
Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Moderator: Dibo
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
niestety tej rozpiski na ograniczenia oiro jest mało grywalna 

Oiro jest na większe punkty, gdzie tak jak wspomniałem, ta rozpiska sie nie sprawdzi 
Na duże punkty pojawiają sie elitarne odziały, po 2 lordów, monstery itp, Zwróć uwagę że w tej rozpisce jest 1 mag ze scrollem, na duże punkty już niewiele zablokuje.
Tak jak wspomniałem turniejowo jest to słabo grywalne, pokazałem tylko idee glass hammera w bestiach.
Każda opcja, wrzucenia klocka, maga itp jest bezcelowo bo wcale tego nie ugrwalni, bo nie będzie się to uzupełniało w strategii gry tą rozpą.
Gra taka rozpiską jest bardzo trudna i karkołomna ale daje kupe radochy, jak to działa ? Porównam to do walki łodzi podwodnych: Robisz "wilcze stada" np po 3 corowe rydwany i pakujesz je na raz w jeden klocek, takie 3 torpedy bach ! bach ! Bach! i albo trafisz i zatopisz przeciwnika albo zaraz cie dorwą i ubiją.
Co jak nie trafisz (nie dojedziesz)? Szybo rzucasz przed siebie śmieci jak wabiki w U-bootach żeby cie nie dorwali .. psy świnie, harpie ... cokolwiek, nie możesz sie dać zaszarżować. Nie udało sie teraz to uda sie w następnej turze ale MUSISZ być w odległości która ci na to pozwoli ... (cytując filmowego klasyka) "...bo inaczej Ryba, dupa zbita!" - przeciwnik z overruna po śmieciach nie może dobiec do rydwanów
heheh właśnie ... http://www.youtube.com/watch?v=EMqum8cDOjs
i tu nawiązując:
- Wiesz Ryba co mówią na masterach ? że jak chcesz komuś klepnąć maske to klepnij Bestiom bo cieniasy.
- Nie cieniasy tylko podręcznik mamy słaby.
- Od dziś Ryba masz mieć w dupie statystyke !
- Moge ?
- Musisz !
(...)
- Masz być jak wściekły byk ! Jak tommy lee jones w "Ściganym" !
- BEDE !!
- No to szarżuj tymi rydwanami !!!!!

Na duże punkty pojawiają sie elitarne odziały, po 2 lordów, monstery itp, Zwróć uwagę że w tej rozpisce jest 1 mag ze scrollem, na duże punkty już niewiele zablokuje.
Tak jak wspomniałem turniejowo jest to słabo grywalne, pokazałem tylko idee glass hammera w bestiach.
Każda opcja, wrzucenia klocka, maga itp jest bezcelowo bo wcale tego nie ugrwalni, bo nie będzie się to uzupełniało w strategii gry tą rozpą.
Gra taka rozpiską jest bardzo trudna i karkołomna ale daje kupe radochy, jak to działa ? Porównam to do walki łodzi podwodnych: Robisz "wilcze stada" np po 3 corowe rydwany i pakujesz je na raz w jeden klocek, takie 3 torpedy bach ! bach ! Bach! i albo trafisz i zatopisz przeciwnika albo zaraz cie dorwą i ubiją.
Co jak nie trafisz (nie dojedziesz)? Szybo rzucasz przed siebie śmieci jak wabiki w U-bootach żeby cie nie dorwali .. psy świnie, harpie ... cokolwiek, nie możesz sie dać zaszarżować. Nie udało sie teraz to uda sie w następnej turze ale MUSISZ być w odległości która ci na to pozwoli ... (cytując filmowego klasyka) "...bo inaczej Ryba, dupa zbita!" - przeciwnik z overruna po śmieciach nie może dobiec do rydwanów
heheh właśnie ... http://www.youtube.com/watch?v=EMqum8cDOjs
i tu nawiązując:
- Wiesz Ryba co mówią na masterach ? że jak chcesz komuś klepnąć maske to klepnij Bestiom bo cieniasy.
- Nie cieniasy tylko podręcznik mamy słaby.
- Od dziś Ryba masz mieć w dupie statystyke !
- Moge ?
- Musisz !
(...)
- Masz być jak wściekły byk ! Jak tommy lee jones w "Ściganym" !
- BEDE !!
- No to szarżuj tymi rydwanami !!!!!
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
1 Great Bray-Shaman @ 280.0 Pts
Lore od Death ,Magic Level 4; Braystaff
Talisman of Preservation [45.0]
1 Doombull @ 341.0 Pts
General; Frenzy; Shield
Armour of Destiny [50.0]
Sword of Swift Slaying [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
1 Wargor @ 311.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Brass Cleaver [30.0]
Gnarled Hide [15.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Razorgor Chariot @ [145.0] Pts
1 Gor @ [0.0] Pts
Spear
1 Razorgor @ [0.0] Pts
1 Bray Shaman @ 115.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 1; Braystaff
Chalice of Dark Rain [40.0]
1 Bray Shaman @ 125.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 1; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
19 Gor Herd @ 185.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts
1 Jabberslythe @ 275.0 Pts
8 Harpies @ 88.0 Pts
8 Harpies @ 88.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
Models in Army: 76
Total Army Cost: 2498.0
Chciałem cos dziwnego stworzyc ,ale na moja wizje trzebaby 3000pkt (w zamysle 2 jabbery , wiecej harpii itd) Ogólnie latacze wzmocnione magia + rydwany w obstawie psiakow (niech przeciwnik sie na nich zatrzyma a potem wiadomo)
Mialbyc beastlord ,ale on wlazlby tyko na malym rydawnie co przy T4 i W4 nie mialo sensu , wiec dalem doomka z pierscionkiem
Duzy shami z lorem deathu (trzeba liczyc na doom and darkness -3Ld + jaber w okolicy i mozna zdjac ponad 25% konnicy czy czegos innego niby mocnego)
Male shami w teorii moga wzmocnic harpie +1S/1T czy tez jabera w razie potrzeb czy nawet doomka z razorgakami w oddziale
.
Rydwany w obstawie psow , razorgorow , doomka szaleja (razorgory moga dolaczyc do doomka dostajac frenzy).
Ungory + gory w obwodzie chronia magow przy kamyku
Ciekawe czy bylaby to wystarczajaca sila by cos zniszczyc
Lore od Death ,Magic Level 4; Braystaff
Talisman of Preservation [45.0]
1 Doombull @ 341.0 Pts
General; Frenzy; Shield
Armour of Destiny [50.0]
Sword of Swift Slaying [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
1 Wargor @ 311.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Brass Cleaver [30.0]
Gnarled Hide [15.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Razorgor Chariot @ [145.0] Pts
1 Gor @ [0.0] Pts
Spear
1 Razorgor @ [0.0] Pts
1 Bray Shaman @ 115.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 1; Braystaff
Chalice of Dark Rain [40.0]
1 Bray Shaman @ 125.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 1; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
19 Gor Herd @ 185.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts
1 Jabberslythe @ 275.0 Pts
8 Harpies @ 88.0 Pts
8 Harpies @ 88.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
Models in Army: 76
Total Army Cost: 2498.0
Chciałem cos dziwnego stworzyc ,ale na moja wizje trzebaby 3000pkt (w zamysle 2 jabbery , wiecej harpii itd) Ogólnie latacze wzmocnione magia + rydwany w obstawie psiakow (niech przeciwnik sie na nich zatrzyma a potem wiadomo)
Mialbyc beastlord ,ale on wlazlby tyko na malym rydawnie co przy T4 i W4 nie mialo sensu , wiec dalem doomka z pierscionkiem

Duzy shami z lorem deathu (trzeba liczyc na doom and darkness -3Ld + jaber w okolicy i mozna zdjac ponad 25% konnicy czy czegos innego niby mocnego)
Male shami w teorii moga wzmocnic harpie +1S/1T czy tez jabera w razie potrzeb czy nawet doomka z razorgakami w oddziale

Rydwany w obstawie psow , razorgorow , doomka szaleja (razorgory moga dolaczyc do doomka dostajac frenzy).
Ungory + gory w obwodzie chronia magow przy kamyku

Ciekawe czy bylaby to wystarczajaca sila by cos zniszczyc

WFB playing since 1994
Co o tym sądzicie? Zastosuję się do Waszych uwag.
Unnamed1600 Pts - Beastmen Army
1 Wargor @ 146.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Gnarled Hide [15.0]
Ram Horn Helm [15.0]
1 Bray Shaman @ 100.0 Pts
General; Lore of Shadow; Magic Level 1; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
1 Bray Shaman @ 125.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Shadow; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]
10 Gor Herd @ 80.0 Pts [Tutaj Szaman]
2ndWeapon
10 Gor Herd @ 80.0 Pts [A tu drugi Szaman]
2ndWeapon
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Gor @ [0.0] Pts
Spear
1 Bestigor @ [0.0] Pts
2 Tuskgors @ [0.0] Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Gor @ [0.0] Pts
Spear
1 Bestigor @ [0.0] Pts
2 Tuskgors @ [0.0] Pts
21 Bestigor Herd @ 294.0 Pts [Tu wskakuje BSB]
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
1 Gouge-horn @ [12.0] Pts
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
24 Gor Herd @ 225.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts
24 Gor Herd @ 225.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts
Models in Army: 114
Total Army Cost: 1595.0
Unnamed1600 Pts - Beastmen Army
1 Wargor @ 146.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Gnarled Hide [15.0]
Ram Horn Helm [15.0]
1 Bray Shaman @ 100.0 Pts
General; Lore of Shadow; Magic Level 1; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
1 Bray Shaman @ 125.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Shadow; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]
10 Gor Herd @ 80.0 Pts [Tutaj Szaman]
2ndWeapon
10 Gor Herd @ 80.0 Pts [A tu drugi Szaman]
2ndWeapon
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Gor @ [0.0] Pts
Spear
1 Bestigor @ [0.0] Pts
2 Tuskgors @ [0.0] Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Gor @ [0.0] Pts
Spear
1 Bestigor @ [0.0] Pts
2 Tuskgors @ [0.0] Pts
21 Bestigor Herd @ 294.0 Pts [Tu wskakuje BSB]
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
1 Gouge-horn @ [12.0] Pts
5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
24 Gor Herd @ 225.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts
24 Gor Herd @ 225.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [10.0] Pts
Models in Army: 114
Total Army Cost: 1595.0
Wargor BSB 206
Beast Banner
Gnarled Hide 15 (5+ Scally Skin),
Shield 2, Heavy Armour 4
Bray-Shaman lv 2 Shadow 117
AHW 2
Ironcurse Icon 5
Bray-Shaman lv 1 Shadow 77
AHW2
Bestigor Herd 357
26 FCG
Standard of Disciplin (+1 LD ) 15
2xRazorgor 2x55
2x5 Harpy 2x70
Scout
2x29 Gor herd 2x265
FCG, AHW
2x5 Ungor Skirmishers 2x30
Wymieniasz beast banner na skrola i herdstona (w zależności od upodobań) siła goró tkwi w ich ilości bo zabić 3 gory z 11 w oddziale to każdy potrafi a 7 ld nie polepsza sytuacji.
Beast Banner
Gnarled Hide 15 (5+ Scally Skin),
Shield 2, Heavy Armour 4
Bray-Shaman lv 2 Shadow 117
AHW 2
Ironcurse Icon 5
Bray-Shaman lv 1 Shadow 77
AHW2
Bestigor Herd 357
26 FCG
Standard of Disciplin (+1 LD ) 15
2xRazorgor 2x55
2x5 Harpy 2x70
Scout
2x29 Gor herd 2x265
FCG, AHW
2x5 Ungor Skirmishers 2x30
Wymieniasz beast banner na skrola i herdstona (w zależności od upodobań) siła goró tkwi w ich ilości bo zabić 3 gory z 11 w oddziale to każdy potrafi a 7 ld nie polepsza sytuacji.
@ Danio - za małe te klocki, weź połącz gory do kupy, daj wargorowi beast banner i jednemu szamanowi lore beast z sygnaturą i viola. Masz 40 typa z S/T 5, która wypłaca 40 ataków z hejtem. Pokaż mi oddział bez asf, który przeżyje takie coś (no ew z małą pomocą mjasmy do obniżenia inicjatywy). Ja miałem taką sytuację, że 60 separelwów przeorałem w 2 tury (po 28 schodziło w ture kombatu).
Pozostałe gory weź zrób mniejszy klocek i tam koło herdstona trzymaj szamanów, w ogóle nie wiem po co ci herdstone na te punkty, jak chcesz zdominować fazę magii to weź zmień tych maluszków na GBS z 4lv...
Dodaj z 9 bestigorów, bo taki klocuszek w ogóle nie ma szans zaatakować, bo go ubiją nim zdąży oddać.
@ Klops - dlaczego ty punktów nigdy nie piszesz na których rozpa jest? Na ile to jest punktów?
Pozostałe gory weź zrób mniejszy klocek i tam koło herdstona trzymaj szamanów, w ogóle nie wiem po co ci herdstone na te punkty, jak chcesz zdominować fazę magii to weź zmień tych maluszków na GBS z 4lv...
Dodaj z 9 bestigorów, bo taki klocuszek w ogóle nie ma szans zaatakować, bo go ubiją nim zdąży oddać.
@ Klops - dlaczego ty punktów nigdy nie piszesz na których rozpa jest? Na ile to jest punktów?
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
może robię to zbyt intuicyjnie ale Klops raczej odpowiadał na rozpiskę kolegi post wyżej, więc pkt. są ustalone przez właściciela wcześniejszej rozpiskibuniek pisze:@ Klops - dlaczego ty punktów nigdy nie piszesz na których rozpa jest? Na ile to jest punktów?

@ co do tej rozpiski Danio:
po co Tobie Hertstone przy dwóch szmanach z 1lvl? jeśli Tobie format turnieju pozwala na branie lordów do weź great bray szamana, do tego dwóch małych z DS i herdstonem, lor dobrze żeby był spójny dla wszystkich, beast albo shadow, chodzi o to by były trzy sygnaturki, BSB puszka albo eko, choć może dał bym hunting speara ale to jak pkt. starczy, i już masz 8Ld a nie 7LD jak wcześniej i bardzo mocną magię, tylko HE i TK taką mogą mieć
zrób 3x 5 ungorów, jedna piątka będzie trzymała szamanów przy hertstonie, 2x 40x gorów, 2x truskcharioty jako dodatkowe wystawienie i wsparcie do CC, a odginacki to 2x 1x razorgor, i 2x 5x harpie, jak pkt. starczy to w scout je
@ co do rozpiski CAR2N:
nie masz klocka który w razie czego ściągnie steedfasta albo przyblokuje śmieci, nie wiem po co te harpie po osiem, strata pkt. już lepiej je w scouta, i wywalił bym psiaki, i dał za to może więcej gorów do tych 20
fakt dziwna rozpiska, nie standardowa, ale też nie widzę mocy w niej
@ Khuman : pieski to mieso armatnie , ich cel to zblokowac szarze w jakis rydwan , harpie wzmocnione +1S/T przy tej inicjatywie i 2A tez moga co nieco spowolnic . Do tego jaber z jego aura + lore of death i mozna fajnie dojsc reszta rydwanow , domkiem ,wargorem i dobic . Chociaz to rozpiska pod specyficznego przeciwnika , moze na skaveny , moze na imperium i pewnie dajaca mniej szans na wygrana niz jakis standard.
WFB playing since 1994
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
nie lubię piesków bo są mało bestialskie 
nie to już bym wolał razorgory i dodatkowe harpie, są mobilniejsze albo twardsze od piesów
co do tego comba co wspomniałeś to fajne jest z brzytwą, a tak +1T/+1S fanie sprawdza się na razorgorze w szarży 7S 6T to już jest potencjał
uważam że death jest najsłabszym lorze tuż po fire, po za tym na ten test jest re-roll z BSB dla tego też uważam to za słabą opcje, i nie działa na ITP

nie to już bym wolał razorgory i dodatkowe harpie, są mobilniejsze albo twardsze od piesów
co do tego comba co wspomniałeś to fajne jest z brzytwą, a tak +1T/+1S fanie sprawdza się na razorgorze w szarży 7S 6T to już jest potencjał

uważam że death jest najsłabszym lorze tuż po fire, po za tym na ten test jest re-roll z BSB dla tego też uważam to za słabą opcje, i nie działa na ITP

Mam pytanko, graliście może na 3 razorgorach w jednym oddziale? Myśle że to nie jest taki straszny pomysś gdyby nie licha ld. 12 A z s6 i stompy, później troszke gorzej ale niewiele, T5 nie jest to takie straszne, tylko czy 165 pkt jest warte, cheriot 140 ale efekty chyba lepsze ostatecznie, choć sam nie wiem.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
osobiście grałem na dwójkach i się spisywały dość fajnie
minusem jest LD, co to wspomniałeś, czyli jednostka z dużym M ale nie nadaje się do samodzielnego flankowania, mi było szkoda je posyłać na boki, choć koszt 165pkt. to nie wiele za takie stworki
minusem jest LD, co to wspomniałeś, czyli jednostka z dużym M ale nie nadaje się do samodzielnego flankowania, mi było szkoda je posyłać na boki, choć koszt 165pkt. to nie wiele za takie stworki
Lore of fire słaby ?? Dałbym sie zabić za dostęp do fire w bestiach
(o hevenie nie wspominając) Mega kupą jest Metal i light (tak light!) ... no i dopiero death.
Jest fajny mój autorski patent na fajne użycie deatha:
1 Beastlord @ 254.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Biting Blade [10.0]
Dragonhelm [10.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
1 Great Bray-Shaman @ 265.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 4; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Wargor @ 206.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Gnarled Hide [15.0]
Beast Banner [75.0]
1 Bray Shaman @ 110.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 2; Braystaff
1 Bray Shaman @ 130.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 2; Braystaff
Skin of Man [15.0]
Shadow-Hide [5.0]
1 Bray Shaman @ 125.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 1; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]
1 Bray Shaman @ 75.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 1; Braystaff
31 Gor Herd @ 273.0 Pts
FCG
30 Gor Herd @ 265.0 Pts
FCG
33 Bestigor Herd @ 441.0 Pts
FCG
Standard of Discipline [15.0]
10 Ungor Raiders @ 63.0 Pts
Short Bow; Musician
10 Ungor Raiders @ 63.0 Pts
Short Bow; Musician
1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
Models in Army: 133
Total Army Cost: 2600.0
Wytłuszczony Pan ma wylosować 6
a dalej wiecie jak jest: 1 tura sypia się same miasmy z mojej strony i na 6 kostkach duże słoneczko Ffrrruuuuuuu ... no jak nie wyjdzie to trudno ale zabawa z tym panem jest przednia
jak nie wylosuje 6, to chociaż -1S i T, a jak nie ma żadnego z 2 użytecznych czarów w tym lorze to zostają jakieś snajperki, a jak jest całkiem kakaowo to przecież nie ma obowiązku wystawiania go jak najbliżej przeciwnika prawda ? Może biegać odginać (droga odginaczka ale zawsze coś) no i może ratować dupe magom z shadowem będzie sie podmieniał po rzuceniu przez nich jakiegokolwiek czaru. Każdy wie o co chodzi ma zginąć a przed śmiercią coś namieszać, taki Kamikadze i jak na boski wiatr przystało albo przyniesie zagładę przeciwnikowi albo będzie pierdział i robił smród koło dupy (lub jak kto woli "na tyłach")
Kiedyś próbowałem go użyć z Beastem wychodzi taki typek i szarża gdzieś w klocek kowboja czy nawet dyskowca lub PoK-a (jak sie uda) tak zwana :szarża z dupy: - mina przeciwnika
W fazie magi smoczór na 6 kostkach i jest lepiej. Za każdym razem jak mi to wychodziło to przy miskaście rzucałem 2 lub 3 i smoka nie było ... nigdy mi sie nie sprawdził - ale wciąż uważam ze ten kolo ma sens ... tylko czasem ciężej go znaleźć.

Jest fajny mój autorski patent na fajne użycie deatha:
1 Beastlord @ 254.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Biting Blade [10.0]
Dragonhelm [10.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
1 Great Bray-Shaman @ 265.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 4; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Wargor @ 206.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Gnarled Hide [15.0]
Beast Banner [75.0]
1 Bray Shaman @ 110.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 2; Braystaff
1 Bray Shaman @ 130.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 2; Braystaff
Skin of Man [15.0]
Shadow-Hide [5.0]
1 Bray Shaman @ 125.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 1; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]
1 Bray Shaman @ 75.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 1; Braystaff
31 Gor Herd @ 273.0 Pts
FCG
30 Gor Herd @ 265.0 Pts
FCG
33 Bestigor Herd @ 441.0 Pts
FCG
Standard of Discipline [15.0]
10 Ungor Raiders @ 63.0 Pts
Short Bow; Musician
10 Ungor Raiders @ 63.0 Pts
Short Bow; Musician
1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
Models in Army: 133
Total Army Cost: 2600.0
Wytłuszczony Pan ma wylosować 6


Kiedyś próbowałem go użyć z Beastem wychodzi taki typek i szarża gdzieś w klocek kowboja czy nawet dyskowca lub PoK-a (jak sie uda) tak zwana :szarża z dupy: - mina przeciwnika

Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
dalej to nie powala, fakt 6 i to -1S/-1T jest fajne, no -3LD takie dość taktyczne, ale te sniperki mnie nie kuszą jakoś
też wolę koksy do bicia
a teraz gram na jednym szamanie z jednym lvl'em, na wildzie i ten lor jest śmieszny, fajne są trzy czary, zionięcie, bust herosów, i pociski, reszta taka se ale na fun caddiego fajny lor
też wolę koksy do bicia

a teraz gram na jednym szamanie z jednym lvl'em, na wildzie i ten lor jest śmieszny, fajne są trzy czary, zionięcie, bust herosów, i pociski, reszta taka se ale na fun caddiego fajny lor
