ETC WarmUp Part I - Hannover / Niemcy 11-12.02.2012
Re: ETC WarmUp Part I - Hannover / Niemcy 11-12.02.2012
Te zasady to jakiś śmiech (zbieżność nazw i osób jest przypadkowa) Slos karci maszyny więc jeszcze je przytnijmy? Shino co Wy tam tworzycie?

Bajera
Jestem za.

Jestem za.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Ja ci dam k... "żadko"...Przemcio pisze:Żadko się z nim zgadzam ale Grolshek ma racje
http://pl.wiktionary.org/wiki/rzadko
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Zmodyfikowana - jeżeli Młody zaakceptuje to wysyłać.
Zmiany to:
1. Channeling staff na sceptre of stability
2. sztandar z rydwanów zdjęty i dodany 1 gwardzista.
TK 2400 Pts - Tomb Kings Army
1 Liche High Priest @ 230.0 Pts
Hierophant; Lore Table; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Scroll of Shielding [15.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Liche High Priest @ 235.0 Pts
General; Lore of Light; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
1 Liche Priest @ 115.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Liche Priest @ 85.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1
Sceptre of Stability [15.0]
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
3 Catapult Crew @ [0.0] Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
3 Catapult Crew @ [0.0] Pts
1 Hierotitan @ 175.0 Pts
1 Casket of Souls @ 135.0 Pts
Light of Death
1 Keeper of the Casket @ [0.0] Pts
Light Armour
2 Casket Guard @ [0.0] Pts
Great Weapon; Light Armour
3 Sepulchral Stalkers @ 165.0 Pts
Halberd
3 Carrion @ 72.0 Pts
4 Skeleton Chariots @ 250.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
8 Skeleton Charioteer @ [0.0] Pts
Spear; Normal Bow
8 Skeletal Steed @ [0.0] Pts
4 Skeleton Chariots @ 240.0 Pts
Standard; Musician
8 Skeleton Charioteer @ [0.0] Pts
Spear; Normal Bow
8 Skeletal Steed @ [0.0] Pts
24 Tomb Guard @ 307.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Tomb Captain @ [12.0] Pts
19 Skeleton Archers @ 140.0 Pts
Normal Bow; Musician
1 Master of Arrows @ [10.0] Pts
9 Skeleton Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow
1 Master of Arrows @ [10.0] Pts
Models in Army: 74
Total Army Cost: 2399.0
Zmiany to:
1. Channeling staff na sceptre of stability
2. sztandar z rydwanów zdjęty i dodany 1 gwardzista.
TK 2400 Pts - Tomb Kings Army
1 Liche High Priest @ 230.0 Pts
Hierophant; Lore Table; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Scroll of Shielding [15.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Liche High Priest @ 235.0 Pts
General; Lore of Light; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
1 Liche Priest @ 115.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Liche Priest @ 85.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1
Sceptre of Stability [15.0]
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
3 Catapult Crew @ [0.0] Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
3 Catapult Crew @ [0.0] Pts
1 Hierotitan @ 175.0 Pts
1 Casket of Souls @ 135.0 Pts
Light of Death
1 Keeper of the Casket @ [0.0] Pts
Light Armour
2 Casket Guard @ [0.0] Pts
Great Weapon; Light Armour
3 Sepulchral Stalkers @ 165.0 Pts
Halberd
3 Carrion @ 72.0 Pts
4 Skeleton Chariots @ 250.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
8 Skeleton Charioteer @ [0.0] Pts
Spear; Normal Bow
8 Skeletal Steed @ [0.0] Pts
4 Skeleton Chariots @ 240.0 Pts
Standard; Musician
8 Skeleton Charioteer @ [0.0] Pts
Spear; Normal Bow
8 Skeletal Steed @ [0.0] Pts
24 Tomb Guard @ 307.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Tomb Captain @ [12.0] Pts
19 Skeleton Archers @ 140.0 Pts
Normal Bow; Musician
1 Master of Arrows @ [10.0] Pts
9 Skeleton Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow
1 Master of Arrows @ [10.0] Pts
Models in Army: 74
Total Army Cost: 2399.0
Ostatnio zmieniony 28 sty 2012, o 23:31 przez Smiechu, łącznie zmieniany 1 raz.
Sztandar musi być, zobaczysz potem ze sie przyda
, reszta ok 


Oh captain, my captain...
W związku z limitem maszyn muszę wywalić jeden moździerz.
Czy mam zostawić drugi a 75 pkt wrzucić np w dwa detachmenty?
Alternatywa to hellstorm i nieznaczne dopakowanie oddziałów. Hellstorm bez inżyniera jest niecelny. Ale to wciąż duży placek S5, który czasem trafia...
Proszę o radę.
W związku z limitem maszyn muszę wywalić jeden moździerz.
Czy mam zostawić drugi a 75 pkt wrzucić np w dwa detachmenty?
Alternatywa to hellstorm i nieznaczne dopakowanie oddziałów. Hellstorm bez inżyniera jest niecelny. Ale to wciąż duży placek S5, który czasem trafia...
Proszę o radę.
Ja bym chyba rakietę dał zamiast obu moździerzy... i za resztę dał detkę jakąś plus coś dla czystego kowboja...? Jakiś magiczny bajer
Bo raczej nie wyciągniesz jeszcze 30 pkt na inżyniera ...? Może zrobić bsb na full wypasie...?

The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Wie ktoś czy Euro faq będzie obowiązywał na turze...?
W sumie jeśli gramy na stare ojro to raczej tak...
W sumie jeśli gramy na stare ojro to raczej tak...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
@ Piotr
Rakieta i inżynier.
Nie wiem czy naprawde tak potrzebujesz ward na magu, ale imo to tutaj mozna poszukać pkt na inzyniera, tak samo obciecie po 2 modeli z halabard i fc nie dużo zmienia , a reroll kostki na dziale bądź rakiecie tak
.
@ Śmiechu
Jakby doszły te pkt to byś dorzucił tą swoją trójeczke rycerzyków i byłaby si rozpa w dalszym ciągu, dużo nie trzeba zmieniac
.
Rakieta i inżynier.
Nie wiem czy naprawde tak potrzebujesz ward na magu, ale imo to tutaj mozna poszukać pkt na inzyniera, tak samo obciecie po 2 modeli z halabard i fc nie dużo zmienia , a reroll kostki na dziale bądź rakiecie tak

@ Śmiechu
Jakby doszły te pkt to byś dorzucił tą swoją trójeczke rycerzyków i byłaby si rozpa w dalszym ciągu, dużo nie trzeba zmieniac

Na inżyniera nie ma opcji - przekroczyłbym limit herosów. Chyba, że zabiorę magic resistance z małego maga. Ale wtedy magia death bezstresowa zabija mi czarodziei.Młody pisze:@ Piotr
Rakieta i inżynier.
Nie wiem czy naprawde tak potrzebujesz ward na magu, ale imo to tutaj mozna poszukać pkt na inzyniera, tak samo obciecie po 2 modeli z halabard i fc nie dużo zmienia , a reroll kostki na dziale bądź rakiecie tak.