Bazyliszek - Czas Trolla WYNIKI str. 68
Re: Bazyliszek - Czas Trolla (Master, 25-26 luty Warszawa)
Parę by się znalazło. Głównym atutem Wujka jest fakt, że porównując go do innych bazyliszków jest najbardziej przeżywalny.
Save na 1 i ward na 5 to nie jest maksymalny papier. Dodatkowo jest bardzo mobilny, zasada vanguard również jest do wykorzystania, wysoka LD. Brak w sumie minusów. Jest głownym kandydatem do mojej rozpiski jak na razie.
Save na 1 i ward na 5 to nie jest maksymalny papier. Dodatkowo jest bardzo mobilny, zasada vanguard również jest do wykorzystania, wysoka LD. Brak w sumie minusów. Jest głownym kandydatem do mojej rozpiski jak na razie.
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
Na prawdę, proponuje najpierw nim zagrać (najlepiej na turnieju) zanim go weźmiecie na mastera.diuk pisze:Jakoś mi się wydaje że Assus będzie najpopularniejszym Bazylem.
Na papierze jest super, ale gra weryfikuje jego użyteczność.
Nie da - on chyba lubi sie co jakis czas nabijac z naszych pewników co do rozpy mając już w głowie "hehehe ale się zdziwi jak się dowie że to pocieliśmy " ; p
Żeby nie było to nie żaden flame tylko lekka złośliwość, wiem że na AR bedzie trzeba poczekać jeszcze trochę ; )
Żeby nie było to nie żaden flame tylko lekka złośliwość, wiem że na AR bedzie trzeba poczekać jeszcze trochę ; )
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
przeciez wiesz, ze nie jest to zalezne ode mnie
proste. Ciagle przesiaduje na forum i sobie mysle: ale sie on wkurwi jak mu to zetneNie da - on chyba lubi sie co jakis czas nabijac z naszych pewników co do rozpy mając już w głowie "hehehe ale się zdziwi jak się dowie że to pocieliśmy " ; p
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
diuk z regeną i lookoutem, to mój faworyt
zagonić ty zagraniczniaków do roboty hehe ale tu racja siedzi Shino i sobie myśli - a tu się wqrwi ten i ten bo to pocieli... a tu się ten obrazi bo mu armie pocieli a kumplowi nie a ten to w ogóle będzie zrzedził bo zrzędzi zawsze
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
Wiem Shino dlatego dopisałem stosowne wyjasnienie ^ ^
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14642
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Mozna z duzym prawdopodobienstwem zalozyc, ze na Bazyliszku bedziemy grac na Simple Line of Sight:
All units and terrain pieces are divided into the following three categories.
- Blocking: Hills, Buildings and impassable terrain.
These block Line of Sight, even to other blocking terrain (You can't see through it).
- Non-Blocking: Rivers, marches and swarms.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- Interfering: All other terrain and units.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- If you shoot through interfering units or terrain there is a -2 to hit penalty, only -1 for woods (never cumulative).
- If shooting at a large target, units in buildings or on hills there are no to hit modifiers for interfering or non-blocking terrain or units, unless it is an interfering wood.
- When such a unit is doing the shooting there are no to hit penalties for interfering or non-blocking units or terrain, other than interfering woods.
W sumie sprowadza sie to do nastepujacych zmian wzgledem systemu, na ktorym gramy obecnie (VLoS):
- zadne oddzialy nie blokuja widzenia, np. model pieszy widzi przez kawalerie, a nawet monstera
- gorki sa do nieba, tzn. stojac na gorce nie mozna strzelac nad inna gorka
- oddzialy na gorce nie dostaja minusow za strzelanie przez inne oddzialy
- gdy strzelamy do oddzialow na gorce, nie dostajemy minusow za strzelanie przez inne oddzialy
- strzelajac do duzych celi (large target) nie dostajemy zadnych minusow
All units and terrain pieces are divided into the following three categories.
- Blocking: Hills, Buildings and impassable terrain.
These block Line of Sight, even to other blocking terrain (You can't see through it).
- Non-Blocking: Rivers, marches and swarms.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- Interfering: All other terrain and units.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- If you shoot through interfering units or terrain there is a -2 to hit penalty, only -1 for woods (never cumulative).
- If shooting at a large target, units in buildings or on hills there are no to hit modifiers for interfering or non-blocking terrain or units, unless it is an interfering wood.
- When such a unit is doing the shooting there are no to hit penalties for interfering or non-blocking units or terrain, other than interfering woods.
W sumie sprowadza sie to do nastepujacych zmian wzgledem systemu, na ktorym gramy obecnie (VLoS):
- zadne oddzialy nie blokuja widzenia, np. model pieszy widzi przez kawalerie, a nawet monstera
- gorki sa do nieba, tzn. stojac na gorce nie mozna strzelac nad inna gorka
- oddzialy na gorce nie dostaja minusow za strzelanie przez inne oddzialy
- gdy strzelamy do oddzialow na gorce, nie dostajemy minusow za strzelanie przez inne oddzialy
- strzelajac do duzych celi (large target) nie dostajemy zadnych minusow
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
- zadne oddzialy nie blokuja widzenia, np. model pieszy widzi przez kawalerie, a nawet monstera
Nie uważacie, że to troche za duży bonus dla lataczy?
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
to bonus dla maszyn, szczególnie tych nie korzystających z BS-a oraz dla magicznych pociskówJagal pisze:Nie uważacie, że to troche za duży bonus dla lataczy?
Maszyny dostają bonus, owszem, ale przy okazji można się przed nimi chować za górkami.Asassello pisze:to bonus dla maszyn, szczególnie tych nie korzystających z BS-a oraz dla magicznych pociskówJagal pisze:Nie uważacie, że to troche za duży bonus dla lataczy?
Latacze dostają kolosalny bonus - nie można ich zastawić...
Gunline'y cienko piszczą...