Nasze rozpiski
Moderator: esgaroth
Re: Nasze rozpiski
na dzień dobry maska od bretoni xd jak już chcesz grac na "porno" naporze wielkich stworków to lepiej zamiast jednego iron demona wzuć destroyera. Jednak na destroyera jest trochę mniej kontr niż na iron demona. Ogólnie iron demon obsysa strasznie.
Zakładając że wszyscy wiedzą że wystarczy wpuścić fasta w irona to tak. Iron demon obsysa wtedy. Zakładając że przynajmniej 50%+wrogiej armii to piechota (a mógłbym wymieć niektóre armie gdzie większość) to raczej iron się sprawdza mega dobrze.
Przykład: wampiry,dwarfy,haje,darki,woch,bestie,,częśc imperium,cześć we, lizaki,skaveny. Naturalnie te armie mają też coś specjalnego co ubija irony - np armatę, klopę z s10, ale te dwie machiny (nie wspominając szeroko dostępnej magii) ubijają każdego stworka (w teorii nawet po 1 hicie). iron demon jako jedyny przeżywa jebnięcie z czegokolwiek prócz pitki...
Dlatego armia CHD nie powinna liczyć na 100% na irony. Imo 2 wystarczą, chyba że ktoś zmieści 3 irony i 2 destroyery
Przykład: wampiry,dwarfy,haje,darki,woch,bestie,,częśc imperium,cześć we, lizaki,skaveny. Naturalnie te armie mają też coś specjalnego co ubija irony - np armatę, klopę z s10, ale te dwie machiny (nie wspominając szeroko dostępnej magii) ubijają każdego stworka (w teorii nawet po 1 hicie). iron demon jako jedyny przeżywa jebnięcie z czegokolwiek prócz pitki...
Dlatego armia CHD nie powinna liczyć na 100% na irony. Imo 2 wystarczą, chyba że ktoś zmieści 3 irony i 2 destroyery
Witam witam!
Kolejna bitka dzielnymi chaos dwarfami stoczona. Tym razem rozpa wyglądała tak
Unnamed2400 Pts - The Legion of Azgorh Army
1 Sorcerer-Prophet @ 420.0 Pts (blood of hashut)
General; Magic Level 4
Charmed Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Arabyan Carpet [50.0]
1 Daemonsmith Sorcerer @ 145.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 1
Enchanted Shield [5.0] Opal Amulet [15.0] Dispel Scroll [25.0] Potion of Foolhardiness [5.0]
2x Iron Daemon War Engine @ 680.0 Pts
2x Dreadquake Mortar @ 430.0 Pts
1 Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts
16 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 303.0 Pts
Shield; Standard; Musician
15 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 320.0 Pts
Shield; Standard; Musician Gleaming Pendant [5.0] 1 Deathmask @ [12.0] Pts
Models in Army: 46
Total Army Cost: 2398.0
Wróg to armia imperium: mag lord z shadow, caddy ze śmiercią, pegazista z 1+save,reroll,bsb,archlector z buta,
40halabardników +2małe detachmenty, 40swordsmenów+2detachmenty, 2 hellblastery,2działa,czołg.
W sumie straciłem: machiny (mortar z ostrzału,drugi w walce, rakietnica wybuchła - najpierw się zacięła...), mag lord sam się załatwił z miscasta.
Testowałem blundery. Są do dupy. Salwa z 10 chłopa zabijała w sumie ok 4wieśmaków (rzuciłem 1). Gdybym rzucił więcej można przyjąć że były by większe straty.
Jednak nie chodzi o skuteczność ubijania ludków... chodzi o zasięg. Miałem do wyboru - podejść strzelić i mieć duze prawdopodobieństwo zostać zjedzonym w kolejnej turze w combacie.
Po prostu się nimi non stop cofałem.
Dobrzy do ubijania fastów... ale na fasty za drodzy i mało mibilni.
Irony się cofały by nie dostać szarży od czołgu, ale czołg sam w sobie też się bał podjechać.
W sumie może odrobinę inaczej bby się potoczyła gra gdybym nie zagrał głupio...
Mag lord z blood of hashut jest bdb vs pegazista. Wystarczy rzucić 2-3 i praktycznie facet jest trupem, zyskujesz ok 170 punktów nikt w ciebei nie czaruje i w ogóle. A ja się bawiłem z nim...
żenujące...
Po prostu jakbym zapomniał i tym iż mój heros takich lekkich klepaczy przyjmuje ba klatę.
Brakowało hobbków do przyjęcia czołgu, albo infernali z dwurakami do dodatkowego klepania.
Machiny no cóż się nie sprawdziły ale to nie ich wina.
Latajacy magik raczej odpada
straty przeciwnika... dwie armaty.
Wnioski.
Imperium to ciekawa armia. Przeciwnikowi udało się zmieścić sporo rzeczy przy czym walka z nim powinna odbywać się właściwie bez obecności iron demonów.
Nie zmienia to jednak faktu, że Iron demon jest jedną z tych jednostek które radzą sobie wysmienicie z dowolną piechotą.
Mortary nie miały szans akurat się sprawdzić w ostrzeliwywaniu piechoty... ale to nic. taki wróg.
Chociaż bitwę przegrałem dało mi to do myslenia.
Widziałem że udało mi się wymanewrować przeciwnika w pewnym sensie. Dwa główne kloce były ustawione po przeciwnej stronie co mortary - w sumie ustawiły się na pzrzciwko blunderków, którzy non stop się cofali.
teoretycznie gdyby bitwa wyglądała tak jak chciałem - czyli anihilacja wrogich armat w 1 turze - może drugiej, a nasępnie koncentracja ostrzału na czołgu - tak z 5 ran, to potem wróg by dostawał już - gdzieś od 4 tury placki na piechotę.
Trudno.
Kolejna bitka dzielnymi chaos dwarfami stoczona. Tym razem rozpa wyglądała tak
Unnamed2400 Pts - The Legion of Azgorh Army
1 Sorcerer-Prophet @ 420.0 Pts (blood of hashut)
General; Magic Level 4
Charmed Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Arabyan Carpet [50.0]
1 Daemonsmith Sorcerer @ 145.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 1
Enchanted Shield [5.0] Opal Amulet [15.0] Dispel Scroll [25.0] Potion of Foolhardiness [5.0]
2x Iron Daemon War Engine @ 680.0 Pts
2x Dreadquake Mortar @ 430.0 Pts
1 Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts
16 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 303.0 Pts
Shield; Standard; Musician
15 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 320.0 Pts
Shield; Standard; Musician Gleaming Pendant [5.0] 1 Deathmask @ [12.0] Pts
Models in Army: 46
Total Army Cost: 2398.0
Wróg to armia imperium: mag lord z shadow, caddy ze śmiercią, pegazista z 1+save,reroll,bsb,archlector z buta,
40halabardników +2małe detachmenty, 40swordsmenów+2detachmenty, 2 hellblastery,2działa,czołg.
W sumie straciłem: machiny (mortar z ostrzału,drugi w walce, rakietnica wybuchła - najpierw się zacięła...), mag lord sam się załatwił z miscasta.
Testowałem blundery. Są do dupy. Salwa z 10 chłopa zabijała w sumie ok 4wieśmaków (rzuciłem 1). Gdybym rzucił więcej można przyjąć że były by większe straty.
Jednak nie chodzi o skuteczność ubijania ludków... chodzi o zasięg. Miałem do wyboru - podejść strzelić i mieć duze prawdopodobieństwo zostać zjedzonym w kolejnej turze w combacie.
Po prostu się nimi non stop cofałem.
Dobrzy do ubijania fastów... ale na fasty za drodzy i mało mibilni.
Irony się cofały by nie dostać szarży od czołgu, ale czołg sam w sobie też się bał podjechać.
W sumie może odrobinę inaczej bby się potoczyła gra gdybym nie zagrał głupio...
Mag lord z blood of hashut jest bdb vs pegazista. Wystarczy rzucić 2-3 i praktycznie facet jest trupem, zyskujesz ok 170 punktów nikt w ciebei nie czaruje i w ogóle. A ja się bawiłem z nim...
żenujące...
Po prostu jakbym zapomniał i tym iż mój heros takich lekkich klepaczy przyjmuje ba klatę.
Brakowało hobbków do przyjęcia czołgu, albo infernali z dwurakami do dodatkowego klepania.
Machiny no cóż się nie sprawdziły ale to nie ich wina.
Latajacy magik raczej odpada
straty przeciwnika... dwie armaty.
Wnioski.
Imperium to ciekawa armia. Przeciwnikowi udało się zmieścić sporo rzeczy przy czym walka z nim powinna odbywać się właściwie bez obecności iron demonów.
Nie zmienia to jednak faktu, że Iron demon jest jedną z tych jednostek które radzą sobie wysmienicie z dowolną piechotą.
Mortary nie miały szans akurat się sprawdzić w ostrzeliwywaniu piechoty... ale to nic. taki wróg.
Chociaż bitwę przegrałem dało mi to do myslenia.
Widziałem że udało mi się wymanewrować przeciwnika w pewnym sensie. Dwa główne kloce były ustawione po przeciwnej stronie co mortary - w sumie ustawiły się na pzrzciwko blunderków, którzy non stop się cofali.
teoretycznie gdyby bitwa wyglądała tak jak chciałem - czyli anihilacja wrogich armat w 1 turze - może drugiej, a nasępnie koncentracja ostrzału na czołgu - tak z 5 ran, to potem wróg by dostawał już - gdzieś od 4 tury placki na piechotę.
Trudno.
Wyjdzie na pewno że duży mag dostanie scrola.Dmtrij pisze:Duzy mag ze scrollem goły BSB hailshoty za cory, dwie ciufcie z działami Kadaai destroyer i haker - po co wiecej?:P
Zapewne będzie wyglądał tak:
1.Preservation bo warto,
2. Enchanted,
3. dispell
4. może potion of siła?lub wyporność?
Co do reszty armii:
BSb hmm warto brać, ale zobaczymy. Jak sam zauważyłeś ani ciuchcie, ani destroyer czy też machiny bsb nie potrzebują.
Wziąć BSB startowo za 130punktów by robić reroll dla 2 regimentów blunderków, zapewne raczej nie koło siebie... też słaby pomysł.
Zwróć też uwagę na moją wypowiedź dotyczącą blunderków. Kosztują dużo, owszem mogą cos zrobić, ale właściwie tylko wyłącznie celom posiadającym mało modeli, najlepiej z t3 i bez pancerza. tak więc uwalić faścika - jak do niego podejdziemy, jakos by się udało, wilki też, orły na farcie, ale te prawdziwe cele.... pozostają poza ich zasięgiem.
Zależy czy też mówisz o minimalnym oddziale? 11+muzyk=208?
A co powiecie o fireglaivach? Ja mysłalem, żeby mieć jeden oddział klasycznie z blundami, a jeden wystawić z fg. Ten zasięg trochę boli, ale w cc przywalić potrafią..
destroyer strasznie drogi punktowo (jak wszystko zresztą ) trzeba będzie przetestować..
destroyer strasznie drogi punktowo (jak wszystko zresztą ) trzeba będzie przetestować..
Oceńcie taki sojusz:
Macki:
Sorcerer Lord of Tzeentch @ 430.0 Pts
General; Magic Level 4;
Biting Blade
Charmed Shield
Talisman of Preservation
Favour of the Gods
Infernal Puppet
Third Eye of Tzeentch
Disc of Tzeentch
Exalted Hero of Tzeentch @ 220.0 Pts
Halberd; Shield; Battle Standard;
Book of Secrets
Power Familiar
Barded Chaos Steed
20 Chaos Warriors of Tzeentch @ 375.0 Pts
Shield; FCG
Gleaming Pendant
5 Marauder Horsemen @ 75.0 Pts
Flail
5 Marauder Horsemen @ 75.0 Pts
Flail
6 Chaos Knights of Tzeentch @ 300.0 Pts
Ensorcelled Weapons;
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame
Chaos Warshrine @ 130.0 Pts
Chaos Warshrine @ 130.0 Pts
Hellcannon @ 205.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
do sojuszu z chadekami:
Daemonsmith Sorcerer @ 125.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 1; Ensorcelled Hand Weapons;
Blackshard Armour
Enchanted Shield
Dispel Scroll
20 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 360.0 Pts
Hailshot Blunderbuss; Blackshard Armour; Shield
20 Hobgoblin Cutthroats @ 100.0 Pts
Bow; Throwing Knives; Light Armour
Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts
Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts
Dreadquake Mortar @ 215.0 Pts
Slave Ogre
Z figurek pozostało mi do kupienia 20 blunderów z mantica (świąteczny prezent).
Macki:
Sorcerer Lord of Tzeentch @ 430.0 Pts
General; Magic Level 4;
Biting Blade
Charmed Shield
Talisman of Preservation
Favour of the Gods
Infernal Puppet
Third Eye of Tzeentch
Disc of Tzeentch
Exalted Hero of Tzeentch @ 220.0 Pts
Halberd; Shield; Battle Standard;
Book of Secrets
Power Familiar
Barded Chaos Steed
20 Chaos Warriors of Tzeentch @ 375.0 Pts
Shield; FCG
Gleaming Pendant
5 Marauder Horsemen @ 75.0 Pts
Flail
5 Marauder Horsemen @ 75.0 Pts
Flail
6 Chaos Knights of Tzeentch @ 300.0 Pts
Ensorcelled Weapons;
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame
Chaos Warshrine @ 130.0 Pts
Chaos Warshrine @ 130.0 Pts
Hellcannon @ 205.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
do sojuszu z chadekami:
Daemonsmith Sorcerer @ 125.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 1; Ensorcelled Hand Weapons;
Blackshard Armour
Enchanted Shield
Dispel Scroll
20 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 360.0 Pts
Hailshot Blunderbuss; Blackshard Armour; Shield
20 Hobgoblin Cutthroats @ 100.0 Pts
Bow; Throwing Knives; Light Armour
Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts
Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts
Dreadquake Mortar @ 215.0 Pts
Slave Ogre
Z figurek pozostało mi do kupienia 20 blunderów z mantica (świąteczny prezent).
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Grolshek trochę mało masz sztandarów w tej rozpie, co z Blood & Glory
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
No mało. Chciałem na blunderach i hobach ale nie mieszczą mi się a poniżej 20 blunderów bez sensu chyba. Zresztą powergamer ze mnie jak baletnica więc jak dostanę oklep ale armia będzie ładnie się prezentować też będzie dobrze Po ściągnięciu jednego strzelca mam równiutko sztandary na blunderach i hobach tylko czy poniżej 20 blunderów jest sens ?Karlito pisze:Grolshek trochę mało masz sztandarów w tej rozpie, co z Blood & Glory
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
To zdejmij psy na WoCh-u i daj Warriorom chociaż.
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
10 breakpointów:Karlito pisze:To zdejmij psy na WoCh-u i daj Warriorom chociaż.
Sorcerer Lord of Tzeentch @ 430.0 Pts
General; Magic Level 4;
Biting Blade
Charmed Shield
Talisman of Preservation
Favour of the Gods
Infernal Puppet
Third Eye of Tzeentch
Disc of Tzeentch
Exalted Hero of Tzeentch @ 216.0 Pts
Shield; Battle Standard;
Book of Secrets
Power Familiar
Barded Chaos Steed
20 Chaos Warriors of Tzeentch @ 375.0 Pts
Shield; FCG
Gleaming Pendant
5 Marauder Horsemen @ 82.0 Pts
Light Armour; Standard
5 Marauder Horsemen @ 82.0 Pts
Light Armour; Standard
6 Chaos Knights of Tzeentch @ 290.0 Pts
Standard; Musician
Chaos Warshrine @ 130.0 Pts
Chaos Warshrine @ 130.0 Pts
Hellcannon @ 205.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
plus:
Daemonsmith Sorcerer @ 125.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 1;
Blackshard Armour
Enchanted Shield
Dispel Scroll
19 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 352.0 Pts
Hailshot Blunderbuss; Standard
20 Hobgoblin Cutthroats @ 108.0 Pts
Bow; Throwing Knives; Light Armour; Standard
Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts
Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts
Dreadquake Mortar @ 215.0 Pts
Slave Ogre @ [0.0] Pts
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Kowal siedzi w blunderach i do spółki z helupą pilnuje parku maszynowego. Enchanted w chadekach kosztuje 5 a w mortalach 15. Nie opłaca się dawać a do tego serfera łatwiej z działa ubić i on musi mieć charmed sh...BOGINS pisze:pamiętaj też że jednego stracisz i też ci to mało da...
magikowi dałbym charmed bo pewnie między rakietnicami będzie stał?
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
tak czy inaczej ciufcie to jest moc, zwłaszcza z działkami - polecam, warto sprawdzić. Kdai destro jednak miękki, ale zdobywa punkty, więc ostrożnie mozna nim grać
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
2000pkt (ID 0-1, DQ Mortar 0-1, max 450pkt oddział)
Sorcerer - Prophet 420pkt
- 4lvl Lore of Hashut
- Arabyan Carpet
- Talisman of Preservation
- Charmed Shield
- Blood of Hashut
Daemonsmith Sorcerer 145pkt
- Chalice of Blood and Darkness
19x Chaos Dwarf Infernal Guard 323pkt
- Fireglaives
- Deathmask
10x Chaos Dwarf Infernal Guard 170pkt
- Fireglaives
2x Deathsrieker Rocket Launcher 200pkt
Iron Daemon War Engine 310pkt
- Hellbound
Dreadquake Mortar 215pkt
- Slave Ogre
Hellcannon 205pkt
2000/2000
Sorcerer - Prophet 420pkt
- 4lvl Lore of Hashut
- Arabyan Carpet
- Talisman of Preservation
- Charmed Shield
- Blood of Hashut
Daemonsmith Sorcerer 145pkt
- Chalice of Blood and Darkness
19x Chaos Dwarf Infernal Guard 323pkt
- Fireglaives
- Deathmask
10x Chaos Dwarf Infernal Guard 170pkt
- Fireglaives
2x Deathsrieker Rocket Launcher 200pkt
Iron Daemon War Engine 310pkt
- Hellbound
Dreadquake Mortar 215pkt
- Slave Ogre
Hellcannon 205pkt
2000/2000
nieregulaminowy podpis usunięty - administracja