Problemy początkującego

Daemons of Chaos

Moderator: KrzysiekW

ODPOWIEDZ
Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Re: Problemy początkującego

Post autor: Andrzej »

Najlepiej szukać okazji na allegro, trafiaja się modele po naprawdę niskiej cenie
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
sly
Chuck Norris
Posty: 459

Post autor: sly »

i serio nie opłaca się tej kawalerii?? podoba mi się
Oya, Oya, Oya !!!

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Nie. Kosztuje w cholerę punktów a ma tylko 4T, 2W i 4+As, każdy kto ma trochę lekkiego strzelania zrobi z nich miazgę.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Shadar
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Shadar »

Z moich doświadczeń wynika, że walcząc od frontu z jakąś sensowną hordą piechoty zadadzą olbrzymie straty, ale sami zginą, za to perfekcyjnie mielą każdą jazdę (no może poza zbustowanymi rycerzami chaosu, ale oni to trochę inna kategoria), dzięki całkiem sporej liczbie ataków z dużą siłą i KB. Powinni sobie też radzić z niektórymi monsterami. Da się na nich grać (Khuman nawet całkiem nieźle sobie z nimi radzi), ale to nie jest mocny oddział (właściwie to są relatywnie słabi). Jeśli się na nich zdecydujesz pamiętaj, że oni może wyglądają na twardych, ale łatwo giną, więc musisz unikać walki od frontu z dużymi oddziałami piechoty (utkniesz w nich i powoli ci ich zabiją) i wystawienia ich na ostrzał. Przydałoby się też, żeby w oddziale było ich przynajmniej 5 i herald. Przy grze na na nich warto pomyśleć o grze na magii światła (pha ochroni ich trochę przed strzelaniem, a briona pozwoli im wycinać bardziej liczebne oddziały). W rarach zdecydowanie lepszą opcją są flamery (naprawdę dobrze strzelają) i fiendy (wychodzą taniej i są szybsze, więc są lepszym wsparciem).
Wieszkto pisze:
Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.

Awatar użytkownika
sly
Chuck Norris
Posty: 459

Post autor: sly »

a z Lordów i Bohaterów??, widzę że jesteś obeznany
podręcznik jest tylko po ang??
Oya, Oya, Oya !!!

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3850
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

Podręcznik tylko po angielsku, taki wyjątek. :)

Bohaterowie i lordowie to co kto lubi, większość greaterów jest w jakiejś kombinacji grywalna, podobnie heraldzi - każdy ma swoje zastosowanie i trzeba go jakoś sensownie obdzielić giftami. Np. całkiem popularne jest granie na 2k+ na 4 heraldach, bez dużego demona.
Zależy jak lubisz grać. Poćwicz trochę na proxach, a potem kupuj. Możesz odkryć, ze całkiem nieźle gra Ci się zestawem przez innych odradzanym. :)

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Shadar pisze:za to perfekcyjnie mielą każdą jazdę
Za tą samą cenę bloodleterzy zrobią to lepiej :wink:
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Grodzio
Chuck Norris
Posty: 613
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Grodzio »

Co do fiendów, to lepiej jeden (albo dwa oddziały) oddział po 3+ modeli w każdym czy pojedyncze fiendy np. 2-3 modele? Wolałbym druga opcję, na maszynki itd ale nie wiem jak to w obecnej edycji wygląda.

Mam jeszcze pytanie co do modeli heraldów. Rozumiem, że z braku wzorów dopuszczalne są wszelakie konwersje heraldów z poszczególnych modeli typu herald khorna z bloodlettera itd?

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Fiendy mogą być wystawiane w różnych kombinacjach. Pojedynczo, dwójkami, trójkami, lub nawet po 6. Zależy od celu, jaki mają spełniać.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Shadar
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Shadar »

Mam jeszcze pytanie co do modeli heraldów. Rozumiem, że z braku wzorów dopuszczalne są wszelakie konwersje heraldów z poszczególnych modeli typu herald khorna z bloodlettera itd?
Tak konwersje są dopuszczane i dość popularne (tanie), ale na stołach często widuje się maskę jako herlaka slaanesha, skulltakera jako khornowca itd.

Co do fiendów, to jak Andrzej napisał różnie. Jeśli mają polować na maszynki i służyć jako odginaczki, to mogą latać samopas. Jeśli będziesz nimi walczył z jakimś śmietnikiem (skinki, harpie, rydwany, etc), to dobrze sprawują się dwójki. Jako lekkie wsparcie (znowu mordują głównie śmietnik, ale ich drugim zadaniem jest wsparcie od boku/tyłu w cięższych walkach lub tam, gdzie chcesz szybko wygrać) sprawdzają się trójki. Jeśli nastawisz się, że fiendy w parze z greatem mają wyciąć jakiś poważniejszy klocek, to wtedy przydałaby się już piątka-szóstka.
Wieszkto pisze:
Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.

Awatar użytkownika
Grodzio
Chuck Norris
Posty: 613
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Grodzio »

Ok, to chyba już wiem "wszystko" co chciałem i w takim razie jutro zamawiam swoje demony :P

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

w sumie wszystko powiedzieli mi poprzednicy :)

co do GD to nie lubię bez niego grać jakoś sobie tego nie wyobrażam hordy demonów bez wielkiego pogromcy, na czele hord :?

co do Bloodcrusherów, fakt ciężko się na nich gra, są specyficzną jednostką, jak by mieli jeden SV więcej ( czyli LA które kiedyś BL miały, co za debil im to zabrał :roll: ) a jednostka byłą by opłacalna swoich pkt., light jest genialny do nich, fakt w rarach najczęściej widzianą jednostka są flamery w ilości możliwie jak największej, bardzo mocna jednostka zasięgowa, i w CC może coś zrobić

co do fiendów polecam jedynki albo dwójki, większe unity są przerostem formy nad treścią, ale to subiektywne zdanie
Andrzej pisze:
Shadar pisze:za to perfekcyjnie mielą każdą jazdę
Za tą samą cenę bloodleterzy zrobią to lepiej :wink:
nie koniecznie z bretońska czy chaosową bez KB są w dupie, a BC mają jednak 6S to strasznie rzutuje, co fajne nie idzie w nich Tstomp i stomp

Awatar użytkownika
sly
Chuck Norris
Posty: 459

Post autor: sly »

dzięki za informacje
Oya, Oya, Oya !!!

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

nie koniecznie z bretońska czy chaosową bez KB są w dupie, a BC mają jednak 6S to strasznie rzutuje, co fajne nie idzie w nich Tstomp i stomp
Wiesz, chodzi o to, że BC muszą zaszarżować, żeby mieć szansę, bo jak w nich wjedzie lanca to pozamiatane. Za 3 BC masz 9 realmów. Za tyle masz też 18 BL, chyba nie ma watpliwości, co ma większą siłę bojową :)
Gdyby chociaż BC mieli hate sami z siebie...
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

proszę Cię BC jak i lanca bretońcka ma takie same szanse na szarżę na siebie ( jeden cal to nie wiele przewagi ) go tego BL masz 3T czyli Chaos knighty ranią ich na 2+ i tylko ward a u BC masz na 3+ i 6+ SV jeszcze, z 9 realmów masz 8A góry na 4+ to 4 na 3+ to 3rany, potem 6+ i na 5+ no nie wiele więcej od jednej rana [ 1.75 ] konie dobijają, po mijając fakt że pierwszy atakuje, to dużo zmienia, tak samo z lancą bretońską po szarży ( druga tura CC ) BL też się po pewnym czasie wykruszą bo ranią na 4+, a nie na 5+ jak BC do tego tylko 5+, a w BC masz 4+ i 5+, to jednak wielka zmiana, do tego szarża na BL jest gwarantowana z kawy :)

jak by BC mieli te 3+ SV byli by naprawdę grywalną jednostką 8)

Awatar użytkownika
sly
Chuck Norris
Posty: 459

Post autor: sly »

jakie podstawki mają:
1. Fiends
2. Flesh Hounds
3. Screamers of Tzeentch
Oya, Oya, Oya !!!

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

1. 40x40
2. 25x50
3. 40x40

Awatar użytkownika
RobiChaos666
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 101
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: RobiChaos666 »

Mam pytanie co dajecie do rozpy na 1200pkt?Prosiłbym niejwięcej oto co jest must have w waszych rozpiskach na takie pkt z góry dziękuje.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

flamery i flamery cory to horrory dla bzyka + BL z heraldem, jakieś furie

Awatar użytkownika
RobiChaos666
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 101
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: RobiChaos666 »

Dzięki będe gral parowke DoCh + Woch więc potrzebowałem waszej pomocy zrobioną rozpe dam u :) was na forum

ODPOWIEDZ