zapomnialem powiedziec. dzisiaj ma byc wiecej fal z zaproszeniami niz wczoraj.
niby powiedziane jest, ze dzisiaj ma wejsc poczatek grudnia.
dam wam znac jak sie dowiem kiedy wszedl 30 listopad.
--- edit 2 ---
Update: Wave 3 was just sent.
Update: Wave 4 was sent approximately noon CST. (Apologies for delay.)
Update: Wave 5 - the final wave for today - was sent at approx 1:30PM CST.
o 19 byla 4 fala - prawdopodobnie byla to koncowka listopada. z piata fala pewnie wejdzie poczatek grudnia.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie