Warstadt by qc
Moderatorzy: Ziemko, wind_sower
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4479
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Re: Warstadt by qc
Skończyłem malować metaliki.
Srebrny to Bolgun Metal...
... i dalej na zbrojach Chainmail i rozjaśnienie Mithril Silver, washe to Badab Black, Devlan Mud, Ogryn Flesh i Asurmen Blue.
... i dalej na orężu rozjaśniany Mithril Silver, washe to Badab Black, Devlan Mud i Ogryn Flesh.
Złoty to Tin Bitz, dalej Shining Gold i rozjaśniany Mithril Silver zmieszanym z Burnished Gold.
Srebrny to Bolgun Metal...
... i dalej na zbrojach Chainmail i rozjaśnienie Mithril Silver, washe to Badab Black, Devlan Mud, Ogryn Flesh i Asurmen Blue.
... i dalej na orężu rozjaśniany Mithril Silver, washe to Badab Black, Devlan Mud i Ogryn Flesh.
Złoty to Tin Bitz, dalej Shining Gold i rozjaśniany Mithril Silver zmieszanym z Burnished Gold.
jak zawsze powalająco... pokazałbyś jakieś takie mega zbliżenie tego metaliku, tak wzięlibyśmy to pod lupę
"Not that I have anything against senseless violence, manling, but why exactly are you strangling that old man?"
+++ Gotrek Gurnisson, Trollslayer +++
facebook.com/HammerhoodGames <--- takie tam o grach
Stare Dwarfy oraz O&G KUPIĘ
+++ Gotrek Gurnisson, Trollslayer +++
facebook.com/HammerhoodGames <--- takie tam o grach
Stare Dwarfy oraz O&G KUPIĘ
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4479
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
DziękiBooxi pisze:jak zawsze powalająco...
Jak skończę to zrobię większe zdjęcia. Ale to i tak modele do gry, więc jakiś wybitnych technik nie stosuję przy malowaniu.Booxi pisze:pokazałbyś jakieś takie mega zbliżenie tego metaliku, tak wzięlibyśmy to pod lupę
- MomoTheKiller
- Chuck Norris
- Posty: 532
- Lokalizacja: Warszawa
Fajne są te psy. Bardzo mi się to podoba
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4479
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Ogłoszenia parafialne:
Witam!
Jako, że zakończyłem prace nad 14 edycją podręcznika do Warheim Fantasy Skirmish postanowiłem przedstawić nieco szerzej zawartość książki.
Warheim Fantasy Skirmish:
Czym jest Warheim Fantasy Skirmish?
To gra bitewna (skirmish), przeznaczona dla 2 i więcej graczy, osadzona w świecie Warhammera. Mechanikę WFS stanowią zasady Mordheim, zaktualizowane o reguły pochodzące z 7 i 8 ed. Warhammera Fantasy Battle, popularne i przetestowane 'zasady domowe' oraz smaczki (jak Karty Zadań Specjalnych) pochodzące z innych systemów. Stąd zresztą nazwa gry stanowiąca połączenie Warhammera i Mordheim.
W porównaniu z Mordheim przeniosłem czas akcji Warheim Fantasy Skirmish o nieco ponad 500 lat do przodu i osadziłem grę na terenach północnych prowincji Imperium, które zniszczone zostały w trakcie Burzy Chaosu.
W trakcie rozgrywania potyczek w Warheim Fantasy Skirmish gracze dowodzą zbrojnymi kompaniami (w skład których wchodzi od 3 do 20 modeli), a celem rozgrywki jest wygranie składających się na kampanię potyczek. Scenariusze umieszczone w podręczniku Warheim Fantasy Skirmish podzieliłem na miejskie (toczone wewnątrz murów zdobytych przez Hordy Chaosu miast) oraz wiejskie (toczone w pobliżu niewielkich osad, pośród leśnych ostępów czy na imperialnych gościńcach).
Podręcznik:
Kompletny podręcznik Warheim Fantasy Skirmish składa się z 27 rozdziałów i liczy 726 wypełnionych fluffem stron.
Zasady podstawowe, w większości znane graczom Mordheim czy Warhammera Fantasy Battle, zajmują pierwsze 30 stron i podzielone zostały na 8 rozdziałów, w których przedstawiono: składające się na charakterystykę modeli Współczynniki, potrzebne do gry Modele oraz omówione szczegółowo zostały poszczególne Fazy składające się na Turę gry.
Najobszerniejszą część podręcznika stanowi rozdział 9, który zajmuje niemal 400 stron, a w którym przedstawiłem blisko 40 Drużyn, spośród których gracze mogą wybierać dowodzone przez siebie kompanie. Wśród owych drużyn znajdują się zarówno kompanie Ludzi, Elfów, Krasnoludów, Ogrów, Kultów Chaosu, Nieumarłych jak i Skavenów, Zielonoskórych czy Jaszczuroludzi.
Kolejne 6 rozdziałów (mieszczących się na nieco ponad 100 stronach) traktuje szczegółowo o zasadach Kampanii, scenariuszach, dostępnym ekwipunku oraz Najemnych Ostrzach - czyli najemnikach, którzy za odpowiednią opłatą w złocie wspomogą naszą drużynę. Kampania jest tym co stanowi istotę rozgrywek Warheim Fantasy Skirmish, a możliwość różnorodnego rozwoju dowodzonej przez siebie drużyny sprawia wiele frajdy i daje dużo satysfakcji.
Na następnych 50 stronach znajduje się 7 rozdziałów traktujących o zasadach specjalnych, w tym regułach dotyczących Kawalerzystów, Potworów, Rydwanów & powozów, Lotu oraz Machin Wojennych, a także plugawych Stygmatów Chaosu.
To, co stanowi chyba największą różnicę pomiędzy Mordheim a Warheim Fantasy Skirmish zapisane zostało na kolejnych 70 stronach. W dwóch rozdziałach przedstawiłem reguły, którym podlegają Magowie i Duchowni należący do dowodzonych przez graczy kompanii.
Ostatnie 20 stron, to dość szczegółowe kalendarium zawierające Historię świata Warhammera oraz Karta Drużyny i Karty Zadań Specjalnych.
Podręcznik dostępny jest w kilku wersjach.
Pomimo mojego wysiłku i pomocy państwa-draństwa w podręczniku zapewne wciąż znajduje się wiele literówek, błędów stylistycznych itp., dlatego o wszelkich niedociągnięciach proszę pisać TUTAJ.
Zachęcam także do POLUBIENIA Warheim Fantasy Skirmish na FB oraz dołączenia do BLOGOSFERY.
Natomiast zainteresowanych tym jak wygląda rozgrywka Warheim Fantasy Skirmish zapraszam do lektury Raportów Bitewnych.
***
Podręcznik WARHEIM – FANTASY SKIRMISH jest tworzony, jako nieoficjalny, fanowski dodatek do uniwersum Warhammer. Znaki towarowe zostały użyte w tekście bez zezwolenia, jednak nie mają one na celu kwestionować ich przynależności do firmy Games Workshop. WARHEIM – FANTASY SKIRMISH w pełni uznaje prawo autorskie i przynależność znaków towarowych. W miejscach, gdzie jest to możliwe podręcznik jest dostosowany do świata Warhammera i czyni to z pełną świadomością przynależności tego materiału do jego właściciela.
Wszystkie postacie są fikcyjne i jakiekolwiek podobieństwo do osób żyjących bądź zmarłych jest całkowicie przypadkowe.
Witam!
Jako, że zakończyłem prace nad 14 edycją podręcznika do Warheim Fantasy Skirmish postanowiłem przedstawić nieco szerzej zawartość książki.
Warheim Fantasy Skirmish:
Czym jest Warheim Fantasy Skirmish?
To gra bitewna (skirmish), przeznaczona dla 2 i więcej graczy, osadzona w świecie Warhammera. Mechanikę WFS stanowią zasady Mordheim, zaktualizowane o reguły pochodzące z 7 i 8 ed. Warhammera Fantasy Battle, popularne i przetestowane 'zasady domowe' oraz smaczki (jak Karty Zadań Specjalnych) pochodzące z innych systemów. Stąd zresztą nazwa gry stanowiąca połączenie Warhammera i Mordheim.
W porównaniu z Mordheim przeniosłem czas akcji Warheim Fantasy Skirmish o nieco ponad 500 lat do przodu i osadziłem grę na terenach północnych prowincji Imperium, które zniszczone zostały w trakcie Burzy Chaosu.
W trakcie rozgrywania potyczek w Warheim Fantasy Skirmish gracze dowodzą zbrojnymi kompaniami (w skład których wchodzi od 3 do 20 modeli), a celem rozgrywki jest wygranie składających się na kampanię potyczek. Scenariusze umieszczone w podręczniku Warheim Fantasy Skirmish podzieliłem na miejskie (toczone wewnątrz murów zdobytych przez Hordy Chaosu miast) oraz wiejskie (toczone w pobliżu niewielkich osad, pośród leśnych ostępów czy na imperialnych gościńcach).
Podręcznik:
Kompletny podręcznik Warheim Fantasy Skirmish składa się z 27 rozdziałów i liczy 726 wypełnionych fluffem stron.
Zasady podstawowe, w większości znane graczom Mordheim czy Warhammera Fantasy Battle, zajmują pierwsze 30 stron i podzielone zostały na 8 rozdziałów, w których przedstawiono: składające się na charakterystykę modeli Współczynniki, potrzebne do gry Modele oraz omówione szczegółowo zostały poszczególne Fazy składające się na Turę gry.
Najobszerniejszą część podręcznika stanowi rozdział 9, który zajmuje niemal 400 stron, a w którym przedstawiłem blisko 40 Drużyn, spośród których gracze mogą wybierać dowodzone przez siebie kompanie. Wśród owych drużyn znajdują się zarówno kompanie Ludzi, Elfów, Krasnoludów, Ogrów, Kultów Chaosu, Nieumarłych jak i Skavenów, Zielonoskórych czy Jaszczuroludzi.
Kolejne 6 rozdziałów (mieszczących się na nieco ponad 100 stronach) traktuje szczegółowo o zasadach Kampanii, scenariuszach, dostępnym ekwipunku oraz Najemnych Ostrzach - czyli najemnikach, którzy za odpowiednią opłatą w złocie wspomogą naszą drużynę. Kampania jest tym co stanowi istotę rozgrywek Warheim Fantasy Skirmish, a możliwość różnorodnego rozwoju dowodzonej przez siebie drużyny sprawia wiele frajdy i daje dużo satysfakcji.
Na następnych 50 stronach znajduje się 7 rozdziałów traktujących o zasadach specjalnych, w tym regułach dotyczących Kawalerzystów, Potworów, Rydwanów & powozów, Lotu oraz Machin Wojennych, a także plugawych Stygmatów Chaosu.
To, co stanowi chyba największą różnicę pomiędzy Mordheim a Warheim Fantasy Skirmish zapisane zostało na kolejnych 70 stronach. W dwóch rozdziałach przedstawiłem reguły, którym podlegają Magowie i Duchowni należący do dowodzonych przez graczy kompanii.
Ostatnie 20 stron, to dość szczegółowe kalendarium zawierające Historię świata Warhammera oraz Karta Drużyny i Karty Zadań Specjalnych.
Podręcznik dostępny jest w kilku wersjach.
Choć przerwy, pomiędzy kolejnymi edycjami są coraz dłuższe (na szczęście), to system wciąż się rozwija i wszelka pomoc państwa-draństwa jest bezcenna.Trzecia wersja, to podzielony na części podręcznik:
Zasady Podstawowe
Rozmiar pliku: 4.89MB
Ilość stron: 38
DOWNLoaD|OnLinE
Drużyny
Rozmiar pliku: 10.24MB
Ilość stron: 392
DOWNLoaD|OnLinE
Kampania
Rozmiar pliku: 4.34MB
Ilość stron: 144
DOWNLoaD|OnLinE
Zasady Zaawansowane
Rozmiar pliku: 1.87MB
Ilość stron: 42
DOWNLoaD|OnLinE
Magia & Modlitwy
Rozmiar pliku: 2.94MB
Ilość stron: 88
DOWNLoaD|OnLinE
Historia Świata
Rozmiar pliku: 1.95MB
Ilość stron: 25
DOWNLoaD|OnLinE
Całość:
Rozmiar pliku: 28.27MB
DOWNLoaD
Pomimo mojego wysiłku i pomocy państwa-draństwa w podręczniku zapewne wciąż znajduje się wiele literówek, błędów stylistycznych itp., dlatego o wszelkich niedociągnięciach proszę pisać TUTAJ.
Zachęcam także do POLUBIENIA Warheim Fantasy Skirmish na FB oraz dołączenia do BLOGOSFERY.
Natomiast zainteresowanych tym jak wygląda rozgrywka Warheim Fantasy Skirmish zapraszam do lektury Raportów Bitewnych.
***
Podręcznik WARHEIM – FANTASY SKIRMISH jest tworzony, jako nieoficjalny, fanowski dodatek do uniwersum Warhammer. Znaki towarowe zostały użyte w tekście bez zezwolenia, jednak nie mają one na celu kwestionować ich przynależności do firmy Games Workshop. WARHEIM – FANTASY SKIRMISH w pełni uznaje prawo autorskie i przynależność znaków towarowych. W miejscach, gdzie jest to możliwe podręcznik jest dostosowany do świata Warhammera i czyni to z pełną świadomością przynależności tego materiału do jego właściciela.
Wszystkie postacie są fikcyjne i jakiekolwiek podobieństwo do osób żyjących bądź zmarłych jest całkowicie przypadkowe.
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4479
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Zdecydowałem, że płaszcze/kurty strzelców będą wykonane z brązowej skóry. W końcu to myśliwi, którzy większość czasu spędzają w leśnych ostępach.
Do malowania użyłem: Battlefield Brown (P3), Bootstrap Leather (P3), Snakebite Leather, Kommando Khaki i Ryn Flesh (P3). Washe to Gryphonne Sepia i Devlan Mud.
Kolory wyszły nieco przekłamane, a same zdjęcia ciemne, mój aparat ma problem z fotografowaniem niepomalowanych modeli.
Do malowania użyłem: Battlefield Brown (P3), Bootstrap Leather (P3), Snakebite Leather, Kommando Khaki i Ryn Flesh (P3). Washe to Gryphonne Sepia i Devlan Mud.
Kolory wyszły nieco przekłamane, a same zdjęcia ciemne, mój aparat ma problem z fotografowaniem niepomalowanych modeli.
QC, nawet nie wiesz jak bardzo podziwiam Twoją twórczość zarówno przy tworzeniu podręcznika jak i malowaniu bandy. Obawiam się jedynie, że jak czegoś nie wymyślisz to myśliwi się zleją w jedną barwę.
"Not that I have anything against senseless violence, manling, but why exactly are you strangling that old man?"
+++ Gotrek Gurnisson, Trollslayer +++
facebook.com/HammerhoodGames <--- takie tam o grach
Stare Dwarfy oraz O&G KUPIĘ
+++ Gotrek Gurnisson, Trollslayer +++
facebook.com/HammerhoodGames <--- takie tam o grach
Stare Dwarfy oraz O&G KUPIĘ
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4479
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Dzięki
Gacie, rękawy i czapki w różnych kolorach powinny im nadać indywidualnego charakteru. Z drugiej strony cała kompania ma charakter militarny, więc staram się utrzymać przynajmniej częściowo spójność kolorystyczną/mundurową.Booxi pisze:Obawiam się jedynie, że jak czegoś nie wymyślisz to myśliwi się zleją w jedną barwę.
Koniecznie zrób cięciwy
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
- smiejagreg
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7593
Ciśnij dalej, kurtki ok.
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4479
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Cięciw robił nie będę, a co do włosów z nosa to znam takiego jednego, co przyklejał je Skavenom jako wąsy
Jako, że fotograf ze mnie wybitny inaczej, to napiszę państwu-draństwu co zrobiłem. Otóż pomalowałem kurtę Włócznika, kołnierz Zbrojnego, pas i sakwę łucznika oraz szaty Kapłana Ulryka na czarno (założeniem była nieco sprana czerń, czego oczywiście na zdjęciach nie widać), użyłem do tego:
Charadon Granite, Shadow Grey, Codex i Fortres Grey, pomiędzy poszczególnymi warstwami używałem washy: Gryphon Sephia, Devlan Mud i Badab Black na koniec.
Płaszcz ze skóry wilka malowałem podobnie, z tym, że rozjaśniany jeszcze był Astronomican Grey i Skull White.
Pierwsze dwa ujęcia bez flesza, trzecie i czwarte z fleszem.
Jako, że fotograf ze mnie wybitny inaczej, to napiszę państwu-draństwu co zrobiłem. Otóż pomalowałem kurtę Włócznika, kołnierz Zbrojnego, pas i sakwę łucznika oraz szaty Kapłana Ulryka na czarno (założeniem była nieco sprana czerń, czego oczywiście na zdjęciach nie widać), użyłem do tego:
Charadon Granite, Shadow Grey, Codex i Fortres Grey, pomiędzy poszczególnymi warstwami używałem washy: Gryphon Sephia, Devlan Mud i Badab Black na koniec.
Płaszcz ze skóry wilka malowałem podobnie, z tym, że rozjaśniany jeszcze był Astronomican Grey i Skull White.
Pierwsze dwa ujęcia bez flesza, trzecie i czwarte z fleszem.
Nice.
Ale nadlewka na młotku nadal straszy
Ale nadlewka na młotku nadal straszy
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4479
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
To nie nadlewka, to szczerbaJagal pisze:Nice.
Ale nadlewka na młotku nadal straszy
no jak dla mnie to mistrzostwo
"Not that I have anything against senseless violence, manling, but why exactly are you strangling that old man?"
+++ Gotrek Gurnisson, Trollslayer +++
facebook.com/HammerhoodGames <--- takie tam o grach
Stare Dwarfy oraz O&G KUPIĘ
+++ Gotrek Gurnisson, Trollslayer +++
facebook.com/HammerhoodGames <--- takie tam o grach
Stare Dwarfy oraz O&G KUPIĘ
- smiejagreg
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7593
No z takim nastawieniem, KitiTom, to nigdy nic nie pomalujesz Przecież zawsze możesz zrobić upgrade .KitiTom pisze:ten dziadzo to Warrior Priest of Ulryk.nog pisze:Dziadzio z wilkiem na plerach bardzo mi się podoba.
mój stoi od 2-3 lat i czeka... Nie mam serca tak fajnych figsów bezcześcić moim niewprawnym pędzlakiem
Wyglądają eXtra!!!
Qc - idzie świetnie na razie, zapowiada się niezła ekipa...
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4479
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Od kilku dni mam nowe lampy przy biurku i o ile maluje się przy nich świetnie, to zdjęcia jakoś nie chcą mi wychodzić. A może państwo-draństwo było niegrzeczne i za karę musi oglądać zdjęcia zrobione przez QC?
Tak czy inaczej prace powoli idą do przodu (nawet kosztem Zebranych z tygodnia) ale jak Bóg da, dzisiaj nadrobię.
Pomalowałem pozostałe czapki, buty, rękawice, kołnierze, kołczany.
I tak czapka pokazującego paluchem Łucznika, okładzina rękojeści topora Kapłana Ulryka oraz kołczany to Dark Flesh rozjaśniany Khardic Flesh (P3) i Bleached Bone.
Dalej kołnierz Zbrojnego, czapa, buty i sakwa Włócznika, sakiewki Kapłana Ulryka to Bootstrap Leather, rozjaśniany Bestial Brown i Kommando Khaki.
Podbicie płaszczy to Dark Flesh, Red Gore i Warlock Purple rozjaśniane Khardic Flesh (P3).
Na całość washe Gryphon Sephia, Ogryn Flesh i Devlan Mud.
Następne powinny być już barwy miasta. Zna ktoś prosty przepis na biały?
Tak czy inaczej prace powoli idą do przodu (nawet kosztem Zebranych z tygodnia) ale jak Bóg da, dzisiaj nadrobię.
Pomalowałem pozostałe czapki, buty, rękawice, kołnierze, kołczany.
I tak czapka pokazującego paluchem Łucznika, okładzina rękojeści topora Kapłana Ulryka oraz kołczany to Dark Flesh rozjaśniany Khardic Flesh (P3) i Bleached Bone.
Dalej kołnierz Zbrojnego, czapa, buty i sakwa Włócznika, sakiewki Kapłana Ulryka to Bootstrap Leather, rozjaśniany Bestial Brown i Kommando Khaki.
Podbicie płaszczy to Dark Flesh, Red Gore i Warlock Purple rozjaśniane Khardic Flesh (P3).
Na całość washe Gryphon Sephia, Ogryn Flesh i Devlan Mud.
Następne powinny być już barwy miasta. Zna ktoś prosty przepis na biały?
- smiejagreg
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7593
Kurde, Qc, teraz juz całkiem zgłupiałem i nie wiem , jakie są kolory Twoich figsów .
Prosty przepis na biały: farba White od Vallejo na przykład .
Prosty przepis na biały: farba White od Vallejo na przykład .