Problemy początkującego
Moderator: KrzysiekW
Re: Problemy początkującego
Najlepiej szukać okazji na allegro, trafiaja się modele po naprawdę niskiej cenie
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Nie. Kosztuje w cholerę punktów a ma tylko 4T, 2W i 4+As, każdy kto ma trochę lekkiego strzelania zrobi z nich miazgę.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Z moich doświadczeń wynika, że walcząc od frontu z jakąś sensowną hordą piechoty zadadzą olbrzymie straty, ale sami zginą, za to perfekcyjnie mielą każdą jazdę (no może poza zbustowanymi rycerzami chaosu, ale oni to trochę inna kategoria), dzięki całkiem sporej liczbie ataków z dużą siłą i KB. Powinni sobie też radzić z niektórymi monsterami. Da się na nich grać (Khuman nawet całkiem nieźle sobie z nimi radzi), ale to nie jest mocny oddział (właściwie to są relatywnie słabi). Jeśli się na nich zdecydujesz pamiętaj, że oni może wyglądają na twardych, ale łatwo giną, więc musisz unikać walki od frontu z dużymi oddziałami piechoty (utkniesz w nich i powoli ci ich zabiją) i wystawienia ich na ostrzał. Przydałoby się też, żeby w oddziale było ich przynajmniej 5 i herald. Przy grze na na nich warto pomyśleć o grze na magii światła (pha ochroni ich trochę przed strzelaniem, a briona pozwoli im wycinać bardziej liczebne oddziały). W rarach zdecydowanie lepszą opcją są flamery (naprawdę dobrze strzelają) i fiendy (wychodzą taniej i są szybsze, więc są lepszym wsparciem).
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Podręcznik tylko po angielsku, taki wyjątek.
Bohaterowie i lordowie to co kto lubi, większość greaterów jest w jakiejś kombinacji grywalna, podobnie heraldzi - każdy ma swoje zastosowanie i trzeba go jakoś sensownie obdzielić giftami. Np. całkiem popularne jest granie na 2k+ na 4 heraldach, bez dużego demona.
Zależy jak lubisz grać. Poćwicz trochę na proxach, a potem kupuj. Możesz odkryć, ze całkiem nieźle gra Ci się zestawem przez innych odradzanym.
Bohaterowie i lordowie to co kto lubi, większość greaterów jest w jakiejś kombinacji grywalna, podobnie heraldzi - każdy ma swoje zastosowanie i trzeba go jakoś sensownie obdzielić giftami. Np. całkiem popularne jest granie na 2k+ na 4 heraldach, bez dużego demona.
Zależy jak lubisz grać. Poćwicz trochę na proxach, a potem kupuj. Możesz odkryć, ze całkiem nieźle gra Ci się zestawem przez innych odradzanym.
Za tą samą cenę bloodleterzy zrobią to lepiejShadar pisze:za to perfekcyjnie mielą każdą jazdę
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Co do fiendów, to lepiej jeden (albo dwa oddziały) oddział po 3+ modeli w każdym czy pojedyncze fiendy np. 2-3 modele? Wolałbym druga opcję, na maszynki itd ale nie wiem jak to w obecnej edycji wygląda.
Mam jeszcze pytanie co do modeli heraldów. Rozumiem, że z braku wzorów dopuszczalne są wszelakie konwersje heraldów z poszczególnych modeli typu herald khorna z bloodlettera itd?
Mam jeszcze pytanie co do modeli heraldów. Rozumiem, że z braku wzorów dopuszczalne są wszelakie konwersje heraldów z poszczególnych modeli typu herald khorna z bloodlettera itd?
Fiendy mogą być wystawiane w różnych kombinacjach. Pojedynczo, dwójkami, trójkami, lub nawet po 6. Zależy od celu, jaki mają spełniać.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Tak konwersje są dopuszczane i dość popularne (tanie), ale na stołach często widuje się maskę jako herlaka slaanesha, skulltakera jako khornowca itd.Mam jeszcze pytanie co do modeli heraldów. Rozumiem, że z braku wzorów dopuszczalne są wszelakie konwersje heraldów z poszczególnych modeli typu herald khorna z bloodlettera itd?
Co do fiendów, to jak Andrzej napisał różnie. Jeśli mają polować na maszynki i służyć jako odginaczki, to mogą latać samopas. Jeśli będziesz nimi walczył z jakimś śmietnikiem (skinki, harpie, rydwany, etc), to dobrze sprawują się dwójki. Jako lekkie wsparcie (znowu mordują głównie śmietnik, ale ich drugim zadaniem jest wsparcie od boku/tyłu w cięższych walkach lub tam, gdzie chcesz szybko wygrać) sprawdzają się trójki. Jeśli nastawisz się, że fiendy w parze z greatem mają wyciąć jakiś poważniejszy klocek, to wtedy przydałaby się już piątka-szóstka.
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Ok, to chyba już wiem "wszystko" co chciałem i w takim razie jutro zamawiam swoje demony
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
w sumie wszystko powiedzieli mi poprzednicy
co do GD to nie lubię bez niego grać jakoś sobie tego nie wyobrażam hordy demonów bez wielkiego pogromcy, na czele hord
co do Bloodcrusherów, fakt ciężko się na nich gra, są specyficzną jednostką, jak by mieli jeden SV więcej ( czyli LA które kiedyś BL miały, co za debil im to zabrał ) a jednostka byłą by opłacalna swoich pkt., light jest genialny do nich, fakt w rarach najczęściej widzianą jednostka są flamery w ilości możliwie jak największej, bardzo mocna jednostka zasięgowa, i w CC może coś zrobić
co do fiendów polecam jedynki albo dwójki, większe unity są przerostem formy nad treścią, ale to subiektywne zdanie
co do GD to nie lubię bez niego grać jakoś sobie tego nie wyobrażam hordy demonów bez wielkiego pogromcy, na czele hord
co do Bloodcrusherów, fakt ciężko się na nich gra, są specyficzną jednostką, jak by mieli jeden SV więcej ( czyli LA które kiedyś BL miały, co za debil im to zabrał ) a jednostka byłą by opłacalna swoich pkt., light jest genialny do nich, fakt w rarach najczęściej widzianą jednostka są flamery w ilości możliwie jak największej, bardzo mocna jednostka zasięgowa, i w CC może coś zrobić
co do fiendów polecam jedynki albo dwójki, większe unity są przerostem formy nad treścią, ale to subiektywne zdanie
nie koniecznie z bretońska czy chaosową bez KB są w dupie, a BC mają jednak 6S to strasznie rzutuje, co fajne nie idzie w nich Tstomp i stompAndrzej pisze:Za tą samą cenę bloodleterzy zrobią to lepiejShadar pisze:za to perfekcyjnie mielą każdą jazdę
Wiesz, chodzi o to, że BC muszą zaszarżować, żeby mieć szansę, bo jak w nich wjedzie lanca to pozamiatane. Za 3 BC masz 9 realmów. Za tyle masz też 18 BL, chyba nie ma watpliwości, co ma większą siłę bojowąnie koniecznie z bretońska czy chaosową bez KB są w dupie, a BC mają jednak 6S to strasznie rzutuje, co fajne nie idzie w nich Tstomp i stomp
Gdyby chociaż BC mieli hate sami z siebie...
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
proszę Cię BC jak i lanca bretońcka ma takie same szanse na szarżę na siebie ( jeden cal to nie wiele przewagi ) go tego BL masz 3T czyli Chaos knighty ranią ich na 2+ i tylko ward a u BC masz na 3+ i 6+ SV jeszcze, z 9 realmów masz 8A góry na 4+ to 4 na 3+ to 3rany, potem 6+ i na 5+ no nie wiele więcej od jednej rana [ 1.75 ] konie dobijają, po mijając fakt że pierwszy atakuje, to dużo zmienia, tak samo z lancą bretońską po szarży ( druga tura CC ) BL też się po pewnym czasie wykruszą bo ranią na 4+, a nie na 5+ jak BC do tego tylko 5+, a w BC masz 4+ i 5+, to jednak wielka zmiana, do tego szarża na BL jest gwarantowana z kawy
jak by BC mieli te 3+ SV byli by naprawdę grywalną jednostką
jak by BC mieli te 3+ SV byli by naprawdę grywalną jednostką
1. 40x40
2. 25x50
3. 40x40
2. 25x50
3. 40x40
- RobiChaos666
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 101
- Lokalizacja: Racibórz
Mam pytanie co dajecie do rozpy na 1200pkt?Prosiłbym niejwięcej oto co jest must have w waszych rozpiskach na takie pkt z góry dziękuje.
- RobiChaos666
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 101
- Lokalizacja: Racibórz
Dzięki będe gral parowke DoCh + Woch więc potrzebowałem waszej pomocy zrobioną rozpe dam u was na forum