4.12.2011 - Rózga dziadka Mroza - Wrocław 2000 punktów
4.12.2011 - Rózga dziadka Mroza - Wrocław 2000 punktów
Wrocławski Klub "The Gamblers" ma zaszczyt zaprosić na turniej single 2000 punktów
>> MIEJSCE I CZAS
Sklep Bolter, ul. Sokolnicza 7/17 pawilon 32
start: godzina 9.00
>> SĘDZIOWANIE
Gamblersowa burza mózgów
>> DUKATY
wstęp: 10zł od osoby
nagrody: wejściówka + 50%
>> ZASADY
----------------------------------------------
I. KWESTIE DOTYCZĄCE TURNIEJU I ROZGRYWKI
----------------------------------------------
- gramy 3 bitwy ( 6 tur lub 3h)
- VLOS by LS
- Brak specjalnych bohaterów
- Dopuszczone wszystkie armie które dostały podręczniki do 8 edycji + chadecja FW
- W przypadku chadecji konieczne jest posiadanie oryginalnego podręcznika z FW oraz wszystkich modeli ew. ładnych konwersji
- zasady 8 edycji + oficjalne FAQ + uściślenia LS + poniższe zasady dodatkowe
- Maksymalnie 3 takie same sloty core
- Maksymalnie 5 maszyn lub broni wykorzystujących template
- Maksymalnie 45 modeli strzelających na >= 20"(wyłączając maszyny, bohaterów i rydwany)
- Maksymalnie 40 modeli w oddziale
- Maksymalny koszt oddziału - 450 punktów
- Zakaz używania Folding Fortress
- Power Scroll dopuszczony na zasadach z erraty
- Bohaterowie dostają zasadę "look out sir" od czarów automatycznie zabijających całe oddziały: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway 11-12
- Czarodziejka Dark Elfów może domyślnie wykorzystać maksymalnie 6 kostek powera do jednego czaru
- Nie ma wymogu pomalowanej armii
- Dopuszczone proxy 20% punktów
----------------------------------------------
II. MAGIA
----------------------------------------------
- Poza wiatrami magii i channelingiem możliwe jest "wygenerowanie" lub dodanie do poola podczas fazy magii maksymalnie dwóch kości PD/DD
- Jeśli przedmiot/umiejętność generuje więcej niż 2 kości PD/DD to nadywżka jest tracona
- Niektóre przedmioty zabierają możliwe do wygenerowania kości PD/DD
- znajomość całego lore'a: 1PD w każdej turze
- każdy przedmiot automatycznie rozpraszający czar przeciwnika: 1DD w każdej turze
----------------------------------------------
III. SCENARIUSZE
----------------------------------------------
1. Battleline
2. Battleline
3. Battleline
----------------------------------------------
IV. SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE ARMII
----------------------------------------------
Beastmen: +200 punktów na poziomie tworzenia rozpiski (w sumie 2200), ponadto suma punktów uzyskana za oddziały bestii powinna być zmniejszona o 10% nie licząc sztandarów, generała itp.
Bretonnia: brak restrykcji
Chaos Dwarves: Iron Deamon liczy się jako maszyna do limitu / Iron Daemon 0-1 / Dreadquake 0-1 / Bull Centaury musza być na podstawkach 50x50mm
Dark Elves: Hydra 0-1 / Max. 35 repeater Crossbow w armii / Repeater Bolt Throwers 0-2 / Jednostki latające 0-3 / Max. 20 Shades / Dreadlord na pegazie nie może mieć na wyposażeniu Crown of Command
Dwarves: Każda runa spellbreaker/spelleater liczy się jako +1 DD / Grudge Throwers 0-2 / Możliwość wygenerowania Max. +4 DD zamiast +2 DD
Daemons of Chaos: Max. 28 modeli w oddziale / Flamery 0-1 / Wszystkie demoniczne gifty 0-1 / Bloodletters oraz Herald Khorne'a 0-3 / BSB może mieć albo sztandar albo gifty / Lord of Change liczy się jako 1 PD
Empire: Steam Tank liczy się jako maszyna do limitu / Steam Tank, Rocket battery oraz Engineer 0-1
High Elves: Max. 500 punktów oraz do 40 modeli w oddziale / Vortex Shard liczy się jako +1DD / Book of Hoeth liczy się jako 2PD i 2DD / Banner of the World Dragon liczy się jako +1 DD
Lizardmen: Salamanders 0-1 / Terradons oraz Stegadons 0-2 / Beclaming Cogitations liczy się jako +2DD / Cupped hands liczy się jako +2PD
Ogre Kingdoms: HellHeart -2DD
Orcs & Goblins: Night Goblin Shamans 0-3 / Mushroom dice liczą się jako PD do limitu
Skaven: wszystkie modele ze slotu rare 0-1 / Gutter runners 0-2 / Engineers 0-3
Vampire Counts: Wraiths oraz Varghulf 0-1 / Max. ilość modeli w oddziale Wraith: 5 models / Możliwość wystawienia do dwóch oddziałów z następujących: Wraiths, Black Coach, Spirit hosts, Bohaterowie eteryczni z WD / Możliwość zabrania do dwóch przedmiotów z następujących: Helm of Commandment, Master of the Black Arts, Drakenhoff Banner.
Tomb Kings: Neferra's Scrolls of Mighty Incantations liczy się jako 2PD oraz 2DD / Hierotitan dopuki żyje jest wart 1PD / Sphinxes 0-3
Wood Elves: Wand of Wych Elm liczy się jako +1 DD
Warriors of Chaos: Hellcannon 0-1 / Infernal Puppet liczy się jako +1PD oraz +2DD / Tendrils of Tzeench oraz Conjoined Homunculus liczą się jako +1PD / Favour of the Gods nie może być zabrany na czempionie tęczowych chosenuff
----------------------------------------------
V. PUNKTACJA
----------------------------------------------
- 25% lub mniej oddziału: 50% punktów
- uciekające oddziały po zakończeniu gry : 50% punktów
- progi co 150 punktów
- +3DP za wysłanie rozpiski do soboty 3 XII do 15:00
- +1DP za pomalowane 100% armii (min. 3 kolory)
- +2DP za posiadanie oryginalnego army booka oraz miarki i kostek
- warunkiem dopuszczenia do turnieju jest wysłanie rozpiski w dowolnej formie zawierającej koszt poszczególnych oddziałów przed turniejem LUB przyniesienie wydruku jako eksportu z ArmyBuidera!
----------------------------------------------
VI. USTALENIA DODATKOWE
----------------------------------------------
I. BYE
I.1 jeżeli NIE z winy gracza (np. nie może on zagrać bitwy z powodu nieparzystej ilości uczestników) dostaje wynik 15:5
BYE zawsze jest na najniższym stole
I.2 Kolejność przyznawania "bye"
- spóźnienie gracza ponad 15 minut od rozpoczęcia rundy
- na życzenie gracza
- nie klubowicz z nie wysłana rozpiską
- Gamblers z nie wysłaną rozpiską
- nie klubowicz, który wysłał rozpiskę
- Gamblers, który rozpiskę wysłał
II. DROP
Jest to sytuacja, gdy gracz zabiera się do domu, mimo trwania turnieju, wówczas dostaje:
- jeżeli powoduje, że przeciwnik zostaje bez paringu - 5:15
- jeżeli powoduje, że jest wciąż parzysta liczba graczy 10:10
III. WAŁY
Udowodniony wał, choćby nie rzutował na dalszą bitwę (tj. umyślne, celowe wprowadzanie przeciwnika w błąd) będzie weryfikowane na korzyść zwałowanego 20:0. Jeżeli sytuacja jest sporna, rozstrzyga sędzia. Podobnie ma się sytuacja ze zbyt szybkim zabieraniem kostek po rzucie bez możliwości zobaczenia wyników przez przeciwnika. Nagminne stosowanie powyższej techniki również będzie skutkowało wynikiem 20:0 dla przeciwnika.
IV. Recydywa
Każdy, kto wielokrotnie będzie łamał zasady dostaje bana na turnieje do odwołania
VI. Zachowanie
Po pierwszym upomnieniu (na bitwę), każdy wulgaryzm, który poleci głośno na salę -1 DP
----------------------------------------------
VII. LISTA ZGŁOSZONYCH
----------------------------------------------
Lista zgłoszonych:
1.Xyxel - Tomb Kings [R]
2.Dominik - Tomb Kings
3.Dymitr - Woch [R]
4.Maryś - Ogry [R] [R] [R] [R]
5.Bałagan - Tomb Kings
6.Mozdzierz - Vampire Counts [R]
7.Maciom - O'n'g
8.Kuman - Demony [R]
9.Miechu - Dark Elfy
10.Kuba Szelwicki - O'n'g [R]
11.Izwor - Vampire Counts [R]
12.Mike - Vampire Counts [R]
13.Orcus - Chaos Dwarves
14.Golonka - Lizardmen [R]
15.Marcins - Skaveny [R]
16.Uadzia - Wood Elves [R]
17.Rebe - Bretonnia [R]
18.Jarek - Dwarves [R]
19.Frąc - Lizardmen [R]
lista rezerwowa ( ):
Rozpiski wraz z numerem ID ze strony http://ranking.wfb-pol.org/players.php proszę wysyłać na adres: thomas_best@o2.pl aby te mogły zostać wydrukowane i dostarczone właścicielom na turnieju
>> MIEJSCE I CZAS
Sklep Bolter, ul. Sokolnicza 7/17 pawilon 32
start: godzina 9.00
>> SĘDZIOWANIE
Gamblersowa burza mózgów
>> DUKATY
wstęp: 10zł od osoby
nagrody: wejściówka + 50%
>> ZASADY
----------------------------------------------
I. KWESTIE DOTYCZĄCE TURNIEJU I ROZGRYWKI
----------------------------------------------
- gramy 3 bitwy ( 6 tur lub 3h)
- VLOS by LS
- Brak specjalnych bohaterów
- Dopuszczone wszystkie armie które dostały podręczniki do 8 edycji + chadecja FW
- W przypadku chadecji konieczne jest posiadanie oryginalnego podręcznika z FW oraz wszystkich modeli ew. ładnych konwersji
- zasady 8 edycji + oficjalne FAQ + uściślenia LS + poniższe zasady dodatkowe
- Maksymalnie 3 takie same sloty core
- Maksymalnie 5 maszyn lub broni wykorzystujących template
- Maksymalnie 45 modeli strzelających na >= 20"(wyłączając maszyny, bohaterów i rydwany)
- Maksymalnie 40 modeli w oddziale
- Maksymalny koszt oddziału - 450 punktów
- Zakaz używania Folding Fortress
- Power Scroll dopuszczony na zasadach z erraty
- Bohaterowie dostają zasadę "look out sir" od czarów automatycznie zabijających całe oddziały: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway 11-12
- Czarodziejka Dark Elfów może domyślnie wykorzystać maksymalnie 6 kostek powera do jednego czaru
- Nie ma wymogu pomalowanej armii
- Dopuszczone proxy 20% punktów
----------------------------------------------
II. MAGIA
----------------------------------------------
- Poza wiatrami magii i channelingiem możliwe jest "wygenerowanie" lub dodanie do poola podczas fazy magii maksymalnie dwóch kości PD/DD
- Jeśli przedmiot/umiejętność generuje więcej niż 2 kości PD/DD to nadywżka jest tracona
- Niektóre przedmioty zabierają możliwe do wygenerowania kości PD/DD
- znajomość całego lore'a: 1PD w każdej turze
- każdy przedmiot automatycznie rozpraszający czar przeciwnika: 1DD w każdej turze
----------------------------------------------
III. SCENARIUSZE
----------------------------------------------
1. Battleline
2. Battleline
3. Battleline
----------------------------------------------
IV. SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE ARMII
----------------------------------------------
Beastmen: +200 punktów na poziomie tworzenia rozpiski (w sumie 2200), ponadto suma punktów uzyskana za oddziały bestii powinna być zmniejszona o 10% nie licząc sztandarów, generała itp.
Bretonnia: brak restrykcji
Chaos Dwarves: Iron Deamon liczy się jako maszyna do limitu / Iron Daemon 0-1 / Dreadquake 0-1 / Bull Centaury musza być na podstawkach 50x50mm
Dark Elves: Hydra 0-1 / Max. 35 repeater Crossbow w armii / Repeater Bolt Throwers 0-2 / Jednostki latające 0-3 / Max. 20 Shades / Dreadlord na pegazie nie może mieć na wyposażeniu Crown of Command
Dwarves: Każda runa spellbreaker/spelleater liczy się jako +1 DD / Grudge Throwers 0-2 / Możliwość wygenerowania Max. +4 DD zamiast +2 DD
Daemons of Chaos: Max. 28 modeli w oddziale / Flamery 0-1 / Wszystkie demoniczne gifty 0-1 / Bloodletters oraz Herald Khorne'a 0-3 / BSB może mieć albo sztandar albo gifty / Lord of Change liczy się jako 1 PD
Empire: Steam Tank liczy się jako maszyna do limitu / Steam Tank, Rocket battery oraz Engineer 0-1
High Elves: Max. 500 punktów oraz do 40 modeli w oddziale / Vortex Shard liczy się jako +1DD / Book of Hoeth liczy się jako 2PD i 2DD / Banner of the World Dragon liczy się jako +1 DD
Lizardmen: Salamanders 0-1 / Terradons oraz Stegadons 0-2 / Beclaming Cogitations liczy się jako +2DD / Cupped hands liczy się jako +2PD
Ogre Kingdoms: HellHeart -2DD
Orcs & Goblins: Night Goblin Shamans 0-3 / Mushroom dice liczą się jako PD do limitu
Skaven: wszystkie modele ze slotu rare 0-1 / Gutter runners 0-2 / Engineers 0-3
Vampire Counts: Wraiths oraz Varghulf 0-1 / Max. ilość modeli w oddziale Wraith: 5 models / Możliwość wystawienia do dwóch oddziałów z następujących: Wraiths, Black Coach, Spirit hosts, Bohaterowie eteryczni z WD / Możliwość zabrania do dwóch przedmiotów z następujących: Helm of Commandment, Master of the Black Arts, Drakenhoff Banner.
Tomb Kings: Neferra's Scrolls of Mighty Incantations liczy się jako 2PD oraz 2DD / Hierotitan dopuki żyje jest wart 1PD / Sphinxes 0-3
Wood Elves: Wand of Wych Elm liczy się jako +1 DD
Warriors of Chaos: Hellcannon 0-1 / Infernal Puppet liczy się jako +1PD oraz +2DD / Tendrils of Tzeench oraz Conjoined Homunculus liczą się jako +1PD / Favour of the Gods nie może być zabrany na czempionie tęczowych chosenuff
----------------------------------------------
V. PUNKTACJA
----------------------------------------------
- 25% lub mniej oddziału: 50% punktów
- uciekające oddziały po zakończeniu gry : 50% punktów
- progi co 150 punktów
- +3DP za wysłanie rozpiski do soboty 3 XII do 15:00
- +1DP za pomalowane 100% armii (min. 3 kolory)
- +2DP za posiadanie oryginalnego army booka oraz miarki i kostek
- warunkiem dopuszczenia do turnieju jest wysłanie rozpiski w dowolnej formie zawierającej koszt poszczególnych oddziałów przed turniejem LUB przyniesienie wydruku jako eksportu z ArmyBuidera!
----------------------------------------------
VI. USTALENIA DODATKOWE
----------------------------------------------
I. BYE
I.1 jeżeli NIE z winy gracza (np. nie może on zagrać bitwy z powodu nieparzystej ilości uczestników) dostaje wynik 15:5
BYE zawsze jest na najniższym stole
I.2 Kolejność przyznawania "bye"
- spóźnienie gracza ponad 15 minut od rozpoczęcia rundy
- na życzenie gracza
- nie klubowicz z nie wysłana rozpiską
- Gamblers z nie wysłaną rozpiską
- nie klubowicz, który wysłał rozpiskę
- Gamblers, który rozpiskę wysłał
II. DROP
Jest to sytuacja, gdy gracz zabiera się do domu, mimo trwania turnieju, wówczas dostaje:
- jeżeli powoduje, że przeciwnik zostaje bez paringu - 5:15
- jeżeli powoduje, że jest wciąż parzysta liczba graczy 10:10
III. WAŁY
Udowodniony wał, choćby nie rzutował na dalszą bitwę (tj. umyślne, celowe wprowadzanie przeciwnika w błąd) będzie weryfikowane na korzyść zwałowanego 20:0. Jeżeli sytuacja jest sporna, rozstrzyga sędzia. Podobnie ma się sytuacja ze zbyt szybkim zabieraniem kostek po rzucie bez możliwości zobaczenia wyników przez przeciwnika. Nagminne stosowanie powyższej techniki również będzie skutkowało wynikiem 20:0 dla przeciwnika.
IV. Recydywa
Każdy, kto wielokrotnie będzie łamał zasady dostaje bana na turnieje do odwołania
VI. Zachowanie
Po pierwszym upomnieniu (na bitwę), każdy wulgaryzm, który poleci głośno na salę -1 DP
----------------------------------------------
VII. LISTA ZGŁOSZONYCH
----------------------------------------------
Lista zgłoszonych:
1.Xyxel - Tomb Kings [R]
2.Dominik - Tomb Kings
3.Dymitr - Woch [R]
4.Maryś - Ogry [R] [R] [R] [R]
5.Bałagan - Tomb Kings
6.Mozdzierz - Vampire Counts [R]
7.Maciom - O'n'g
8.Kuman - Demony [R]
9.Miechu - Dark Elfy
10.Kuba Szelwicki - O'n'g [R]
11.Izwor - Vampire Counts [R]
12.Mike - Vampire Counts [R]
13.Orcus - Chaos Dwarves
14.Golonka - Lizardmen [R]
15.Marcins - Skaveny [R]
16.Uadzia - Wood Elves [R]
17.Rebe - Bretonnia [R]
18.Jarek - Dwarves [R]
19.Frąc - Lizardmen [R]
lista rezerwowa ( ):
Rozpiski wraz z numerem ID ze strony http://ranking.wfb-pol.org/players.php proszę wysyłać na adres: thomas_best@o2.pl aby te mogły zostać wydrukowane i dostarczone właścicielom na turnieju
Ostatnio zmieniony 3 gru 2011, o 21:02 przez Thomas, łącznie zmieniany 24 razy.
My na razie testujemy progi jak na Euro co 150pkt, jak będę widział rezultaty to będę myślał (przy czym wątpię by docelowo było to aż 200pkt na próg). W kwestii VC, wstępnie wliczyłem herosów eterycznych do limitu eteryków, chodzi o to że przy 3 hero eterycznych w tyczkach i dwóch oddziałach armie które przeważnie mają 1-2 źródła magicznych ataków są strasznie w dupie. W sumie z tym VC nie myślałem and tym specjalnie ale chyba 5 eteryków w armii to dużo.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
zgłaszam się albo DoCh albo BoCh, jeszcze nie jestem zdecydowany
testuję oby dwie
co do eteryków, myślę że 4 to dużo piąte i szóste może zrobić z uduchowienia
a faktycznie większość armii będzie miała dwa źródła MA
testuję oby dwie
co do eteryków, myślę że 4 to dużo piąte i szóste może zrobić z uduchowienia
a faktycznie większość armii będzie miała dwa źródła MA
Misiaczki;p a jak nie dojdzie mi książka to na Indy moge zagrać?:P
Strategikon 2010:
Gasior pisze: najlepszy tekst opisujacy rowniez bardzo przyjemna bitwe z Dimitrim i Tomkiem powiedział fisch - "czułem się jakbym grał w warhammera a oni w 40k. Ja na nich z łukiem i mieczem a oni z bolterów i jakiś dział"
sprytne, ale niewystarczającoDmtrij pisze:Czy podręcznik z Legionem jest dopuszczony?
podręcznik jako całość nie jest dopuszczony
jedynym elementem dopuszczonym na turnieju jest army lista chadecji i wyłącznie jako osobna armia. Koniec kropka (ucinając dalsze jęczenie )
to już jest zdecydowanie biegunka. ale rozumiem że chodzi o to żeby oba sklepy czuły się kochane.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
ej jak mam 2 scrolle i kowadło i wezme tą runke co wam zabiera z PD do mojego DD to jak to jest?
a) generuje 3 kości DD i mam 2 scrolle?
b) tą kość co zabieram, zabieram, ale nie dostaję do swojego DD
c) nie ma takiej opcji (wytłumaczenie)
a) generuje 3 kości DD i mam 2 scrolle?
b) tą kość co zabieram, zabieram, ale nie dostaję do swojego DD
c) nie ma takiej opcji (wytłumaczenie)
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
ja jebie Jarekk ogarnij się bo czasem na prawdę mną zamiata to co piszeszJarekK pisze:ej jak mam 2 scrolle i kowadło i wezme tą runke co wam zabiera z PD do mojego DD to jak to jest?
a) generuje 3 kości DD i mam 2 scrolle?
b) tą kość co zabieram, zabieram, ale nie dostaję do swojego DD
c) nie ma takiej opcji (wytłumaczenie)