WFB online
WFB online
Witam
Pewnie dla części z was to nie nowość, ale na pewno ktoś jeszcze tego nie zna. http://lwhfb.lorenzonuvoletta.com/ Szybka rejestracja. Bezpłatne. Grasz na jakie pkt chcesz
Miłej zabawy.
Pewnie dla części z was to nie nowość, ale na pewno ktoś jeszcze tego nie zna. http://lwhfb.lorenzonuvoletta.com/ Szybka rejestracja. Bezpłatne. Grasz na jakie pkt chcesz
Miłej zabawy.
$$$ KUPIĘ KONIE do nowego tiranoc chariotu!!! (sztuk od 1 do 5) $$$
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?t=3071
Cioram od jakiegoś czasu, fajnie się gra. Obcokrajowcy najczęściej jakimiś klimatami grają
Cioram od jakiegoś czasu, fajnie się gra. Obcokrajowcy najczęściej jakimiś klimatami grają
Hehe Czego to ludzie nie wymysla - najpierw army builder a teraz cos takiego - czy ktos jeszcze korzysta z kalkulatora przy budowaniu armii?
Jest:
Zrobiłem w wolnych chwilach, może ktoś skorzysta:
1. WSTĘP
WFB - ONLINE
http://lwhfb.lorenzonuvoletta.com/
Ta strona daje nam możliwość zagrania on-line w Warhammera, dokładnie na tej samej zasadzie
jak gramy normalnie.
Oto tutorial, jak poruszać się w grze i jak grać. Mimo wszystko, że interfejs jest dosyć prosty
to mam nadzieję, że ten artykuł niektórym pomoże.
2. REJESTRACJA
No, to zaczynamy. Po wejściu na stronę pokazuje nam się taki ekran:
Z racji tego, że nie mamy jeszcze konta, wybieramy język i klikamy "register".
Wyskoczy takie okno:
Wpisujemy wszystkie dane, razem z emailem i klikamy "ok". Powinien wyskoczyć komunikat, że
rejestracja zakończona sukcesem. Podałem email fałszywy, ponieważ i tak nie dochodzi do nas
żadna wiadomość o aktywacji konta, więc ten krok możemy pominąć wpisując cokolwiek.
3. LOGOWANIE SIĘ
Gdy mamy już konto (tak, to podane działa, można się zalogować). Wpisujemy dane swojego konta, sprawdzamy
czy aby na pewno wybraliśmy język angielski i przyciskamy "OK".
4. GRA, GŁÓWNY INTERFEJS
Teraz jesteśmy w takim oknie:
Chcemy zagrać z naszym znajomym, jego nick pojawi się w polu "in Chat". Zaznaczamy jego nick poprzez
naciśnięcie, i naciskamy "Fight User". Do czego służą pozostałe przyciski - później (w dziale: Dodatkowe).
Graczowi, którego wyzwaliśmy wyskoczy takie okienko:
Jeżeli zaakceptuje - jesteśmy w grze!
W zależności na jakie punkty gramy wybieramy "field dimension". Na 1k lub poniżej - proponuję small,
na większe punkty - normal. Dopiero gdzieś od 3k - big. W zależnosci w jakim klimacie
chcemy mieć stół wybieramy valley, desert, snow lub urban. Tutaj wybór należy do Was i specjalnie
nie ma to wpływu na grę. Wybieramy armię i klikamy 'ok'.
Teraz postaram się omówić najważniejszy ekran gry.
ad. 1
Tutaj pojawiła się ikona armii, którą gramy.
ad. 2
Wybór jednostek. Przypuścmy, że chcę wystawić 20 warriorów FCG w formacji 5x4 (pięciu w szeregu,
cztery szeregi). W pierwszym polu wpisuje 5, a w drugim 4. Z listy wybieram daną jednostkę,
zaznaczam sztandar (to niebieskie), muzyka (nutka) i championa (strzałka). Następnie klikam OK.
ad. 3
To kółko sygnalizuje nam, czy program nad czymś pracuje.
ad. 4
Kosz - po zaznaczeniu danego elementu klikamy na niego, a element znika.
Rotate - obrót, o tym później w dziale poruszania jednostek.
ad. 5
Zoom, jak sama nazwa wskazuje służy do oddalania lub przybliżania pola bitwy. Strzałki na bokach - do poruszania się
po nim.
ad. 6
Tools, jedno z ważniejszych narzędzi. Po rozwinięciu listy mamy do wyboru wszystko, co potrzebne.
Miarki, znaczniki, template'y i w końcu - tereny. Jeżeli chcemy aby coś pojawiło się na polu
wybieramy to z listy i klikamy ok. Lampka opisana w "ad. 3" zaświeci się na czerwono i po chwili
ukaże się to na środku pola.
ad. 7
Jeżeli nie zdążymy rozegrać bitwy do końca - istnieje sposób by ją dokończyć kiedy indziej!
Klikamy w tym momencie 'save'. Pojawi się takie okno:
Mamy więc 3 sloty na zapisanie swojej bitwy. Klikamy np. w "1". A znowu po kliknięciu load i wybraniu "1" załaduje
nam się stara gra.
Pisak (na samym dole po lewej stronie, czerwony pisak) ułatwia bardzo rozgrywkę. Otóż, możemy nim rysować
po polu bitwy, czy to zaznaczając szarżę, czy cel strzału. Po użyciu klikamy ikonkę obok (przekreślony). Gdy
jest już za dużo linii, klikamy "C" aby je usunąć.
Exit, jak się można domyśleć służy do wyjścia z gry.
O "Wheel" napiszę później - w dziale ruchu jednostek.
ad. 8
Rzucanie kostkami. Wpisuje w polu "N:" ilość kostek, którymi chcemy rzucić i klikamy "ROLL".
Jeżeli chodzi o artillery dice lub scatter dice - klikamy przycisk na dole odpowiadający
nazwie kostki.
ad. 9
A tutaj możemy rozmawiać
5. RUCH JEDNOSTEK
Chyba z tym gracze mają najwięcej problemów.
Aby zaznaczyć całą jednostkę klikamy to:
Aby zrobić wheel klikamy "Rotate" i trzymając przeciągamy zataczając koło mniej więcej.
Jeżeli zrobimy to dobrze to wartości zaczną się zmieniać. Pierwsza określa kąt, a druga
ile potrzebujemy ruchu aby taki obrót wykonać. Jeżeli nie pasuje nam kierunek, w którym
się obracamy wystarczy kliknąć jedną ze strzałek w prawym dolnym rogu, koło napisu "wheel".
6. Dodatkowe
Jeżeli gramy na jawne rozpiski, warto napisać co mają na sobie bohaterowie/poszczególnie oddziały, czy
chociażby zaznaczyć ile potwór stracił woundów, aby to zrobić klikamy "add info model" w
ekranie opisanym w "ad. 7".
Teraz jeszcze krótkie wyjaśnienie do czego służą pozostałe przyciski przy pierwszym ekranie po zalogowaniu.
Watch a game - jeżeli nie chce nam się grać, zawsze można pooglądać jak robią to inni Aby to zrobić klikamy imię naszego znajomego (dokładnie jak na początku pkt. 4) tyle, że tym razem wybieramy je z pola "In Game". Następnie klikamy "watch a game" i czekamy na akceptację.
Play alone - gramy sami ze sobą. I tyle
Exit - służy do rozłączenia.
Na pewno o czymś zapomniałem, tylko nie pamiętam o czym. Jeżeli macie jakieś wątpliwości, pytania napiszcie je w
poście, a postaram się odpowiedzieć.
Pozdrawiam!
Zrobiłem w wolnych chwilach, może ktoś skorzysta:
1. WSTĘP
WFB - ONLINE
http://lwhfb.lorenzonuvoletta.com/
Ta strona daje nam możliwość zagrania on-line w Warhammera, dokładnie na tej samej zasadzie
jak gramy normalnie.
Oto tutorial, jak poruszać się w grze i jak grać. Mimo wszystko, że interfejs jest dosyć prosty
to mam nadzieję, że ten artykuł niektórym pomoże.
2. REJESTRACJA
No, to zaczynamy. Po wejściu na stronę pokazuje nam się taki ekran:
Z racji tego, że nie mamy jeszcze konta, wybieramy język i klikamy "register".
Wyskoczy takie okno:
Wpisujemy wszystkie dane, razem z emailem i klikamy "ok". Powinien wyskoczyć komunikat, że
rejestracja zakończona sukcesem. Podałem email fałszywy, ponieważ i tak nie dochodzi do nas
żadna wiadomość o aktywacji konta, więc ten krok możemy pominąć wpisując cokolwiek.
3. LOGOWANIE SIĘ
Gdy mamy już konto (tak, to podane działa, można się zalogować). Wpisujemy dane swojego konta, sprawdzamy
czy aby na pewno wybraliśmy język angielski i przyciskamy "OK".
4. GRA, GŁÓWNY INTERFEJS
Teraz jesteśmy w takim oknie:
Chcemy zagrać z naszym znajomym, jego nick pojawi się w polu "in Chat". Zaznaczamy jego nick poprzez
naciśnięcie, i naciskamy "Fight User". Do czego służą pozostałe przyciski - później (w dziale: Dodatkowe).
Graczowi, którego wyzwaliśmy wyskoczy takie okienko:
Jeżeli zaakceptuje - jesteśmy w grze!
W zależności na jakie punkty gramy wybieramy "field dimension". Na 1k lub poniżej - proponuję small,
na większe punkty - normal. Dopiero gdzieś od 3k - big. W zależnosci w jakim klimacie
chcemy mieć stół wybieramy valley, desert, snow lub urban. Tutaj wybór należy do Was i specjalnie
nie ma to wpływu na grę. Wybieramy armię i klikamy 'ok'.
Teraz postaram się omówić najważniejszy ekran gry.
ad. 1
Tutaj pojawiła się ikona armii, którą gramy.
ad. 2
Wybór jednostek. Przypuścmy, że chcę wystawić 20 warriorów FCG w formacji 5x4 (pięciu w szeregu,
cztery szeregi). W pierwszym polu wpisuje 5, a w drugim 4. Z listy wybieram daną jednostkę,
zaznaczam sztandar (to niebieskie), muzyka (nutka) i championa (strzałka). Następnie klikam OK.
ad. 3
To kółko sygnalizuje nam, czy program nad czymś pracuje.
ad. 4
Kosz - po zaznaczeniu danego elementu klikamy na niego, a element znika.
Rotate - obrót, o tym później w dziale poruszania jednostek.
ad. 5
Zoom, jak sama nazwa wskazuje służy do oddalania lub przybliżania pola bitwy. Strzałki na bokach - do poruszania się
po nim.
ad. 6
Tools, jedno z ważniejszych narzędzi. Po rozwinięciu listy mamy do wyboru wszystko, co potrzebne.
Miarki, znaczniki, template'y i w końcu - tereny. Jeżeli chcemy aby coś pojawiło się na polu
wybieramy to z listy i klikamy ok. Lampka opisana w "ad. 3" zaświeci się na czerwono i po chwili
ukaże się to na środku pola.
ad. 7
Jeżeli nie zdążymy rozegrać bitwy do końca - istnieje sposób by ją dokończyć kiedy indziej!
Klikamy w tym momencie 'save'. Pojawi się takie okno:
Mamy więc 3 sloty na zapisanie swojej bitwy. Klikamy np. w "1". A znowu po kliknięciu load i wybraniu "1" załaduje
nam się stara gra.
Pisak (na samym dole po lewej stronie, czerwony pisak) ułatwia bardzo rozgrywkę. Otóż, możemy nim rysować
po polu bitwy, czy to zaznaczając szarżę, czy cel strzału. Po użyciu klikamy ikonkę obok (przekreślony). Gdy
jest już za dużo linii, klikamy "C" aby je usunąć.
Exit, jak się można domyśleć służy do wyjścia z gry.
O "Wheel" napiszę później - w dziale ruchu jednostek.
ad. 8
Rzucanie kostkami. Wpisuje w polu "N:" ilość kostek, którymi chcemy rzucić i klikamy "ROLL".
Jeżeli chodzi o artillery dice lub scatter dice - klikamy przycisk na dole odpowiadający
nazwie kostki.
ad. 9
A tutaj możemy rozmawiać
5. RUCH JEDNOSTEK
Chyba z tym gracze mają najwięcej problemów.
Aby zaznaczyć całą jednostkę klikamy to:
Aby zrobić wheel klikamy "Rotate" i trzymając przeciągamy zataczając koło mniej więcej.
Jeżeli zrobimy to dobrze to wartości zaczną się zmieniać. Pierwsza określa kąt, a druga
ile potrzebujemy ruchu aby taki obrót wykonać. Jeżeli nie pasuje nam kierunek, w którym
się obracamy wystarczy kliknąć jedną ze strzałek w prawym dolnym rogu, koło napisu "wheel".
6. Dodatkowe
Jeżeli gramy na jawne rozpiski, warto napisać co mają na sobie bohaterowie/poszczególnie oddziały, czy
chociażby zaznaczyć ile potwór stracił woundów, aby to zrobić klikamy "add info model" w
ekranie opisanym w "ad. 7".
Teraz jeszcze krótkie wyjaśnienie do czego służą pozostałe przyciski przy pierwszym ekranie po zalogowaniu.
Watch a game - jeżeli nie chce nam się grać, zawsze można pooglądać jak robią to inni Aby to zrobić klikamy imię naszego znajomego (dokładnie jak na początku pkt. 4) tyle, że tym razem wybieramy je z pola "In Game". Następnie klikamy "watch a game" i czekamy na akceptację.
Play alone - gramy sami ze sobą. I tyle
Exit - służy do rozłączenia.
Na pewno o czymś zapomniałem, tylko nie pamiętam o czym. Jeżeli macie jakieś wątpliwości, pytania napiszcie je w
poście, a postaram się odpowiedzieć.
Pozdrawiam!
ja mam taki problem, po kilkunastu sekundach mnie wyrzuca z czatu, wiec to jest chyba tak jakby mnie rozłączyło, jak na to poradzic?/ wie ktoś?
@patryk
odezwij się do mnie na gg 6392238 to zagramy, znaczy potestuje jak to działa i mi powiesz jak CI się zechce co na poczatek nalezy robić, byłbym niezmienrie wdzieczny..
btw. ja uzywam opery...
odezwij się do mnie na gg 6392238 to zagramy, znaczy potestuje jak to działa i mi powiesz jak CI się zechce co na poczatek nalezy robić, byłbym niezmienrie wdzieczny..
btw. ja uzywam opery...
- Roman Lord of the Druchii
- Chuck Norris
- Posty: 600
- Lokalizacja: Z miasta, w którym ludzie wolą grać Dark Elfami i Mortalami Chaosu niż Bretką
po kliknięciu na ok w logowaniu wyskakuje
co robic?
mam mozliwosć wejscia na strone , z której mam płacic za gra, ale innych opcji nie ma.LorenzWHFB is a Warhammer game based on the rules of the GamesWorkshop. The game completely free therefore is autosupported also thanks to Serverozzo Project. If it appeals to to you carries out a donation to your pleasure through PayPal, click on this button.
I thanks you and invite you to register to our forum http://warhammer.forumfree.net/?f=797425 to make this program always better. Lorenz
co robic?
- Roman Lord of the Druchii
- Chuck Norris
- Posty: 600
- Lokalizacja: Z miasta, w którym ludzie wolą grać Dark Elfami i Mortalami Chaosu niż Bretką
poszło
włączyłem w explorerze ;P
włączyłem w explorerze ;P