JarekK ogarnij
Vampire Counts po 8 edycyjnym Army Booku
Moderator: misha
Re: Vampire Counts po 8 edycyjnym Army Booku
jak zrobiłeś to Vanhels'em to wał
hehe
JarekK ogarnij
nie ma popychania do Combatu
JarekK ogarnij
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Wydaje mi się, że nie tyle czytać ze zrozumieniem, co pisać jasno.
wpisałbyś zaszarżowałem o by było jasne
a tak widzisz "dopchnąć" to można czarem hehe
pozdro
pozdro
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
odebrałem w tym tygodniu paczkę z tronem hexami i vargheistami/horrorami
muszę przyznać, że całkiem sporo bitsów i jak plasti - niezłej jakości
tron/engine ma setki części chyba
malować kawałkami chyba trzeba będzie, bo skleić cały i malować na raz to raczej dupa nic dobrego z tego nie wyjdzie
ech postanowiłem ogarnąć zaległe rzeczy najpierw zanim wsadzę łapy w te figurki bo nigdy nie skończę i nie uporządkuję innych armii, ale łapki swędzą oj oj
muszę przyznać, że całkiem sporo bitsów i jak plasti - niezłej jakości
tron/engine ma setki części chyba
ech postanowiłem ogarnąć zaległe rzeczy najpierw zanim wsadzę łapy w te figurki bo nigdy nie skończę i nie uporządkuję innych armii, ale łapki swędzą oj oj
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
tak jak mówisz - masa bitsów zostaje. Ja zamówiłem to samo co Ty i złożyłem hexów i vargheisty i mam mase stuffu, który prosi się o wykorzystanie. Engina jeszcze nie ruszałem tylko przeleciałem wzrokiem po wypraskach, myślę, że dobrą metodą składania jest ta zaprezentowana przez Mortimera na buypainted.com
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
Po rozegraniu pierwszych bitew na 8 edycyjnym booku mogę śmiało stwierdzić, że:
1. Lord klepacz to prawdziwy pornos nawet bez Lore of Death. Trudno go ustrzelić, a jeszcze trudniej go ubić. W turze, w której szarżował, bez problemu zrobił overkilla w challengu, a w następnej zabił 15 WL. Dodatkowo, zmasakrował dwa oddziały Łuczników, dużego Maga, BSB-ka i Lorda. Muszę przyznać, że jest to automat do zabijania i w rękach dobrego gracza ten Vampir będzie samograjom. (kolega powiedział, że już nie będzie ze mną grał jak wystawie to...jak to określił
...g%$&o ^^)
2. Zombiaki to super jednostka. Przez 3 tury blokowali i przepędzili, z lekką pomocą drugiego kloca zombiaków, 18 WL. WL zabijali mi co turę w CC około 10 zombiaków, za co ja w fazie magii wskrzeszałem około 23 ^^. Elegancka jednostka jeżeli chodzi o blokowanie.
3. Corpse Cart jest to model, który koniecznie musimy mieć. Jego umiejętności dawania ASF i przerzut wskrzeszania są bomba. Nawet poruszając się te 4 cale do przodu spokojnie dawałem rade z zasięgiem.
4 Dire Wolves: jednostka do trucia dupy przeciwnika i na maszynki. Bez porządnego wsparcia nie są w stanie nic zrobić.
5 Hexy: mam mieszane uczucia. Niby taka dobra jednostka ale...za cenę 5 Hexów z Czampionem mam 5 BlackK z FCG i bardingiem. Obie jednostki są siebie warte, ponieważ jeżeli przeciwnik się dobrze ustawia to nie ma szans na przejeżdżanie przez oddziały. Moim zdaniem jest to jednostka bardzo specyficzna i trudna w użyciu.
6 BlackK: Ci Panowie prawie się nic nie zmienili. IMO mają przewagę nad Hexami, ponieważ są twardsi i wskrzesza się ich 1 + poziom maga. Poza tym nie obawiają się tak magii jak Hexy.
7 BlookK: Kilerzy. Dając im do oddziału BSBka z -1 do LD i przerzutem feara są w stanie wszystko rozjechać. Wadą jest tylko niskie LD 7.
8 Varghulf: Bardzo dobra i mobilna jednostka. Potrafi sama zjeść klocek spearów i być sensownym wsparciem. Dzięki Inicjatywie 4 już tak łatwo nie schodzi od czarów.
W następnych bitwach będę chciał koniecznie przetestować GG, BatSwarms i CryptHorrors. Dodatkowo, sprawdzę działanie mortisa i Tronu (Czekam na model). Jestem ciekaw kto będzie lepszy: Vampiry czy Necromanci (Pornos Magiczny)
1. Lord klepacz to prawdziwy pornos nawet bez Lore of Death. Trudno go ustrzelić, a jeszcze trudniej go ubić. W turze, w której szarżował, bez problemu zrobił overkilla w challengu, a w następnej zabił 15 WL. Dodatkowo, zmasakrował dwa oddziały Łuczników, dużego Maga, BSB-ka i Lorda. Muszę przyznać, że jest to automat do zabijania i w rękach dobrego gracza ten Vampir będzie samograjom. (kolega powiedział, że już nie będzie ze mną grał jak wystawie to...jak to określił
2. Zombiaki to super jednostka. Przez 3 tury blokowali i przepędzili, z lekką pomocą drugiego kloca zombiaków, 18 WL. WL zabijali mi co turę w CC około 10 zombiaków, za co ja w fazie magii wskrzeszałem około 23 ^^. Elegancka jednostka jeżeli chodzi o blokowanie.
3. Corpse Cart jest to model, który koniecznie musimy mieć. Jego umiejętności dawania ASF i przerzut wskrzeszania są bomba. Nawet poruszając się te 4 cale do przodu spokojnie dawałem rade z zasięgiem.
4 Dire Wolves: jednostka do trucia dupy przeciwnika i na maszynki. Bez porządnego wsparcia nie są w stanie nic zrobić.
5 Hexy: mam mieszane uczucia. Niby taka dobra jednostka ale...za cenę 5 Hexów z Czampionem mam 5 BlackK z FCG i bardingiem. Obie jednostki są siebie warte, ponieważ jeżeli przeciwnik się dobrze ustawia to nie ma szans na przejeżdżanie przez oddziały. Moim zdaniem jest to jednostka bardzo specyficzna i trudna w użyciu.
6 BlackK: Ci Panowie prawie się nic nie zmienili. IMO mają przewagę nad Hexami, ponieważ są twardsi i wskrzesza się ich 1 + poziom maga. Poza tym nie obawiają się tak magii jak Hexy.
7 BlookK: Kilerzy. Dając im do oddziału BSBka z -1 do LD i przerzutem feara są w stanie wszystko rozjechać. Wadą jest tylko niskie LD 7.
8 Varghulf: Bardzo dobra i mobilna jednostka. Potrafi sama zjeść klocek spearów i być sensownym wsparciem. Dzięki Inicjatywie 4 już tak łatwo nie schodzi od czarów.
W następnych bitwach będę chciał koniecznie przetestować GG, BatSwarms i CryptHorrors. Dodatkowo, sprawdzę działanie mortisa i Tronu (Czekam na model). Jestem ciekaw kto będzie lepszy: Vampiry czy Necromanci (Pornos Magiczny)
Też grałem dwie bitwy (pierwsze) na 8semkę.
Pobrałem kilka pomysłów z tematów z rozpiskami na ETC i skleciłem takie coś:
Grałem 2x vs O&G, Ork hitter na dziku w 6 trollach, szaman goblin 4lvl, bsb goblin z magicznym sztandarem dangerous terrainu w 50 gobbo ze spearami, 3 fanolami i nettersami, Goły Arachnarok, Pump Wagon ze wszystkimi upgradami, 2 spearczaki, 2x5 spider riderów,
Spuściłem dwa TAAAKIE wpierdole. W pierwszej do zera tracąc pół hexów i dire wolfy, w drugiej na rewanżu straciłem szkielety, psy, baty, wraitha i banshee, zabiłem wszystko poza 5 spider riderów i balistą.
Przemyślenia:
Mortis Engine to jest takie porno, że brak mi słów. Jest bardzo ciężki do zdjęcia (nie licząc armat i flame attacków), daje NIEWIARYGODNE bonusy i nie wyobrażam sobie już gry bez niego.
Wraith za 60pkt to jest overkill na monstery... w pierwszej wyszarżował z unitu, złapał arachnaroka... przez trzy tury bił, w trzeciej chill grasp, oblane LD i po pająku.
Hex'y są wyczesane. Dają niewiarygodne możliwości i to one dowaliły Arachnaroka w drugiej bitwie. W zasadzie za te same punkty co banshee, wraith i hexy można by wystawić 5 wraithów+banshee jako rare...ale są o wieeeele gorsi.
Crypt Horrory zjadają trolle na śniadanie. Katują bez litości i też są obecnie moim must have.
Magia jest potężna. 4lvvl necro caster + mortis to jest jakaś pomyłka twórców tej gry:) Kurde z black periaptem w zasadzie na 2 gry i razem 12 tur raz miałem 8 kości, a tak to zawsze 10-12:) POOOOOOOjebane.
Brak mi słów. Po tym jak ostatnio dostałem w kakało od Imperium do zera... starymi VC... przeanalizowałem zasady, przekjminiłem build na pierwsze dwie tury. Przeanalizowałem co znajduje się w danym dexie i dwa razy wygrałem maską. Owszem, przeciwnik w pierwszej miał kiepawe rzuty, natomiast w drugiej już lepiej było. Gamebreakerem było puszczenie Wind of Undeath po 1 szeregu crypt horrorów, lecąc przez 4 szeregi nightów i 2 szeregi trolli na wzmocnionym. To mi wygrało drugą bitwę, bo odwróciło role:)
Armia jest świetna. Boję się tylko armat.
Pobrałem kilka pomysłów z tematów z rozpiskami na ETC i skleciłem takie coś:
1600pts.
LORDS: 300/400pts.
Master Necromancer, 165: 300pts.
+1 Level, 35
Talisman of Preservation, 45
The Black Periapt, 55
HEROES: 250/400pts.
Necromancer, 65: 95pts.
Dispell Scroll, 25
Ironcurse Icon, 5
Wraith: 60pts.
Banshee: 95pts.
CORE: 400/400
Skeleton Warriors: 300pts.
(48)
Full Command, 30
Screaming Banner, 25
Zombies: 60
(19)
Musician,
Dire Wolves: 40
(5)
SPECIAL: 410/800
Crypt Horrors, 228: 228pts.
(6)
Hexwraiths: 150pts.
(5)
Fell Bats: 32pts.
(2)
RARE: 240/400pts.
Mortis Engine, 220: 240pts.
Blasphemus Tome, 20
Grałem 2x vs O&G, Ork hitter na dziku w 6 trollach, szaman goblin 4lvl, bsb goblin z magicznym sztandarem dangerous terrainu w 50 gobbo ze spearami, 3 fanolami i nettersami, Goły Arachnarok, Pump Wagon ze wszystkimi upgradami, 2 spearczaki, 2x5 spider riderów,
Spuściłem dwa TAAAKIE wpierdole. W pierwszej do zera tracąc pół hexów i dire wolfy, w drugiej na rewanżu straciłem szkielety, psy, baty, wraitha i banshee, zabiłem wszystko poza 5 spider riderów i balistą.
Przemyślenia:
Mortis Engine to jest takie porno, że brak mi słów. Jest bardzo ciężki do zdjęcia (nie licząc armat i flame attacków), daje NIEWIARYGODNE bonusy i nie wyobrażam sobie już gry bez niego.
Wraith za 60pkt to jest overkill na monstery... w pierwszej wyszarżował z unitu, złapał arachnaroka... przez trzy tury bił, w trzeciej chill grasp, oblane LD i po pająku.
Hex'y są wyczesane. Dają niewiarygodne możliwości i to one dowaliły Arachnaroka w drugiej bitwie. W zasadzie za te same punkty co banshee, wraith i hexy można by wystawić 5 wraithów+banshee jako rare...ale są o wieeeele gorsi.
Crypt Horrory zjadają trolle na śniadanie. Katują bez litości i też są obecnie moim must have.
Magia jest potężna. 4lvvl necro caster + mortis to jest jakaś pomyłka twórców tej gry:) Kurde z black periaptem w zasadzie na 2 gry i razem 12 tur raz miałem 8 kości, a tak to zawsze 10-12:) POOOOOOOjebane.
Brak mi słów. Po tym jak ostatnio dostałem w kakało od Imperium do zera... starymi VC... przeanalizowałem zasady, przekjminiłem build na pierwsze dwie tury. Przeanalizowałem co znajduje się w danym dexie i dwa razy wygrałem maską. Owszem, przeciwnik w pierwszej miał kiepawe rzuty, natomiast w drugiej już lepiej było. Gamebreakerem było puszczenie Wind of Undeath po 1 szeregu crypt horrorów, lecąc przez 4 szeregi nightów i 2 szeregi trolli na wzmocnionym. To mi wygrało drugą bitwę, bo odwróciło role:)
Armia jest świetna. Boję się tylko armat.
Dziś grałem pierwszy raz. Przeciwko demonom. Rozpiska dość dziwna
ale chciałem spróbować kilka nowych opcji, które daje nowy podręcznik, a z powodu braku nowych modeli wystawiłem te, którymi dysponowałem (nie lubię proksować). Poza tym niektóre nowe modele są dość skomplikowane w obsłudze dlatego też pomyślałem, że pouczę się ich stopniowo.
Rozpiska:
1 Vampire Lord 589 Pts
General; Lore of Vampires; Level 2 Wizard; Heavy Armour; Shield
Red Fury [50] za każdą wbitą ranę dostaje atak (nie generuje kolejnych ataków)
Quickblood [30] ASF
Dread Knight [10] +2WS musi wyzywać na pojedynek (i je przyjmować)
The Other Trickster's Shard [15] przerzut udanych ward save modeli w base contakcie
Sword of Anti-Heroes [30] +1A +1S za każdą postać, z którą się styka jednostka bohatera
Dragonhelm [10] AS lepszy o 1, Ward vs płonące ataki 2+
Talisman of Preservation [45] Ward 4+
Abyssal Terror [135]
Poisonous Tail [15] zatrute ataki
1 Wight King 180 Pts
Battle Standard Bearer; Barding; Heavy Armour
Dawnstone [25] przerzut AS
Sword of Battle [20] +1A
Enchanted Shield [5] AS lepszy o 2
Skeletal steed [12]
1 Vampire 203 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires; 2ndWeapon
Quickblood [30] ASF
Beguile [15] jeden model w BSB musi zdać liderkę -3 albo przerzuca wszystkie udane trafienia
Armour of Destiny [50] AS 5+, Ward 4+
1 Necromancer 90 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25]
41 Zombies 133 Pts
Standard; Musician
41 Zombies 133 Pts
Standard; Musician
40 Crypt Ghouls 410 Pts
Ghast
1 Corpse Cart 121 Pts
Spear
Unholy Loadstone [30] czarodziej rzucający Inwokację w promienu 6" może przerzucić jedną kostkę "wskrzeszania"
11 Black Knights 366 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Hell Knight
Banner of the Barrows [50] +1 do hita dla rycerzy i wight kinga
1 Varghulf 175 Pts
Models in Army: 135
Total Army Cost: 2400
Wnioski:
- tak złożony lord to masakrator, nie ukrywam, że częściowo go tak złożyłem specjalnie na demony, stąd potworek dający thunderstompa i odporność na nie, mieczyk (spodziewałem się minimum 2 oddziały z heraldem) i przerzut udanych wardów modelom w base contakcie. Sam rozjechał wielkiego demona Tzeentcha, pomógł wybitnie dokończyć demonetki, zjadł pół klocka blodziów i fiendów, straciwszy tylko potworka. Rekord to 9 (chyba) modeli zabitych w jedną fazę.
- kiczowata magia, lord - tylko drugi poziom, choć równie dobrze mogłem mu dać 1, reszta magów - tylko inwokacja, przez całą grę weszły 2 inwokacje, wskrzesiłem coś ok 15 zombie :/
- corpse cart jest fajny tylko trzeba go trzymać blisko oddziałów by wspomagał wskrzeszanie, ew. w szarży z impactów może coś zabić
- drugi wampir klepacz poległ :/ miałem strasznego pecha na rzuty ale ogólnie złożenie dobre
- bsb ciężki do zabicia, 5T, 3W AS1+ z przerzutem, do tego jako BSB w razie przegrania walki mniej się sypie (raz mi go to uratowało)
- ghule nawet dają radę ale tylko ew. z jednym przeciwnikiem na raz, za bardzo nie mogłem też im pomóc bo dopchanie zombiaków do walki skończyłoby się jeszcze większym "wysypem"
- trzeba brać jakieś pieski albo nietoperze, eteryków nie brałem bo na demony to oddanie punktów
Ogólnie fajnie się gra nowymi wampirami.
Rozpiska:
1 Vampire Lord 589 Pts
General; Lore of Vampires; Level 2 Wizard; Heavy Armour; Shield
Red Fury [50] za każdą wbitą ranę dostaje atak (nie generuje kolejnych ataków)
Quickblood [30] ASF
Dread Knight [10] +2WS musi wyzywać na pojedynek (i je przyjmować)
The Other Trickster's Shard [15] przerzut udanych ward save modeli w base contakcie
Sword of Anti-Heroes [30] +1A +1S za każdą postać, z którą się styka jednostka bohatera
Dragonhelm [10] AS lepszy o 1, Ward vs płonące ataki 2+
Talisman of Preservation [45] Ward 4+
Abyssal Terror [135]
Poisonous Tail [15] zatrute ataki
1 Wight King 180 Pts
Battle Standard Bearer; Barding; Heavy Armour
Dawnstone [25] przerzut AS
Sword of Battle [20] +1A
Enchanted Shield [5] AS lepszy o 2
Skeletal steed [12]
1 Vampire 203 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires; 2ndWeapon
Quickblood [30] ASF
Beguile [15] jeden model w BSB musi zdać liderkę -3 albo przerzuca wszystkie udane trafienia
Armour of Destiny [50] AS 5+, Ward 4+
1 Necromancer 90 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25]
41 Zombies 133 Pts
Standard; Musician
41 Zombies 133 Pts
Standard; Musician
40 Crypt Ghouls 410 Pts
Ghast
1 Corpse Cart 121 Pts
Spear
Unholy Loadstone [30] czarodziej rzucający Inwokację w promienu 6" może przerzucić jedną kostkę "wskrzeszania"
11 Black Knights 366 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Hell Knight
Banner of the Barrows [50] +1 do hita dla rycerzy i wight kinga
1 Varghulf 175 Pts
Models in Army: 135
Total Army Cost: 2400
Wnioski:
- tak złożony lord to masakrator, nie ukrywam, że częściowo go tak złożyłem specjalnie na demony, stąd potworek dający thunderstompa i odporność na nie, mieczyk (spodziewałem się minimum 2 oddziały z heraldem) i przerzut udanych wardów modelom w base contakcie. Sam rozjechał wielkiego demona Tzeentcha, pomógł wybitnie dokończyć demonetki, zjadł pół klocka blodziów i fiendów, straciwszy tylko potworka. Rekord to 9 (chyba) modeli zabitych w jedną fazę.
- kiczowata magia, lord - tylko drugi poziom, choć równie dobrze mogłem mu dać 1, reszta magów - tylko inwokacja, przez całą grę weszły 2 inwokacje, wskrzesiłem coś ok 15 zombie :/
- corpse cart jest fajny tylko trzeba go trzymać blisko oddziałów by wspomagał wskrzeszanie, ew. w szarży z impactów może coś zabić
- drugi wampir klepacz poległ :/ miałem strasznego pecha na rzuty ale ogólnie złożenie dobre
- bsb ciężki do zabicia, 5T, 3W AS1+ z przerzutem, do tego jako BSB w razie przegrania walki mniej się sypie (raz mi go to uratowało)
- ghule nawet dają radę ale tylko ew. z jednym przeciwnikiem na raz, za bardzo nie mogłem też im pomóc bo dopchanie zombiaków do walki skończyłoby się jeszcze większym "wysypem"
- trzeba brać jakieś pieski albo nietoperze, eteryków nie brałem bo na demony to oddanie punktów
Ogólnie fajnie się gra nowymi wampirami.
fajne rozkminy:)
ja widzę potencjał w Beguile. w ostatnich 2 bitwach z bretką (tylko na 500pkt) zawsze miałem wampirka z tym bloodlinem. w efekcie wróg nigdy nie rzucał na ranienie wampira... to się może dobrze łączyć na lordzie z -1 do Ld. no ale na większe punkty to jest na ogół Ld 10 i przerzut od BSB. mimo to opcja klimatyczna i śmieszna;)
ja widzę potencjał w Beguile. w ostatnich 2 bitwach z bretką (tylko na 500pkt) zawsze miałem wampirka z tym bloodlinem. w efekcie wróg nigdy nie rzucał na ranienie wampira... to się może dobrze łączyć na lordzie z -1 do Ld. no ale na większe punkty to jest na ogół Ld 10 i przerzut od BSB. mimo to opcja klimatyczna i śmieszna;)
Ja nie zamierzam bez tego wychodzić Wampirem z domu. Moja ocpja to mounted lord w Blood Knightach z Flaag of the Red Keep,
Vampire Lord (hitter/B.knight), 220: 458pts.
Red Fury, 50
Quickblood, 30
Beguile, 15
Nightshroud, 40
[Sword of Bloodsheed, 60]
Sword of Strife & Potion of Fullhardiness, Talisman of Protection, 60
Shield, 3
Heavy armour, 6
Lance, 10
Barbed Nightmare, 24
4+ ward od strzelania i Look out sir.
Vampire Lord (hitter/B.knight), 220: 458pts.
Red Fury, 50
Quickblood, 30
Beguile, 15
Nightshroud, 40
[Sword of Bloodsheed, 60]
Sword of Strife & Potion of Fullhardiness, Talisman of Protection, 60
Shield, 3
Heavy armour, 6
Lance, 10
Barbed Nightmare, 24
4+ ward od strzelania i Look out sir.
- Myter
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 119
- Lokalizacja: Galaktyka Siusiacz, Planeta Burgundowy Kutacz
Zagrałem dwie bitwy. Pierwszą z WE kolejną z WoCh. Obydwie wygrane 13-7 bez większej spinki. Moja rozpa:
1 Vampire Lord @ 496.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 4 Wizard; Heavy Armour
Master of the Black Arts [75.0]
Dark Acolyte [25.0]
The Black Periapt [55.0]
Charmed Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Vampire @ 246.0 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 2; Lore of Vampires; Heavy Armour;
Shield
Dark Acolyte [25.0]
Rod of Flaming Death [40.0]
Summon Creatures of the Night [10.0]
1 Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]
39 Crypt Ghouls @ 410.0 Pts
1 Ghast @ [10.0] Pts
22 Zombies @ 76.0 Pts
Standard; Musician
4 Dire Wolves @ 50.0 Pts
1 Doom Wolf @ [10.0] Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Vargheists @ 286.0 Pts
Frenzy
1 Vargoyle @ [10.0] Pts
Frenzy
9 Crypt Horrors @ 390.0 Pts
1 Crypt Haunter @ [10.0] Pts
1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
porno magia. Wyszło bardzo dobrze. Crypt Ghule są najlepszy blokerem w vc teraz. Ofc muszą być w zasięgu regenki z ME. Sam engine zaśpiewał maga chaosu na dysku i zjadł Shrina z hitów. Jedynie Vargeisty są z dupy troszke. Z WE poszła w nie hoda + strzelanie. Musiałem je chować i resać, żeby jakoś przeżyły. Nie jestem z nich zadowolony tak do końca, sa miękkie jak gówno. Reszta daje rade. Crypt Gule nie dość, że wymiatają jako blockers to z dopakowaniem ze spelli mogą posiekać dużo rzeczy.
Mam pytanie, jak działa Aura of dark majestry vs stubborn/steadfast ? Przeciwnik ma -1 do LD czy nie ?
1 Vampire Lord @ 496.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 4 Wizard; Heavy Armour
Master of the Black Arts [75.0]
Dark Acolyte [25.0]
The Black Periapt [55.0]
Charmed Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Vampire @ 246.0 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 2; Lore of Vampires; Heavy Armour;
Shield
Dark Acolyte [25.0]
Rod of Flaming Death [40.0]
Summon Creatures of the Night [10.0]
1 Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]
39 Crypt Ghouls @ 410.0 Pts
1 Ghast @ [10.0] Pts
22 Zombies @ 76.0 Pts
Standard; Musician
4 Dire Wolves @ 50.0 Pts
1 Doom Wolf @ [10.0] Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Vargheists @ 286.0 Pts
Frenzy
1 Vargoyle @ [10.0] Pts
Frenzy
9 Crypt Horrors @ 390.0 Pts
1 Crypt Haunter @ [10.0] Pts
1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
porno magia. Wyszło bardzo dobrze. Crypt Ghule są najlepszy blokerem w vc teraz. Ofc muszą być w zasięgu regenki z ME. Sam engine zaśpiewał maga chaosu na dysku i zjadł Shrina z hitów. Jedynie Vargeisty są z dupy troszke. Z WE poszła w nie hoda + strzelanie. Musiałem je chować i resać, żeby jakoś przeżyły. Nie jestem z nich zadowolony tak do końca, sa miękkie jak gówno. Reszta daje rade. Crypt Gule nie dość, że wymiatają jako blockers to z dopakowaniem ze spelli mogą posiekać dużo rzeczy.
Mam pytanie, jak działa Aura of dark majestry vs stubborn/steadfast ? Przeciwnik ma -1 do LD czy nie ?
- The WariaX
- Falubaz
- Posty: 1005
- Lokalizacja: Rybnik i okolice
Ja sobie takiego ustrugałem:
1 Vampire Lord @ 406.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Heavy Armour
Red Fury [50.0]
Quickblood [30.0]
Sword of Strife [40.0]
Enchanted Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Dread Knight [10.0]
Nawet spisuje mi się w boju
ale, że zagrałem póki co dopiero 1 bitwę, to nie będę nic więcej rozpisywał bo nie ma sensu.
1 Vampire Lord @ 406.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Heavy Armour
Red Fury [50.0]
Quickblood [30.0]
Sword of Strife [40.0]
Enchanted Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Dread Knight [10.0]
Nawet spisuje mi się w boju

Zapraszam do mojej galerii
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35475
Maluję na zamówienie:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 13#p990613
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
Mój Lord, który usiekł połowę Armii HE:
Vampire Lord (220)
3 lvl Wizard (Lore of Vampire)
> Shield (3)
> Heavy Armour (6)
Vampiric Powers
> Red Fury (50)
> Quickblood (30)
> Dread Knight (10)
Magic Items
> Sword of Might (20)
> Nightshroud (40)
> Dawn Stone (25)
> The Other Tricksters Shard (15)
* Abyssal Terror (120)
> Sword-claws (10)
Total: 619 pkt
Takiego bym chciał wystawiać (o ile będzie można brać Lorda bez Lore of Vampire):
Vampire Lord (220)
1 lvl Wizard (Lore of Death)
> Shield (3)
> Heavy Armour (6)
Vampiric Powers
> Red Fury (50)
> Quickblood (30)
> Dread Knight (10)
Magic Items
> Sword of Might (20)
> Nightshroud (40)
> Dawn Stone (25)
> The Other Tricksters Shard (15)
* Abyssal Terror (120)
> Sword-claws (10)
Total: 549 pkt
A to mój pornos do Magii:
Vampire Lord (220)
4 lvl Wizard (Lore of Vampire)
> Shield (3)
> Heavy Armour (6)
Vampiric Powers
> Master of the Black Arts (75)
> Dark Acolyte (25)
Magic Items
> Dragonhelm (5)
> Seeds of Rebirth (5)
> Book of Ashur (70)
Total: 524 pkt
Vampire Lord (220)
3 lvl Wizard (Lore of Vampire)
> Shield (3)
> Heavy Armour (6)
Vampiric Powers
> Red Fury (50)
> Quickblood (30)
> Dread Knight (10)
Magic Items
> Sword of Might (20)
> Nightshroud (40)
> Dawn Stone (25)
> The Other Tricksters Shard (15)
* Abyssal Terror (120)
> Sword-claws (10)
Total: 619 pkt
Takiego bym chciał wystawiać (o ile będzie można brać Lorda bez Lore of Vampire):
Vampire Lord (220)
1 lvl Wizard (Lore of Death)
> Shield (3)
> Heavy Armour (6)
Vampiric Powers
> Red Fury (50)
> Quickblood (30)
> Dread Knight (10)
Magic Items
> Sword of Might (20)
> Nightshroud (40)
> Dawn Stone (25)
> The Other Tricksters Shard (15)
* Abyssal Terror (120)
> Sword-claws (10)
Total: 549 pkt
A to mój pornos do Magii:
Vampire Lord (220)
4 lvl Wizard (Lore of Vampire)
> Shield (3)
> Heavy Armour (6)
Vampiric Powers
> Master of the Black Arts (75)
> Dark Acolyte (25)
Magic Items
> Dragonhelm (5)
> Seeds of Rebirth (5)
> Book of Ashur (70)
Total: 524 pkt



