Żelazna Nawałnica
Re: Żelazna Nawałnica
Zasada „flaming attacks” nie przenosi się na ataki wykonane magiczną bronią.
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Zdjecia z mlotkowego + kilka dodatkowych ujec:
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
O kurde, widzieliscie juz format u Smiecha na lokalu? 2999... Mozna poszalec :] Wstepnie:
1 Chaos Lord of Tzeentch @ 720.0 Pts
General; Chaos Dragon
Biting Blade [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
Enchanted Shield [15.0]
Word of Agony [40.0]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 211.0 Pts
Shield; Battle Standard; Chaos Steed
Bronze Armour of Zhrakk [15.0]
Dawnstone [25.0]
Favour of the Gods [5.0]
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 190.0 Pts
Magic Level 1; Disc of Tzeentch
Third Eye of Tzeentch [25.0]
Infernal Puppet [35.0]
Charmed Shield [5.0]
2x20 Chaos Warriors of Nurgle @ 388.0 Pts
Halberd; Shield; Standard; Musician
8 Chaos Knights of Tzeentch @ 400.0 Pts
FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
8 Chaos Knights of Nurgle @ 400.0 Pts
Standard; Musician
Rapturous Standard [20.0]
2x1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
1 Chaos Lord of Tzeentch @ 720.0 Pts
General; Chaos Dragon
Biting Blade [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
Enchanted Shield [15.0]
Word of Agony [40.0]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 211.0 Pts
Shield; Battle Standard; Chaos Steed
Bronze Armour of Zhrakk [15.0]
Dawnstone [25.0]
Favour of the Gods [5.0]
1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 190.0 Pts
Magic Level 1; Disc of Tzeentch
Third Eye of Tzeentch [25.0]
Infernal Puppet [35.0]
Charmed Shield [5.0]
2x20 Chaos Warriors of Nurgle @ 388.0 Pts
Halberd; Shield; Standard; Musician
8 Chaos Knights of Tzeentch @ 400.0 Pts
FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
8 Chaos Knights of Nurgle @ 400.0 Pts
Standard; Musician
Rapturous Standard [20.0]
2x1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
-
- Mudżahedin
- Posty: 250
- Lokalizacja: Szybki Szpil
true@Qc
na markach to się znasz jak kura na gwiazdach...
Kapitan KOCOŃ stół nr. 6 xD
Bis dat qui cito dat.
Bis dat qui cito dat.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Na Bazyliszka pykam sobie chwilowo czyms takim:
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 415.0 Pts
General; Magic Level 4; Disc of Tzeentch
Charmed Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Infernal Puppet [35.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
1 Exalted Hero of Slaanesh @ 220.0 Pts
Shield; Steed of Slaanesh
Biting Blade [5.0]
Dragonhelm [10.0]
Necrotic Phylactery [10.0]
Book of Secrets [25.0]
Third Eye of Tzeentch [25.0]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 211.0 Pts
Shield; Battle Standard; Chaos Steed
Bronze Armour of Zhrakk [15.0]
Dawnstone [25.0]
Favour of the Gods [5.0]
9 Chaos Knights of Tzeentch @ 440.0 Pts
FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
2x1 Chaos Warshrine @ 130.0 Pts
2x7 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 108.0 Pts
Light Armour
20 Chaos Warriors of Nurgle @ 408.0 Pts
Halberd; Shield; Standard; Musician
Rapturous Standard [20.0]
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
1 Barbie @ 100.0 Pts
Mam tylko maly dylemat, nie wiem jak zagospodarowac ostatnie 25 punktow w rozpie. Najchetniej wstawilbym upgrade jednego shrina do teczowego, a za ostatnie 5 punktow moze jakis warrior bane... W alternatywie moze zianie na BSB (choc do tej pory zazwyczaj srednio mi se sprawdzalo). Ma ktos jakis pomysl?
Do tej pory gralem z Kolata 5:15 i z Gasiorem 20:0
Kowboj na cycu jest swietny, w innej rozpie, na turnieju na Narbutta wylosowal 5 z Deatha i zarznal w czasie bitwy master necromancera i necromancera, ktory przejal po nim rozsypywanie :]
1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 415.0 Pts
General; Magic Level 4; Disc of Tzeentch
Charmed Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Infernal Puppet [35.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
1 Exalted Hero of Slaanesh @ 220.0 Pts
Shield; Steed of Slaanesh
Biting Blade [5.0]
Dragonhelm [10.0]
Necrotic Phylactery [10.0]
Book of Secrets [25.0]
Third Eye of Tzeentch [25.0]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 211.0 Pts
Shield; Battle Standard; Chaos Steed
Bronze Armour of Zhrakk [15.0]
Dawnstone [25.0]
Favour of the Gods [5.0]
9 Chaos Knights of Tzeentch @ 440.0 Pts
FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
2x1 Chaos Warshrine @ 130.0 Pts
2x7 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 108.0 Pts
Light Armour
20 Chaos Warriors of Nurgle @ 408.0 Pts
Halberd; Shield; Standard; Musician
Rapturous Standard [20.0]
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
1 Barbie @ 100.0 Pts
Mam tylko maly dylemat, nie wiem jak zagospodarowac ostatnie 25 punktow w rozpie. Najchetniej wstawilbym upgrade jednego shrina do teczowego, a za ostatnie 5 punktow moze jakis warrior bane... W alternatywie moze zianie na BSB (choc do tej pory zazwyczaj srednio mi se sprawdzalo). Ma ktos jakis pomysl?
Do tej pory gralem z Kolata 5:15 i z Gasiorem 20:0
Kowboj na cycu jest swietny, w innej rozpie, na turnieju na Narbutta wylosowal 5 z Deatha i zarznal w czasie bitwy master necromancera i necromancera, ktory przejal po nim rozsypywanie :]
Ostatnio zmieniony 2 lut 2012, o 12:02 przez swieta_barbara, łącznie zmieniany 1 raz.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Ostatnie dwie bitwy gralem na homonculusie i ani razu nie odwazylem sie go uzyc. Poza tym na obecne EURO blokuje on zupelnie channelowanie w fazie magii WOCH. To slaby deal IMO, ta dodatkowa kostka 3 razy na bitwe moze niekiedy natluc mi multum punktow. Jakbym bral innego Bazyla, pewnie wzialbym homonculusa, ale na Bazyliszka szukam jakiejs alternatywy.
Wrzuć na lorda magiczną kose, 5 pkt za możliwość rozjechania jakiejś pojedyńczej bazy czy wrata to najzupełniej uczciwy deal.
Czemu siódemki fasta?
Jakbyś dał piątki masz i na marki dla ołtarzy i na zionięcie
Czemu siódemki fasta?
Jakbyś dał piątki masz i na marki dla ołtarzy i na zionięcie
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
7 fasciarzy ze wzgledu na Look Out dla cyca. Jak jest ich tylu, moge wyjezdzac na imperium, 3 armaty po herosie -> jedna nie trafia/nie rani, 2 rozwalaja 2 fasciarzy i moge szarzowac. 5tki byly zdecydowanie za biedne, 10 za drogie.
Co do tej magicznej kosy, to przyznam, ze sie waham. Szarza dajmy na to na baze duchow: trafiam 2 razy, ranie 1 raz, on mi nic. Sypie sie o 1. W nastepnej turze on wystawia kontre, ja mu wbijam kolejna rane. W mojej dobijam, a potem musze juz dawac flee... Slabo -> wole juz nie szarzowac.
Co do tej magicznej kosy, to przyznam, ze sie waham. Szarza dajmy na to na baze duchow: trafiam 2 razy, ranie 1 raz, on mi nic. Sypie sie o 1. W nastepnej turze on wystawia kontre, ja mu wbijam kolejna rane. W mojej dobijam, a potem musze juz dawac flee... Slabo -> wole juz nie szarzowac.
Wpadasz szarża rana, sypie się o 2... Rajt jest martwy, hosta dobijasz w jego. Jako że jesteś lataczem, często może Ci się udać dołozyc bok, wtedy od razu jest martwy. Nie mówie, że zawsze... ale 5 pkkt warto poświęcic
Co do fastow sie zgadzam... szkoda że drogie... tyle że z empire, to wiesz jak to będzie wyglądać.... wyjeżdzasz, dostajesz 2x banishment, jeden wpuszczasz bo nie zbijesz dwóch i po herosie....
Co do fastow sie zgadzam... szkoda że drogie... tyle że z empire, to wiesz jak to będzie wyglądać.... wyjeżdzasz, dostajesz 2x banishment, jeden wpuszczasz bo nie zbijesz dwóch i po herosie....
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Tyle ze teorii :]
Co do magicznej kosy na gienka, to chyba nie dam sie przekonac. Wciaz uwazam, ze to zbyt ryzykowna akcja (przykladowo jak wjade i nic nie wbije, to wlasciwie stracilem lorda). Jak nie bede mial kosy, to nie bede mial tez glupich pokus.
Inna sprawa, ze naprawde nie mam pojecia, gdzie tu wepchnac te dodatkowe punkty. Najchetniej nie uzywalbym ich wcale
Co do magicznej kosy na gienka, to chyba nie dam sie przekonac. Wciaz uwazam, ze to zbyt ryzykowna akcja (przykladowo jak wjade i nic nie wbije, to wlasciwie stracilem lorda). Jak nie bede mial kosy, to nie bede mial tez glupich pokus.
Inna sprawa, ze naprawde nie mam pojecia, gdzie tu wepchnac te dodatkowe punkty. Najchetniej nie uzywalbym ich wcale
Zapomniałes dodać, że masz favorkę na BsB zamiast 6+ warda na maszyny. Jak Ci zostało 25 pkt , to daj to zianie na BSB. Czasem podjeżdżasz jakiemuś ścierwu na ryj, BSB mógłby położyć placek i trochę ich skrócić. Np. takich clanratów z 40 do 30. Szybciej ich potem zmielisz, a moze nie będzie trzeba bo spanikują. Każdy dodatkowy atak strzelecki jest w tej rozpie cenny.
Ostatnio zmieniony 2 lut 2012, o 12:03 przez Dębek, łącznie zmieniany 1 raz.