Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Post autor: GarG »

Ostatnio skupiam sie głównie na bestiach a DE pragne na jakis czas odłożyć na półke.

Beastlord
General; Heavy Armour; Shield
Talisman of Preservation
Crown of Command
Dragonhelm
Biting Blade

Wargor
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Gnarled Hide
Ram Horn Helm
Sword of Might

Great Bray-Shaman
Lore of Shadow; Magic Level 4; Braystaff
Herdstone Shard

Bray Shaman
Magic Level 2; Braystaff
Chalice of Dark Rain

Bray Shaman @ 135.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 2; Braystaff
Dispel Scroll

38 Gor Herd
FCG

15 Gor Herd

26 Ungor Herd
FCG

5 Ungor Raiders
5 Ungor Raiders

5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts

Razorgors
Razorgors
Razorgors

Ghorgon

Models in Army: 107
Total Army Cost: 2199
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
krusk
Chuck Norris
Posty: 545
Lokalizacja: Nikt się nie spodziewa...

Post autor: krusk »

Moja rozkmina na Posen
Unnamed2200 Pts - Beastmen Army

Doombull @ 348.0 Pts
General; Frenzy; Heavy Armour; Shield
Talisman of Preservation [45.0]
Gnarled Hide [15.0]
Sword of Swift Slaying [25.0]
Dragonhelm [10.0]

Bray Shaman @ 135.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 2; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]

Wargor @ 156.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Chalice of Dark Rain [40.0]

Gorebull @ 209.0 Pts
Frenzy; Shield
Blackened Plate [20.0]
Stone of Spite [25.0]

39 Gor Herd @ 337.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician

39 Gor Herd @ 337.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician


5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts

7 Minotaurs @ 423.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician

1 Razorgors @ 55.0 Pts

1 Razorgors @ 55.0 Pts

1 Razorgors @ 55.0 Pts

Models in Army: 102


Total Army Cost: 2200.0
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą :wink: .

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Tak porownujac 2 rozpiski , mysle ze kruska ma wieksze przywalenie :mrgreen: Co prawda magia slabsza ,ale u Garga to poza gorgona i 3 swiniakami to nie ma nic. U kruska natomiast 3 swiniaki , 2 minoskie herosy , ktore moga tasowac , dobry wargor , 2 mocne paczki gorow i paczka minoskow .
Garg musi liczyc jedynie na gorgone i magie a takto porazka niestety
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
krusk
Chuck Norris
Posty: 545
Lokalizacja: Nikt się nie spodziewa...

Post autor: krusk »

Generalnie nie lubię magii która nie zabija, ani takiej co wymaga testu statystyki(bo trza zkombować z hexem).
Dlatego lubiłem staroedycyjne szczury - 6D6 S5 :twisted:

Od gorgony się zniechęciłem. Fajna, ale można za to wcisnąć jeszcze więcej byków.
I jest bardziej byczo :mrgreen:
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą :wink: .

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Możliwe, nie mam jeszcze ogrania ( zaledwie pare bitew ) Ale całkiem spoko grało mi się bardzo podobną rozpą. Mam 9 LD, mocną magie ( dzięki czemu wcale nie musze pędzic do wroga), dużo odganiaczek pomaga to do dobrego ustawienia odziałów przeciwnika, ambush i gorgone która przez pierwsze 2 rundy zbiera ostrzał.
Zastanawiałem się jeszcze nad Bestigorami sprawdzają się? Ponad to z tego co zauważyłem nie dajecie beastlordowi warda. Mam jeszcze mase innych pytań ale to może gdzie indziej.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

wardy są dla słabych, jedyny słuszny ward to charmed shield.
bestigory są genialne bo nie ma to jak 30 A z hatem z siła 6.

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Klops pisze:wardy są dla słabych, jedyny słuszny ward to charmed shield.
bestigory są genialne bo nie ma to jak 30 A z hatem z siła 6.
Ja jednak wole mieć warda dla ewentualnego KB ;)
Nie szarżuj, bardziej byłbym skłonny powiedzieć że jakieś max 20 ( po tym co zostanie z ostrzału ;) )
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Dochodzą wszyscy bo np w rozpie Klopsa jest za dużo celów żeby walic po bestigorach imo

ward jest dla słabych xD a tak serio to save 1+ z przerzutem i oddawaniem strzałów na twarz jest lepszy do siły 6 a przy sile 7 działa podobnie. KB zdarzają sie bardzo rzadko a nawet jak już, to da rade ich unknąc grą i wystawieniem. warunkuje to bardziej defensywna gre lordem ale wtedy po prostu masz więcej ld do snajpery z deatha ; )

Gorgon jest słąby ; / kiedys grałem na trzech bykach dwóch gorgonach i maks smietniku do tego szaman z beast i dawało radę ale w tym zestawie to free frag

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Qc-Rat pisze:Dochodzą wszyscy bo np w rozpie Klopsa jest za dużo celów żeby walic po bestigorach imo

ward jest dla słabych xD a tak serio to save 1+ z przerzutem i oddawaniem strzałów na twarz jest lepszy do siły 6 a przy sile 7 działa podobnie. KB zdarzają sie bardzo rzadko a nawet jak już, to da rade ich unknąc grą i wystawieniem. warunkuje to bardziej defensywna gre lordem ale wtedy po prostu masz więcej ld do snajpery z deatha ; )

Gorgon jest słąby ; / kiedys grałem na trzech bykach dwóch gorgonach i maks smietniku do tego szaman z beast i dawało radę ale w tym zestawie to free frag
Nie wiem jak ty ale ja wole strzelać czy magikować po bestigorach niz po gorach z racji tego ze sa groźniejsze ale za razem jest ich mniej ;)
W takim grając przeciw VC nie mam nic na wrathy które mnie jadą jak chcą bo nie mam magicznych ataków prawie wcale a zazwyczaj są w odziale GG.

Mi właśnie chodzi o skupieniu ostrzału na nim co prawda może to byc 275 ( dużo :( ) wywalone w błoto ale wiem ze nie strzelaja mi po odziale z magami czy po odziale gorów.

A Jabber jak sie spisuje?
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: buniek »

Jabera kameleony zdejmują w turę, inny light shooting w 2-4, nie będę mówił o maszynach, bo trochę mi się żal robi naszych potworków. W ogóle nie polecam używania gorgony, jabera, ani cygora, wszystko testowałem i nic się nie sprawdziło (wprawdzie nie na turniejach, ale podejrzewam, że efekt byłby podobny).

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Gorgona jest slabsza niz chociazby gorebull z bajerami , czy dodatkowe 4 minoski ;) Szczegolnie jesli armie robimy na tak male pkt.
Gdyby regenka woundow dzialala inaczej to moznaby grac ta jednostka inaczej lipa.
Co do grania defensywnego bestiami to tak sie nie da wiec robienie rozpiski z takim zamyslem jest lipne . Pomysl o jakis lataczach czy scoutcie i Ci shamki schodza => caly plan na gre sie konczy , przegrywasz do 0 .
WFB playing since 1994

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

standardowe wystawienie to bestigory z gieniem i bsb przed nimi kloc gorów obok 2 kloc oró z magiem lordem 2 magów z szadowem za oeliskiem się kampi. A 30 bestigorów jes o tyle wnerwiające że jak ich ma się koło 10 to ustawiasz kreskę i masz gienia puszkę z przodu. Dzisiaj na turnieju taka kreska rozwaliła dwudziestu paru lionów, a w kolejnej
30 stormverminów z BSB.
Pozatym gory nie są takie słabe wspomagane 3 z Defa i 0 z szadowa

buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: buniek »

A moim ulubionym maxowaniem gorów jest BSB z +1S, 0 z szadoła i 0 z beasta. Wychodzi nam:
40A z S5, przerzutem trafień, trafiających na 3+ i bijących pierwszymi (przy dobrych rzutach na mjasme).
W ramach obrony liczebność oraz T5.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

wiesz Garg ale jak ktos mysli to rzuci Ci coś na pożarcie, Ty sobie łykniejsz jedno drugie, w trzy tury rozkręci magow a potem gorgone na deserek już wsunie - na dobrą sprawe 20tu kuszników może ją sciagnąć w jedną (z przerzutem) albo dwie tury

Klops - taka kreska bestigorów poza jednym punktem statica niczym nie rózni sie od gołej kozy ; p

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

Bestigory maja ta przewage nad minoskami ,ze bywaja lekcewazone w zaleznosci jakie sa inne jednostki. No bo niby w czym maja byc lepsze takie male ludziki z ASL od duzych mocarnych minoskow :oops:

PS: niedlugo nowy AB wampirzy , ciekawe jak ich tam zmaksuja :mrgreen:
WFB playing since 1994

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

różni się i to bardzo masz +2 do CR za sztandary, i LD 10 co jest znaczące, nie giniesz od maszyn lordem, masz support z s 6 i jakbyś musiał się w coś wbijać albo przyjąć niebezpiecznego to zawsze masz czempiona który przed kombatem stoi z przodu, a nie ma to jak dobry reform po wygranej walce by mieć zasięg.
Jeśli chodzi o dziwne zastosowanie jednostek to dzisiaj 2 pumby zatrzymały dzwon i wybijały sobie powolutku slavy(bonus za bok i tył plus rany)
I polecam defa bo idealnie pasuje odo bestyjek, 2 2 lewelowców starcza by spamować 0 a 2 snajperki są gorzej dispelowalne niż 1/pitka która nie na każdego przeciwnika się sprawdza. Z użytecznych czarów mamy 0,2,3,4,6,i która jest mega ale ma mały zasięg,obniżanie z defa jest lepsza niż 2 i 3 z szadowa bo nie jest ripem i może działać obszarowo, a słonko jest nawet lepsze niż pitka.

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Beastlord @ 245.0 Pts
General
Biting Blade [10.0]
Dragonhelm [10.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]

Wargor @ 166.0 Pts
Battle Standard
Sword of Might [20.0]
Ram Horn Helm [15.0]
Gnarled Hide [15.0]

Great Bray-Shaman @ 285.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 4; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]

Bray Shaman @ 155.0 Pts
Magic Level 2; Braystaff
Chalice of Dark Rain [40.0]
Ironcurse Icon [5.0]

Bray Shaman @ 135.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 2; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]

30 Gor Herd @ 265.0 Pts
2ndWeapon; FCg

12 Gor Herd @ 101.0 Pts
2ndWeapon; Musician

22 Ungor Herd @ 125.0 Pts
FCG

5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts

28 Bestigor Herd @ 378.0 Pts
FCG

3 Minotaurs @ 175.0 Pts
Musician

1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts

Models in Army: 112
Total Army Cost: 2197


Lepiej?
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

lepiej, ale nadal masz 3 minosie które nic nie robią, 12 gorów które nic nie robią i 22 kolesi do trzymania magów, jeśli stoją w zasięgu generała inaczej z ich ld 7 powinni uciec od paniki( lepiej trzymać samotnych magów).
po co szamanowi z beastem 2 lv bo liczenie na włócznię jest lekko słabe.

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

0 - wiadomo
1 - na pendanta
2 - moze sie przydac ale raczej do wymiany
3- na duze rzeczy
4 - na strzelanie i klocki piechoty
5 - dla herosow
6 - raz mi juz uratowala dupe :P

Miałem taką rozkmine ze minoski sobie biegną flanką i ładnie omiataja z jednej strony. 12 gorów wiadomo idzie do ambusha. Samotnych magów? sory zwariowałeś? :D
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

akurat samotni magowie to świetna koncepcja ; )

co do 3 minosów wszystko super ale mają wady 6,7, i większej liczby minosów ; p imo lepsze za to wieksze oddziały kozek

ODPOWIEDZ