Jak radzicie sobie z ...?
Moderator: #helion#
Re: Nowe Skaveny
Dopiero co skończyłem lekturę AB szczurków, faktycznie, mogą te czary zmieniać, szkoda, że wpisali tego w miejscu gdzie są czary, jakoś bardziej intuicyjnie by było. Na następnej spróbujemy na jakichś cudach ichnich.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
-
- Warzywo
- Posty: 19
Hejka
to mój pierwszy post
Więc ... własnie zacząłem zbieranie armii imperium. Zakupiłem sobie "Empire Brigade" i teraz myśle co dalej ... bo szczury na imperium ponoć są naprawde bardzo skuteczne :S i nie chce dokonywać zakupów w ciemno. W najbliższym czasie mamy zamiar stoczyć bitwe na 1200 pkt ale szybko przejdziemy na 1500. Więc ?? jakie są wasze porady ???

Więc ... własnie zacząłem zbieranie armii imperium. Zakupiłem sobie "Empire Brigade" i teraz myśle co dalej ... bo szczury na imperium ponoć są naprawde bardzo skuteczne :S i nie chce dokonywać zakupów w ciemno. W najbliższym czasie mamy zamiar stoczyć bitwe na 1200 pkt ale szybko przejdziemy na 1500. Więc ?? jakie są wasze porady ???
Na takie pkt to bym poradził więcej konnicy bo 8 to za mało i czołg (najlepsza Jednostka w armii imperium) Konnice najlepiej sklej bez championów bo są nieprzydatni.
No i może poza imperium bo 2,3 armaty go warzywią na mniej niż 2000pkt oczywiściegotih pisze: Jest dobry na każdą armię, no może poza orkami.
Witam wszystkich
Jestem nowym graczem w wfb ( gram około 0.5 roku). Gram oczywiście najfajniejszą ze wszystkich armii czyli imperium. Jak do tej pory ani razu nie udało mi się wygrać:(. Gram przeciwko skavenom, wampirom i mrocznym elfkom.
Dziś dostałem takie baty, że głowa mała; oto moja rozpiska na 2250:
- Mistrz Zakonny -Św relikt, Ostrze mocy
- Mag 2 poź - 2 zwoje rozproszenia
- Kapłan -Kąsające ostrze
- Kapitan - Sztandar imperium, Koń, kropierz, płytówka, tarcza
- 2 armaty
- 5 Rajtarów z muzykiem
- 19 Gwardii Elektorskiej - Chorąży, muzyk + 2 razy detka po 5 Ochotników
- 25 Szermierzy - Chorąży, muzyk, Czempion, + 2 razy detka po 10 Ochotników
- 5 Zakon Rycerski - Chorąży, muzyk, champion
- 5 Zakon Rycerski - Chorąży, muzyk
- 10 Arkebuzerów
- Czołg Parowy
- 10 Biczowników
Mistrza zakonnego wstawiam do kawalerii. Kapłana, kapitana ze sztandarem imperium do Gwardii Elektorskiej.
Jakoś mi ta rozpiska nie idzie.
Czy jakiś bardziej doświadczony gracz mógłby mi powiedzieć co mam zmienić aby zrobić rozpiskę pod wyżej wymienione armie??
Jestem nowym graczem w wfb ( gram około 0.5 roku). Gram oczywiście najfajniejszą ze wszystkich armii czyli imperium. Jak do tej pory ani razu nie udało mi się wygrać:(. Gram przeciwko skavenom, wampirom i mrocznym elfkom.
Dziś dostałem takie baty, że głowa mała; oto moja rozpiska na 2250:
- Mistrz Zakonny -Św relikt, Ostrze mocy
- Mag 2 poź - 2 zwoje rozproszenia
- Kapłan -Kąsające ostrze
- Kapitan - Sztandar imperium, Koń, kropierz, płytówka, tarcza
- 2 armaty
- 5 Rajtarów z muzykiem
- 19 Gwardii Elektorskiej - Chorąży, muzyk + 2 razy detka po 5 Ochotników
- 25 Szermierzy - Chorąży, muzyk, Czempion, + 2 razy detka po 10 Ochotników
- 5 Zakon Rycerski - Chorąży, muzyk, champion
- 5 Zakon Rycerski - Chorąży, muzyk
- 10 Arkebuzerów
- Czołg Parowy
- 10 Biczowników
Mistrza zakonnego wstawiam do kawalerii. Kapłana, kapitana ze sztandarem imperium do Gwardii Elektorskiej.
Jakoś mi ta rozpiska nie idzie.
Czy jakiś bardziej doświadczony gracz mógłby mi powiedzieć co mam zmienić aby zrobić rozpiskę pod wyżej wymienione armie??
DIVE OR DIE
Straszna nekromancja własnego tematu ale po ostatniej mojej bitwie mam pytanko.
Jak sobie radzicie z Lizardmenami na małe punkty (1500).
Magią nie poszaleje się a i zablokować ciężko taką żabcię.
Saurusi pomimo niskiej inicjatywy sa strasznie wyporni. S4 i T4 plus tarcze dają im spore szanse na skrojenie kazdej piechoty Imperium. Wczoraj moich 30 halabardników tłukło 27 saurusów 4 tury(pełne, czyli 8 faz walki) i w końcu polegli a saurusi pobiegli radośnie dalej.
Mortary na nich są przeciętne bo na hicie przykrywa się niewielu i rani się na 5+.
Może czołg?
Jak sobie radzicie z Lizardmenami na małe punkty (1500).
Magią nie poszaleje się a i zablokować ciężko taką żabcię.
Saurusi pomimo niskiej inicjatywy sa strasznie wyporni. S4 i T4 plus tarcze dają im spore szanse na skrojenie kazdej piechoty Imperium. Wczoraj moich 30 halabardników tłukło 27 saurusów 4 tury(pełne, czyli 8 faz walki) i w końcu polegli a saurusi pobiegli radośnie dalej.
Mortary na nich są przeciętne bo na hicie przykrywa się niewielu i rani się na 5+.
Może czołg?
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Tank ładnie potrafi ich kroić ale w miarę możliwości dopchnąłbym do combatu coś co ma kilka szeregów żeby stedfasta zdjąć i pogonić przy okazji bo inaczej takie sauruski mogą sobie troche postać z naszą puszką i przyblokować ją na resztę gry (jak mu ze 2 Wo wbiją i wytrzymają 3-4 fazy to tank już dużo nie zdziała w tej bitwie)
pegaz i ewentualnie furmanka od boku, po sprawie, masz zablokowany ten kloc, wycinasz kilku na turę a na finisz dopychasz piechotę; remedium na nich są jeszcze Flagellanci i GS-y na Bironie lub WS-ce, pierwsze pozwala walić taką samą ilość ataków co oni ale szybciej, drugie powoduje że jaszczury gorzej trafiają; flagellanci mogą sobie poradzić bez buffów ale lepiej coś wrzucić (tutaj najlepiej chyba działałaby Birona, bo daje dodatkowe 10 ataków a trzeba szybko ich skroić), poza tym możesz ich popieścić jeszcze wcześniej jakimś wzmocnionym Banishmentem, jeżeli nie masz innych celów (o to z lizakami akurat trudno); klu problemu to pozbyć się wszędobylskiej obstawy maluchów, a przynajmniej przegonić za klocki tak aby nie przeszkadzały w dobraniu się do "sernika", żaba z reguły jest eteryczna, więc musisz mieć jakiś magic weapon w combacie na finishu aby ją ubić;
-
- Wałkarz
- Posty: 87
Nie znalazłem wątku, który poruszałby tą kwestię w imperium, ale jeśli istnieje, to proszę o przeniesienie.
Często mam problemy ze zrobieniem rozpiski pod wybraną armię i chciałem popytać bardziej doświadczonych Imperialistów, jak sobie radzicie z różnymi rasami. A może i innym się przyda
Mam póki co problem z Królestwem Ogrów. Widzicie, facet najczęściej gra samymi Irongutsami i Leadbelchersami, odpowiednio jeden i dwa oddziały. Czasem, przy większej ilości punktów wystawia swoje działa. Miałem pomysł, jeszcze nie przetestowany, żeby wybrać Generała na Gryfie z zasadą bloodroar, ewentualnie inną mobilną jednostką walczącą żeby sterroryzowali jednostki strzelające i reszta armii z Demigryfami na czele mogła wziąć się za Irongutsów. Co o tym sądzicie? Jak wy byście to rozwiązali?
jest taki temat, więc przenoszę
Często mam problemy ze zrobieniem rozpiski pod wybraną armię i chciałem popytać bardziej doświadczonych Imperialistów, jak sobie radzicie z różnymi rasami. A może i innym się przyda

Mam póki co problem z Królestwem Ogrów. Widzicie, facet najczęściej gra samymi Irongutsami i Leadbelchersami, odpowiednio jeden i dwa oddziały. Czasem, przy większej ilości punktów wystawia swoje działa. Miałem pomysł, jeszcze nie przetestowany, żeby wybrać Generała na Gryfie z zasadą bloodroar, ewentualnie inną mobilną jednostką walczącą żeby sterroryzowali jednostki strzelające i reszta armii z Demigryfami na czele mogła wziąć się za Irongutsów. Co o tym sądzicie? Jak wy byście to rozwiązali?
jest taki temat, więc przenoszę
- Brushlicker
- Falubaz
- Posty: 1037
- Lokalizacja: Gdynia
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Gnoblary można hue hue.
-
- Wałkarz
- Posty: 87
Faktycznie,wszystkie budzą strach, całkiem o tym zapomniałem. Ale ich strzelcy mają zasadę slow to fire i nie mogą deklarować stand and shoot. Z piekielnikiem dobry pomysł,chociaż wcześniej porzuciłem go przez złe rzuty ( dwie rozgrywki pod rząd wybuchł nie zabijając nikogo). Niedawno pomyślałem o kusznikach, bo mają przewagę zasięgu i tą samą siłę,co muszkiety.
- Brushlicker
- Falubaz
- Posty: 1037
- Lokalizacja: Gdynia
Huricanium daje + 1 do hita tylko w cc, niestety.JochnyWalker pisze:bo jak helka to tylko z inzynierem. Taki zestaw to hit sezonu, kosi niesamowicie.
Jak sobie mysle o dwoch takich zestawach i altarem dajacym +1 do hita i flamingi to sie usmiecham (nie bierz tego akapitu serio, to jest fantazja)
-
- Wałkarz
- Posty: 87
Ale ziarenko prawdy tkwi w twojej fantazji, bo w 8 ed. Mistrz inżynier nie ma już ograniczeń co do przerzutów missfire dla wyrzutni rakiet i piekielnika. Może się udać 
