Bazyliszek - Czas Trolla WYNIKI str. 68

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pacek
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3404
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Re: Bazyliszek - Czas Trolla (Master, 25-26 lutego Warszawa)

Post autor: Pacek »

swieta_barbara pisze: Jesli chodzi o szczurki, tez ciekawie - mozna zagrac na dwoch latarach albo dwoch abomkach. Albo na dwoch latarach, dwoch doomwheelach, dzwonku i furmanie :]

Barbara, ale chyba są nadal te pierwotne ograniczenia czyli All skaven rare choices 0-1. To jedynie uzupełnienie dotychczasowych jest, dobrze rozumiem?
The messanger bowed low. "Speak-speak" snarled the Grey Seer, to agitated to appreciate the fawning. "Unexpected complications, most powerful of the potentates" said the Scurrier. Before the creature finish,Grey Seer sent bolt of lightning to roast him alive."Bad news can always wait" thougt the mage..

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Trubas pisze:Ludzie to nie od Shina zależy :roll: . Możecie pisać wishlisty, ale czy to coś zmieni?
Marność nad marnościami i wszystko marność...
Proponuję przeprowadzkę do Chin. Tam się odnajdziesz z brakiem samodzielnego myślenia.
A co do pierwszego zdania...no tak...on zupełnie nie jest 1/5 AR.com.
5 x :roll:
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Jebać Euro, pogadajmy o bazyliszkach.

Brokuł -> siła 5 lub d3 stompy, bedzie przynajmniej przydatny, skoro szarzuje dopiero w 4. turze. Ld7 to śmiech.

Żuke -> dać mu możliwość rzucenia bless na początku gry na nie-chosenowa jednostke(wliczając Żuke), bez mozliwosci modyfikacji.

I co najważniejsze, zbanujcie feedback scroll+greedy fist combo.

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

No, z darmowym blessem to ten Żuke byłby mega mocny. Chyba przesada. Co do Brokuła to się zgodzę.

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

pocieńcie poka daniem go tylko na herosa jest lekko słabe, bo będzie teraz latał poprostu kowboj pegazista i zabijał z soulrendera rzeczy bez kosmicznego CR.
Praktyczniej byłoby zrobić 2 z PoK, Hydra, Kocioł, Stubborn, cośtam z magami.
A w demonach zamiast Syrena na Keeperze, MoS na Wronie, zrobić Syrena jak masz Keepera, Mos jak masz Wronę.
w ogóle jak dla mnie cięcie Syreny powinno być tylko jak ma się shadow na bzyku z MoS, bo tak to Demonetki nie mają jakiegoś wygaru w CC.
Ewentualnie MoS jak w wampirach- zbanowac im po prostu parę niby przegiętych lorów
Niewiele to zmieni a gracze będą zadowoleni.

Do puki nie ma final Drafta, jest jeszcze nadzieja na jakieś zmiany, ja np nie mówię jakie to bestie są słabe i żądam dla nich extra 100 bo fajnie by było.
Shino czy ktoś myślał nad tym co śię może zmieścić extra w TK i WE bo jak dla mnie 2 Cascety mogą być groźne, a przy +3PD jest sens je wystawiać, podobna sprawa tyczy się rydwanów- wchodzą 4 extra.
Jak rozpatrywać że eteryczność to 2 dyscypliny(koszt 2, czy liczy się za 2, bo to może dużo zmienić. Tak czy innaczej jest to ingerencja w booka i czemu nie nadpisywać innych itemów zdolności.) dalej co do lizaków to 20 kochorty to nadal za mało punktów jeśli ktoś chce tym uciekać, obstawiam 3 10 skinków dużą kohortę i 2 saurusów, zamiast 3x10 3 kohorty i 20 saurusów, jak dla mnie nie jest to jakieś mega cięcie. A jak ktoś się będzie chciał kampić to i tak weźmie teradony.
Lepszym cięciem było by tu strzelam bo liczbę trzeba przemyśleć max 35 blowpipse, co tnie skirmisze a nie biedo kohorty
Brokuł -> siła 5 lub d3 stompy, bedzie przynajmniej przydatny, skoro szarzuje dopiero w 4. turze. Ld7 to śmiech.

Żuke -> dać mu możliwość rzucenia bless na początku gry na nie-chosenowa jednostke(wliczając Żuke), bez mozliwosci modyfikacji.
tak dajcie WUjkowemu super końu Mega Pierd zionięcie tylko tyłem S1 NoAS
Asus -1 BS do shootingu w 2 calach od niego ale nie dla niego
Barbie Power Scrola w 2 calach raz na grę
Trener, Tutaj jest już dużo pomysłów
Łysaty, niwelowanie skaveńskiego teleportu i 1 z shadowa na 3+
Parce zwierzokształtnych stubborn w ruinkach i jeziorkach

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

Klops pisze: Shino czy ktoś myślał nad tym co śię może zmieścić extra w TK i WE bo jak dla mnie 2 Cascety mogą być groźne
:lol2:
Poczytaj najpierw zasadę Covenant of power, a dopiero potem płacz
Obrazek

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Domino pisze:No, z darmowym blessem to ten Żuke byłby mega mocny. Chyba przesada. Co do Brokuła to się zgodzę.
Mocny, tak. Jednak efekty 6-8 dupy nie urywają, 5-9 też nie. Dobre do wzmocnienia średniego oddziału. Gadanie, że można sobie zrobić grę 12 jest tak samo uzasadnione jak to, że można ją sobie udupić 2. Tak czy siak chodziło mi o to, aby każdy bazyliszek wnosił coś innego do gry, bo jak na razie Żuke jest gdzieś pomiędzy Brokułem a Wujkiem.

@Klops,
nie bądź taki cwany bo za chudy w uszach jesteś. głupie docinki zostaw sobie dla ludzi mniej rozgarniętych od Ciebie (nie umniejszając osobom z dodatkowym chromosomem). są tutaj osoby, którym zależy na tym turnieju i chcą coś zaproponować, aby był ciekawszy. czasu jest mało, a Twoje komentarze tylko opóźniają pracę.

Awatar użytkownika
Druchii
Kretozord
Posty: 1878

Post autor: Druchii »

Przeczytałem wszystkie posty oprócz tego tasiemca klopsa... ;)
Według mnie te cięcia demonów to jakiś żart i relikt 7mej edycji...
Do tej pory demony były mocne w dobrych, ogranych rękach (vide - kalibrokuł w zeszłym sezonie), ale na pewno nie przegięte.
Teraz, są po prostu średnio-słabe, z mizernymi opcjami złożenia.
DE bez poka grałem rok temu na bazylu.
Bez kitu, da się (11te miejsce, co prawda może nie powala, ale różne były tego czynniki ;P). W tej armii jest tyle opcji złożenia, że bez względu na to jak tego sięvnie potnie to i tak wyjdą mocne rozpiski. Grunt żeby je ograć.
Grałem kilka bitew na bazyle. Głownie grałem przeciw assusowi. Uważam, że z obecnymi statami i zasadami terenów jest wygięty w opór. Bo jak się nie ustawię to i tak przeważnie jest w mijscach żeby dobrze mnie kontrować. Magiczne pociski i lajftejkery mi nie pomagają.
Pozdro
Edit: Mam tak rozkminiony model fiend'a że cobyście nie zrobili to i tak będę grał Kalakułem (jak tylko kupię model fiend'a ;P)

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

I co najważniejsze, zbanujcie feedback scroll+greedy fist combo.
Albo lepiej dajcie sędziemu rulebooka.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

puki
Czekamy na grammar nazi ^ ^

Lidder - w kwestii greedy najpierw musicie się chyba dogadać, co czy i ile w ogóle zadaje hitów O_o zreszta czekajmy na znerfienie deatha - czuję, że jak snajperki zostaną ograniczone do zadawanie maks 1wounda to może to trochę zmienić w generalnym odczuciu ; )
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Druchii
Kretozord
Posty: 1878

Post autor: Druchii »

Albo dajcie Assusowi zasadę "Za wysokie loty na te piękne noty" (czy coś ;)), mimo tego, że lata, to w szarży atakuje z siłą... -1 nawet. To się ludziom odechce szarżować na wszystko co popadnie. Wiem, że założenia taktyczne a propo Bazyli są różne ale nawet odgięcie oddziału z freanzy udaje się Assusowi od razu. A taki biedny Kalafixus, musi jeszcze odpowiednio wykulać aby wyjść i coś zrobić.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Jankiel pisze:
I co najważniejsze, zbanujcie feedback scroll+greedy fist combo.
Albo lepiej dajcie sędziemu rulebooka.
Obrazek

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Jankiel pisze:
I co najważniejsze, zbanujcie feedback scroll+greedy fist combo.
Albo lepiej dajcie sędziemu rulebooka.
:roll:
uściślenia pisze:Trafieniem są:
(...)
- uderzenia automatyczne, (...) raniące na określonym rzucie kostką
Wg. GW hitem jest nawet:
- uderzenia wykonane na podstawie określenia różnicy w statystykach (głównie snajperki z Deatha, ale również np. The Spirit Sword)
LS wypuściła to na długo przed FAQ
Q: If a Wizard is hit by a ranged attack from the bearer of the
Greedy Fist, does it lose a Wizard Level? (p62)
A: Yes
Jankielu, zostaw więc zasady dużym dzieciom ;)

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Druchii pisze:Albo dajcie Assusowi zasadę "Za wysokie loty na te piękne noty" (czy coś ;)), mimo tego, że lata, to w szarży atakuje z siłą... -1 nawet. To się ludziom odechce szarżować na wszystko co popadnie. Wiem, że założenia taktyczne a propo Bazyli są różne ale nawet odgięcie oddziału z freanzy udaje się Assusowi od razu. A taki biedny Kalafixus, musi jeszcze odpowiednio wykulać aby wyjść i coś zrobić.
Na wszystko szarżować nie będzie bo staticiem go będzie można utłuc ;)
Z resztą kowboje się nim zajmą czy głupie m/m powinny dać radę...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

no i mamy jedyną słuszną rozpe na demonach:
Unnamed2400 Pts - Daemons of Chaos Army

1 Keeper of Secrets @ 550.0 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Slaanesh
Spirit Swallower [100.0]
#Sl:1 Acquiescence [0.0]
#Sl:2 Cacophonic Caress [0.0]
#Sl:3 Succour of Chaos [0.0]
#Sl:4 Slicing Shards [0.0]
#Sl:5 Pavane of Slaanesh [0.0]
#Sl:6 Phantasmagoria [0.0]

1 Herald of Khorne @ 175.0 Pts
Battle Standard
Obsidian Armour [50.0]

1 Herald of Khorne @ 140.0 Pts
Armour of Khorne [15.0]
Firestorm Blade [25.0]

1 Herald of Tzeentch @ 140.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Tzeench
Spell Breaker [25.0]
#Tz1: Flickering Flames [0.0]
#Tz2: Boon of Tzeentch [0.0]
#Tz3: Glean Magic [0.0]
#Tz4: Gift of Chaos [0.0]
#Tz5: Bolt of Change [0.0]
#Tz6: Tzeentch's Firestorm [0.0]

5 Chaos Furies @ 60.0 Pts

5 Chaos Furies @ 60.0 Pts

27 Bloodletters of Khorne @ 391.0 Pts
Standard; Musician
Icon of Endless War [25.0]

1 Bloodreaper @ [12.0] Pts

18 Pink Horrors of Tzeentch @ 216.0 Pts

5 Screamers of Tzeentch @ 150.0 Pts

4 Screamers of Tzeentch @ 120.0 Pts

2 Fiends of Slaanesh @ 110.0 Pts

1 Fiends of Slaanesh @ 55.0 Pts

5 Flamers of Tzeench @ 225.0 Pts

1 Pyrocaster @ [15.0] Pts

Models in Army: 78


Total Army Cost: 2392.0

pozostaje tylko wybór Great Demona...
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

JarekK pisze:no i mamy jedyną słuszną rozpe na demonach:
Unnamed2400 Pts - Daemons of Chaos Army
...
pozostaje tylko wybór Great Demona...
1. Obrób rozpę.
2. Wy*****alaj do innego działu.
Ostatnio zmieniony 29 sty 2012, o 12:04 przez c4h10, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Cauliflower
Ciśnieniowiec
Posty: 7659
Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat

Post autor: Cauliflower »

Jedyna słuszna to jest rada Butana :roll:


W pierwszym poście wkleiłem drafcik od Shina.



Wiecie jak się nazywają demony z nowymi ograniczeniami?
Beastmany!

Zostałem klimaciarzem! Jupi, zawsze chciałem! :D
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Obrazek

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14642
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Lidder pisze:Brokuł -> siła 5 lub d3 stompy, bedzie przynajmniej przydatny, skoro szarzuje dopiero w 4. turze. Ld7 to śmiech.
Co do Brokula, to w jego przypadku nie spodziewajcie sie zadnych modyfikacji - we wstepnych testach okazal sie b. dobrze zbalansowany, podobnie jak Wujek -> i raczej w kierunku takiej sily Bazyliszkow bedziemy dazyc pozostalymi zmianami.

Co do Asusa - intensywnie opracowujemy jakis fajny i klimatyczny nerf dla niego, Wasz apel nie zostanie bez odzewu ;-)

A jak pozostale Bazyle? Ktore jeszcze mieliscie okazje testowac? Dzis ostatni dzwonek na dyskusje, jutro wypuszczamy finalny Rulepack Bazyliszkow.

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Wszyscy narzekają na Asusa żeby potem zagrać Żwirkiem i muchomorkiem
Obrazek

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14642
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

To ja podsumuje ograniczenia AFAIK:

Beastmen: Beastmen armies have an extra 200 points for their roster (2600 total). All victory points scored against this army are decreased by 10% (excluding bonus points for banners, general, etc.); +3 Pd per phase
Brettonnia: no restrictions
Dark Elves: Hydra is a 0-1 choice. Max. 35 repeater Crossbows in the army (regardless of who carries them). Repeater Bolt Throwers 0-2. Flying units (inc. characters on flying steeds) in the army limited to 0-3. Shades max 20 models per army. Xbows on chariots do not count towards 35 xbow cap; 2 out of 5: PoK, Crown of Command, death/shadow magic, COB & hydra; PoK is hero only
Dwarves: Each spellbreaker/spelleater rune counts as +1 DD. Grudge Throwers are a 0-2 choice; May generate Max. +4 dispel dice instead of +2; 0-3 anvil-miners-rangers
DOC: Max. 28 Models per unit; Flamers are a 0-1 choice. All daemonic gifts are 0-1. Bloodletters and Herald of Khorne are 0-3 total. Daemonic Battle Standard can take either daemonic icon or gifts. Siren song is KoS only. Master of sorcery is Lord of Change only.
Empire: Steam Tank counts as a war machine; Tank, Rocket battery and Engineers are 0-1 choices
High Elves: Max. 500 points or 40 models per unit; Vortex Shard counts as +1DD; Book of Hoeth counts as 2PD and 2 DD; Banner of the World Dragon counts as +1 DD
Lizardmen: Salamanders are a 0-1 Choice ; Terradons and Stegadons (any kind) are 0-2 choices; Beclaming Cogitations counts as +2DD; Cupped hands counts as +2PD; etheral count as 2 discplines. no crown/etheral combo, Scar vets 0-2,A maximum total of 6 Skink , Camo skinks and Skink Cohorts units combined maybe taken in an army. Cohorts containing kroxigor or numbering above 20 models do not count for this restriction.
Ogres: Hellheart counts as 2dd & 1pd, greedyfist/death magic combo i worth 1dd IF death magic is not nerfed as discussed in magic thread. Otherwise no limits on this
O&G: Night Goblin Shamans are 0-3 (max 3 of any kind of NG shaman); mushroom dice do not count as power dice in regard to the PD limit; Unit cap for this army is removed.
Skaven: All Skaven rare choices 0-1; Gutter runners are a 0-2 choice; Engineers are a 0-3 choice; may take 2 out of 3 of: 2nd grey seer, hellpit abomination, warp lightning cannon; no power scroll on grey seer; max 2 of the following: doom rocket, brass orb, storm banner; gutter runners 0-20
Vampires: ???
TK: Neferra's Scrolls of Mighty Incantations counts as 2 PD AND 2 DD. Hierotitan is worth 1 PD so long as it's alive. Sphinxes of all kinds: 0-3 per army; +3pd per phase, +200 points
WE: Wand of Wych Elm counts as +1 DD; +200 points. Only glade guard (incl. scouts) count toward shooting limit
Warriors of Chaos: Hellcannon is a 0-1 choice. Infernal Puppet counts as +1 PD and +2DD; Tendrils of Tzeench and Conjoined Homunculus both counts as +1 PD.

Magic
max 5 dice per spell, channeling counts as extra PD

ODPOWIEDZ