PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
Moderator: Shino
Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
nie odzyskuja ran, bo nie sa celem czaru
O ile dobrze zrozumiałem zasadę, to rydwany dostają bonus +1 do siły przy impactach jeśli mają rankę. Czyli jak ktoś nam zdejmie z tyłu jeden rydwan (nie będzie pełnej ranki) to bonus przepada przy szarży?
PS. Bo przez chwilę wpadł mi do głowy pomysł z kolumną rydwanów i mega walnięciem w jakiegoś potworka
PS. Bo przez chwilę wpadł mi do głowy pomysł z kolumną rydwanów i mega walnięciem w jakiegoś potworka

- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
IMO jednostki typu: maszyny itp. ktore automatycznie oblewaja testy na charakterystyke sa odporne na dzialanie tego ataku, poniewaz nie posiadaja wlasnej charakterystyki typu I...nie jestem pewien ale jak strzelamy do maszyny to czy nie jest tak, ze przy rzutach na zranienie bierzemy T maszyny, a mie zalogi ? moge sie mylic...moze jest to wyjasnione w FAQu...Bulwok pisze:To co jest odporne na te ataki ?
Tomb kings army book strona 45(opis sepulchral stalkers):"Targets with no initiative value are immune to this attack"
Jakieś jednostki nie posiadają inicjatywy ?
Czy w przypadku wykupienia zatrutych ataków u necrosphinxa, jego specjalny atak też jest zatruty? Byłoby to wielce kiepskie bo jest szansa, że pozbawi go heroic killing blow w najmniej oczekiwanym momencie.
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
No, tak właśnie jest.Duinhir pisze:Czy w przypadku wykupienia zatrutych ataków u necrosphinxa, jego specjalny atak też jest zatruty? Byłoby to wielce kiepskie bo jest szansa, że pozbawi go heroic killing blow w najmniej oczekiwanym momencie.

A tak nie jest. Stalker rani na I obsługi.Malak pisze:IMO jednostki typu: maszyny itp. ktore automatycznie oblewaja testy na charakterystyke sa odporne na dzialanie tego ataku, poniewaz nie posiadaja wlasnej charakterystyki typu I...nie jestem pewien ale jak strzelamy do maszyny to czy nie jest tak, ze przy rzutach na zranienie bierzemy T maszyny, a mie zalogi ? moge sie mylic...moze jest to wyjasnione w FAQu...Bulwok pisze:To co jest odporne na te ataki ?
Tomb kings army book strona 45(opis sepulchral stalkers):"Targets with no initiative value are immune to this attack"
Jakieś jednostki nie posiadają inicjatywy ?
W myśl tego zapisu:
Q: When does a weapon that gives a bonus to a characteristic give
that bonus?(p4)
A: Most weapons, including magic weapons, state when the
bonus is given. For example, a model with the Fencer’s Blades
will always have Weapon Skill 10 whilst a model with a great
weapon will only have +2 Strength when striking an enemy in
close combat. When a weapon does not say when the
characteristic bonus applies, then it only applies when striking,
or being struck, in close combat.
Bohater z Fencer’s Blades daje dzięki zasadzie My will be done WS 10 swojemu oddziałowi?
Q: When does a weapon that gives a bonus to a characteristic give
that bonus?(p4)
A: Most weapons, including magic weapons, state when the
bonus is given. For example, a model with the Fencer’s Blades
will always have Weapon Skill 10 whilst a model with a great
weapon will only have +2 Strength when striking an enemy in
close combat. When a weapon does not say when the
characteristic bonus applies, then it only applies when striking,
or being struck, in close combat.
Bohater z Fencer’s Blades daje dzięki zasadzie My will be done WS 10 swojemu oddziałowi?
No tak ale czy aby na pewno?
Opis Fencer’s Blades mówi że charakter posiada WS 10 a nie że dostaje bonus do WS.
W tym wypadku to charakter ma niemodyfikowany WS 10 ponieważ nie liczy się tego jako premii.
Takie jest moje zdanie - prosiłbym o wypowiedź jakiegoś sędziego
Opis Fencer’s Blades mówi że charakter posiada WS 10 a nie że dostaje bonus do WS.
W tym wypadku to charakter ma niemodyfikowany WS 10 ponieważ nie liczy się tego jako premii.
Takie jest moje zdanie - prosiłbym o wypowiedź jakiegoś sędziego

Przecież właśnie wypowiedział się przed Tobą 

Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
To może jakiś inny sędzia? hehe 

Ok, jestem licencjonowanym sędzia SS i nie ma opcji, żebys przekazał 10WS oddziałowi.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Ok - dzięki. I tak tego nie stosowałem ale myślałem że się tak da.
Żeby nie pisać niepotrzebnych postów... czyli jak był hełm vampirów w 7 edycji to też się
nie dało dać oddziałowi 10 WW od Fencer’s Blades?
Żeby nie pisać niepotrzebnych postów... czyli jak był hełm vampirów w 7 edycji to też się
nie dało dać oddziałowi 10 WW od Fencer’s Blades?
W takim razie jak ktoś spotka Robina Cruddace'a może mu ode mnie zasadzić potężnego kopa 
To mam inne pytanie:
Rzucając na oddział powiedzmy TG z kingiem w środku czar z lighta "speed of light" dający między innymi
WS 10 ... to czy taki unit ma WS 10 czy może "my will be done" działa tutaj jako główna zasada i mimo czaru mają WS6 ?

To mam inne pytanie:
Rzucając na oddział powiedzmy TG z kingiem w środku czar z lighta "speed of light" dający między innymi
WS 10 ... to czy taki unit ma WS 10 czy może "my will be done" działa tutaj jako główna zasada i mimo czaru mają WS6 ?