Euro Teams ! warszawa 8 stycznia

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5906
Lokalizacja: Cobra Kai

Euro Teams ! warszawa 8 stycznia

Post autor: Manfred »

Stowarzyszenie Bazyliszek oraz "Nemezis" mają zaszczyt zaprosić was na turniej:

"Euro Teams !"

Zasady jak zawsze proste.

Gramy na najnowsze Euro zasady, żadnych scenariuszy, żadnych magicznych terenów.
Drużyny 3 osobowe

Miejsce:
Szkoła na Narbutta. Warszawa.

Data:
08.01.2012r. (Niedziela)

Wejściówka:
15 zł od gracza

Format:
2000pts Euro

Dozwolone PROXY w ramach przyzwoitości.
-10 pkt karnych za nieodniesienie blatu

Zgłoszenia:
Prosze wysyłać na adres: nemezis-1001@wp.pl . Za poprawne zgłoszenia do czwartku 05.01.2012 3DP dla drużyny
- Rozpiski w formacie html, txt.
- dane (imię, nazwisko, ksywka, id!)

Rozkład:
Zapisy: 9:00 - 9:30
I Bitwa 9:30 - 12:30
II Bitwa 12:30 - 15:30
III Bitwa 15:30 - 18:30
18:30 Rozdanie dyplomów

Karniaki:
Za przedłużenie bitwy o 10 minut - punkt karny dla obu Teamów. Za każde następne 5 minut 2 punkty karne dla obu Drużyn.

Stoły i mapki:
Stoły 72x48"

Cytuj:
ETC 2011 AR FINAL

KWESTIE DOTYCZĄCE TURNIEJU I ROZGRYWKI
--------------------------------------------------------------

- gramy 3 bitwy (6 tur lub 2,45h)
- ZAKAZ DUBLOWANIA/TRIPLOWANIA ARMII W DRUŻYNIE
- gramy na JAWNE rozpiski
- VLOS by LS
- Brak specjalnych bohaterów
- Dopuszczone wszystkie armie które dostały podręczniki do 8 edycji + chadecja FW (wymagany jest podręcznik oraz w granicach przyzwoitości liczba proxów )
- zasady 8 edycji + oficjalne FAQ + uściślenia LS + poniższe zasady dodatkowe
- Maksymalnie 3 takie same sloty core
- Maksymalnie 5 maszyn lub broni wykorzystujących template
- Maksymalnie 45 modeli strzelających na >= 20"(wyłączając maszyny, bohaterów i rydwany)
- Maksymalnie 40 modeli w oddziale
- Maksymalny koszt oddziału - 450 punktów
- Zakaz używania Folding Fortress
- Power Scroll dopuszczony na zasadach z erraty
- Bohaterowie dostają zasadę "look out sir" od czarów automatycznie zabijających całe oddziały: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway 11-12
- Czarodziejka Dark Elfów może domyślnie wykorzystać maksymalnie 6 kostek powera do jednego czaru
- Nie ma wymogu pomalowanej armii
- Dopuszczone proxy - jednakże tylko odpowiedniego typu czyli (strzelająca) infantry za (strzelającą) infantry, cavalry za cavalry itp.(czyli zgodność typu, podstawek i wielkości)


--------------------------------------------------------------
MAGIA
--------------------------------------------------------------

- Poza wiatrami magii i channelingiem możliwe jest "wygenerowanie" lub dodanie do poola podczas fazy magii maksymalnie dwóch kości PD/DD
- Jeśli przedmiot/umiejętność generuje więcej niż 2 kości PD/DD to nadywżka jest tracona
- Niektóre przedmioty zabierają możliwe do wygenerowania kości PD/DD
- znajomość całego lore'a: 1PD w każdej turze
- każdy przedmiot automatycznie rozpraszający czar przeciwnika: 1DD w każdej turze

--------------------------------------------------------------
ZASADY LOSOWANIA PRZECIWNIKÓW W DRUŻYNIE
--------------------------------------------------------------
Drużyny A i B wystawiają po 1 armii.
Teraz drużyna A z pozostałych swoich 2 armii dostawia przeciwnika do 1 armii drużyny B, drużyna B robi analogicznie.
Pozostaje nam po 1 armii w obu drużynach które siłą rzeczy sparowane są ze sobą.

--------------------------------------------------------------
SCENARIUSZE
--------------------------------------------------------------

1.Bitwa -> Battleline
2.Bitwa -> Battleline
3.Bitwa -> Battleline

--------------------------------------------------------------
ZASADY DODATKOWE DOTYCZĄCE ARMII
--------------------------------------------------------------

Beastmen: +200 punktów na poziomie tworzenia rozpiski (w sumie 2200), ponadto suma punktów uzyskana za oddziały bestii powinna być zmniejszona o 10% nie licząc sztandarów, generała itp.
Bretonnia: brak restrykcji
Chaos Dwarves: Iron Demon liczy się jako maszyna do limitu
Dark Elves: Hydra 0-1 / Max. 35 repeater Crossbow w armii / Repeater Bolt Throwers 0-2 / Jednostki latające 0-3 / Max. 20 Shades / Dreadlord na pegazie nie może mieć na wyposażeniu Crown of Command
Dwarves: Każda runa spellbreaker/spelleater liczy się jako +1 DD / Grudge Throwers 0-2 / Możliwość wygenerowania Max. +4 DD zamiast +2 DD
Daemons of Chaos: Max. 28 modeli w oddziale / Flamery 0-1 / Wszystkie demoniczne gifty 0-1 / Bloodletters oraz Herald Khorne'a 0-3 / BSB może mieć albo sztandar albo gifty / Lord of Change liczy się jako 1 PD
Empire: Steam Tank liczy się jako maszyna do limitu / Steam Tank, Rocket battery oraz Engineer 0-1
High Elves: Max. 500 punktów oraz do 40 modeli w oddziale / Vortex Shard liczy się jako +1DD / Book of Hoeth liczy się jako 2PD i 2DD / Banner of the World Dragon liczy się jako +1 DD
Lizardmen: Salamanders 0-1 / Terradons oraz Stegadons 0-2 / Beclaming Cogitations liczy się jako +2DD / Cupped hands liczy się jako +2PD
Ogre Kingdoms: Hellheart +1DD, niedopuszczone Ogre Rhinox Cavalry wg Experimental Rules z FW
Orcs & Goblins: Night Goblin Shamans 0-3
Skaven: wszystkie modele ze slotu rare 0-1 / Gutter runners 0-2 / Engineers 0-3
Vampire Counts: Wraiths oraz Varghulf 0-1 / Max. ilość modeli w oddziale Wraith: 5 models / Możliwość wystawienia do dwóch oddziałów z następujących: Wraiths, Black Coach, Spirit hosts, Bohaterowie eteryczni z WD / Możliwość zabrania do dwóch przedmiotów z następujących: Helm of Commandment, Master of the Black Arts, Drakenhoff Banner.
Tomb Kings: Neferra's Scrolls of Mighty Incantations liczy się jako 2PD oraz 2DD / Hierotitan dopuki żyje jest wart 1PD / Sphinxes 0-3
Wood Elves: Wand of Wych Elm liczy się jako +1 DD, +100 punktów bez redukcji strat
Warriors of Chaos: Hellcannon 0-1 / Infernal Puppet liczy się jako +1PD oraz +2DD / Tendrils of Tzeench oraz Conjoined Homunculus liczą się jako +1PD / Favour of the Gods nie może być zabrany na czempionie tęczowych chosenuff


--------------------------------------------------------------
PUNKTACJA W TURNIEJU
--------------------------------------------------------------

Max. w turnieju drużyna może zdobyć 123 DP (3DP za dodatki oraz 120 DP z bitew)

0-20 Dużych Punktów za grę
20-40 Dużych Punktów za drużynę, za wyjątkiem ostatniej rundy, gdzie dolny limit jest zniesiony. Przegrany zespół otrzymuje minimum 20 dużych punktów(za wyjątkiem ostatniej rundy), wygrywający maksymalnie 40 dużych. Rzeczywisty wynik spotkania będzie używany podczas parowania.


Virtual Line of Sight

Size chart:
0: Swarms - models of this size never block line of sight or give cover.
1: Infantry, War Beasts, War Machines, Unique without the Large Target rule
2: Cavalry, Monstrous Infantry/Cavalry/Beasts, Chariots, O&G Manglers
3: Monsters, all Large Targets

Line of sight is always checked virtually, drawn "base to base". Models see in their front 1/4 zone. Line of Sight is blocked by models that are equal to or larger than both: the model whose line of sight we are checking and its target.

Line of sight and war machines:
Catapults (and similar) can place their template so that the center is over any one unit that is at least partially visible to them.
Cannons can choose any point between themselves and a visible target when firing. Over- or under-guessing to shoot at units the cannon does not have line of sight to is not allowed

Terrain
Hills are size two for each level (so a 3-step hill is size 6) and block sight / give hard cover just like models of that size. Models standing on hills add the hill size to their own size. Buildings and large rocks always block line of sight completely.
Forests do not block line of sight, but soft cover applies to all shots fired through or into (but not out of) forests.
Ruins do not block line of sight, but hard cover applies to all shots fired into (but not through/out of) ruins.
Units standing behind obstacles gain soft (wood) or hard (stone) cover as per the RB.

Cover from intervening units/terrain
Cover is granted when at least 50% of models in target unit are fully or partially obscurred by other units/terrain from the shooting model. In order for intervening models to grant cover, their size must be: larger than, equal to, or one size smaller than both the target unit and the shooting model.

Skirmishers
Skirmishers never block LoS, and are seen in accordance with their size on the chart, but provide cover as per the above rules. The gap between skirmishers is treated as part of the unit when determining if skirmishers give cover to something behind them. Skirmishers formed up for combat block Line of Sight like normal units.


Zgłoszenia:
1. Nemezis - Kanalinios (Manfred, Dastor, Kotlet) R
2. Nemezis - (Cauliflower, Rince, Duke) R
3. Nemezis - (Aron, Falko, Knifeman) R
4. Paradox - Pierdolnięcie team (Arbiter Elegancji, Helion, Przemcio) R
5. Paradox - Jedzą, piją w kości grają (Grichalk, Norbert Danielewski, Maciej Wysocki) R
6. Ordin - (Barbarossa, Shino, Crus) R
7. Kult - (Lenart, Devil-Kacper, Semi) R
8. JH - (Fishi, Dębek, swieta_barbara) R
9. Pavulon Team - (JaceK, Voodoo, Kozioł) R
10. Earthaker - (Krzysiek Wijas, Stanisław Leszczyński, Łukasz Mrowicki) R
11. JH - (Lipek, Gąsior, Kołata) R
12. No Future - (Asassello, Esco, Jacek Grabowski) R
13. Radom - (as1, grzeol, tymon69)

Osoby szukające teamów
Ostatnio zmieniony 7 sty 2012, o 15:46 przez Manfred, łącznie zmieniany 19 razy.

Trubas
Falubaz
Posty: 1293
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Trubas »

Może się ogarniemy :-k
Jeżus pisze:Trubas okazałeś się mieć większą choppę, więc masz swoją nagrodę:

Zawsze chciałem być w Nemezis :(
Obrazek

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

zrobili byscie w sobote...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Trubas
Falubaz
Posty: 1293
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Trubas »

Przemcio pisze:zrobili byscie w sobote...
Albo piątek :wink:
Jeżus pisze:Trubas okazałeś się mieć większą choppę, więc masz swoją nagrodę:

Zawsze chciałem być w Nemezis :(
Obrazek

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5906
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

W sobotę jest Włocławek, gdzie jedzie sporo Warszawy, dlatego nie chcemy odbierać chłopakom frekwencji ;)

*edit* kurna faktycznie piątek jest wolny :D to jeszce się zastanowimy ;)

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Dawajcie piątek. Ogarniemy dwa turnieje za jednym podejściem !
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
muchozol
Falubaz
Posty: 1237
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: muchozol »

Manfred pisze:W sobotę jest Włocławek, gdzie jedzie sporo Warszawy, dlatego nie chcemy odbierać chłopakom frekwencji ;)
ooo..... słusznie, słusznie =D> :wink:
podpis był nieregulaminowy

oddajcie podpis łobuzy

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

Maniek, decyduj kiedy i bukuj dla nas dwa miejsca, 6 chłopa od nas na pewno będzie :mrgreen:
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Duke
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Cobra Kai Warszawa

Post autor: Duke »

termin sie nie zmienia,gramy w niedziele
Obrazek

Kozioł
Chuck Norris
Posty: 484

Post autor: Kozioł »

Jak komuś brakuje gracza do teamu to chętnie zagram, mam lizaki i DE

Już nie aktualne
Ostatnio zmieniony 31 gru 2011, o 13:58 przez Kozioł, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Szukam teamu. HE.
Obrazek

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5906
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

No co jest ludziska, zgłaszać się
Gdzie jest Kult, Szejkerzy? Jeźdzcy ??

Lenart
Falubaz
Posty: 1194

Post autor: Lenart »

Znam odpowieć na pierwsze!

Kult gra w MTG... trudno jest ogarną 3 grające osoby...

Awatar użytkownika
Duke
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Cobra Kai Warszawa

Post autor: Duke »

0_0
Obrazek

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4807
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

Lenart pisze:Znam odpowieć na pierwsze!

Kult gra w MTG... trudno jest ogarną 3 grające osoby...
Ty, Asassello i Devil Kacper. Nie da rady?
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Devil Kacper
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 164
Lokalizacja: Nemezis-Warszawa

Post autor: Devil Kacper »

Coś tam zmontujemy zapewne...

Awatar użytkownika
Esco
Chuck Norris
Posty: 619
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Esco »

nieaktualne
Ostatnio zmieniony 4 sty 2012, o 20:03 przez Esco, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

Lenart, Devil Kacper, Semi - Team Kult
Obrazek
Highborn Elves Only!

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

JH - Fish, Debek, ja (liz/bre/woch)

Zgloszenia nie wysylamy - i tak nie sprawdzicie. Numerki zaraz podesle.
Rozpy wydrukowane przyniesiemy na turniej.

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5906
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

Zgłoszenia:
Prosze wysyłać na adres: nemezis-1001@wp.pl . Za poprawne zgłoszenia do czwartku 05.01.2012 3DP dla drużyny
- Rozpiski w formacie html, txt.
- dane (imię, nazwisko, ksywka, id!)
Sprawdzimy rozpy ;)) założyliśmy specjalnie nowego maila w tym celu :)

ODPOWIEDZ