Euro Teams ! warszawa 8 stycznia
Euro Teams ! warszawa 8 stycznia
Stowarzyszenie Bazyliszek oraz "Nemezis" mają zaszczyt zaprosić was na turniej:
"Euro Teams !"
Zasady jak zawsze proste.
Gramy na najnowsze Euro zasady, żadnych scenariuszy, żadnych magicznych terenów.
Drużyny 3 osobowe
Miejsce:
Szkoła na Narbutta. Warszawa.
Data:
08.01.2012r. (Niedziela)
Wejściówka:
15 zł od gracza
Format:
2000pts Euro
Dozwolone PROXY w ramach przyzwoitości.
-10 pkt karnych za nieodniesienie blatu
Zgłoszenia:
Prosze wysyłać na adres: nemezis-1001@wp.pl . Za poprawne zgłoszenia do czwartku 05.01.2012 3DP dla drużyny
- Rozpiski w formacie html, txt.
- dane (imię, nazwisko, ksywka, id!)
Rozkład:
Zapisy: 9:00 - 9:30
I Bitwa 9:30 - 12:30
II Bitwa 12:30 - 15:30
III Bitwa 15:30 - 18:30
18:30 Rozdanie dyplomów
Karniaki:
Za przedłużenie bitwy o 10 minut - punkt karny dla obu Teamów. Za każde następne 5 minut 2 punkty karne dla obu Drużyn.
Stoły i mapki:
Stoły 72x48"
Cytuj:
ETC 2011 AR FINAL
KWESTIE DOTYCZĄCE TURNIEJU I ROZGRYWKI
--------------------------------------------------------------
- gramy 3 bitwy (6 tur lub 2,45h)
- ZAKAZ DUBLOWANIA/TRIPLOWANIA ARMII W DRUŻYNIE
- gramy na JAWNE rozpiski
- VLOS by LS
- Brak specjalnych bohaterów
- Dopuszczone wszystkie armie które dostały podręczniki do 8 edycji + chadecja FW (wymagany jest podręcznik oraz w granicach przyzwoitości liczba proxów )
- zasady 8 edycji + oficjalne FAQ + uściślenia LS + poniższe zasady dodatkowe
- Maksymalnie 3 takie same sloty core
- Maksymalnie 5 maszyn lub broni wykorzystujących template
- Maksymalnie 45 modeli strzelających na >= 20"(wyłączając maszyny, bohaterów i rydwany)
- Maksymalnie 40 modeli w oddziale
- Maksymalny koszt oddziału - 450 punktów
- Zakaz używania Folding Fortress
- Power Scroll dopuszczony na zasadach z erraty
- Bohaterowie dostają zasadę "look out sir" od czarów automatycznie zabijających całe oddziały: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway 11-12
- Czarodziejka Dark Elfów może domyślnie wykorzystać maksymalnie 6 kostek powera do jednego czaru
- Nie ma wymogu pomalowanej armii
- Dopuszczone proxy - jednakże tylko odpowiedniego typu czyli (strzelająca) infantry za (strzelającą) infantry, cavalry za cavalry itp.(czyli zgodność typu, podstawek i wielkości)
--------------------------------------------------------------
MAGIA
--------------------------------------------------------------
- Poza wiatrami magii i channelingiem możliwe jest "wygenerowanie" lub dodanie do poola podczas fazy magii maksymalnie dwóch kości PD/DD
- Jeśli przedmiot/umiejętność generuje więcej niż 2 kości PD/DD to nadywżka jest tracona
- Niektóre przedmioty zabierają możliwe do wygenerowania kości PD/DD
- znajomość całego lore'a: 1PD w każdej turze
- każdy przedmiot automatycznie rozpraszający czar przeciwnika: 1DD w każdej turze
--------------------------------------------------------------
ZASADY LOSOWANIA PRZECIWNIKÓW W DRUŻYNIE
--------------------------------------------------------------
Drużyny A i B wystawiają po 1 armii.
Teraz drużyna A z pozostałych swoich 2 armii dostawia przeciwnika do 1 armii drużyny B, drużyna B robi analogicznie.
Pozostaje nam po 1 armii w obu drużynach które siłą rzeczy sparowane są ze sobą.
--------------------------------------------------------------
SCENARIUSZE
--------------------------------------------------------------
1.Bitwa -> Battleline
2.Bitwa -> Battleline
3.Bitwa -> Battleline
--------------------------------------------------------------
ZASADY DODATKOWE DOTYCZĄCE ARMII
--------------------------------------------------------------
Beastmen: +200 punktów na poziomie tworzenia rozpiski (w sumie 2200), ponadto suma punktów uzyskana za oddziały bestii powinna być zmniejszona o 10% nie licząc sztandarów, generała itp.
Bretonnia: brak restrykcji
Chaos Dwarves: Iron Demon liczy się jako maszyna do limitu
Dark Elves: Hydra 0-1 / Max. 35 repeater Crossbow w armii / Repeater Bolt Throwers 0-2 / Jednostki latające 0-3 / Max. 20 Shades / Dreadlord na pegazie nie może mieć na wyposażeniu Crown of Command
Dwarves: Każda runa spellbreaker/spelleater liczy się jako +1 DD / Grudge Throwers 0-2 / Możliwość wygenerowania Max. +4 DD zamiast +2 DD
Daemons of Chaos: Max. 28 modeli w oddziale / Flamery 0-1 / Wszystkie demoniczne gifty 0-1 / Bloodletters oraz Herald Khorne'a 0-3 / BSB może mieć albo sztandar albo gifty / Lord of Change liczy się jako 1 PD
Empire: Steam Tank liczy się jako maszyna do limitu / Steam Tank, Rocket battery oraz Engineer 0-1
High Elves: Max. 500 punktów oraz do 40 modeli w oddziale / Vortex Shard liczy się jako +1DD / Book of Hoeth liczy się jako 2PD i 2DD / Banner of the World Dragon liczy się jako +1 DD
Lizardmen: Salamanders 0-1 / Terradons oraz Stegadons 0-2 / Beclaming Cogitations liczy się jako +2DD / Cupped hands liczy się jako +2PD
Ogre Kingdoms: Hellheart +1DD, niedopuszczone Ogre Rhinox Cavalry wg Experimental Rules z FW
Orcs & Goblins: Night Goblin Shamans 0-3
Skaven: wszystkie modele ze slotu rare 0-1 / Gutter runners 0-2 / Engineers 0-3
Vampire Counts: Wraiths oraz Varghulf 0-1 / Max. ilość modeli w oddziale Wraith: 5 models / Możliwość wystawienia do dwóch oddziałów z następujących: Wraiths, Black Coach, Spirit hosts, Bohaterowie eteryczni z WD / Możliwość zabrania do dwóch przedmiotów z następujących: Helm of Commandment, Master of the Black Arts, Drakenhoff Banner.
Tomb Kings: Neferra's Scrolls of Mighty Incantations liczy się jako 2PD oraz 2DD / Hierotitan dopuki żyje jest wart 1PD / Sphinxes 0-3
Wood Elves: Wand of Wych Elm liczy się jako +1 DD, +100 punktów bez redukcji strat
Warriors of Chaos: Hellcannon 0-1 / Infernal Puppet liczy się jako +1PD oraz +2DD / Tendrils of Tzeench oraz Conjoined Homunculus liczą się jako +1PD / Favour of the Gods nie może być zabrany na czempionie tęczowych chosenuff
--------------------------------------------------------------
PUNKTACJA W TURNIEJU
--------------------------------------------------------------
Max. w turnieju drużyna może zdobyć 123 DP (3DP za dodatki oraz 120 DP z bitew)
0-20 Dużych Punktów za grę
20-40 Dużych Punktów za drużynę, za wyjątkiem ostatniej rundy, gdzie dolny limit jest zniesiony. Przegrany zespół otrzymuje minimum 20 dużych punktów(za wyjątkiem ostatniej rundy), wygrywający maksymalnie 40 dużych. Rzeczywisty wynik spotkania będzie używany podczas parowania.
Virtual Line of Sight
Size chart:
0: Swarms - models of this size never block line of sight or give cover.
1: Infantry, War Beasts, War Machines, Unique without the Large Target rule
2: Cavalry, Monstrous Infantry/Cavalry/Beasts, Chariots, O&G Manglers
3: Monsters, all Large Targets
Line of sight is always checked virtually, drawn "base to base". Models see in their front 1/4 zone. Line of Sight is blocked by models that are equal to or larger than both: the model whose line of sight we are checking and its target.
Line of sight and war machines:
Catapults (and similar) can place their template so that the center is over any one unit that is at least partially visible to them.
Cannons can choose any point between themselves and a visible target when firing. Over- or under-guessing to shoot at units the cannon does not have line of sight to is not allowed
Terrain
Hills are size two for each level (so a 3-step hill is size 6) and block sight / give hard cover just like models of that size. Models standing on hills add the hill size to their own size. Buildings and large rocks always block line of sight completely.
Forests do not block line of sight, but soft cover applies to all shots fired through or into (but not out of) forests.
Ruins do not block line of sight, but hard cover applies to all shots fired into (but not through/out of) ruins.
Units standing behind obstacles gain soft (wood) or hard (stone) cover as per the RB.
Cover from intervening units/terrain
Cover is granted when at least 50% of models in target unit are fully or partially obscurred by other units/terrain from the shooting model. In order for intervening models to grant cover, their size must be: larger than, equal to, or one size smaller than both the target unit and the shooting model.
Skirmishers
Skirmishers never block LoS, and are seen in accordance with their size on the chart, but provide cover as per the above rules. The gap between skirmishers is treated as part of the unit when determining if skirmishers give cover to something behind them. Skirmishers formed up for combat block Line of Sight like normal units.
Zgłoszenia:
1. Nemezis - Kanalinios (Manfred, Dastor, Kotlet) R
2. Nemezis - (Cauliflower, Rince, Duke) R
3. Nemezis - (Aron, Falko, Knifeman) R
4. Paradox - Pierdolnięcie team (Arbiter Elegancji, Helion, Przemcio) R
5. Paradox - Jedzą, piją w kości grają (Grichalk, Norbert Danielewski, Maciej Wysocki) R
6. Ordin - (Barbarossa, Shino, Crus) R
7. Kult - (Lenart, Devil-Kacper, Semi) R
8. JH - (Fishi, Dębek, swieta_barbara) R
9. Pavulon Team - (JaceK, Voodoo, Kozioł) R
10. Earthaker - (Krzysiek Wijas, Stanisław Leszczyński, Łukasz Mrowicki) R
11. JH - (Lipek, Gąsior, Kołata) R
12. No Future - (Asassello, Esco, Jacek Grabowski) R
13. Radom - (as1, grzeol, tymon69)
Osoby szukające teamów
"Euro Teams !"
Zasady jak zawsze proste.
Gramy na najnowsze Euro zasady, żadnych scenariuszy, żadnych magicznych terenów.
Drużyny 3 osobowe
Miejsce:
Szkoła na Narbutta. Warszawa.
Data:
08.01.2012r. (Niedziela)
Wejściówka:
15 zł od gracza
Format:
2000pts Euro
Dozwolone PROXY w ramach przyzwoitości.
-10 pkt karnych za nieodniesienie blatu
Zgłoszenia:
Prosze wysyłać na adres: nemezis-1001@wp.pl . Za poprawne zgłoszenia do czwartku 05.01.2012 3DP dla drużyny
- Rozpiski w formacie html, txt.
- dane (imię, nazwisko, ksywka, id!)
Rozkład:
Zapisy: 9:00 - 9:30
I Bitwa 9:30 - 12:30
II Bitwa 12:30 - 15:30
III Bitwa 15:30 - 18:30
18:30 Rozdanie dyplomów
Karniaki:
Za przedłużenie bitwy o 10 minut - punkt karny dla obu Teamów. Za każde następne 5 minut 2 punkty karne dla obu Drużyn.
Stoły i mapki:
Stoły 72x48"
Cytuj:
ETC 2011 AR FINAL
KWESTIE DOTYCZĄCE TURNIEJU I ROZGRYWKI
--------------------------------------------------------------
- gramy 3 bitwy (6 tur lub 2,45h)
- ZAKAZ DUBLOWANIA/TRIPLOWANIA ARMII W DRUŻYNIE
- gramy na JAWNE rozpiski
- VLOS by LS
- Brak specjalnych bohaterów
- Dopuszczone wszystkie armie które dostały podręczniki do 8 edycji + chadecja FW (wymagany jest podręcznik oraz w granicach przyzwoitości liczba proxów )
- zasady 8 edycji + oficjalne FAQ + uściślenia LS + poniższe zasady dodatkowe
- Maksymalnie 3 takie same sloty core
- Maksymalnie 5 maszyn lub broni wykorzystujących template
- Maksymalnie 45 modeli strzelających na >= 20"(wyłączając maszyny, bohaterów i rydwany)
- Maksymalnie 40 modeli w oddziale
- Maksymalny koszt oddziału - 450 punktów
- Zakaz używania Folding Fortress
- Power Scroll dopuszczony na zasadach z erraty
- Bohaterowie dostają zasadę "look out sir" od czarów automatycznie zabijających całe oddziały: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway 11-12
- Czarodziejka Dark Elfów może domyślnie wykorzystać maksymalnie 6 kostek powera do jednego czaru
- Nie ma wymogu pomalowanej armii
- Dopuszczone proxy - jednakże tylko odpowiedniego typu czyli (strzelająca) infantry za (strzelającą) infantry, cavalry za cavalry itp.(czyli zgodność typu, podstawek i wielkości)
--------------------------------------------------------------
MAGIA
--------------------------------------------------------------
- Poza wiatrami magii i channelingiem możliwe jest "wygenerowanie" lub dodanie do poola podczas fazy magii maksymalnie dwóch kości PD/DD
- Jeśli przedmiot/umiejętność generuje więcej niż 2 kości PD/DD to nadywżka jest tracona
- Niektóre przedmioty zabierają możliwe do wygenerowania kości PD/DD
- znajomość całego lore'a: 1PD w każdej turze
- każdy przedmiot automatycznie rozpraszający czar przeciwnika: 1DD w każdej turze
--------------------------------------------------------------
ZASADY LOSOWANIA PRZECIWNIKÓW W DRUŻYNIE
--------------------------------------------------------------
Drużyny A i B wystawiają po 1 armii.
Teraz drużyna A z pozostałych swoich 2 armii dostawia przeciwnika do 1 armii drużyny B, drużyna B robi analogicznie.
Pozostaje nam po 1 armii w obu drużynach które siłą rzeczy sparowane są ze sobą.
--------------------------------------------------------------
SCENARIUSZE
--------------------------------------------------------------
1.Bitwa -> Battleline
2.Bitwa -> Battleline
3.Bitwa -> Battleline
--------------------------------------------------------------
ZASADY DODATKOWE DOTYCZĄCE ARMII
--------------------------------------------------------------
Beastmen: +200 punktów na poziomie tworzenia rozpiski (w sumie 2200), ponadto suma punktów uzyskana za oddziały bestii powinna być zmniejszona o 10% nie licząc sztandarów, generała itp.
Bretonnia: brak restrykcji
Chaos Dwarves: Iron Demon liczy się jako maszyna do limitu
Dark Elves: Hydra 0-1 / Max. 35 repeater Crossbow w armii / Repeater Bolt Throwers 0-2 / Jednostki latające 0-3 / Max. 20 Shades / Dreadlord na pegazie nie może mieć na wyposażeniu Crown of Command
Dwarves: Każda runa spellbreaker/spelleater liczy się jako +1 DD / Grudge Throwers 0-2 / Możliwość wygenerowania Max. +4 DD zamiast +2 DD
Daemons of Chaos: Max. 28 modeli w oddziale / Flamery 0-1 / Wszystkie demoniczne gifty 0-1 / Bloodletters oraz Herald Khorne'a 0-3 / BSB może mieć albo sztandar albo gifty / Lord of Change liczy się jako 1 PD
Empire: Steam Tank liczy się jako maszyna do limitu / Steam Tank, Rocket battery oraz Engineer 0-1
High Elves: Max. 500 punktów oraz do 40 modeli w oddziale / Vortex Shard liczy się jako +1DD / Book of Hoeth liczy się jako 2PD i 2DD / Banner of the World Dragon liczy się jako +1 DD
Lizardmen: Salamanders 0-1 / Terradons oraz Stegadons 0-2 / Beclaming Cogitations liczy się jako +2DD / Cupped hands liczy się jako +2PD
Ogre Kingdoms: Hellheart +1DD, niedopuszczone Ogre Rhinox Cavalry wg Experimental Rules z FW
Orcs & Goblins: Night Goblin Shamans 0-3
Skaven: wszystkie modele ze slotu rare 0-1 / Gutter runners 0-2 / Engineers 0-3
Vampire Counts: Wraiths oraz Varghulf 0-1 / Max. ilość modeli w oddziale Wraith: 5 models / Możliwość wystawienia do dwóch oddziałów z następujących: Wraiths, Black Coach, Spirit hosts, Bohaterowie eteryczni z WD / Możliwość zabrania do dwóch przedmiotów z następujących: Helm of Commandment, Master of the Black Arts, Drakenhoff Banner.
Tomb Kings: Neferra's Scrolls of Mighty Incantations liczy się jako 2PD oraz 2DD / Hierotitan dopuki żyje jest wart 1PD / Sphinxes 0-3
Wood Elves: Wand of Wych Elm liczy się jako +1 DD, +100 punktów bez redukcji strat
Warriors of Chaos: Hellcannon 0-1 / Infernal Puppet liczy się jako +1PD oraz +2DD / Tendrils of Tzeench oraz Conjoined Homunculus liczą się jako +1PD / Favour of the Gods nie może być zabrany na czempionie tęczowych chosenuff
--------------------------------------------------------------
PUNKTACJA W TURNIEJU
--------------------------------------------------------------
Max. w turnieju drużyna może zdobyć 123 DP (3DP za dodatki oraz 120 DP z bitew)
0-20 Dużych Punktów za grę
20-40 Dużych Punktów za drużynę, za wyjątkiem ostatniej rundy, gdzie dolny limit jest zniesiony. Przegrany zespół otrzymuje minimum 20 dużych punktów(za wyjątkiem ostatniej rundy), wygrywający maksymalnie 40 dużych. Rzeczywisty wynik spotkania będzie używany podczas parowania.
Virtual Line of Sight
Size chart:
0: Swarms - models of this size never block line of sight or give cover.
1: Infantry, War Beasts, War Machines, Unique without the Large Target rule
2: Cavalry, Monstrous Infantry/Cavalry/Beasts, Chariots, O&G Manglers
3: Monsters, all Large Targets
Line of sight is always checked virtually, drawn "base to base". Models see in their front 1/4 zone. Line of Sight is blocked by models that are equal to or larger than both: the model whose line of sight we are checking and its target.
Line of sight and war machines:
Catapults (and similar) can place their template so that the center is over any one unit that is at least partially visible to them.
Cannons can choose any point between themselves and a visible target when firing. Over- or under-guessing to shoot at units the cannon does not have line of sight to is not allowed
Terrain
Hills are size two for each level (so a 3-step hill is size 6) and block sight / give hard cover just like models of that size. Models standing on hills add the hill size to their own size. Buildings and large rocks always block line of sight completely.
Forests do not block line of sight, but soft cover applies to all shots fired through or into (but not out of) forests.
Ruins do not block line of sight, but hard cover applies to all shots fired into (but not through/out of) ruins.
Units standing behind obstacles gain soft (wood) or hard (stone) cover as per the RB.
Cover from intervening units/terrain
Cover is granted when at least 50% of models in target unit are fully or partially obscurred by other units/terrain from the shooting model. In order for intervening models to grant cover, their size must be: larger than, equal to, or one size smaller than both the target unit and the shooting model.
Skirmishers
Skirmishers never block LoS, and are seen in accordance with their size on the chart, but provide cover as per the above rules. The gap between skirmishers is treated as part of the unit when determining if skirmishers give cover to something behind them. Skirmishers formed up for combat block Line of Sight like normal units.
Zgłoszenia:
1. Nemezis - Kanalinios (Manfred, Dastor, Kotlet) R
2. Nemezis - (Cauliflower, Rince, Duke) R
3. Nemezis - (Aron, Falko, Knifeman) R
4. Paradox - Pierdolnięcie team (Arbiter Elegancji, Helion, Przemcio) R
5. Paradox - Jedzą, piją w kości grają (Grichalk, Norbert Danielewski, Maciej Wysocki) R
6. Ordin - (Barbarossa, Shino, Crus) R
7. Kult - (Lenart, Devil-Kacper, Semi) R
8. JH - (Fishi, Dębek, swieta_barbara) R
9. Pavulon Team - (JaceK, Voodoo, Kozioł) R
10. Earthaker - (Krzysiek Wijas, Stanisław Leszczyński, Łukasz Mrowicki) R
11. JH - (Lipek, Gąsior, Kołata) R
12. No Future - (Asassello, Esco, Jacek Grabowski) R
13. Radom - (as1, grzeol, tymon69)
Osoby szukające teamów
Ostatnio zmieniony 7 sty 2012, o 15:46 przez Manfred, łącznie zmieniany 19 razy.
Szukam teamu. HE.

- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
Ty, Asassello i Devil Kacper. Nie da rady?Lenart pisze:Znam odpowieć na pierwsze!
Kult gra w MTG... trudno jest ogarną 3 grające osoby...
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 164
- Lokalizacja: Nemezis-Warszawa
Coś tam zmontujemy zapewne...
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
JH - Fish, Debek, ja (liz/bre/woch)
Zgloszenia nie wysylamy - i tak nie sprawdzicie. Numerki zaraz podesle.
Rozpy wydrukowane przyniesiemy na turniej.
Zgloszenia nie wysylamy - i tak nie sprawdzicie. Numerki zaraz podesle.
Rozpy wydrukowane przyniesiemy na turniej.
Sprawdzimy rozpyZgłoszenia:
Prosze wysyłać na adres: nemezis-1001@wp.pl . Za poprawne zgłoszenia do czwartku 05.01.2012 3DP dla drużyny
- Rozpiski w formacie html, txt.
- dane (imię, nazwisko, ksywka, id!)

