Okazało się że 60x100. Muszę zmienić...Raamiel pisze:Dawno nie zaglądałem tutaj ale czy w końcu wyklarowała się wielkość podstawki dla ID ? Do nie dawna była rydwanowa 50x100 a czy teraz jest 100x150 ???
Legion of Azgorh
Moderator: esgaroth
Re: Legion of Azgorh
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
jeszcze trochę korespondencji mailowej KramDratta z WF:
From: Tris Buckroyd
Sent: 05 December 2011 13:36
Subject: RE: Chaos Dwarfs - Tamurkhan
Hi there.
We are collecting various rules questions in regards to Tamurkhan and they will be published as an FAQ at some point soon, although we have no specific date for this at the moment. At some point we may release a set of Infernal Guard with Great weapons but that will probably be some time away. We have no plans to produce a version of Drazhoath on foot but we will be releasing a character set for the Chaos Dwarves which will have sorcerers on foot in it.
Thanks
Tris Buckroyd
From: Tris Buckroyd
Sent: 05 December 2011 14:54
Subject: RE: Chaos Dwarfs - Tamurkhan
Hi there.
I can tell you that the movement rules for the Skullcracker/Iron Daemon will not be changing. Being blocked by single models such as Eagles and lone cavalry is a common problem for models of this type such as Hellpit Abominations and Doom Wheels and is a situation that you will need to develop a strategy to avoid or mitigate.
We will certainly pass on your suggestion of a reference sheet but if you need to know the base sizes of anything specifically we can tell you. The Skullcracker/Iron Daemon should ideally be on 60mm by 100 bases and the Bull Centaurs as Monstrous Cavalry should be on 50mm by 50mm bases.
Thanks
Tris Buckroyd
Ja tam się niezbyt cieszę, że bull centaury są na 50x50... staty mają pokroju dragon ogra, a nie np bloodcrushera czy mourfanga ;/ moim zdaniem powinni jednak mieć 40x40.
3 osobowy oddział na takich podstawkach jest już dużym klockiem. Mając tak mało ataków na naszych bc (przy standardowej sile) nie jesteśmy w stanie utrzymać się od przodu, a ciężko manewrować czymś takim i wlatywać od flanki. A np Rycerze chaosu, przejeżdżają i zjadają takich bc nawet nie zwalniając
3 osobowy oddział na takich podstawkach jest już dużym klockiem. Mając tak mało ataków na naszych bc (przy standardowej sile) nie jesteśmy w stanie utrzymać się od przodu, a ciężko manewrować czymś takim i wlatywać od flanki. A np Rycerze chaosu, przejeżdżają i zjadają takich bc nawet nie zwalniając
Tyle że pamiętaj o jednej kwestii. Mamy za ok 150punktów oddział który jest odpowiednikiem 6 rycerzy imperialnych, tyle że o wiele trudniej nas zabić...Rycerze cvhaosu to jedni z najelszpych, ich wystarczy 6 by miażdżyć klocki piechoty. Nasi są raczej do osłony przed czymś słabszym (tzn nie posiadajacym szeregów i masy ataków z s6). Wydaje mi się że mogłyby nawiązać walkę z treekinami, driadami, właśnei z jakąś kawalerią wysłaną by oflankować armię itd?
jedyne rozsądne wystawienie to 6 byczków zamiast ID punkty te same a myślę że ID nie jest tak wielofunkcyjny jak byczki ;p
Strategikon 2010:
Gasior pisze: najlepszy tekst opisujacy rowniez bardzo przyjemna bitwe z Dimitrim i Tomkiem powiedział fisch - "czułem się jakbym grał w warhammera a oni w 40k. Ja na nich z łukiem i mieczem a oni z bolterów i jakiś dział"
prawda hate i jest gitarka zawsze jeszcze można wcisnąć małego maga z Fire i liczyć na +1 hit do tego hate i wtedy byczki gniotą światy
ID jest mocny ale można go dużo łatwiej wymanewrować, i jednak jak damy jeszcze +1M na sztandarze byczkom to mamy bardzo mobilny oddział do trzymania
ID jest mocny ale można go dużo łatwiej wymanewrować, i jednak jak damy jeszcze +1M na sztandarze byczkom to mamy bardzo mobilny oddział do trzymania
Strategikon 2010:
Gasior pisze: najlepszy tekst opisujacy rowniez bardzo przyjemna bitwe z Dimitrim i Tomkiem powiedział fisch - "czułem się jakbym grał w warhammera a oni w 40k. Ja na nich z łukiem i mieczem a oni z bolterów i jakiś dział"