rozpiski elfów VIII ed.
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: rozpiski elfów VIII ed.
7 umiera nieco dłużej niż 6.
I mają oszałamiającą siłe 3 w 2 turze. Wbiją się w 40 clanratów i w 2 turze się zbreakuja. Doprawdy, są zajebiściWarkille pisze:Dp są fajni ze względu na duży AS, co na takie punkty to rzadkość
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
lepiej policz sobie ten combat, a nie piszesz by cokolwiek napisać.Andrzej pisze:I mają oszałamiającą siłe 3 w 2 turze. Wbiją się w 40 clanratów i w 2 turze się zbreakuja. Doprawdy, są zajebiściWarkille pisze:Dp są fajni ze względu na duży AS, co na takie punkty to rzadkość
No ok, ale wiesz o co mi chodzi. DP mogą być wsparciem, a nie główną siłą uderzeniową, nawet na te punkty. Ja na BP widziałbym HE na 2 dużych oddziałach spearów+2x5 SM jako wsparcie.
Tak w ogóle, to co sie taki nadgorliwy ostatnimi czasy zrobiłeś? Normalnie luz, a od wczoraj rygor i dyktatura się zakradła na forum HE
Tak w ogóle, to co sie taki nadgorliwy ostatnimi czasy zrobiłeś? Normalnie luz, a od wczoraj rygor i dyktatura się zakradła na forum HE
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Jasne, BP to inna trochę rzeczywistość.Andrzej pisze:No ok, ale wiesz o co mi chodzi. DP mogą być wsparciem, a nie główną siłą uderzeniową, nawet na te punkty. Ja na BP widziałbym HE na 2 dużych oddziałach spearów+2x5 SM jako wsparcie.
Normalnie DP właśnie najlepiej spisują się na duże kloce piechoty z S3. Dzięki nim chordy WL nie muszą walczyć z takim śmieciem
Normalnie to wy tyle nie spamujecie. Widać, że przerwa świąteczna była.Andrzej pisze: Tak w ogóle, to co sie taki nadgorliwy ostatnimi czasy zrobiłeś? Normalnie luz, a od wczoraj rygor i dyktatura się zakradła na forum HE
Trzeba trochę naprostować te tematy.
nie lepiejGamtar pisze:nie lepiej SM zamiast DP, do tego maga z HM i Shield of Saphery dla SM?
Na takie punkty każda armia wsadza w corach samych strzelców, a co za tym idzie SM nie dojdą do walki, a na te punkty nie będzie innych celów
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Jak grasz na smoku, to pomyśl o wsparciu dla smoka. SM raczej w małych commando do pilnowania tyłów oraz nabijania CR jako wsparcie. WL w klocu, trzymać w kupie, bo kupy bezkarnie nikt nie dotyka.Gamtar pisze:w sumie racja. Ja mam pytanie odnośnie mojej rozpy. Lepiej sprawdzają się łucznicy, czy może LSG? o 2400 euro mi chodzi. Gram na smoku, klockach SM i WL?
LSG wychodzą punktowo drogo, ale jak chcesz pakować max strzał to nie ma wyjścia, ja i tak wole speary.
jak chcesz grac na smoku to lsg sa lepsi na kazde punkty: owszem troche mniej ogarniasz smieci luki znacznie lepiej to robia ale smok ma smieci w dupie. No i 35 lsg moze spokojnie powalczyc z inna piechota moze nie elita ale zawsze. Maja duzo szeregow i bija prawie wszyscy do tego sejw czasem ratuje duzo. Andrzej pozdro pocwicz na smoku
35 łuczników też może powalczyć z prawie każdą inną piechotą, w hordzie bije ich tyle samo co lsg. Ok, nie mają As 6+, straszne. Za to mają większy zasięg strzału i są tańsi. Szwentas pozdro poćwicz na łukach
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Ale w cenie 37 LSG masz 40 łuków, czyli więcej woundów na oddziale Poza tym raczej nie wystawia się takich wielkich kloców, max 30 bo templatki zrobiłyby z tego miazgę.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
ja tam wole LSD (ups LSG )...40 łuków jak przyjdzie co do czego nic nie robi - wolę więc 34 LSG z tarczami...Przynajmniej masz pewność ,że jak nie trafisz na krasie czy imperium to chwile ten oddział postoi...Z kolei jak trafisz na krasie czy imperium to nie ma znaczenia czy masz łuki czy sruki bo i tak jesteś w dupie
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Łucznicy nie muszą podchodzić do Krasnali, bo mają 6 cali dłuższy zasięg niż Thundererzy, Kusznicy i Organki. LSG myślałem, że są świetni ze względu na ich uniwersalność, ale zaczynam dochodzić do tego, ze ustawiając ich tak, aby wykorzystać zarówno Speary jak i Żołnierską Sprawność z 40 Seaguardów strzela tak naprawdę 10. Wiem, że autorytetem nie jestem, ale może mnie ktoś tutaj poprze