Rozpiski
Moderator: JarekK
Re: Rozpiski
Hellcannon to must have. Jest nieprzewidywalny, ale bardzo przydatny. Blasted Standard można zostawić na upartego, mi też w większych bitwach uratował kilku warriorów.
Jeśli w rozpie nie masz chosenów, to warshrine nie jest konieczny.
Jeśli w rozpie nie masz chosenów, to warshrine nie jest konieczny.
Największą zaletą Hellcannona jest to że potrafi nie dość że samemu się obronić to jeszcze bez większych problemów pokonać średniej wielkości oddział. Warshrine tego nie potrafi niestety...
Pocisk pisze:No sztandar jest mocny... dużo rzeczy jest mocnych, zamknijcie japy i nauczcie się grać
Ale ma warda 3+ i T6, więc o ile się go nie zbreakuje, jest praktycznie nie do zniszczenia.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Tia, i się brejkuje z każdej walki bo nie ma szeregów, sztandaru, muzyka itd. więc jeżeli go przeciwnik czymkolwiek dopadnie to prędzej czy później ucieknie.
Pocisk pisze:No sztandar jest mocny... dużo rzeczy jest mocnych, zamknijcie japy i nauczcie się grać
Fatalne złożenie ;P Daj obu oddziałom dodatkowo halabardy.RobiChaos666 pisze: 25 wojowników Khorna z Blasted Standardem i tarczami
25 wojownikó Tzeentcha z Bannerem of Rage i tarczami
Hellcannon jest strasznie losowy, kiedyś na turnieju wybuchła mi w 3 bitwach pod rząd. Raz w 1 turze, a dwa razy w 2
Faktycznie, to nie bierz też magów, bo mogą wybuchnąć. Ani oddziałów, bo przecież mogą spanikować alba nie zdać breaka
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Prawda jest taka, że jakakolwiek szarża w ołtarz ma duże szansę go złamania. Weźmy piątkę kawalerii: szarża + sztandar + dajmy na to 1 rana wbita. Ołtarz oddaje zabija dwóch,trzech rycerzy i łamie się o muzyka.Andrzej pisze:Faktycznie, to nie bierz też magów, bo mogą wybuchnąć. Ani oddziałów, bo przecież mogą spanikować alba nie zdać breaka
- RobiChaos666
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 101
- Lokalizacja: Racibórz
Dzięki za porady zrobie teraz kilka nowych rosp i bitke sie rozegra ,co do niewypalów hellcanonona to chodziło mi oto że jego niewypały są bardzo śmiercionośne
Mam problem. Nie mam pojęcia jak złożyć woch jako małą armię na macki do pary z wampirami/dochem. Od razu zastrzegam, że nie mam maruderów. Pojawiła się idee, żeby złożyć to kawaleryjsko (vampiry na bloodknightach), ale dość mocno boimy się paringów w stylu he+dwarf, których pewnie będzie najwięcej. Moglibyście coś doradzić?
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
bardziej balbym sie lizaków z milionem skinkowych odginaczek.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
To co myślisz, że lepiej byłoby z demonami (dwa oddziały flamerów szybko unieszkodliwiają skinki, a to co zostaje można dorżnąć furiami) i oprzeć się na piechocie?
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
vcetom imo trzeba oddac magie zeby dzialaly a nie po to mamy taka fajna zeby jej nie uzywac.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
- RobiChaos666
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 101
- Lokalizacja: Racibórz
Mam pytanie wiem że jest głupie ale chce wiedzieć czy Hellcanon ma magiczne ataki przynajmniej jego strzał?
Jeszcze raz napiszesz "pszynajmniej" to zaczniesz pisać na innym podforum
Jeszcze raz napiszesz "pszynajmniej" to zaczniesz pisać na innym podforum
- RobiChaos666
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 101
- Lokalizacja: Racibórz
Dziękuje za szybką odpowiedż