Bazyliszek - Czas Trolla WYNIKI str. 68
Re: Bazyliszek - Czas Trolla (Master, 25-26 luty Warszawa)
dziękuję - wydaje mi się ,że umiem korzystać z google... Chodziło mi o gotowe rozwiązanie.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Nie mamy podpisanej zadnej umowy na nocleg z zadnym z okolicznych pensjonatow, wiec nie reklamujemy ich w tym temacie. Ale generalnie o nocleg w Lomiankach latwo.
+1Grichalk pisze:Pytanko:
Czy jak wystawię Łysego, to czy mogę go popchnąć z kowadła?
Chodzi głównie o to, że popychać mogę tylko krasnoludzkie oddziały , wiec czy w tym wypadku traktuje sie Go jako krasnoluda. Część run ze sztandarów także działa tylko na krasnoludzkie oddziały (ward na 5+ od strzelania chociażby).
z niecierpliwością czekamy na wyrok

XIII Kohorta Bydgoszcz
PiotrB pisze:zasięg??Crane pisze:skoro to rxbow to rozumiem że ma AP i multiple shot?Xbarossa – repeater crossbow z S4, zasadą sniper i magical attacks
Czy naprawde ciężko jest sprawdzić w RB??
zasięg 24", ma AP i MS
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Dawaj Klops, zatrudnimy Cie do odpowiadania na FASQ.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Mysle, ze chwilowo mozesz spac spokojnieKlops pisze:Spoko , tylko żebym nie wylądował na kolejnym masterze jako sędzia.![]()

- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
Na specjalne życzenie, dla śmiechu i do gier domowych!!!Smiechu pisze:Dawaj wszystkim na forum by sie mogli pośmiać, a nie tylko Golonie.Młody pisze:Wrzuc na forum wszystkie ;p
Te prawdziwe itak są na pierwszej stronie.



Bazyliszki - prototypy. Nie gramy nimi na Bazylu!!!
Cauliflower pisze:To 6 Bazyliszków, które stworzyłem ja. Czekam na komenty. Wymyśleć trzeba jeszcze Barba i Shina.
Barba to w zamyśle jakiś DE, strzelec lub czarodziej.
Shino to w zamyśle Tomb prince na rydwanie.
Wujek Wujek
Reprezentowany przez model - Bretonian Palladyn on Warhorse
Cavalry 25x50
Wujek Wujek
M4 WS5 BS3 S4 T4 W2 I5 A3 Ld8 Sv 1+ Wsv 5+
I jego dzielny rumak Tęga Kopara
M8 WS3 BS0 S3 T3 W1 I3 A1 Ld5
Haevy armour, schield, lance
Special Rulz:
Stara wyga – Wujek Wujek to stary battlowy wyjadacz, może przechytrzyć przeciwnika i skorzystać przed bitwą z zasady vanguard
„Palę tylko na turniejach” – Flaming attacks
Żelazna Nawałnica – wujkowy rumak Tęga Kopara jest najtwardszym koniem we wsi, co daje +2 do save zamiast normalnego +1
Azor
Reprezentowany przez model – Vampire
Infantry 20x20
Azor
M6 WS6 BS4 S5 T4 W2 I6 A3 Ld7
Vampire, Undead
Special Rulz:
Troll Vomit – Azor może zamienić wszystkie swoje ataki na 1 automatyczne trafienie z siłą 5 no armour save
Orła Cień – Azor posiada zasadę eteryczność i mogą go zranić tylko magiczne ataki
Brokuł
Reprezentowany przez model – Fiend of Slaanesh (najlepiej z warzywnymi elementami!)
Monstrous Beast 40x40
Brokuł
M10 WS4 BS0 S4 T4 W3 I6 A4 Ld7 Wsv 4+
Daemonic, Armour Piercing, Soporfic Musk
Special Rulz:
Fioletowy kapello – Szczęśliwy kapelusz daje Brokułowi ward save 4+
Grzybiarz Pogromca Herosów – każda niewybroniona rana zadana przez Brokuła bohaterowi przeciwnika zamienia się w 2 rany (na zasadzie bane head)
Come get some – Brokuł stara się przestalować jedną turę, by potem rozdupczyć zirytowanego przeciwnika, co daję mu zasadę stubborn for first break test.
Łysy/Łysawy/Łysaty
Reprezentowany przez model – bald dwarf (thane lub inny krasnolud, koniecznie łysy!)
Infantry 20x20
Łysawy
M3 WS6 BS4 S4 T5 W2 I3 A3 Ld9 Sv 4+
Gromril Armour, Wielka Polska Broń
Nieuczesana Broda – Przeraźliwa Broda Łysawego wzbudza strach wśród przeciwników (fear)
Wielka Polska Broń - +3 do Siły, ASL
„To wynika z matematyki” – Łysawy czerpiąc z swojej matematycznej skarbnicy jest w stanie zwiększyć prawdopodobieństwo trafień swoich maszyn. Dowolna maszyna w 3” od Łysawego może przerzucić kostkę artyleryjską.
„No to Klops” – Mamusie oszukasz, tatusia oszukasz, ale Klopsa nie oszukasz. Jeżeli po przerzuci kostki artyleryjskiej wypadnie na niej misfire maszynę należy zdjąć z pola bitwy i liczyć jako zabitą. Tak, powoduje paniki od zniszczonego oddziału.
„Nie ma szmaty!” – Łysawy wyłącza działanie każdego BSB w promieniu 6”
Dobra dusza – Łysawy jest z natury bardzo miłym krasnalem, każdemu pomoże, każdemu odpowie, czasem zaważy to jednak na jego dobru własnym. Łysawy uzbrojony jest tylko w gromril armour. Tarczę i wszystkie fajne runy rozdał biednym battlowcom.
Puke – reprezentowany przez model Exalted Hero
Infantry 25x25
Puke
M4 WS7 BS3 S5 T4 W2 I6 A4 Ld8 Sv 3+ Wsv 3+
Chaos armour
Dżaba – Mark of Nurgle
Joint of Might – Tajemniczy przedmiot daje Pukowi +1S oraz +1A
Żelazowa Pięść – Podarunek strasznego wojownik Pulpeta daje Pukowi +1 do sv
„Piąteczka!” – Puke przybija w czasie bitwy d3 piąteczki z przeciwnikiem. Na początku bitwy armia Puka otrzymuje d3 przerzuty dowolnej kości k6 na bitwę.
Szczwany lis – 3+ ward save
Stary Szczurek i Jaszczurek reprezentowani przez skaven chieftan i skink Hero
Oddział w skirmishu, infantry 20x20
Na potrzeby czarów czy strzelania traktowani jako oddział złożony z 2 herosów. Nie można do nich dołączać innych herosów.
Stary Szczurek
M5/6 WS5 BS4 S4 T4 W2 I6 A3 LD6 Wsv 5+
Beta Cabrio - +1 Movement
Gwiazdki z nieba – range 12”, 3x multiple shots, strength 5, magical attacks
Neo – mały, zwinny, szybki Szczurek z łatwością unika ciosów, co daje mu ward save 5+
Jaszczurek
M6 WS4 BS5 S4 T3 W2 I6 A3 Ld7 Sv 4+ Wsv 6+
Light armour, shield, scaly skin 6+
Dzida Dyda – Magiczny oszczep z +1S (czyli 5), który po zranieniu zadaje d3 rany
Talizman Die or Din – 6+ Warda
Władca bestii – Jaszczurek otrzymuję +1 do trafienia w monstery
Hot boy! – Jaszczurek nie korzysta z zasady cold-blooded
Zasady wspólne dla Starego Szczurka i Jaszczurka:
Skirmish, scout, poison attacks, chameleon, aquatic
„Selekcjonerzy!” – Reroll to hit i to wound w inne bazyliszki
Samodzielny mistrz – Stary Szczurek i Jaszczurek są mistrzami w swojej profesji, dlatego każdy z nich może obrać na cel strzału inną jednostkę. Line of sight na potrzeby strzału każdy ma swój, kolejność oddania strzału wybiera gracz kontrolujący bazyliszka.
Dodaję pomysł na Shina, trzeba mu wymyśleć imię i jakieś zasady. Sam TP na rydawnie już sam w sobie całkiem niezłym Bazylem i daje okazję do zajebistych shino-konwersji.
SexMaShino (było)
MokaShino
Świnio (nie chcę go obrazić, więc nie wiem)
Shinobójca
Ohnis
CaShino
Szajno
ShinoBeat (i zamieszczamy linka do gierki: http://www.giercownia.pl/gra/4514/shino_beat/)
Szwajno
Reprezentowany przez model Tomb Prince on chariot
Chariot 50x100
Shino
M4 WS5 BS3 S4 T5 W3 I3 A3 Ld9
Flammable, The Cure, Nehekarian Undead, My Will be done (nieistotne, ale ma)
Light armour, Flail
„Będę pierwszy znał ograniczenia” – Always Strike First
Jąkanie- ??
Jakiś hełm może? Żeby miał 4+ save??
I jego rydwan Kołcz
M0 WS0 BS0 S4 T4 W3 I0 AD6 Ld0 Sv5+
Który ciągną 2 wierzchowce: Tomb i King
M8 WS2 BS0 S3 T3 W1 I2 A1 Ld5
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole

- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
bywa mogę być za rokRince pisze:Dmitrij, Kutanor mial byc, ale stwierdzilismy, ze w tym roku bedzie repa
Kutanor - Wargor
-"Wszystkie laski moje" - Kutanor czesto gesto wymachuje swym narzedziem, chcac zaimponowac plci pieknej. Niestety cierpia na tym osoby stojace obok. W turze strzelania Kutanor odpala aure. Wszystkie unity w promieniu 8 cali ( 20 cm) dostaja d6 hitow z sila 4 AP.
-"Obledny wzrok" - Kutanor przyciaga dupeczki swoim oblednym spojrzeniem napalonego defloryzatora. Przed szarzami, Kutanor moze przyciagnac unit przeciwnika o D3 cale. Niestety zawsze znajdzie sie duperka, ktory oprze sie wdziekom Kutanora. Przyciaganie dziala na 3+.
Podoba sie?

hehe... świetne zasady

choć przy drugiej zdolności bym dał na 2+

hehehehe...
