ETC 2012

Moderator: swieta_barbara

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Rince
Ciśnieniowiec
Posty: 7202
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Re: ETC 2012

Post autor: Rince »

Latwo, swiniaku!
Obrazek
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3369
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Jednak lubią Polaków 8)

Czyli była by jednak szansa na to by Kudłaty też przeszedł 8)

Awatar użytkownika
Cauliflower
Ciśnieniowiec
Posty: 7659
Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat

Post autor: Cauliflower »

Smiechu pisze:Jednak lubią Polaków 8)

Czyli była by jednak szansa na to by Kudłaty też przeszedł 8)

Chyba nie.
Czytaj.
Please note that should a candidate from a country be elected, the next candidate in terms of vote from the same country will have to step down



Shino, jako że de facto zająłeś pierwsze miejsce, uważam że powinienneś rozpocząć obrady w ekipie i ubiegać się, albo nieformalnie nawet być, osobą dyktująca tam warunki. Tak jak Barb pisał, od razu napisać posta, pogratulować reszcie, rozesłać wiadomosci do reszty i zacząć pracę podkreślając fakt, że tak naprawdę wszystkim zalezy na jak najszybszym drafcie, aby można go było testować i ewentualnie zmieniać. I nie mówię tego, bo uważam że jesteś debilem, tylko bo to nasz wspólny interes i warto o niego zadbać ;) 3maj się tam na froncie! ;)


P.S.
Ekipa nie jest zła. Dobrze, że nie wszedł Grek. Trzeba dogadać się z tym Razonem i dan heelanem i będzie git. ;)
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Dzieki za feedback.

Jak tylko mi dadza dostep do forum gdzie ogarniaja ar to od razu czaczynam ogarnac ten temat.

Mam nadzieje, ze pierwszy draft bedzie jeszcze w styczniu

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

Gratuluję wysokiego poparcia, cieszy taka ekipa, w sumie niezdominowana przez ortodoksów jakiejkolwiek opcji.
Powodzenia :D
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Shino pisze: Mam nadzieje, ze pierwszy draft bedzie jeszcze w styczniu
=D>
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

Shino, graty; mam pytanko, kontaktowałeś się lub miałeś już jakąś koncepcję na jaki format miałoby być Ojro?? pytam tylko o format, nie restrykcje :wink:
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Jak sie podoba SLoS? Dla niezorientowanych:
Simple Line of Sight
All units and terrain pieces are divided into the following three categories.
 Blocking: Hills, Buildings and impassable terrain.
These block Line of Sight, even to other blocking terrain (You can't see through it).
 Non-Blocking: Rivers, marches and swarms.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
 Interfering: All other terrain and units.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).

 If you shoot through interfering units or terrain there is a -2 to hit penalty, only -1 for woods (never
cumulative).
 If shooting at a large target, units in buildings or on hills there are no to hit modifiers for interfering
or non-blocking terrain or units, unless it is an interfering wood.
 When such a unit is doing the shooting there are no to hit penalties for interfering or non-blocking
units or terrain, other than interfering woods.
Przy okazji - Kanadian, swietna sygnaturka :] Gratulacje! Pieknie cisniesz tam Graneruda, bardzo mi sie to podoba.

Trubas
Falubaz
Posty: 1293
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Trubas »

swieta_barbara pisze:Jak sie podoba SLoS? Dla niezorientowanych:
Simple Line of Sight
All units and terrain pieces are divided into the following three categories.
 Blocking: Hills, Buildings and impassable terrain.
These block Line of Sight, even to other blocking terrain (You can't see through it).
 Non-Blocking: Rivers, marches and swarms.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
 Interfering: All other terrain and units.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).

 If you shoot through interfering units or terrain there is a -2 to hit penalty, only -1 for woods (never
cumulative).
 If shooting at a large target, units in buildings or on hills there are no to hit modifiers for interfering
or non-blocking terrain or units, unless it is an interfering wood.
 When such a unit is doing the shooting there are no to hit penalties for interfering or non-blocking
units or terrain, other than interfering woods.
Przy okazji - Kanadian, swietna sygnaturka :] Gratulacje! Pieknie cisniesz tam Graneruda, bardzo mi sie to podoba.
Durne. Zbyt bardzo uproszczone. Mam nadzieję, że Shino zagłosuje na ubiegłoroczny LOS.
Jeżus pisze:Trubas okazałeś się mieć większą choppę, więc masz swoją nagrodę:

Zawsze chciałem być w Nemezis :(
Obrazek

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

Tak naprawdę w praktyce prawie się nie różni z poprzednim. Nie widzę zatem sensu zmieniać.

pozdro

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

W praktyce różni się bardzo! Ucina właściwie do zera użyteczność taktyczną z zasłaniania się. Nie zasłonisz się wtedy od magic missli i maszyn wojennych. Mniej taktyki na stole. Nie fajne.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4807
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

Raczej nie przejdzie bo dość mocno pomaga defensom (można sobie kitrać maszynki za unitami^^) a jak wiadomo nikt nie lubi Krasi i Imperium na maszynach :P
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Awatar użytkownika
Daw
Masakrator
Posty: 2467
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Daw »

To może bez terenów? - nie będzie problemu z wymyślaniem nowego na miejsce już sprawdzonego systemu vlos?
Przynajmniej do tego prowadzi powyższy.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Arbiter Elegancji pisze:Raczej nie przejdzie bo dość mocno pomaga defensom (można sobie kitrać maszynki za unitami^^) a jak wiadomo nikt nie lubi Krasi i Imperium na maszynach :P
Pamietaj, ze dziala to w dwie strony.

Mi sie nawet ten SLoS podoba, trzeba bedzie nauczyc sie inaczej grac.

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

coś czuje że komuś blodzie za często z canonów spadały, ni widzę innego powodu dlaczego górka miała by blokować innej górce widoczność za nią.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Od dawna tak sie gralo w calej wlasciwie Europie - gorki sa do nieba. Tylko w Polsce zesmy mieli na swoj wlasny system.

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

TO oddział który jest w budynku nie ma żadnego covera ?!

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Jeszcze lepszy motyw Angole podniesli - jak ruszysz oddzial, nie mozesz juz go pozniej dotykac.
Wg. RB: 'The player picks one of his units and moves it . . Blah bah. Once the chosen unit has finished it's movement the player can pick and move another unit . . . "

Czyli np. nie ma motywu, ze ruszamy regiment A, potem B, a potem zmieniamy jeszcze kat widzenia oddzialu A.
Bardzo mi sie to podoba. Trzeba lepiej zaplanowac faze ruchu, w konsekwencji bedzie to bardziej progamerskie :]

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9574
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

No jak na początku to przeczytałem to aż ciężko było uwierzyć, że tak się gra. Napewno trudno by było przejść na taki system.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Chyba właśnie tak do tej pory graliśmy gdzieniegdzie :) .



A tak w ogóle to gdzie w tym cytacie jest zakaz poruszenia jednostki więcej niż 1 raz?
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

ODPOWIEDZ