Vampiry na EURO

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3367
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Re: Vampiry na EURO

Post autor: Smiechu »

chyba nie w VC, bo nie mamy itama który by dawał 6+ WS by w połączeniu z talizmanem miec 3+ od magii

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Smiechu pisze:chyba nie w VC, bo nie mamy itama który by dawał 6+ WS by w połączeniu z talizmanem miec 3+ od magii
Jest zbroja we wspólnych przedmiotach która daje WS na 6+ chyba

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3367
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Azgaroth pisze:
Smiechu pisze:chyba nie w VC, bo nie mamy itama który by dawał 6+ WS by w połączeniu z talizmanem miec 3+ od magii
Jest zbroja we wspólnych przedmiotach która daje WS na 6+ chyba

Jest, ale w połaczeniu z talizmanem MR3 nie daje takiej róznicy jaka Andrzej podał

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Pisałem o pierwotnej wersji rozpiski, czyli:
1 Master Necromancer @ 300.0 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 4
The Black Periapt [55.0]
Talisman of Preservation [45.0]

1 Master Necromancer @ 270.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Vampires
Obsidian Lodestone [45.0]
Book of Arkhan [25.0]
W takim ułożeniu lepiej zamienić ward4+ na ward 6+, mamy wtedy zaoszczędzone 35 punktów i ward 3+ od magii.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3367
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

ok - acepted.

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Vampirki 24002400 Pts - Vampire Counts Army

1 Master Necromancer @ 270.0 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 4; Miscast Table
The Black Periapt [55.0]
Talisman of Protection [15.0]

1 Master Necromancer @ 270.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Vampires
Obsidian Lodestone [45.0]
Book of Arkhan [25.0]

1 Necromancer @ 140.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Rod of Flaming Death [40.0]

1 Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]

35 Crypt Ghouls @ 350.0 Pts

25 Crypt Ghouls @ 250.0 Pts

2 Bat Swarm @ 70.0 Pts

29 Grave Guard @ 440.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of the Barrows [50.0]

1 Seneschal @ [10.0] Pts

10 Crypt Horrors @ 380.0 Pts

1 Corpse Cart @ 105.0 Pts

1 Corpsemaster @ [0.0] Pts

1 The Restless Dead @ [0.0] Pts

Models in Army: 106


Total Army Cost: 2400.0


zastanawiam się jeszcze nad zmianą GG na Crypt Horrory
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

JarekK pisze:zastanawiam się jeszcze nad zmianą GG na Crypt Horrory
I słusznie, bo są lepsze :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

ale za to mają 6S i zabijają abomki itp... i lepiej się jes wskrzesza...

właśnie sobie myśle, ale puki co zostaną GG i jak kupie figurki do 1 oddziału cryptów to pomyśle nad 2, bo jednak za 10 figurek musze dać 400zł
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Dalv
Mudżahedin
Posty: 218
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Dalv »

No, pewnie mało kto już kupił 2x 10 cryptów, bo dodając do tego jeszcze jakieś vargheisty czy engina + ab + jakieś zombie to wychdozi niemała suma :shock:

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

W obecnej edycji armia na 4 magach ma 2 wady

1) wszechobecne sniperki

2) random PD, kulniesz 3 kości w kluczowej fazie i jest "good game".

Nie masz bsb, więc nie pomarszujesz, nie masz regenki chyba z engine`a, więc te 10 crypt horrorów szału nie zrobi przy słabej fazie magii...

A i masz trochę za mało przeszkadzajek, dorzuciłbym jakieś hosty, czy wilcy bo trochę za łatwo do magów dobiec

Nie mówię, że jest źle, tylko daje takie rzeczy do przemyślenia
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Ok, ale co ma bsb do marszowania?
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

8" od musisz testować na Ld. Nie jest to kluczowe, ale w paru przypadkach może się przydać :o
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

acha ok teraz kumam :)
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Unnamed2400 Pts - Vampire Counts Army

1 Strigoi Ghoul King @ 575.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Lore of Vampires
Talisman of Preservation [45.0]
Sword of Striking [15.0]
Potion of Strength [20.0]

1 Terrorgeist @ [235.0] Pts

1 Necromancer @ 100.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires

1 Necromancer @ 100.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires

1 Necromancer @ 100.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires

1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts

1 Cairn Wraith @ 60.0 Pts
Great Weapon

40 Zombies @ 130.0 Pts
Standard; Musician

40 Zombies @ 130.0 Pts
Standard; Musician


26 Crypt Ghouls @ 260.0 Pts

5 Dire Wolves @ 40.0 Pts

5 Dire Wolves @ 40.0 Pts

2 Vargheists @ 148.0 Pts
Frenzy

1 Vargoyle @ [10.0] Pts
Frenzy

2 Vargheists @ 148.0 Pts
Frenzy

1 Vargoyle @ [10.0] Pts
Frenzy

1 Terrorgeist @ 235.0 Pts

1 Terrorgeist @ 235.0 Pts


Models in Army: 128


Total Army Cost: 2396.0

trololololololololol :)

jaki to jest rozjazd :) 3 therrorgheisty cisną statystycznie każdy klocek od (tyłu boku), a po to mam psy
Ostatnio zmieniony 26 sty 2012, o 22:51 przez JarekK, łącznie zmieniany 1 raz.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

tych 2 terrorgheistów zapomniałeś wpisać chyba :)
wygląda całkiem ofensywnie 18" rozdawanie Ld może dobrze utrzymać Vargheisty przed frenzy
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

tak teraz sie zgadza :) skumajcie jaki to ma potencjał combatowy :) 3D6 Thunderstompów + ataki lorda + ataki terrorgheistów + krzyki naprawde anihiluje oddział 30 WL w 1 ture, a jak zabiją mi 1 terrora to 3D6 autohitów z siłą 2 :) (10,5 na 5+ to 3,5 rany :) + krzyk) z thunderków ściągam 10 na luzaku z krzyków 10 jak nie wiecej i a zataków 10 :)
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

JarekK pisze:tak teraz sie zgadza :) skumajcie jaki to ma potencjał combatowy :) 3D6 Thunderstompów + ataki lorda + ataki terrorgheistów + krzyki naprawde anihiluje oddział 30 WL w 1 ture, a jak zabiją mi 1 terrora to 3D6 autohitów z siłą 2 :) (10,5 na 5+ to 3,5 rany :) + krzyk) z thunderków ściągam 10 na luzaku z krzyków 10 jak nie wiecej i a zataków 10 :)
Potencjał combatowy niewątpliwie ma kosmiczny, zwłaszcza krzyki przy obniżonej liderce wrogiego oddziału w połączeniu z czwartym krzykiem od lorda to już w ogóle sieka :) Problem polega na tym, że byle katapa albo działo w dość łatwy sposób może takie rozpy rozkręcać. Jako, że działa mają głównie krasnale i imperium to nie jest źle, ale katapy ma już znacznie więcej battlowych armii :) Czynnik szczęścia niezbędny z taką rozpą :) Ale powodzenia życzę, bo kliamt odjechany :)

I terrorgheist przy zniszczeniu zadaje 2 hity z siłą 3d6 :)

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

jakto 2 hity z siłą 3D6??? to taki żart no nie :)

chyba 3D6 hitów z siłą 2
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
The WariaX
Falubaz
Posty: 1005
Lokalizacja: Rybnik i okolice

Post autor: The WariaX »

I terrorgheist przy zniszczeniu zadaje 2 hity z siłą 3d6
Toś dowalił do pieca %-) oczywiście, że 3d6 hitów, z siłą 2 ;-)

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

The WariaX pisze:
I terrorgheist przy zniszczeniu zadaje 2 hity z siłą 3d6
Toś dowalił do pieca %-) oczywiście, że 3d6 hitów, z siłą 2 ;-)
JarekK pisze:jakto 2 hity z siłą 3D6??? to taki żart no nie :)

chyba 3D6 hitów z siłą 2

Albo wy macie problem z czytaniem albo ja :)

Upgrades:
Infested: When a Terrorgheist with this update is removed as a casualty, all units that were in base contact (friend or foe) take 3D6 Strength 2 hits
Sorry, ale z tego tekstu nadal mi wynika że taki model zadaje 2 hity z siłą 3d6. Jakby było tak jak wy mówicie to powinno być : "...take 2 Strength 3d6 hits" albo "3d6 hits with Strength 2" :) Ale może jestem głupi i się nie znam :)

ODPOWIEDZ