2400 ETC

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Madessi
Wałkarz
Posty: 90
Lokalizacja: Animosity Szczecin

2400 ETC

Post autor: Madessi »

Slann Mage-Priest @ 545 Pts
General; 4 Discipline; Magic Level 4; Lore of Shadow; Battle Standard
# Focused Rumination [0]
# Higher State of Consciousness [0]
# Becalming Cogitation [0]
# Soul of Stone [0]
Crown of Command [35]
Obsidian Amulet [30]
Plaque of Tepok [15]
Standard of Disciple [15]


Saurus Scar-Veteran @ 160 Pts
Light Armour
Dawn Stone [25]
Sword of Might [20]
Charmed Shield [5]
Cold One @ [0] Pts


Saurus Scar-Veteran @ 166 Pts
Great Weapon; Light Armour
Amulet of Itzl [30]
Dragonhelm [10]
Venom of Firefly Frog [10]
Cold One @ [0] Pts


Saurus Scar-Veteran @ 161 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50]
Cold One @ [0] Pts


10 Skink Skirmishers @ 70 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70 Pts

10 Skinks @ 56 Pts
Musician
10 Skinks @ 56 Pts
Musician
10 Skinks @ 56 Pts
Musician

26+1 Saurus Warriors @ 327 Pts
FCG

8 Chameleon Skinks @ 96 Pts
8 Chameleon Skinks @ 96 Pts
8 Chameleon Skinks @ 96 Pts

5 Terradon Riders @ 150 Pts

3 Salamander Hunting Packs @ 225 Pts
9 Skink Handlers @ [45] Pts



Total Army Cost: 2400

Ogólnie miała być na strzelaniu, nie wiem czy mi wyszło :P

Slann standardowy i oklepany; eteryk, korona, dodatkowy czar, dorzut kostek, odrzucanie 6-stek - nic nowego. Kowboje Fischowi, baaaardzo mi się podobają. Dużo skinków - skirmiszy, kohort, kameleonów, 1 oddział terek i 3 salki. Nie jestem pewien co do corów - czy wszystko wpakować w skinki czy zostawić duży oddział saurusów. Początkowy zamysł to strzelanie i denerwowanie. Lore of Shadow będzie pasował? Czy zmienić na modny Lore of Death?

Wszelkie sugestie oraz porady co zmienić mile widziane :)

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3175
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Jedyne co, to możesz chcieć rozbić terki i zrobić z nich kosztem czegoś 3+3 (wtedy nawet 1 żyjący nie oddaje punktów za oddział, masz większą mobilność i więcej celów dla przeciwnika). A co do magii, to musisz wiedzieć co chcesz nią zrobić. Pewnie, shadow pomaga w wielu przypadkach, ale np. kowbojów przeciwnika tym nie ściągniesz. Weź taką domenę, żeby uzupełniała braki rozpy - będziesz na pewno zmagać się z kawalerią i solistami. Cruss ponoć gra na metalu, też warte przemyślenia.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

Shadow nie pasuje do tej rozpy. Dzisiaj rano kminiłem trochę i mniej więcej podobnie mi wyszło. Zastanów się po co ci 27 saurusów jeżeli nie będziesz grać na shadole. Mocna rozpiska.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
Madessi
Wałkarz
Posty: 90
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Madessi »

Dziękuję bardzo za rady :)

Jeśli nie Shadow to co? Wydaje mi się że w grę wchodzą 3 lory: Fire, Death i Metal. Do Fire nie jestem przekonany, ten lore wydaje mi się słaby, tak naprawdę niewiele tego jest. Jakieś sugestie?

Jeśli w corach bez saurusów to wrzucic duże oddziały skinków? Np. 2x20 i 30?

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

Dlaczego bez? Ja widzę i będę grał na prawie czymś takim jak powyżej z następującą zmianą
W corach.
3*10 Skinków Skirmisherów
3*16 Cohorciarzy z muzykiem
12 Saurusów z musykiem i sztandarem

a w specjalach dwie 4 terków i trzy 8 kameleonów

albo w corach

3*10 skirmishów
3*10 cohort
20 saurusów

i ciągle w specjalach dwie 4 terków

Co do Domen to fire nie jest opcją na cokolwiek poza drużynówkami, a i tam nie jest mądry. Jak już pisał Myth magia ma uzupełniać twoją armię, a spam małych pocisków jest już ze skinków. Co do metalu to zły nie jest, ale mając armię skirmishową ciągle nie rozwiązuje ci problemu kowbojów. Za to jest świetny na ciężkie kawy, duże oddziały i eteryków. (Kowboje mają warda od fire na 2 w większości) Co do deatha to z bane headem jest świetny. Dodatkowo słoneczko na LT. Doom and Darkness dla salek czy kowbojów (Stubborn na 5 nawet z przerzutem nie jest już taki świetny) I mój slann nie ma korony, ma za to bane heada. Potestuje i zobaczę co lepiej wychodzi. Na razie jednak death z bane jest spoko.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

ja w corach nie będę miał saurusów na 100%

80 skinków w kohortach to jest moc

na euro zapewne slann z baneheadem będzie ograniczony ale i tak death wymiata. choć fire ma klatkę i sword of ruin.

spece u mnie to 8+5 terek i 3x5 kameleonów

duże terki są w pytkę;]

za to nie wystawiam skineczka ze scrollem. ta rozpiska po prostu go nie potrzebuje.
Obrazek

Awatar użytkownika
Olos
Wałkarz
Posty: 64

Post autor: Olos »

Moze srednio dobrze wybralem miejsce aby o to zapytac ale akurat Golonka o tym wspomnial.
Pytanie wyda Wam sie pewnie noobowskie ale ja poprostu tego nie wiem a wkoncu kazdy z nas kiedys sie uczyl.
Czym jest bane head,i dlaczego jest tak dobry na slanna w polaczeniu z magia Death ? :twisted:

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

Taki śmieszny przedmiot za 15 punktów, który sprawia że zadajesz podwójne obrażenia wybranemu modelowi.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Ja widzę i będę grał na prawie czymś takim jak powyżej z następującą zmianą
zalozymy sie?

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

No dobra. Wygrałeś :D
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

niestety nie wszedzie.

Niektore rzeczy, ktore oni chca przepchnac sa na prawde pojebane :x :x

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

Jakiś mały spoiler? Proszę.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
Madessi
Wałkarz
Posty: 90
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Madessi »

Po zmianach:
Slann Mage-Priest @ 525 Pts
General; 4 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death; Battle Standard
# Focused Rumination [0]
# Higher State of Consciousness [0]
# Becalming Cogitation [0]
# Soul of Stone [0]
Obsidian Amulet [30]
Bane Head [15]
Plaque of Tepok [15]
Standard of Disciple [15]


Saurus Scar-Veteran @ 160 Pts
Light Armour
Dawn Stone [25]
Sword of Might [20]
Charmed Shield [5]
Cold One @ [0] Pts


Saurus Scar-Veteran @ 166 Pts
Great Weapon; Light Armour
Amulet of Itzl [30]
Dragonhelm [10]
Venom of Firefly Frog [10]
Cold One @ [0] Pts


Saurus Scar-Veteran @ 161 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50]
Cold One @ [0] Pts


10 Skink Skirmishers @ 70 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70 Pts

16 Skinks @ 86 Pts
Musician
16 Skinks @ 86 Pts
Musician
16 Skinks @ 86 Pts
Musician

11+1 Saurus Warriors @ 162 Pts
FCG

8 Chameleon Skinks @ 96 Pts
8 Chameleon Skinks @ 96 Pts
8 Chameleon Skinks @ 96 Pts

4 Terradon Riders @ 120 Pts
4 Terradon Riders @ 120 Pts

3 Salamander Hunting Packs @ 225 Pts
9 Skink Handlers @ [45] Pts


Total Army Cost: 2395.0
Zmiany:
-Lore zmieniony na Death i co za tym idzie korekty w przedmiotach
-Saurusy zmniejszone do 12, kohorty do 16
-Terki rozbite na 2 oddziały po 4

Daje radę? :)

Btw. wychodzą jakieś nowe uściślenia? Nie jestem za bardzo w temacie :?

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3175
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Wygląda teraz naprawdę w porządku, tylko to ograć i sprawdzić czy czegoś nie chcesz zmienić.

A co do uściśleń, to niedługo ma wyjść nowa paczka zasad na tegoroczne ETC, na razie nic pewnego, polecam poczytać ploty w odpowiednim temacie.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

No i ja mam identyczną :D Ale po interwencji Shina się jednak wstrzymam chyba :d
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
Madessi
Wałkarz
Posty: 90
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Madessi »

A co? Bane head z Lore of Death mają być zbanowane?

Btw. Co tak wogóle ma robić ten klocek saurusów? Trzymać Slanna? Chodzić za nim? Stać i nic nie robić?

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

żeby nie było autowina w B&G...

Awatar użytkownika
Madessi
Wałkarz
Posty: 90
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Madessi »

A jak nie ma B&G...?

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

to niech tam siedzi slann , głupi pocisk 2d6 z st 4 juz ich tak łatwo nie ściągnie jak skinki więc lookout sir prawdopodobnie będzie po fazie magii

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

A oddział ten służy w sumie do niczego szczególnego, trzyma slanna choć chwilę, nie zciągam 6 saurusów od jednego czaru, jak wejde do domku to chwile tam posiedzę. Głównie bym to wystawiał ze względu na brak 120 skinków do cohort ;)
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

ODPOWIEDZ