>> MIEJSCE I CZAS
Bolter, Wrocław ul. Sokolnicza 7/17 pawilon 32
29.01.2012 NIEDZIELA!
start: godzina 9.00
koniec: godzina 18.00
>> SĘDZIOWANIE
Gamblersowa burza mózgów
>> DUKATY
wstęp: 10zł od osoby
nagrody: Zebrana pula + 50% od sklepu BOLTER
>> ZASADY... puki co STARE EURO
----------------------------------------------
I. KWESTIE DOTYCZĄCE TURNIEJU I ROZGRYWKI
----------------------------------------------
- gramy 3 bitwy ( 6 tur lub 3h)
- VLOS by LS
- Brak specjalnych bohaterów
- Dopuszczone wszystkie armie które dostały podręczniki do 8 edycji + chadecja FW
- zasady 8 edycji + oficjalne FAQ + uściślenia LS + poniższe zasady dodatkowe
- Maksymalnie 3 takie same sloty core
- Maksymalnie 5 maszyn lub broni wykorzystujących template
- Maksymalnie 45 modeli strzelających na >= 20"(wyłączając maszyny, bohaterów i rydwany)
- Maksymalnie 40 modeli w oddziale
- Maksymalny koszt oddziału - 450 punktów
- Zakaz używania Folding Fortress
- Power Scroll dopuszczony na zasadach z erraty
- Bohaterowie dostają zasadę "look out sir" od czarów automatycznie zabijających całe oddziały: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway 11-12
- Czarodziejka Dark Elfów może domyślnie wykorzystać maksymalnie 6 kostek powera do jednego czaru
- Nie ma wymogu pomalowanej armii
- Dopuszczone proxy 20% punktów
----------------------------------------------
II. MAGIA
----------------------------------------------
- Poza wiatrami magii i channelingiem możliwe jest "wygenerowanie" lub dodanie do poola podczas fazy magii maksymalnie dwóch kości PD/DD
- Jeśli przedmiot/umiejętność generuje więcej niż 2 kości PD/DD to nadywżka jest tracona
- Niektóre przedmioty zabierają możliwe do wygenerowania kości PD/DD
- znajomość całego lore'a: 1PD w każdej turze
- każdy przedmiot automatycznie rozpraszający czar przeciwnika: 1DD w każdej turze
----------------------------------------------
III. SCENARIUSZE
----------------------------------------------
1. Battleline
2. Battleline
3. Battleline
----------------------------------------------
IV. SZCZEGÓŁY DOTYCZĄCE ARMII
----------------------------------------------

Beastmen: +200 punktów na poziomie tworzenia rozpiski (w sumie 2200), ponadto suma punktów uzyskana za oddziały bestii powinna być zmniejszona o 10% nie licząc sztandarów, generała itp.

Bretonnia: brak restrykcji

Chaos Dwarves: brak restrykcji

Dark Elves: Hydra 0-1 / Max. 35 repeater Crossbow w armii / Repeater Bolt Throwers 0-2 / Jednostki latające 0-3 / Max. 20 Shades / Dreadlord na pegazie nie może mieć na wyposażeniu Crown of Command

Dwarves: Każda runa spellbreaker/spelleater liczy się jako +1 DD / Grudge Throwers 0-2 / Możliwość wygenerowania Max. +4 DD zamiast +2 DD

Daemons of Chaos: Max. 28 modeli w oddziale / Flamery 0-1 / Wszystkie demoniczne gifty 0-1 / Bloodletters oraz Herald Khorne'a 0-3 / BSB może mieć albo sztandar albo gifty / Lord of Change liczy się jako 1 PD

Empire: Steam Tank liczy się jako maszyna do limitu / Steam Tank, Rocket battery oraz Engineer 0-1

High Elves: Max. 500 punktów oraz do 40 modeli w oddziale / Vortex Shard liczy się jako +1DD / Book of Hoeth liczy się jako 2PD i 2DD / Banner of the World Dragon liczy się jako +1 DD

Lizardmen: Salamanders 0-1 / Terradons oraz Stegadons 0-2 / Beclaming Cogitations liczy się jako +2DD / Cupped hands liczy się jako +2PD

Ogre Kingdoms: HellHeart -1DD

Orcs & Goblins: Night Goblin Shamans 0-3 / Mushroom dice liczą się jako PD do limitu

Skaven: wszystkie modele ze slotu rare 0-1 / Gutter runners 0-2 / Engineers 0-3

Vampire Counts: wyłącznie na nowym podręczniku! / Varghulf 0-1 / wszystkie eteryki 0-3

Tomb Kings: Neferra's Scrolls of Mighty Incantations liczy się jako 2PD oraz 2DD / Hierotitan dopuki żyje jest wart 1PD / Sphinxes 0-3

Wood Elves: +100 punktów na poziomie tworzenia rozpiski (w sumie 2100) / Wand of Wych Elm liczy się jako +1 DD

Warriors of Chaos: Hellcannon 0-1 / Infernal Puppet liczy się jako +1PD oraz +2DD / Tendrils of Tzeench oraz Conjoined Homunculus liczą się jako +1PD / Favour of the Gods nie może być zabrany na czempionie tęczowych chosenuff
----------------------------------------------
V. PUNKTACJA
----------------------------------------------
- 25% lub mniej oddziału: 50% punktów
- uciekające oddziały po zakończeniu gry : 50% punktów
- progi co 150 punktów
- +3DP za wysłanie rozpiski do soboty 28.01 do 15:00 (termin nieprzekraczalny!)
- +1DP za pomalowane 100% armii (min. 3 kolory)
- +2DP za posiadanie oryginalnego army booka oraz miarki i kostek
- warunkiem dopuszczenia do turnieju jest wysłanie rozpiski w dowolnej formie zawierającej koszt poszczególnych oddziałów przed turniejem LUB przyniesienie wydruku jako eksportu z ArmyBuidera!
----------------------------------------------
VI. USTALENIA DODATKOWE
----------------------------------------------
I. BYE
I.1 jeżeli NIE z winy gracza (np. nie może on zagrać bitwy z powodu nieparzystej ilości uczestników) dostaje wynik 15:5
BYE zawsze jest na najniższym stole
I.2 Kolejność przyznawania "bye"
- spóźnienie gracza ponad 15 minut od rozpoczęcia rundy
- na życzenie gracza
- nie klubowicz z nie wysłana rozpiską
- Gamblers z nie wysłaną rozpiską
- nie klubowicz, który wysłał rozpiskę
- Gamblers, który rozpiskę wysłał
II. DROP
Jest to sytuacja, gdy gracz zabiera się do domu, mimo trwania turnieju, wówczas dostaje:
- jeżeli powoduje, że przeciwnik zostaje bez paringu - 5:15
- jeżeli powoduje, że jest wciąż parzysta liczba graczy 10:10
III. WAŁY
Udowodniony wał, choćby nie rzutował na dalszą bitwę (tj. umyślne, celowe wprowadzanie przeciwnika w błąd) będzie weryfikowane na korzyść zwałowanego 20:0. Jeżeli sytuacja jest sporna, rozstrzyga sędzia. Podobnie ma się sytuacja ze zbyt szybkim zabieraniem kostek po rzucie bez możliwości zobaczenia wyników przez przeciwnika. Nagminne stosowanie powyższej techniki również będzie skutkowało wynikiem 20:0 dla przeciwnika.
IV. Recydywa
Każdy, kto wielokrotnie będzie łamał zasady dostaje bana na turnieje do odwołania
VI. Zachowanie
Wiadomo jak to w bitwie bywa, czasem nadchodzi taka chwila która aż prosi się o soczysty bluzg. W związku z tym jedno przekleństwo na bitwę obędzie się bez konsekwencji ale każde następne będzie skutkowało otrzymaniem -1 DP karniaków
----------------------------------------------
VII. LISTA ZGŁOSZONYCH
----------------------------------------------
Lista zgłoszonych:
1. Thomas
2. Jarek
3. Uadzia
4. Rebe
5. Dymitr
6. Maciom
7. Kuman
8. Maryś
9. Omadan
10. Idio
11. Golonka
12. Qc
13. Solo
14. Kocoń
15. Robert Brzezina
16. Król Goblinów
17. Morrok
18. Kocitz
maciom/wojtus/termi/orcus/toczek/marcins/karolina/mike/sobies R U IN?
Rozpiski wraz z numerem ID ze strony http://ranking.wfb-pol.org/players.php proszę wysyłać na adres: thomas_best@o2.pl