Gobliński szaman i dzidomiot
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Gobliński szaman i dzidomiot
Czy można włączyć goblińskiego szamana do obsługi spear chukki?
a czy samotny heros moze dolaczyc do machiny przy ktorej nie ma juz obslugi?
i czy jest wtedy traktowany jako crew (tzn przeciwnik nie ma pkt za maszyne na koniec bitwy)?
i czy jest wtedy traktowany jako crew (tzn przeciwnik nie ma pkt za maszyne na koniec bitwy)?
Odstępstwem od tej zasady są inżynierowie. Oni mogą dołączyć i są obsługantami.Shino pisze:moze dolaczyc. Jednak nie jest traktowany jako zalogant
Dobry Grey Seer stara utrzymać równowagę, harmonie i sprawiedliwość.
Równowaga jest gdy przed bitwą moja armia jest większa jak przeciwnika.
Harmonia jest gdy po bitwie moja armia jest większa jak przeciwnika.
Sprawiedliwość jest wtedy gdy wygrywam Ja.
Równowaga jest gdy przed bitwą moja armia jest większa jak przeciwnika.
Harmonia jest gdy po bitwie moja armia jest większa jak przeciwnika.
Sprawiedliwość jest wtedy gdy wygrywam Ja.