Rozpiski Imperialne 8 edycja

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Re: Rozpiski Imperialne 8 edycja

Post autor: Szymon »

Altar(Lusterko 1+z przerzutem i GW)
Lord mag(Light 4lvl RoP)
Mały mag (Light 2lvl niszczara)
BSB z BotEF (+4asv)
2x30Flagelantów
tank
2xdziało
2xMortar
24swordsmenów czempion i muzyk
2x12 kusz
2400 Euro
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą :lol:

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Moja rospa śmierci :wink:
Unnamed2400 Pts - Empire Army

1 Arch Lector of Sigmar @ 286.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Van Horstman's Speculum [30.0]

1 War Altar @ [0.0] Pts

2 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Wizard Lord of the Bright Order @ 240.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Shadow
Rod of Power [30.0]

1 Battle Wizard of the Bright Order @ 145.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Fire
Seal of Destruction [45.0]

1 Captain @ 160.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Pegasus
Sword of Might [15.0]
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]

1 Pegasus @ [50.0] Pts

1 Captain @ 152.0 Pts
Shield; Pegasus
Sword of Battle [15.0]
Dawn Armour [35.0]

1 Pegasus @ [50.0] Pts

1 Captain - Battle Standard Bearer @ 103.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Dragonbane Gem [5.0]
Enchanted Shield [15.0]

19 Free Company @ 120.0 Pts
Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts

39 Halberdiers @ 260.0 Pts
Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts

5 Detachment - Archer @ [40.0] Pts

39 Halberdiers @ 260.0 Pts
Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts

5 Detachment - Archer @ [40.0] Pts

39 Halberdiers @ 220.0 Pts
Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts

1 Mortar @ 75.0 Pts

1 Mortar @ 75.0 Pts

1 Great Cannon @ 100.0 Pts

1 Great Cannon @ 100.0 Pts

1 Great Cannon @ 100.0 Pts

Models in Army: 161
Total Army Cost: 2396.0
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Na razie mamy z głowy ten format więc skomentuje tylko to, że powinieneś obrobić rozpiskę przed wrzuceniem bo ciężko się to czyta i to nie w taki sposób, że Twoi czarodzieje of the bright order mają lore of fire i shadow :D
Myślę, że zaczynasz odkrywać imperialny standard z modyfikacją w postaci dwóch pegazów
Obrazek

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

a ja powiem, obrób rozpę, napisz coś więcej i przestań nabijać posty waląc dokładnie to samo do innego tematu; opisz co ma robić i jakie zastosowanie skoro już mamy to ocenić jakoś...

EDIT:
@Lazur, ja już miałem rozpy na Ojro na dwóch Pegazach, musiałem zrezygnować przed DMP bo nie miałem an jednej halabardy; póki co drugi pancerniak już jest popaćkany farbą, jak wyskoczy nowy EuroCS to możliwe, że wrócę do tego tematu, przy założeniu, że format nie będzie mniejszy niż 2400
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

luz widziałem jak dotąd tylko jednego pegaza w akcji.
Obrazek

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Takie moje małe poturniejowe rozważania.

Na płomieniach Fenixa miałem taką armię:

2000pkt

Lektor
Altar
Speculum
AoMI
Dwurak

Lord światła
Ironcurse icon

Capitan
Pegaz
SoM
FPA
Dragonhelm
Shield
Dawnstone

Bsb
FPA

35 halabard FCG

25 Flagusi z prorokiem

10 kusz

5 outriderów z muzykiem

2 armaty

helstorm

Czołg

Na 3 bitwy miałem jedną wtopę i dwie wygrane.
Wtopa z VC- magia zablokowana a czołg w pełnej szarzy zabija aż 2 gwardzistów. żal

Wygrana z HE- Magia zablokowana więc bez boostów. Flagusie zabijają arcymaga siedzącego w oddziale fenixów i się spłacają. Czołg spada od pity w 1 turze. Helstorm miażdży wszystko.

Wygrana z O&G. Czołg zatrzymuje savagy. Magia nic nie robi (raz może dwa rzuciłem sieć na gobliny a reszte mi przeciwnik rozpraszał). Pegaz zjada park maszynowy. Flagusie nic specjalnego. Halabardy poza wyłapaniem manglera na twarz nic nie zrobiły. Kusze i outriderzy niszczą manglera i fasta. Helstorm trochę sieje popłochu ale też bez rewelacji.

Wychodzi na to że albo ja nie potrafię grać papą (w sumie nie zginął ani razu ale nic też nie zrobił) albo nie jest tak rewelacyjny jak wszyscy mówią.
Helstorm pomimo braku inżyniera dawał radę.

Musze pomyśleć nad jakimś zwiększeniem antymagii bo wrogowie czarowali jak chcieli.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
Piotr
Masakrator
Posty: 2186
Lokalizacja: XIII Kohorta Zławieś Mała

Post autor: Piotr »

Reyki pisze: Wychodzi na to że albo ja nie potrafię grać papą (w sumie nie zginął ani razu ale nic też nie zrobił) albo nie jest tak rewelacyjny jak wszyscy mówią.
Moja rozpa z tego samego turnieju:

1 Arch Lector of Sigmar @ 286 Pts
General; War Altar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron; Van Horstman's Speculum

1 Captain @ 157 Pts
Lance; Full Plate Armor; Pegasus
Charmed Shield; Aldred's Casket of Sorcery; Dragonbane Gem

1 Wizard Lord of the Light Order @ 210 Pts
Magic Level 4; Lore of Light

1 Battle Wizard of the Jade Order @ 145 Pts
Magic Level 2; Lore of Life
Seal of Destruction

1 Captain @ 127 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dragonhelm; Sword of Might; Luckstone

37 Halberdiers @ 205 Pts
Sergeant; Standard; Musician

10 Knightly Orders @ 295 Pts
Preceptor; Standard; Musician; Warhorse
War Banner

2 Great Cannon @ 100 Pts

1 Mortar @ 75 Pts

1 Steam Tank @ 300 Pts



Zrobiłem trzy maski.

Do czego przydał się papa:
Gra 1 - w dwie tury zabił kawę Wochu z BSB (ok 700 pkt). Papa spłacił sie 2,5 raza
Gra 2 - Zaszarżował kawę imperium (12 szt) z Grand masterem i BSB. Zabił kilku rycerzy i kawa się złamała. Nie spodziewałem się tego (Grand Master miał koronę, a oddział steadfasta z przerzutem) - po wyjściu z tego combatu papa przyjał kulke z działa i zszedł. Ale ok 250 pkt za BSB i sztandar rycerzy zrobił. A jego wózek w ostatniej turze dobił resztki halabardników (połowa oddziału - ok 100 pkt). Spłacił się.
Gra 3 - Wraz z kawą zrobił kanapkę White Lionom z BSB i arcymagiem (całość ponad 1000 pkt). Zabił BSB i utrzymał się jedną turę, której potrzebowałem, by dopchnąć do tego combatu halabardników. I w tym kluczowym momencie rzucił Bironę z ołtarza na halabardników (IF). Halabardnicy zabili White Lionów. Spłacił się.

Co robiłeś swoim papą, że teraz masz mu za złe?

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Widzisz Piotrek. Ty przynajmniej miałeś w co szarżować. Ja miałem przeciwników: VC gdzie nie za bardzo miał w co jechać.Dwóch bohaterów u przeciwnika. Jeden eteryczny a drugi skitrany 12 cali za pierwszą linią dużych oddziałów.

Tak więc starał się cisnąć jakieś banishmenty na wraithy (ani razu nie weszło). Zboostowanie armii też słabo (ogólnie magia w tej bitwie po mojej stronie do bani była (max 5-6 kostek).

Jakoś starał się wesprzeć halabardy szarżujac w bok ghuli. Ale nie dał rady. Jak ghule z hełmem i van helsem z 8 modeli wypłaciły 12 poisonów to myślałem że padnę.

W drugiej bitwie (HE) bardzo ładnie straszył wroga ale nie poczarował za bardzo. Albo przeciwnik rozpraszał albo nie miałem co i w kogo rzucać. W tej bitwie Flagusie zarządziły nawet bez boosta.

W trzeciej bitwie nie miałem w kogo szarżować. Gobliny stały daleko i musiał bym odjechac papą od całej armii a przy savage orkach nie było miejsca aby dostawić ołtarz (ładnie sobie stali przy dużym obelisku).

Tak więc tylko Net of Amyntok posyłał w gobliny by te nadal sie nie ruszały a szamani żeby nie miotali swoimi pociskami w moich wojaków.


Ogólnie to był pierwszy turniej na którym zagrałem ołtarzem. Pierwszy turniej na tak duże punkty od czasu wyjścia 8 ed (wtedy grałem jeszcze demonami). Nie grywam takich formatów. No i mój ogólny zastój turniejowy trwający kilka lat dał o sobie znać.

Ciężko sie wraca po tak długiej przerwie do turniejowania zwłaszcza armią którą się sprzedało jakoś na początku 7 edycji i na nowo się skleja stare modele z bitsów zalegajacych w szafie.:P

Myślę że papa lepiej by się wykazał jak bym miał jakiegoś fajnego klepacza do zaszarżowania. Ale to wszystko i tak nie zmienia faktu że jakoś tego gościa nie czuję. Może wrócę do swojego starego patentu z EEGT. Grand master, bsb i konnica, wspierani przez kloce piechoty i kilka maszyn.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

kowaljl
Chuck Norris
Posty: 391

Post autor: kowaljl »

Reyki pisałes cos o zwiekszeniu antymagii. Ja ostatnie 10 bitew grałem na takim pomysle jesli chodzilo o magie. Ołtarz plus mag 2lv Light z Rod of Power. Czarowania miałem mało ale W najwazniejszych momentach sie sprawdzało. Za to najczesciej mialem 4 kosci do dispela. Ciezko to było przeskoczyc przeciwnikom. Jak narazie ten pomysl mi sie sprawdzil. Zobaczymy co mozna bedzie jeszcze zmienic. A uprzedzajac pytania w wiekszosci gram na 2 działach, 2 mortarach plus rakietnica i 2 inzynierow. A do kontrszarzy wystawiam czolg, 30 flagusiow i 40 szermierzy. Inne rzeczy i smieci to juz zaleznie od wielkosci rozpiski. I musze przyznac ze sprawdza sie to (przynajmniej u mnie) sporo lepiej od grania na 2 magach np. 4 i 2 lv. Sprobojcie moze i komus jeszcze do podpasuje a moze jakies ulepszenia znajdziemy wspolnie:)

Awatar użytkownika
krilan
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 141

Post autor: krilan »

Wstępna rozpiska na turniej singiel 2400 euro:

1 General of the Empire @ 176.0 Pts
General; Full Plate Armor; Shield; Warhorse; Barding
Holy Relic [45.0]
Sword of Might [15.0]

1 Wizard Lord @ 240.0 Pts
Magic Level 4 Lore of life
Rod of Power [30.0]

1 Captain @ 128.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Talisman of Endurance [30.0]
Sword of Battle [15.0]

1 Warrior Priest of Sigmar @ 150.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Warhorse; Barding
Crown of Command [35.0]
Biting Blade [5.0]

1 Battle Wizard @ 115.0 Pts
Magic Level 1 Lore of fire
Seal of Destruction [45.0]
Ironcurse Icon [5.0]

1 Master Engineer @ 65.0 Pts

8 Knightly Orders @ 234.0 Pts
FCG; Banner of Eternal Flame [10.0]

30 Flagellant Warbands (Core) @ 300.0 Pts

29 Swordsmen @ 224.0 Pts
FCG
5 Detachment - Free Company @ [25.0] Pts

28 Halberdiers @ 185.0 Pts
FCG; Gleaming Pennant [5.0]
5 Detachment - Free Company @ [25.0] Pts

2 x Great Cannon @ 200.0 Pts

1 Mortar @ 75.0 Pts

1 Steam Tank @ 300.0 Pts

Total Army Cost: 2397

Gienio i priest do konnicy, bsb do mieczników, magowie do halabard. Myślę jeszcze nad wyrzuceniem warda z bsb i dodaniu 5 mieczników.

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Na małym magu daj Life co da ci banishmenta mocniejszego. A jak bierzesz dwie różne domeny to bierz shadow na dużym i bestie na małym.

Nie do końca rozumie co ma robić w tej armii generał. Już lepiej grand master by się przydał z laurels of victory.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Reyki chyba miałeś na myśli Lighta. ;)
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Tak, tak. Chorawy jestem i mi się troche kiełbasi w bani. Ważne że wiadomo o co chodzi.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Zamiast Ironcurse Icon to lepiej dać Charmd shield ;]

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

wychwa pisze:Zamiast Ironcurse Icon to lepiej dać Charmd shield ;]
a czy mag może nosić pancerz??

@Krilan, trochę małe pozostałe hordy masz, możesz mieć problemy, nawet będąc zbufowanym aby przebić się przez np. ghule
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
Siena
Chuck Norris
Posty: 512
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże

Post autor: Siena »

Moja wariacja na 1600 punktów do lokalnej ligi. Ograniczenie - bez lordów. Co o niej sądzicie?


Warrior Priest of Sigmar @ 119.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25.0]

Battle Wizard of the Bright Order @ 100.0 Pts (zastanawiam się jeszcze nad lightem)
Magic Level 2; Lore of Fire

Captain - Battle Standard Bearer @ 98.0 Pts
Full Plate Armor; Battle Standard
Enchanted Shield [15.0]

Master Engineer @ 65.0 Pts

20 Crossbowmen @ 160.0 Pts

39 Halberdiers @ 245.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [8.0] Pts
5 Detachment - Free Company @ [25.0] Pts

16 Free Company @ 84.0 Pts
2ndWeapon; Musician

27 Greatswords @ 335.0 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician
1 Count's Champion @ [12.0] Pts
5 Detachment - Free Company @ [25.0] Pts

1 Mortar @ 75.0 Pts

1 Great Cannon @ 100.0 Pts

1 Great Cannon @ 100.0 Pts

1 Helstorm Rocket Battery @ 115.0 Pts

Models in Army: 126


Total Army Cost: 1596.0

dumny puchacz
Mudżahedin
Posty: 222

Post autor: dumny puchacz »

Dwa pytania Siena:
1. BSB może mieć tarczę?

2. Po co Ci 16 milicjantów (w sensie nie, że przyczepiam się, że ich wystawiasz, tylko jestem ciekawy czy masz z taką jednostką jakieś pozytywne doświadczenia, ile razy ich nie wystawiałem w takiej liczbie, to nigdy nie byli dla mnie przydatni, a zazwyczaj walczę ze skavenami, więc tych slaveów czy mniejsze grupki clanratów teoretycznie powinni trzymać...)

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Patrząc na rozpiskę Sieny spróbuję odpowiedzieć na twoje pytania Dumny Puchaczu. ;)

1. BSB może mieć dowolny item z magicznych armourów ponieważ ma dostęp do kupienia normalnego pancerza. Czyli może wziąć magiczną tarczę, zwykłej nie może.

2. 16 free company jest najprawdopodobniej oddziałem do trzymania maga, muzyk dla swift reforma. Ja używam do tego celu 14 halabardników (bo free company sobie jeszcze nie zmontowałem), jeszcze nie zdarzyło mi się aby mag został wyciągnięty z tego klocka.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Siena
Chuck Norris
Posty: 512
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże

Post autor: Siena »

Bizim pisze:Patrząc na rozpiskę Sieny spróbuję odpowiedzieć na twoje pytania Dumny Puchaczu. ;)

1. BSB może mieć dowolny item z magicznych armourów ponieważ ma dostęp do kupienia normalnego pancerza. Czyli może wziąć magiczną tarczę, zwykłej nie może.

2. 16 free company jest najprawdopodobniej oddziałem do trzymania maga, muzyk dla swift reforma. Ja używam do tego celu 14 halabardników (bo free company sobie jeszcze nie zmontowałem), jeszcze nie zdarzyło mi się aby mag został wyciągnięty z tego klocka.
Prorok czy cuś :mrgreen: 100% racji. Zostawić ją, czy coś jeszcze zmienić?

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Dla mnie czyli nie-turniejowego-gracza ok.
Dwie rzeczy bym zmienił, kuszników rozbił na 2x10. Możesz dzięki temu wystawić ich w dwóch miejscach no i dzielić ogień. Do tego magowi dałbym jednak tego lighta. Jako zerówkę masz bardziej uniwersalny pocisk (co S 6 to S 6), a do tego masz w zasadzie pewność, że wylosujesz jakiś fajny supportowy czar (przy 2 rzutach musiałbyś rzucić siatkę i banishment aby nie mieć nic wspierającego, ale wtedy możesz wziąć zerówkę i banishment mając dosyć ofensywnego maga).
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

ODPOWIEDZ