Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

Zablokowany
Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Re: Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka

Post autor: Andrzej »

A niby dlaczeo GoH zżera i PD?
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Mr.Jack
Wałkarz
Posty: 94

Post autor: Mr.Jack »

Ponawiam .

Jak to jest z tym dubletem na losowanie czarów ?

Przy płomieniach feniksa :

Jest tak , jeśli uda się zaklęcie to unit kazdy model hit z siłą 3 , tura przeciwnika , wiatry , i teraz może dispelować na swoich PD , jeśli tego nie zrobi to moja faza magi , wiatry i teraz znowu jest szansa na dispell , jesli się uda to czar pryska a jesli nie to hit z siłą 4 , czy hit z siłą 4 i dopiero dispel . ?

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Wybierasz.

Najpierw hity, potem dispel.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

dublet na losowanie czarów - możesz zamienić jeden wynik na dowolny nie wylosowany jeszcze czar.

Płomienie: w kolejnej turze, najpierw hity z S4 potem dispell.

edit: SpamBot Andrzej szybszy :/
Obrazek

Awatar użytkownika
Mr.Jack
Wałkarz
Posty: 94

Post autor: Mr.Jack »

Tnx .

A z tą widocznośćią z górki ? . Jeśli przeciwnik jest za laskiem/domkiem to go widze ?

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Zależy, czy pytasz o SLoS czy o VLoS :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

diuk
Falubaz
Posty: 1487

Post autor: diuk »

Andrzej pisze:A niby dlaczeo GoH zżera i PD?
Book of Hoeth counts as 2PD and 2 DD;

Cały czas mówię o starym Ojro, nowego jeszcze nie ma przecież.
Szukam: zamienników do Silver Helmsów

Kontakt PM

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

No dobra, ale GoH nie zżera żadnych PD
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Andrzej pisze:A niby dlaczeo GoH zżera i PD?
nie zżera dlatego się dziwiłem...
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Mr.Jack
Wałkarz
Posty: 94

Post autor: Mr.Jack »

Andrzej pisze:Zależy, czy pytasz o SLoS czy o VLoS :)
Nie rozumiem . ;/

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

obecnie istnieją już 3 systemu wyznaczania LoS w WFB
- oryginalny z RB: TLoS
- ten na który grany od jakiegoś czasu (wymyślony przez Barbarosse i przeforsowany na ostatnim EURO): VLoS
- nowy system zaproponowany na ETC 2012: SLoS

w zależności który wybierzesz będziesz inaczej widział modelami.
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

PiotrB pisze:
Andrzej pisze:A niby dlaczeo GoH zżera i PD?
nie zżera dlatego się dziwiłem...
Aha, to diuk tak gadał a nie Ty, spoko.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Mr.Jack
Wałkarz
Posty: 94

Post autor: Mr.Jack »

Assasello a jaki jest najbardziej przyjęty ? , nie wiadomo jak się uczyć .

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Proponowałbym SLoS, prawdopodobnie będzie on obowiązywał przez najbliższy rok.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

diuk
Falubaz
Posty: 1487

Post autor: diuk »

Andrzej pisze:No dobra, ale GoH nie zżera żadnych PD
Each Loremaster ability counts as generating 1 PD each magic phase
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 86&start=0

Jak to nie zżera?
Szukam: zamienników do Silver Helmsów

Kontakt PM

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

A czy Loremaster to nie jest znajomość całej domeny? Przynajmniej według Rule Booka?
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

GoH nie daje loremastera, tylko robi herosa magiem
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

diuk
Falubaz
Posty: 1487

Post autor: diuk »

To super, otwiera to dużo możliwości :)
Szukam: zamienników do Silver Helmsów

Kontakt PM

Awatar użytkownika
Mr.Jack
Wałkarz
Posty: 94

Post autor: Mr.Jack »

Andrzej pisze:Proponowałbym SLoS, prawdopodobnie będzie on obowiązywał przez najbliższy rok.
Przybliżysz Andrzej oco chodzi proszę . Albo ktoś kto kapuje .

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Obecnie toczy się głosowanie, jaki system będzie obowiązywał na tegorocznym ETC, ten który wygra (prawdopodobnie SLoS) będzie grany najczęściej na turniejach ;)

A sam SLoS prezentuje się tak:

**"Simple Line of Sight"
All units and terrain pieces are divided into the following three categories.
- Blocking: Hills, Buildings and impassable terrain.
These block Line of Sight, even to other blocking terrain (You can't see through it).
- Non-Blocking: Rivers, marches and swarms.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- Interfering: All other terrain and units.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).

- If you shoot through interfering units or terrain there is a -2 to hit penalty, only -1 for woods (never
cumulative).
- If shooting at a large target, units in buildings or on hills there are no to hit modifiers for interfering
or non-blocking terrain or units, unless it is an interfering wood.
- When such a unit is doing the shooting there are no to hit penalties for interfering or non-blocking
units or terrain, other than interfering woods.

Pozdrawiam,
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Zablokowany