Jeworesal ydizd z bej <-- Wrocław 2400 stare/nowe euro 29.01

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Re: Jeworesal ydizd z bej <-- Wrocław 2400 stare/nowe euro 2

Post autor: Khuman »

Khuman pisze:rozpa poszła :)
Udzia odrobił za Ciebie sprawdzanie mojej rozpiski :D

już poprawną wersję ślę po szybkości 8)

jak zawsze albo za mało albo za dużo mam pkt. jak to się dzieje :P

chyba bo tego przywykłem :lol2:

dobrze że na turniejach się sprawdza ten rozpy :)

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

Rozpa poszła
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
Kocitzz
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 148

Post autor: Kocitzz »

Wpiszcie mnie również jezeli będę mógł rozegrać bitwę z Plutem w formie czelendża >>> Kocitz HE

Awatar użytkownika
Thomas
Falubaz
Posty: 1207

Post autor: Thomas »

lista uczestników... się ogarnia, cierpliwości ;)
Ostatnio zmieniony 26 sty 2012, o 22:46 przez Thomas, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

Czemu mnie nie ma na liście skoro wysłałem rozpiskę o 16.30?

Założę się, że wszyscy nie wysłali, więc co najmniej jest to dziwne

Awatar użytkownika
Thomas
Falubaz
Posty: 1207

Post autor: Thomas »

powyższa lista uczestników nie uwzględniała jeszcze wysłanych rozpisek w dniu dzisiejszym, jedynie zgłoszenia w różnej formie (tel/pw itd) a maila nie sprawdzałem jeszcze od południa, niemniej zgadzam się że mail z rozpiską powinno uznać się za zgłoszenie

jak ogarnę maila to wrzucę aktualną listę, my bad :oops:

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

gramy te zasady co w niemczech??
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Kocitzz
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 148

Post autor: Kocitzz »

Dymitr zapodaj linkiem do str z tymi zasadami o ile jest po ang a nie drutem kolczastym.

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

rozpa poszła
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Imo nie ma sensu grac na inny niż niemiecki draft ale kto tam jak chce ; ) zasady są tu
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=24&t=33566
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

to gramy na slos'a czy Vlos'a? bo niemieckie zasady mają vlosa, a został przegłosowany slos...

Prosze o odpowiedz organizatora lub kogoś z wyżej postawionych w the gamblers
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

na samym końcu jest zapisany SLOS z tego co ogarniam

1. Magic:
Casting spells is limited to 5 dice per spell.
Including Darkelves

2. Los System: Simple line of sight:
All units and terrain pieces are divided into the following three categories.
- Blocking: Hills, Buildings and impassable terrain.
These block Line of Sight, even to other blocking terrain (You can't see through it).
- Non-Blocking: Rivers, marches and swarms.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- Interfering: All other terrain and units.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- If you shoot through interfering units or terrain there is a -2 to hit penalty, only -1 for woods (never
cumulative).
- If shooting at a large target, units in buildings or on hills there are no to hit modifiers for interfering
or non-blocking terrain or units, unless it is an interfering wood.
- When such a unit is doing the shooting there are no to hit penalties for interfering or non-blocking
units or terrain, other than interfering woods.

3. War machines
Max. 4 War machines (as result of the new Simple line of sight)
All other rules regarding war machines from the AR.com still apply.

Of coz decyzja w pełni organizatorów, wrzucam Ci Jarek cytat bo znam Twoj skill czytania ze zrozumieniem i szukania informacji (np w rulebooku ) ; *
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Nowe euro w skrócie to 5 kostek na czar, 4 warmachiny i SLoS. Reszta to samo z wyjątkiem nowych VC. A co do reszty zobaczymy 31.01.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

ekhem chyba jeszcze to ; ) :

I also added the following rule changes I heard of so far:

Dark Elves: Hydra is a 0-1 choice. Max. 35 repeater Crossbows in the army (regardless of who carries them). Repeater Bolt Throwers 0-2. Flying units (inc. characters on flying steeds) in the army limited to 0-3. Shades max 20 models per army. Pandant of Khaeleth is banned

DOC: Max. 28 Models per unit; Flamers are a 0-1 choice. All daemonic gifts are 0-1. Bloodletters and Herald of Khorne are 0-3 total. Daemonic Battle Standard can take either daemonic icon or gifts. Lord of Change counts as 1 PD, Siren Song is banned

Lizardmen: Salamanders are a 0-1 Choice ; Terradons and Stegadons (any kind) are 0-2 choices; Beclaming Cogitations counts as +2DD; Cupped hands counts as +2PD, Feedback + Banehead counts as +1DD, No combination of Higher state of Consciousness with the Crown of Command.

Ogres: Hellheard counts as +2DD and 1PD, Combination of Greedy Fist and Feedback Scroll and/or Lore of Death count as +2DD, Rune Maw Banner count as + 1DD

Vampires: Terrorgheist 0-1, Wraith(unit) 0-1, Red fury 0-2,
Mortis Engine 0-1, Master o black art counts as +1PD,
max. of 3 ethereal units/characters
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Nie wierzę w takie fajne rzeczy :shock: A danonkowy herald chyba poluźniony ?
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
Kocitzz
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 148

Post autor: Kocitzz »

Orgowie wypowiedzcie się w końcu na temat zasad które będą obowiązywać ...

Awatar użytkownika
Thomas
Falubaz
Posty: 1207

Post autor: Thomas »

oki, gramy na zasady starego euro oraz:


1. Magic:
Casting spells is limited to 5 dice per spell.
Including Darkelves

2. Los System: Simple line of sight:
All units and terrain pieces are divided into the following three categories.
- Blocking: Hills, Buildings and impassable terrain.
These block Line of Sight, even to other blocking terrain (You can't see through it).
- Non-Blocking: Rivers, marches and swarms.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- Interfering: All other terrain and units.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- If you shoot through interfering units or terrain there is a -2 to hit penalty, only -1 for woods (never
cumulative).
- If shooting at a large target, units in buildings or on hills there are no to hit modifiers for interfering
or non-blocking terrain or units, unless it is an interfering wood.
- When such a unit is doing the shooting there are no to hit penalties for interfering or non-blocking
units or terrain, other than interfering woods.

3. War machines
Max. 4 War machines (as result of the new Simple line of sight)
All other rules regarding war machines from the AR.com still apply.


nowe ograniczenia armii z przecieków właśnie są dyskutowane (",)

zaraz wrzucę listę zgłoszonych

Awatar użytkownika
Marys
Masakrator
Posty: 2089
Lokalizacja: Festung Breslau

Post autor: Marys »

edit: nwm :D
Jankiel pisze: Allstars w ch... Cały jeden reprezentant, który nie umie zmierzyć 12" od bsb, specjalista od rzucania kostkami i kręcenia o tym filmów, człowiek, który próbował się wcisnąć do repy grając każdą armią po kolei (ale wszystkimi obsysał), kolejny, który cały rok nie grał i ostatni, który zamiast ćwiczyć skilla, to podbudowuje ego politykowaniem na LL. Nie da się wygrać.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

Marys pisze:edit: nwm :D
zgadzam się :P

jest zajebiście!!! :twisted:

Awatar użytkownika
Thomas
Falubaz
Posty: 1207

Post autor: Thomas »

zamknięta lista zgłoszonych:

20.01.2012 17.00 thomas
20.01.2012 18.27 omadan
20.01.2012 20:38 jarek
20.01.2012 23:19 kuman
21.01.2012 15:53 dymitr
21.01.2012 16:32 marys
22.01.2012 12:50 uadzia
22.01.2012 12:50 rebe
25.01.2012 23:23 qc
25.01.2012 23:23 solo
25.01.2012 23:23 kocoń
25.01.2012 23:23 robert brzezina
25.01.2012 14:48 król goblinów
26.01.2012 21:21 golonka
26.01.2012 22:22 kocitz
27.01.2012 10:45 marcins
27.01.2012 19:30 bałagan
Ostatnio zmieniony 28 sty 2012, o 16:50 przez Thomas, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ