Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka
A niby dlaczeo GoH zżera i PD?
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Ponawiam .
Jak to jest z tym dubletem na losowanie czarów ?
Przy płomieniach feniksa :
Jest tak , jeśli uda się zaklęcie to unit kazdy model hit z siłą 3 , tura przeciwnika , wiatry , i teraz może dispelować na swoich PD , jeśli tego nie zrobi to moja faza magi , wiatry i teraz znowu jest szansa na dispell , jesli się uda to czar pryska a jesli nie to hit z siłą 4 , czy hit z siłą 4 i dopiero dispel . ?
Jak to jest z tym dubletem na losowanie czarów ?
Przy płomieniach feniksa :
Jest tak , jeśli uda się zaklęcie to unit kazdy model hit z siłą 3 , tura przeciwnika , wiatry , i teraz może dispelować na swoich PD , jeśli tego nie zrobi to moja faza magi , wiatry i teraz znowu jest szansa na dispell , jesli się uda to czar pryska a jesli nie to hit z siłą 4 , czy hit z siłą 4 i dopiero dispel . ?
dublet na losowanie czarów - możesz zamienić jeden wynik na dowolny nie wylosowany jeszcze czar.
Płomienie: w kolejnej turze, najpierw hity z S4 potem dispell.
edit: SpamBot Andrzej szybszy :/
Płomienie: w kolejnej turze, najpierw hity z S4 potem dispell.
edit: SpamBot Andrzej szybszy :/
obecnie istnieją już 3 systemu wyznaczania LoS w WFB
- oryginalny z RB: TLoS
- ten na który grany od jakiegoś czasu (wymyślony przez Barbarosse i przeforsowany na ostatnim EURO): VLoS
- nowy system zaproponowany na ETC 2012: SLoS
w zależności który wybierzesz będziesz inaczej widział modelami.
- oryginalny z RB: TLoS
- ten na który grany od jakiegoś czasu (wymyślony przez Barbarosse i przeforsowany na ostatnim EURO): VLoS
- nowy system zaproponowany na ETC 2012: SLoS
w zależności który wybierzesz będziesz inaczej widział modelami.
Aha, to diuk tak gadał a nie Ty, spoko.PiotrB pisze:nie zżera dlatego się dziwiłem...Andrzej pisze:A niby dlaczeo GoH zżera i PD?
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Proponowałbym SLoS, prawdopodobnie będzie on obowiązywał przez najbliższy rok.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Andrzej pisze:No dobra, ale GoH nie zżera żadnych PD
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 86&start=0Each Loremaster ability counts as generating 1 PD each magic phase
Jak to nie zżera?
Szukam: zamienników do Silver Helmsów
Kontakt PM
Kontakt PM
Obecnie toczy się głosowanie, jaki system będzie obowiązywał na tegorocznym ETC, ten który wygra (prawdopodobnie SLoS) będzie grany najczęściej na turniejach
A sam SLoS prezentuje się tak:
**"Simple Line of Sight"
All units and terrain pieces are divided into the following three categories.
- Blocking: Hills, Buildings and impassable terrain.
These block Line of Sight, even to other blocking terrain (You can't see through it).
- Non-Blocking: Rivers, marches and swarms.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- Interfering: All other terrain and units.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- If you shoot through interfering units or terrain there is a -2 to hit penalty, only -1 for woods (never
cumulative).
- If shooting at a large target, units in buildings or on hills there are no to hit modifiers for interfering
or non-blocking terrain or units, unless it is an interfering wood.
- When such a unit is doing the shooting there are no to hit penalties for interfering or non-blocking
units or terrain, other than interfering woods.
Pozdrawiam,
A sam SLoS prezentuje się tak:
**"Simple Line of Sight"
All units and terrain pieces are divided into the following three categories.
- Blocking: Hills, Buildings and impassable terrain.
These block Line of Sight, even to other blocking terrain (You can't see through it).
- Non-Blocking: Rivers, marches and swarms.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- Interfering: All other terrain and units.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- If you shoot through interfering units or terrain there is a -2 to hit penalty, only -1 for woods (never
cumulative).
- If shooting at a large target, units in buildings or on hills there are no to hit modifiers for interfering
or non-blocking terrain or units, unless it is an interfering wood.
- When such a unit is doing the shooting there are no to hit penalties for interfering or non-blocking
units or terrain, other than interfering woods.
Pozdrawiam,
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...