1 Slann Mage-Priest @ 300.0 Pts
1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death; Battle Standard
# Focused Rumination [0.0]
1 Slann Mage-Priest @ 300.0 Pts
General; 1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Light
# Focused Rumination [0.0]
Dispel Scroll [25.0]
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
25 Saurus Warriors @ 293.0 Pts
Shield; Standard; Musician
5 Chameleon Skinks @ 60.0 Pts
Blowpipe
5 Chameleon Skinks @ 60.0 Pts
Blowpipe
5 Chameleon Skinks @ 60.0 Pts
Blowpipe
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
Javelin
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
Javelin
3 Salamander Hunting Packs @ 230.0 Pts
10 Skink Handlers @ [50.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
Sword of Might [20.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 161.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Ancient Stegadon @ 275.0 Pts
2 Giant Blow Pipes
21 Skinks @ 111.0 Pts
Javelin; Shield; Musician
Models in Army: 111
Total Army Cost: 2400.0
Podejście pod lizaki na aktualny przeciek ETC.
nie jest źle ale bym wrzucił zabieranie szóstek na jednym slannie. po co Ci dwa razy dodawanie kości?
no i oczywiście lepsze od ancienta są kroxy. najlepiej 6 sztuk. nie schodzą od jednego strzału a mają wygar w walce spory. do tego rzucamy na nie 10 WS, -1 do hita dla przeciwnika, bironę czy -1 do siły i tougha dla przeciwnika i robią się przesympatyczne.
no i oczywiście lepsze od ancienta są kroxy. najlepiej 6 sztuk. nie schodzą od jednego strzału a mają wygar w walce spory. do tego rzucamy na nie 10 WS, -1 do hita dla przeciwnika, bironę czy -1 do siły i tougha dla przeciwnika i robią się przesympatyczne.
- ŁukaszŻelazek
- Mudżahedin
- Posty: 219
- Lokalizacja: Gdańsk
Nie bardzo podoba mi się ta armia, może w praktyce będzie wyglądało lepiej.
Moje obawy to:
-brak przeżywalności Slannów, wystarczy, że byle oddział pegazów, smok, czy cokolwiek szybkiego zaatakuje Saurusy i jest tragedia.
-katapulty i strzelanie skutecznie skurczą oddział Saurusów i wtedy nawet buffy nie pomogą.
-od Stegadona z pewnością lepsze będą kroxy, jak to zauważył Fish.
Moje obawy to:
-brak przeżywalności Slannów, wystarczy, że byle oddział pegazów, smok, czy cokolwiek szybkiego zaatakuje Saurusy i jest tragedia.
-katapulty i strzelanie skutecznie skurczą oddział Saurusów i wtedy nawet buffy nie pomogą.
-od Stegadona z pewnością lepsze będą kroxy, jak to zauważył Fish.
Galeria http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... k#p1256100
Moja strona z większą ilością zdjęć: http://lukaszzelazek.com
Maluję zamówienia.
Moja strona z większą ilością zdjęć: http://lukaszzelazek.com
Maluję zamówienia.
Jak stedzio to proponuję zdecydowanie bardziej Life niż Light. Sama rozpiska ciekawa, ale jakoś specjalnie mnie nie przekonuje. W sensie mocne to to, ale parę rzeczy da się poprawić. Jak choćby wywalenie DS danie Bane heada i wywalanie 6. I jeszcze ethernal flame się mieści.
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
1 Slann Mage-Priest @ 325.0 Pts
1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death; Battle Standard
# Becalming Cogitation [0.0]
Bane Head [15.0]
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Slann Mage-Priest @ 275.0 Pts
General; 1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Light
# Focused Rumination [0.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
Sword of Might [20.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 161.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
22 Skinks @ 116.0 Pts
Javelin; Shield; Musician
3 Salamander Hunting Packs @ 225.0 Pts
9 Skink Handlers @ [45.0] Pts
5 Chameleon Skinks @ 60.0 Pts
Blowpipe
5 Chameleon Skinks @ 60.0 Pts
Blowpipe
5 Chameleon Skinks @ 60.0 Pts
Blowpipe
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
Javelin
3 Terradon @ [0.0] Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
Javelin
3 Terradon @ [0.0] Pts
24 Saurus Warriors @ 282.0 Pts
Shield; Standard; Musician
24 Saurus Warriors @ 282.0 Pts
Shield; Standard; Musician
Models in Army: 133
Total Army Cost: 2396.0
Pograłem tymi kroxami i chyba wolę saurusy, trudno z kawalerią będzie gorzej, aczkolwiek saurusy lepiej współpracują z potencjalnymi boostami (przy boostach z lighta biją przed przeciwnikiem już po pierwszym a nie potrzebują obydwóch, przy -1S i -T korzystają z obydwóch części czaru). Co ważne saurusy zapychają core przez co pozwalają zmieścić 2x3 terradony.
1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death; Battle Standard
# Becalming Cogitation [0.0]
Bane Head [15.0]
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Slann Mage-Priest @ 275.0 Pts
General; 1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Light
# Focused Rumination [0.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
Sword of Might [20.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 161.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
22 Skinks @ 116.0 Pts
Javelin; Shield; Musician
3 Salamander Hunting Packs @ 225.0 Pts
9 Skink Handlers @ [45.0] Pts
5 Chameleon Skinks @ 60.0 Pts
Blowpipe
5 Chameleon Skinks @ 60.0 Pts
Blowpipe
5 Chameleon Skinks @ 60.0 Pts
Blowpipe
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
Javelin
3 Terradon @ [0.0] Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
Javelin
3 Terradon @ [0.0] Pts
24 Saurus Warriors @ 282.0 Pts
Shield; Standard; Musician
24 Saurus Warriors @ 282.0 Pts
Shield; Standard; Musician
Models in Army: 133
Total Army Cost: 2396.0
Pograłem tymi kroxami i chyba wolę saurusy, trudno z kawalerią będzie gorzej, aczkolwiek saurusy lepiej współpracują z potencjalnymi boostami (przy boostach z lighta biją przed przeciwnikiem już po pierwszym a nie potrzebują obydwóch, przy -1S i -T korzystają z obydwóch części czaru). Co ważne saurusy zapychają core przez co pozwalają zmieścić 2x3 terradony.