VC 8ed 2400 bez wampirów i gwardii :)
VC 8ed 2400 bez wampirów i gwardii :)
Rozpa na 2400 pkt. Nie wiadomo jeszcze jakie będą ograniczenia dla nowych VC ale taka rozpiska przyszła mi do głowy Bez wampirów i gwardii.
Master Necromancer 295 pkt
Master of the Dead
4 level
Book of Arkhan
Talisman of Preservation
Ironcurse Icon
Necromancer 90 pkt
Dispel Scroll
Wight King BSB 159 pkt
Shield
Armour of destiny
40 x Zombie 130 pkt
Musician
Standard
40 x Zombie 130 pkt
Musician
Standard
40 x Zombie 130 pkt
Musician
Standard
40 x Ghouls 400 pkt
10 x Crypt Horrors 380 pkt
2 x Fell Bats 32 pkt
2 x Fell Bats 32 pkt
2 x Fell Bats 32 pkt
Spirit Hosts 45 pkt
Corpse Cart 120 pkt
Unholy Lodestone
6 x Hexwraiths 180 pkt
Mortis Engine 240 pkt
Blaphemous Tome
Razem : 2395 pkt
Master Necromancer 295 pkt
Master of the Dead
4 level
Book of Arkhan
Talisman of Preservation
Ironcurse Icon
Necromancer 90 pkt
Dispel Scroll
Wight King BSB 159 pkt
Shield
Armour of destiny
40 x Zombie 130 pkt
Musician
Standard
40 x Zombie 130 pkt
Musician
Standard
40 x Zombie 130 pkt
Musician
Standard
40 x Ghouls 400 pkt
10 x Crypt Horrors 380 pkt
2 x Fell Bats 32 pkt
2 x Fell Bats 32 pkt
2 x Fell Bats 32 pkt
Spirit Hosts 45 pkt
Corpse Cart 120 pkt
Unholy Lodestone
6 x Hexwraiths 180 pkt
Mortis Engine 240 pkt
Blaphemous Tome
Razem : 2395 pkt
Ostatnio zmieniony 15 sty 2012, o 13:45 przez Azgaroth, łącznie zmieniany 2 razy.
Problemem, który ja widzę jest to, że nie masz oddziału, który poradziłby sobie w combacie bez wsparcia magii. A mając 1,5 maga raczej nie przebijesz się z magia przez dispell przeciwnika z najważniejszymi czarami. I tu jest największy problem, że jak dasz dużo punktów w oddziały to nie masz na bohaterów, a jak w bohaterów, to nie ma czym walczyć. Już drugi dzień, próbuje znaleźć złoty środek, ale nie jest łatwo.
Ghuli juz nie bedzie ale za to bedzie nowy spam CH. To naprawde żałosne ze koles z T5 i regenką na 4+(engine) i poisonami kosztuje w sumie tyle samo co zwykły ogr...Dodatkowo mozna ich leczyc. Imo to jest jakies kompletne nieporozumienie.
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"
Wiem, ale gwardia to już nie ta sama maszynka do mielenia co wcześniej. Skuteczność w walce podobna (3+/2+) ale bez regenki i praktycznie bez save padają jak muchy. Crypt Horrory są twarde i mam nadzieję, że będą dawały radę z mocniejszymi klockami zwłaszcza po zboostowaniu ich czarami. No i trzeba liczyć na spam zombie których uda się wskrzesić dość sporo ponad ich początkowy stan. Jest rzeczywiście dużo ustawień blokerskich ale tak naprawdę ciężko uzyskać podobne pierdolnięcie jak w 7 ed. Trzeba się przystosować do nowych warunków i kombinowaćAku pisze:Problemem, który ja widzę jest to, że nie masz oddziału, który poradziłby sobie w combacie bez wsparcia magii. A mając 1,5 maga raczej nie przebijesz się z magia przez dispell przeciwnika z najważniejszymi czarami. I tu jest największy problem, że jak dasz dużo punktów w oddziały to nie masz na bohaterów, a jak w bohaterów, to nie ma czym walczyć. Już drugi dzień, próbuje znaleźć złoty środek, ale nie jest łatwo.
Też uważam, że koszt punktowy Crypt Horrorów jest zaniżony w stosunku do możliwości...no ale armybooka nie przeskoczymy. Tak zostało ustalone i tak musi być, choć fakt, że nie jest to do końca sprawiedliwe względem innych armii.Soulferin pisze:Ghuli juz nie bedzie ale za to bedzie nowy spam CH. To naprawde żałosne ze koles z T5 i regenką na 4+(engine) i poisonami kosztuje w sumie tyle samo co zwykły ogr...Dodatkowo mozna ich leczyc. Imo to jest jakies kompletne nieporozumienie.
No dokładnie, ale jeśli założymy limit 2 jednostek eterycznych w armii to weźmiesz 2 bazy i nic więcej. Chyba, że limity turniejowe dla VC się zmienią.Qc-Rat pisze:No dajże spokój. Ta armia jest tak pocięta że coś jej się serio należy. nawet na klocku 30 takich stworków nie jest tak sprawna jak stare VC. Co do rozpy maksowałbym taniutkie pojedyncze Spirit Hosty - świetna odginaczka
Wątpie by udało Ci się wskrzesić dużo zombi 4 i 1 lvl magami. To tylko dwa wskrzeszenia. Ja zastanawiam się nad dwiem opcjami. Lord mag wampir, lord mag nekromanta, hero wampir z 2 lvl shadowem i hero wampir BSB. Albo Lord wampir do walki, lord mag nekromanta, hero wampir do walki, hero nekromanta 2 lvl mag. W pierwszej opcji mega magia, ale mało odziałów. W drugiej magia średnia, średnie oddziały ale dwóch wampirów, którzy mogą nabić sporego CR. CO o tym sądzicie.Azgaroth pisze:Wiem, ale gwardia to już nie ta sama maszynka do mielenia co wcześniej. Skuteczność w walce podobna (3+/2+) ale bez regenki i praktycznie bez save padają jak muchy. Crypt Horrory są twarde i mam nadzieję, że będą dawały radę z mocniejszymi klockami zwłaszcza po zboostowaniu ich czarami. No i trzeba liczyć na spam zombie których uda się wskrzesić dość sporo ponad ich początkowy stan. Jest rzeczywiście dużo ustawień blokerskich ale tak naprawdę ciężko uzyskać podobne pierdolnięcie jak w 7 ed. Trzeba się przystosować do nowych warunków i kombinowaćAku pisze:Problemem, który ja widzę jest to, że nie masz oddziału, który poradziłby sobie w combacie bez wsparcia magii. A mając 1,5 maga raczej nie przebijesz się z magia przez dispell przeciwnika z najważniejszymi czarami. I tu jest największy problem, że jak dasz dużo punktów w oddziały to nie masz na bohaterów, a jak w bohaterów, to nie ma czym walczyć. Już drugi dzień, próbuje znaleźć złoty środek, ale nie jest łatwo.
w sumie lord walczący i nekro 4lvl to coś około 600pkt.
ale jak dla mnie 2xlord to zbyt wiele punktów, które możne rozlokować w dobrych jednostkach.
Lord Wampir czarujący z nowym MoBA i 4lvl jest strasznie drogi, a jak dorzucić jakieś itemki, to w ogóle robi się coś pod 500pkt...
Oczywiście, żeby przebić się z magią powinno być ze trzech magów, może nawet zboostowanych Mortisem. z drugiej strony, jak przeciwnik zdispeluje sygnaturki, to wpuści coś innego!
szkiele z włóczniami mają potencjał, jeśli wejdzie przerzut ranienia/trafienia. zawsze to 2 razy więcej woundów niż ghoule, choć poisony na ghulach są na korzyść ghuli. no ale teraz są Crypt Horrory...
albo rospa ze smokiem, lub chociaż z kawą wszelaką, vargheistami, hexwraithami, terorgheistami... tylko że w corach nie bardzo jest coś żeby mocną synergię zrobić. a może?
ale jak dla mnie 2xlord to zbyt wiele punktów, które możne rozlokować w dobrych jednostkach.
Lord Wampir czarujący z nowym MoBA i 4lvl jest strasznie drogi, a jak dorzucić jakieś itemki, to w ogóle robi się coś pod 500pkt...
Oczywiście, żeby przebić się z magią powinno być ze trzech magów, może nawet zboostowanych Mortisem. z drugiej strony, jak przeciwnik zdispeluje sygnaturki, to wpuści coś innego!
szkiele z włóczniami mają potencjał, jeśli wejdzie przerzut ranienia/trafienia. zawsze to 2 razy więcej woundów niż ghoule, choć poisony na ghulach są na korzyść ghuli. no ale teraz są Crypt Horrory...
albo rospa ze smokiem, lub chociaż z kawą wszelaką, vargheistami, hexwraithami, terorgheistami... tylko że w corach nie bardzo jest coś żeby mocną synergię zrobić. a może?
To jest dosc uboga wersja Lorda walczącego, bo goły duzy necros 4 lev, kosztuje 200 i zostaje Ci 400 na klepacza, czyli tak naprawde masz na 180 pkt na BL i Itemy. mozę to i dużo, ale trzeba dokonac dobrego wyboru w itemach.draleba pisze:w sumie lord walczący i nekro 4lvl to coś około 600pkt.
Co do szkieli - jeden oddział to max i to ze screamingiem i nie włócznie tylko tarcze. Ten oddział ma trzymac przeciwnika, a nie go klepac - no bo czym??
Sprawiedliwości gwoli, to koszt takiego jednego cryptora wynosi 62 (10 cryptorów 380 + Mortis z Tomem 240 = 620). Jeśli liczymy koszt modelu uwzględniając jakąś synergię, liczmy koszt całej synergii. To trochę tak, jakby koszt jednego starego GG z Drakenhofem wyliczać bez uwzglednienia kosztu BSB i DrakenhofaSoulferin pisze:To naprawde żałosne ze koles z T5 i regenką na 4+(engine) i poisonami kosztuje w sumie tyle samo co zwykły ogr...Dodatkowo mozna ich leczyc. Imo to jest jakies kompletne nieporozumienie.
A jak dodamy do tego, że Mortis może wysadzić generała, albo zostać zablokowany tak, że przy słabym rzucie na zasięg regenki nie sięgnie cryptorów, a regenę można zdjąć na wiele sposobów, to nie jest wcale różowo.
Ot, to jest według mnie najbardziej optymalne przydzielenie punktów w obecnych VC, ale na pewno nie żaden gamebreaker.
To o czym mówisz nazywa sie kombo. Ja mowie o koszcie punktowym pojedyńczego modelu który jest zaniżony w stosunku do jego możliwości.
PS.
PS.
Przypominam ci że sam grałeś bez DrakenhoffaBartosz pisze:To trochę tak, jakby koszt jednego starego GG z Drakenhofem wyliczać bez uwzglednienia kosztu BSB i Drakenhofa
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"
To o czym mówię można określać różnymi terminami. Cytat z Wiki: "Synergia, efekt synergiczny - współdziałanie różnych czynników, którego efekt jest większy niż suma poszczególnych oddzielnych działań", czyli termin pasuje nie gorzej niż "kombo".
Szanuję Twoje inne od mojego zdanie, ale koszt punktowy jednego modelu cryptora nie jest - według mnie - zaniżony w stosunku do jego możliwości. Myślę, że cenę trzeba brać pod uwagę na tle całej armii i jej możliwości; i w tym punkcie chyba się nie zgadzamy, co czyni zgodę niemożliwą.
W przeciwnym razie mówi się, że skinki są za tanie, że hydra jest za tania, że pegazy są przegięte, slavy za tanie, że 3xhordy bestii za tanie, magia TK za mocna, savage orki za mocne, czołg za tani, itd. Wychodziłoby, że każda armia ma coś przegiętego i za taniego. A skoro tak, to czemu narzekasz akurat na cryptory?
W młotku nie da się tak zrobić, żeby każda armia miała wszystkie unity takie same za taką samą cenę. Zawsze coś jest pozornie przegięte kosztem czegoś innego. Chyba, że będzie się grać mirrory, ale nie o to chyba chodzi.
Szanuję Twoje inne od mojego zdanie, ale koszt punktowy jednego modelu cryptora nie jest - według mnie - zaniżony w stosunku do jego możliwości. Myślę, że cenę trzeba brać pod uwagę na tle całej armii i jej możliwości; i w tym punkcie chyba się nie zgadzamy, co czyni zgodę niemożliwą.
W przeciwnym razie mówi się, że skinki są za tanie, że hydra jest za tania, że pegazy są przegięte, slavy za tanie, że 3xhordy bestii za tanie, magia TK za mocna, savage orki za mocne, czołg za tani, itd. Wychodziłoby, że każda armia ma coś przegiętego i za taniego. A skoro tak, to czemu narzekasz akurat na cryptory?
W młotku nie da się tak zrobić, żeby każda armia miała wszystkie unity takie same za taką samą cenę. Zawsze coś jest pozornie przegięte kosztem czegoś innego. Chyba, że będzie się grać mirrory, ale nie o to chyba chodzi.
Bo porównując taki sam typ jednostki jaką są np. Irongutsi ktorzy kosztują 43 od sztuki są zwyczajnie gorsi i to mnie martwi. Dlaczego nie dostali przedziału punktowego jak np. Treekiny?Ich współczynniki i zasady specjalne wskazują na zdrowy rozum że powinni kosztować duzo wiecej. Tego sie pewnie nie dowiemy bo GW robi niespodzianki takie a nie inne.Hydra i slavy sa przegiete to fakt, ale reszta imo nie patrzac na koszt punktowy.
Narzekam na cryptory bo sa przegiete tak samo jak hydra i slavy a czasem nawet bardziej mając regene na 4+ wskrzeszanie 6W na turę.
Poradzic sobie z nimi jakos mozna, ja sie tylko zastanawiam czemu tak jest.
Narzekam na cryptory bo sa przegiete tak samo jak hydra i slavy a czasem nawet bardziej mając regene na 4+ wskrzeszanie 6W na turę.
Poradzic sobie z nimi jakos mozna, ja sie tylko zastanawiam czemu tak jest.
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"
nie wiem, czy zamiast corpse carta i hexów i jednej hordy zombie lepiej nie podziałałaby jednak gwardia z GW albo chociaż vargheisty (choć do tych ostatnich przydałoby się Ld10, no ale wtedy to już zupełnie inna rospa). corpse cart jest kuszący, ale trudno w praktyce, żeby miał zasięg. hexy łatwo oddają punkty, a z ogarniętym przeciwnikiem trudno przebiec nimi przez cokolwiek ważnego.
dużo bitew zagrałeś tą rozpiską? jak działa w praktyce?
dużo bitew zagrałeś tą rozpiską? jak działa w praktyce?