Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Moderator: Dibo
Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
No ponoć już są nowe euro zasady, sądząc po załamaniu graczy DE, tylko nie wiem gzie, bo wujek google odmawia współpracy :/
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
plotki i ploteczki
do końca tygodnia ma być już uściślone na 100%, chodzi najbardziej o nowe VC, strasznie trudno je pociąć, i są dość mocna, nie tak jak ostatnio, ale myślę że dość podobny sposób, niby nie mają re-casta ale wskrzeszają jak pojebani, można kilka fajnych złożeń ich się spodziewać
do końca tygodnia ma być już uściślone na 100%, chodzi najbardziej o nowe VC, strasznie trudno je pociąć, i są dość mocna, nie tak jak ostatnio, ale myślę że dość podobny sposób, niby nie mają re-casta ale wskrzeszają jak pojebani, można kilka fajnych złożeń ich się spodziewać
Nowe VC niby fajne , wampirze bajery to cos czego w bestiach brakuje czyli osobne pkt na gifty
Vargheists-y sa kozackie , parametry jak minoski ,ale lataja i kosztuja tylko 46pkt
Za 25pkt mozna wziac wampirem lore z podrecznika jaki sie chce poza life-m
Ogolnie wg mnie zbalansowana armia , chociaz nigdy VC mnie nie krecilo tak wiec moze czegos nie wiem
Vargheists-y sa kozackie , parametry jak minoski ,ale lataja i kosztuja tylko 46pkt
Za 25pkt mozna wziac wampirem lore z podrecznika jaki sie chce poza life-m
Ogolnie wg mnie zbalansowana armia , chociaz nigdy VC mnie nie krecilo tak wiec moze czegos nie wiem
WFB playing since 1994
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
ta mogło by coś takiego dla bestii zrobić, ale też gifty by musiały być bardziej grywalne albo powtarzać by można jeCAR2N pisze:Nowe VC niby fajne , wampirze bajery to cos czego w bestiach brakuje czyli osobne pkt na gifty
lepsze od minosków, frenzy z bay, ale co lepsze maja 4I, tak jak kiedyś minoski, strasznie brak mi tego w tej ed. ehh...CAR2N pisze:Vargheists-y sa kozackie , parametry jak minoski ,ale lataja i kosztuja tylko 46pkt
bestie z lightemCAR2N pisze:Za 25pkt mozna wziac wampirem lore z podrecznika jaki sie chce poza life-m
jest mocna może i balans jest ale nie za dużo go tamCAR2N pisze:Ogolnie wg mnie zbalansowana armia , chociaz nigdy VC mnie nie krecilo tak wiec moze czegos nie wiem
@Khuman : co do giftow to przydaloby sie ich z 2x wiecej szczegolnie w zakresie 15-30pkt , jakies takie spaczenia typu dodatkowa glowa (+1W) , cosik co daje +1S , scaly skin 4+ , moze nawet regenka i juz byloby milej .
Ale najwczesniej nowy AB to pewnie 2014-15
Ale najwczesniej nowy AB to pewnie 2014-15
WFB playing since 1994
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
no mocno średnie, czyli bez rekasta i popychacki do szarżyQc-Rat pisze:Khumek Szatis moi że sa mocno średnie da mu sie ufac ; )
fajnie by było ale pierw grajmy tym co mamy nie będziemy dwa lata bujać w obłokach użalając sięCAR2N pisze:...
Moim zdaniem, z mojego, skromnego wprawdzie, doświadczenia wynika, że na punkty 1000-2000 beastie naprawdę dają radę, jeżeli nie trafi się na pornoskinki... W tym booku jak dla mnie niegrywalne są ino centki i minosy (acz tu twierdzę, że nie jest jeszcze tak tragicznie), no i nasze kochane misiaczki po 275pkt, i jak ktoś się uprze to spawn...
A marków nie chcę, bo bym musiał pół armii przemalować :/ bo beastigory maluję na niebiesko, czyli na moje oko czincz, a kornobeastigory, zakładając że mark działałby tak jak u wochu to by robiły sieczkę niemiłośerną.... 40A przerzut trafien S6 ITP
A marków nie chcę, bo bym musiał pół armii przemalować :/ bo beastigory maluję na niebiesko, czyli na moje oko czincz, a kornobeastigory, zakładając że mark działałby tak jak u wochu to by robiły sieczkę niemiłośerną.... 40A przerzut trafien S6 ITP
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
miał bym nadzieję że marki by działały inaczej niż w WoChu, by było jakieć urozmaicenie, bo po co minoską Frenzy(?) no chyba że hate bym im dawało albo nigdy by nie traciły frenzy czy też w gor to zdany PF na dwóch 1/1, wtedy by było fajne bo można dać flee ale w walce masakrują
2 rozpy wrzucam coby je zanalizować porównawczo... format 2k bez euro
Rozpa 1
Beastlord @ 254pkt
GENERAL; heavy armour; shield
talisman of preservation 45p
crown of command 35p
dragonhelm 10p
bitting blade 10p
Great Bray-Shaman @ 243pkt
lore fo death/shadow (nie wiem jeszcze); 4 magic level; ahw
dragonbane gem 5p
Wargor @ 206pkt
BSB; heavy armour; shield
beast banner 75p
gnarled hide 15p
Bray-Shaman @ 102pkt
lore of beasts/ shadow (zależy co weźmie GBS); 1 magic level; ahw
dispel scroll 25p
39 Gors @ 337pkt
FCG; ahw
Tuskgor chariot @ 80pkt
Tuskgor chariot @ 80pkt
Tuskgor chariot @ 80pkt
39 Bestigors @ 508pkt
FCG
banner of etheral flame 10p
5 Harpies @ 55pkt
5 Harpies @ 55pkt
TOTAL: 2000pkt
Rozpa 2
Beastlord @ 254pkt
GENERAL; heavy armour; shield
talisman of preservation 45p
crown of command 35p
dragonhelm 10p
bitting blade 10p
Great Bray-Shaman @ 238pkt
lore fo death; 4 magic level; ahw
Wargor @ 206pkt
BSB; heavy armour; shield
beast banner 75p
gnarled hide 15p
Bray-Shaman @ 100pkt
lore of shadow; 1 magic level;
dispel scroll 25p
Bray-Shaman @ 125pkt
lore of shadow; 1 magic level;
herdstone shard 50p
38 Gors @ 329pkt
FCG; ahw
Tuskgor chariot @ 80pkt
Tuskgor chariot @ 80pkt
7 Ungor raiders @ 42pkt
6 Ungor raiders @ 36pkt
30 Bestigors @ 400pkt
FCG
banner of etheral flame 10p
5 Harpies @ 55pkt
Razorgor @ 55pkt
TOTAL: 200pkt
Ogólne założenie, chyba jedyne słuszne w przypadku BOCH-u to pełen napór. Pierwsza rozpiska, baz herdstona, daje mi 2 solidne kloce, jakąśtam magię i trochę okrojony śmietnik, druga kosztem osłabienia głównej siły naporowej (beastigory) dodaje jednego szamana i herdstone, okrajając śmietnik jeszcze bardzie imo TC> 13UR, natomiast otrzymujemy w zamian solidne wsparcie magiczne...
Wciąż zastanawiam się nad wyborem lora na GBS - death czy shadow ostatnio przez death przegrałem i gdybym ów lor posiadał mógłbym wygrać 2 inne gry, natomiast shadow daje, potrzebne w naszej armii osłabienia przeciwników, acz death również - 3ka czyli jeżeli dobrze pamiętam -1S/T to tak jakby cisnąć na gory sygnatę z bista, natomiast czyba 2ka (doom and darkness w każdym razie) jest idealna do łamania jakiś stubbornów... słonko jest spoko, szkoda że ma losowy ruch, ale imo jest lepsze od pitki, szczególnie na jakieś zwarte turbodefensy...
Zastanawiam się nad zmianą układu beastlorda - dragonhelm i bitting blade into blackened plate. Aha... czy warto inwestować całe 5p w ironcuse icon?
Która rozpa wydaje się lepsza? Ew. co by można poprawić?
Rozpa 1
Beastlord @ 254pkt
GENERAL; heavy armour; shield
talisman of preservation 45p
crown of command 35p
dragonhelm 10p
bitting blade 10p
Great Bray-Shaman @ 243pkt
lore fo death/shadow (nie wiem jeszcze); 4 magic level; ahw
dragonbane gem 5p
Wargor @ 206pkt
BSB; heavy armour; shield
beast banner 75p
gnarled hide 15p
Bray-Shaman @ 102pkt
lore of beasts/ shadow (zależy co weźmie GBS); 1 magic level; ahw
dispel scroll 25p
39 Gors @ 337pkt
FCG; ahw
Tuskgor chariot @ 80pkt
Tuskgor chariot @ 80pkt
Tuskgor chariot @ 80pkt
39 Bestigors @ 508pkt
FCG
banner of etheral flame 10p
5 Harpies @ 55pkt
5 Harpies @ 55pkt
TOTAL: 2000pkt
Rozpa 2
Beastlord @ 254pkt
GENERAL; heavy armour; shield
talisman of preservation 45p
crown of command 35p
dragonhelm 10p
bitting blade 10p
Great Bray-Shaman @ 238pkt
lore fo death; 4 magic level; ahw
Wargor @ 206pkt
BSB; heavy armour; shield
beast banner 75p
gnarled hide 15p
Bray-Shaman @ 100pkt
lore of shadow; 1 magic level;
dispel scroll 25p
Bray-Shaman @ 125pkt
lore of shadow; 1 magic level;
herdstone shard 50p
38 Gors @ 329pkt
FCG; ahw
Tuskgor chariot @ 80pkt
Tuskgor chariot @ 80pkt
7 Ungor raiders @ 42pkt
6 Ungor raiders @ 36pkt
30 Bestigors @ 400pkt
FCG
banner of etheral flame 10p
5 Harpies @ 55pkt
Razorgor @ 55pkt
TOTAL: 200pkt
Ogólne założenie, chyba jedyne słuszne w przypadku BOCH-u to pełen napór. Pierwsza rozpiska, baz herdstona, daje mi 2 solidne kloce, jakąśtam magię i trochę okrojony śmietnik, druga kosztem osłabienia głównej siły naporowej (beastigory) dodaje jednego szamana i herdstone, okrajając śmietnik jeszcze bardzie imo TC> 13UR, natomiast otrzymujemy w zamian solidne wsparcie magiczne...
Wciąż zastanawiam się nad wyborem lora na GBS - death czy shadow ostatnio przez death przegrałem i gdybym ów lor posiadał mógłbym wygrać 2 inne gry, natomiast shadow daje, potrzebne w naszej armii osłabienia przeciwników, acz death również - 3ka czyli jeżeli dobrze pamiętam -1S/T to tak jakby cisnąć na gory sygnatę z bista, natomiast czyba 2ka (doom and darkness w każdym razie) jest idealna do łamania jakiś stubbornów... słonko jest spoko, szkoda że ma losowy ruch, ale imo jest lepsze od pitki, szczególnie na jakieś zwarte turbodefensy...
Zastanawiam się nad zmianą układu beastlorda - dragonhelm i bitting blade into blackened plate. Aha... czy warto inwestować całe 5p w ironcuse icon?
Która rozpa wydaje się lepsza? Ew. co by można poprawić?
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
rozpy oby dwie dość podobne, ale w obu coś brakuje takiego delikatnego, druga idzie w dobrym kierunku, tylko ungory rozdzieli bym do 3x 5 ( - 2gory ), na dużym tak czy siak dał bym shadow, jest bardziej uniwersalny, a przy mistfierze słonko zabija 1/4 oddziału w bestiach, dodatkowo masz szanse na brzytwę, dlatego nie wiem czy BSB zrobić eko a za ten banner dać kolejnego szamiego by dawał kostkę, miazmę, a duży ma więcej kostek do brzytwy czy -d3T
albo BSB dać jakiś MW bo dwa duchy i masz zatrzymaną pół armii
albo BSB dać jakiś MW bo dwa duchy i masz zatrzymaną pół armii
Taką szaloną kminę mam:
Great Bray-Shaman 4lvl Beast General 305
Hunting Spear
Hagtree Fetish
Great Bray-Shaman 4lvl Wild 325
Chalice of Dark Rain
Staff of Darkoth
Wargor BSB 166
Heavy Armor, Shield
Ramhorn Helm
Gnarled Hide
Sword of Battle
2 x 37 Gors 626
FCG, AHW
3 x 10 Ungor Riders 69
Champion, Musician
3 x Tuskgor Chariot 240
3 x 1 Razorgor 165
2 x Cygor 550
Total:2600/2600
I pytanie: Czy w ugorach raidersach mag jest skirmishem i strzela po marszu?
I <3 pestkowanie ^-^
Great Bray-Shaman 4lvl Beast General 305
Hunting Spear
Hagtree Fetish
Great Bray-Shaman 4lvl Wild 325
Chalice of Dark Rain
Staff of Darkoth
Wargor BSB 166
Heavy Armor, Shield
Ramhorn Helm
Gnarled Hide
Sword of Battle
2 x 37 Gors 626
FCG, AHW
3 x 10 Ungor Riders 69
Champion, Musician
3 x Tuskgor Chariot 240
3 x 1 Razorgor 165
2 x Cygor 550
Total:2600/2600
I pytanie: Czy w ugorach raidersach mag jest skirmishem i strzela po marszu?
I <3 pestkowanie ^-^
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą .
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
tak ponieważ dostaje zasadę skirmish gdy dołącza się do skirmishakrusk pisze:I pytanie: Czy w ugorach raidersach mag jest skirmishem i strzela po marszu?
całkiem ciekawy pomysł, tylko jednego gaj z shadowem, może zamiast tego z wildem?
Nein, nein, nein meine freunde.
W ten sposób ma 5-10D6 z S1 i przerzutami zranień
Poza tym shadowa nie lubię.
A na drugim beast bo lubię Amber spear(podwójna dzida laserowa FTW )
W ten sposób ma 5-10D6 z S1 i przerzutami zranień
Poza tym shadowa nie lubię.
A na drugim beast bo lubię Amber spear(podwójna dzida laserowa FTW )
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą .