Open na 1700
1 Slann Mage-Priest @ 425.0 Pts
General; 2 Discipline; Magic Level 4; Lore of Shadow; Battle Standard
Cupped Hands of the Old Ones [45.0]
# Higher State of Consciousness [0.0]
# Harrowing Scrutiny [0.0]
Divine Plaque of Protection [30.0]
1 Skink Priest @ 145.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Cube of Darkness [40.0]
Luckstone [5.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 163.0 Pts
Light Armour; Shield
Burning Blade of Chotec [20.0]
Potion of Speed [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
24 Saurus Warriors @ 305.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Champion @ [12.0] Pts
10 Skinks @ 56.0 Pts
Javelin; Shield; Musician
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
2 Salamander Hunting Packs @ 150.0 Pts
6 Skink Handlers @ [30.0] Pts
2 Salamander Hunting Packs @ 150.0 Pts
6 Skink Handlers @ [30.0] Pts
8 Chameleon Skinks @ 96.0 Pts
Blowpipe
Models in Army: 88
Total Army Cost: 1700.0
Slann samotny. Osobiście uważam, iż Divine Plague of protection jako ward 2+ może niesamowicie uratować dupę w grze np. z krasnalami, a tak poza tym, co myślicie?
1700 Lokal
Moderator: Ziemko
Złożenie slanna mnie rozbawiło D: . Po co mu terror? Znaczy rozumiem, jest strrrrrasznie fajny i tak dalej, ale proponowałbym klasycznie dać mu Eteryczność, dodatkowe kości i loremastera, Do tego po co ci na skinku luckstone? Dalej na coldonie daj charmed shielda, Oddział saurusów podwyższ do 30. I git. chociaż brak ci odpowiedzi na ciężką kawę poza kowbojem.
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
lol, po prostu źle wrzuciłem w AB. Luckstone wpadł przez przyadek zamiast niego wpadnie jeden skink, a Slann ma Focused Rumination :p.
Bez Cuppedsów się nie ruszę, odkąd wysadziłem Slanna w drugiej turze przeciwko kraśkom (z maski zrobił się remis)
Bez Cuppedsów się nie ruszę, odkąd wysadziłem Slanna w drugiej turze przeciwko kraśkom (z maski zrobił się remis)
.
Zaledwie 425 ;]