Demony znerfione
Demony znerfione
Witajcie drodzy forumowicze! Jako że na bazyliszku demony zostały dla urozmaicenia troszeczkę pocięte, otwarły się przed nami nowe, ekscytujące opcje skladania ciekawych rozpisek. Trzeba przyznać że na poprzednim drafcie, rozpiski demonów były nudne do wyrzygania, a teraz? Jest szansa że pojawią się jednostki wcześniej nie widziane i nie słyszane! A więc bez zbędnęgo przynudzania, daje wam Ekscytujące demony z piekła szatana!
Standardowa rozpa z KUPĄ, do tego plaguski dla klimatu i bound z kombem przerzutu hita, ou je. Słaba antymagia, troche śmiecia, dużo szybcioszków, do tego nurglingi! LUB z KURĄ z tzeentchem, dużo kości = bolty + glean magic! LUB KURZE można zmienić POWER VORTEX na MASTER OF SORCEry - super wygięty gift i dac mu lore of BEASTS! żeby sie pakował, kumpli pakował, sadził bolce, trudne tereny i transformował sie w dzikie beste! (srsly dobra opcja naporowa)
Unnamed2400 Pts - Daemons of Chaos Army
1 * Great Unclean One @ 585.0 Pts lub \\\ Lord of Change @590 pkt
General; Magic Level 2; Flail \\\ Magic Level 4, Lore of Tzeentch
Balesword [75.0] \\\ Power Vortex (30) +1 PD
Noxious Vapours [25.0] (ASL) \\\ Dark Magister - ignor miscasta pierwszego
1 Herald of Nurgle @ 165.0 Pts
Staff of Nurgle [50.0] (bound p3 d6s5, test t albo d6s5 w kółko)
1 Herald of Khorne @ 140.0 Pts
Armour of Khorne [15.0]
Firestorm Blade [25.0]
28 Bloodletters of Khorne @ 379.0 Pts
Standard; Musician
Icon of Endless War [25.0]
28 Plaguebearers of Nurgle @ 379.0 Pts
Standard; Musician
Standard of Seeping Decay [25.0] (re-roll woundów)
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
4 Nurglings @ 140.0 Pts
5 Fiends of Slaanesh @ 275.0 Pts
6 Flamers of Tzeench@ 210.0 Pts
Models in Army: 84
Total Army Cost: 2393.0
Lub kolejną opcją jest opcja bardziej naporowa. Proszę wybaczyć moje niezdecydowanie co do wielkiego demona, jednak każdy wg mnie da rade.
Unnamed2400 Pts - Daemons of Chaos Army
Bloodthirster @ 550.0 Pts lub * \\\ Great Unclean One @ 585.0 Pts lub \\\ Lord of Change @ 585.0
Axe of Khorne [25.0] \\\ Magic Level 2; Flail \\\ Magic Level 4; Lore of Beasts
Immortal Fury [25.0] \\\ Balesword [75.0] \\\ Dark Magister [25.0]
Obsidian Armour [50.0] \\\ Stream of Bile [25.0] \\\ Master of Sorcery [25.0]
1 Herald of Khorne @ 175.0 Pts
Battle Standard
Great Standard of Sundering [50.0]
1 Herald of Khorne @ 165.0 Pts
Armour of Khorne [15.0]
1 Juggernaut @ [0.0] Pts
1 Herald of Tzeentch @ 145.0 Pts
Magic Level 2
Power Vortex [30.0]
28 Bloodletters of Khorne @ 379.0 Pts
Standard; Musician
Icon of Endless War [25.0]
9 Pink Horrors of Tzeentch @ 138.0 Pts
Musician, 1 Iridescent Horror @ [12.0] Pts
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
4 Fiends of Slaanesh @ 220.0 Pts
5 Bloodcrushers of Khorne @ 350.0 Pts
Models in Army: 68
Total Army Cost: 2390coś
W przypadku bloodtrhirstera wyrzuciłbym jedne furie i dodał nurglingi. Proszę o opinie ciekawe
Standardowa rozpa z KUPĄ, do tego plaguski dla klimatu i bound z kombem przerzutu hita, ou je. Słaba antymagia, troche śmiecia, dużo szybcioszków, do tego nurglingi! LUB z KURĄ z tzeentchem, dużo kości = bolty + glean magic! LUB KURZE można zmienić POWER VORTEX na MASTER OF SORCEry - super wygięty gift i dac mu lore of BEASTS! żeby sie pakował, kumpli pakował, sadził bolce, trudne tereny i transformował sie w dzikie beste! (srsly dobra opcja naporowa)
Unnamed2400 Pts - Daemons of Chaos Army
1 * Great Unclean One @ 585.0 Pts lub \\\ Lord of Change @590 pkt
General; Magic Level 2; Flail \\\ Magic Level 4, Lore of Tzeentch
Balesword [75.0] \\\ Power Vortex (30) +1 PD
Noxious Vapours [25.0] (ASL) \\\ Dark Magister - ignor miscasta pierwszego
1 Herald of Nurgle @ 165.0 Pts
Staff of Nurgle [50.0] (bound p3 d6s5, test t albo d6s5 w kółko)
1 Herald of Khorne @ 140.0 Pts
Armour of Khorne [15.0]
Firestorm Blade [25.0]
28 Bloodletters of Khorne @ 379.0 Pts
Standard; Musician
Icon of Endless War [25.0]
28 Plaguebearers of Nurgle @ 379.0 Pts
Standard; Musician
Standard of Seeping Decay [25.0] (re-roll woundów)
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
4 Nurglings @ 140.0 Pts
5 Fiends of Slaanesh @ 275.0 Pts
6 Flamers of Tzeench@ 210.0 Pts
Models in Army: 84
Total Army Cost: 2393.0
Lub kolejną opcją jest opcja bardziej naporowa. Proszę wybaczyć moje niezdecydowanie co do wielkiego demona, jednak każdy wg mnie da rade.
Unnamed2400 Pts - Daemons of Chaos Army
Bloodthirster @ 550.0 Pts lub * \\\ Great Unclean One @ 585.0 Pts lub \\\ Lord of Change @ 585.0
Axe of Khorne [25.0] \\\ Magic Level 2; Flail \\\ Magic Level 4; Lore of Beasts
Immortal Fury [25.0] \\\ Balesword [75.0] \\\ Dark Magister [25.0]
Obsidian Armour [50.0] \\\ Stream of Bile [25.0] \\\ Master of Sorcery [25.0]
1 Herald of Khorne @ 175.0 Pts
Battle Standard
Great Standard of Sundering [50.0]
1 Herald of Khorne @ 165.0 Pts
Armour of Khorne [15.0]
1 Juggernaut @ [0.0] Pts
1 Herald of Tzeentch @ 145.0 Pts
Magic Level 2
Power Vortex [30.0]
28 Bloodletters of Khorne @ 379.0 Pts
Standard; Musician
Icon of Endless War [25.0]
9 Pink Horrors of Tzeentch @ 138.0 Pts
Musician, 1 Iridescent Horror @ [12.0] Pts
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
4 Fiends of Slaanesh @ 220.0 Pts
5 Bloodcrushers of Khorne @ 350.0 Pts
Models in Army: 68
Total Army Cost: 2390coś
W przypadku bloodtrhirstera wyrzuciłbym jedne furie i dodał nurglingi. Proszę o opinie ciekawe
Ostatnio zmieniony 29 sty 2012, o 18:27 przez Spawn, łącznie zmieniany 2 razy.
Ze wzg. na SLoS proponowałbym mocne przetestowanie wrony z magią Tzeentcha. Uważam, że się nie nada. Nawet na VLoS było ciężko z wykorzystaniem pocisków. Jednoczesne kampienie i strzelanie to problem. Ciekawa wydaje sie opcja shadow+vortex+stuff lub light+vortex+plugaski.
Rozpiska na BT ciekawa, ale sprobowalbym dorzucic collar of khorn na generala.
Rozpiska na BT ciekawa, ale sprobowalbym dorzucic collar of khorn na generala.
Jak rozumiem przez staff masz na myśli staff of nurgle:P
Rozumiem że to kombo niby do obniżania tafa i walenia rancid visitation, ciekawa opcja w sumie.
Light tylko jak mam kure, bez niego biore standard of sundering, zeby sie jakoś bronić przed magią. Daje rade ogólnie.
Collar nie wiem czy sie opłaca, ward mu sie zwiekszy z 3 na 2+, a przez to będę musiał mu dac inny pancerz i ogólnie na heraldzie bym musiał albo wogóle zabrać, albo dać za 50pkt. Nie do końca sie opłaca raczej.
Niestety nie grałem jeszcze na Slosie, wiec nie wiem jak to działa do konca ;/
Rozumiem że to kombo niby do obniżania tafa i walenia rancid visitation, ciekawa opcja w sumie.
Light tylko jak mam kure, bez niego biore standard of sundering, zeby sie jakoś bronić przed magią. Daje rade ogólnie.
Collar nie wiem czy sie opłaca, ward mu sie zwiekszy z 3 na 2+, a przez to będę musiał mu dac inny pancerz i ogólnie na heraldzie bym musiał albo wogóle zabrać, albo dać za 50pkt. Nie do końca sie opłaca raczej.
Niestety nie grałem jeszcze na Slosie, wiec nie wiem jak to działa do konca ;/
I dlatego trzeba wybrać domenę magii, która nie wymaga LoS'a.Lidder pisze:Ze wzg. na SLoS proponowałbym mocne przetestowanie wrony z magią Tzeentcha. Uważam, że się nie nada. Nawet na VLoS było ciężko z wykorzystaniem pocisków. Jednoczesne kampienie i strzelanie to problem.
Czyli Light (który daje możliwości ofensywne również), Shadow (jak zawsze i wtedy nawet Demonetki mogą zostać) czy Death - relatywnie najsłabsze w kontekście wspierania armii, ale dość łatwo punktujące.
SLoS bardzo pomaga LoC'owi, bo ułatwia kampienie.
Ja jestem na etapie rozpiski: 2x Letterzy, Wrona z Lightem, BSB Khorne'a, duże Fiendy, duże Flamery, Furie i nie wiem co zrobić z resztą punktów. Nawet już myślałem o Fleshoundach do ogarniania śmietników. Generalnie 10 Fleshoundów w 1 szeregu ma mniej więcej tę samą moc co 30 Letterów bez Heralda.
WS/S/I te same. Ataków trochę mniej, ran mniej ale przy większym To, szybsze znacznie i bardziej na magię ofensywną odporne.
Tylko sztandaru nie ma Gdyby kutwa można było wziąć przy 2 oddziałach Letterów drugiego Heralda na juggerze to bym łyknął Crusherów, jako kolejny oddział do bicia, ale cóż.
Ale żeby nie było - Wrona z Shadowem też może się sprawdzić. I wtedy Demonetki zostaną.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Ja niestety nie mam pomalowanej drugiej hordy letterów A co do demonetek to z shadowem istotnie dalej są ciekawą opcją,
A jak demonety, to do nich herald goły raczej c'nie? Może musk mu ewentualnie wlepić.
Ciekawa ta rozpa twoja. Takich dużych houndów sie nie opłaca chyba, choć zawsze je lubiłem bardzo i nigdy mnie nie zawiodły. Za tą cenę masz 6 houndów i 4 nurglingi, może coś namieszają, w sumie nigdy na nich nie grałem (N):)
W shadow wkurza mnie brak pocisków, mały zasięg czarów i duże castingi. Nie jest aż tak uniwersalny jak heaven, czy light.
A jak demonety, to do nich herald goły raczej c'nie? Może musk mu ewentualnie wlepić.
Ciekawa ta rozpa twoja. Takich dużych houndów sie nie opłaca chyba, choć zawsze je lubiłem bardzo i nigdy mnie nie zawiodły. Za tą cenę masz 6 houndów i 4 nurglingi, może coś namieszają, w sumie nigdy na nich nie grałem (N):)
W shadow wkurza mnie brak pocisków, mały zasięg czarów i duże castingi. Nie jest aż tak uniwersalny jak heaven, czy light.
Jak na mnie houndy są wybitnie niedocenione przez graczy, oddział 5-6 jest zajebisty, to nie jest coś, co można puścić, by sobie hasało po tyłach, magią nie zdejmiesz. Zależy jeszcze na jakie rozpy, ale przeciwko czemuś, co ma trochę śmiecia, magów skampionych w mniejszych oddziałach, maszyny itd oddział jest świetny. Dziwi mnie stwierdzenie "nawet myślałem o fleshoundach", skoro to jest po prostu dobre
Co do Nurglingów - nie ma po co brać - za drogie, za łatwo się ustrzec przed tak wolnym scoutem i jeszcze nie ma jak ich dowskrzeszać.Spawn pisze:...
Shadow nie ma pocisków, ale bardzo dobrze wspiera armię ofensywną. Jest kluczowy z Demonetkami. No i Pitka się przydaje
Ale rzeczywiście Light jest łatwiejszy do castowania i lepiej combuje się z Bloodletterami.
I w razie czego ma niezłe pociski.
Co do Heralda Slaansha - myślałem o Etherblade. Ładnie załatwia kombojów.
A Ci lubią się wpakować w Demonetki i stać tam, jak nie ma wsparcia magii.
Yyy...co?Domino pisze:Dziwi mnie stwierdzenie "nawet myślałem o fleshoundach", skoro to jest po prostu dobre
Porównaj z Letterami jeszcze raz. Nie jest różowo.
Najgorsze, że nie są odporne na stompy, tracą ataki z drugiego szeregu i nie ma sztandaru.
Są suboptymalne i słabsze. Może nie bardzo, ale jednak.
Ostatnio zmieniony 29 sty 2012, o 21:35 przez JaceK, łącznie zmieniany 1 raz.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Najgłupsze w nowym Euro jest to co było już widać poprzednio, a teraz zostało skrajnie wzmocnione.
W praktyce jest 1 zestaw podstawowych herosów. Lord of Change i BSB Khorne'a.
Stawianie minimalnego Heralda Tzeentcha ze scrollem jest trochę żałosne, bo razem z Horrorami kosztuje to 300 punktów, a mało robi.
Bardzo to źle świadczy o AR.com.
W praktyce jest 1 zestaw podstawowych herosów. Lord of Change i BSB Khorne'a.
Stawianie minimalnego Heralda Tzeentcha ze scrollem jest trochę żałosne, bo razem z Horrorami kosztuje to 300 punktów, a mało robi.
Bardzo to źle świadczy o AR.com.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
sprzedajcie tą armię przerzucie się na WE i TK
tak na serio: nie mam pomysłu na rozpy doch, są za mało zróżnicowane, kolejne ograniczenie, i kolejne po dupie dostanie
dalej nie rozumię ograniczenia 28 modeli, jest to chore, spadnie 5 od jakiegoś gówna i horda się średnio przydatna, do tego nie jest już mobilnie uzasadniona ta formacja, w klocku po 5 są fajne horrory czy bearesi ale nie demonice czy BL
a wymyślić coś uniwersalnego jest bardzo trudno, do tego ograniczenie samego AB że nie ma dobrych jednostek po za 5rodzajami z czego trzy są w corach
nie ma co zakładać wsparcie magii, jednostki maja mieć pewien % wygar same z siebie i dobra na kilka rodzaje unitów, albo są po prostu słabe
tak na serio: nie mam pomysłu na rozpy doch, są za mało zróżnicowane, kolejne ograniczenie, i kolejne po dupie dostanie
dalej nie rozumię ograniczenia 28 modeli, jest to chore, spadnie 5 od jakiegoś gówna i horda się średnio przydatna, do tego nie jest już mobilnie uzasadniona ta formacja, w klocku po 5 są fajne horrory czy bearesi ale nie demonice czy BL
a wymyślić coś uniwersalnego jest bardzo trudno, do tego ograniczenie samego AB że nie ma dobrych jednostek po za 5rodzajami z czego trzy są w corach
nie ma co zakładać wsparcie magii, jednostki maja mieć pewien % wygar same z siebie i dobra na kilka rodzaje unitów, albo są po prostu słabe
To jest akurat mocno nieprawdziwe w tej edycji.Khuman pisze:nie ma co zakładać wsparcie magii, jednostki maja mieć pewien % wygar same z siebie i dobra na kilka rodzaje unitów, albo są po prostu słabe
DE, Imperium, często Demony i parę innych armii gra na wsparciu magią.
Nic nowego.
Każda z piechot ma jakąś słabość, którą trzeba skompensować.
BL - są najbardziej optymalni, ale Inicjatywa nie powala i są dość miękkim oddziałem (Light)
Dem - mięciutkie - jw. i niska Siła (Shadow)
Plag - twardzi, ale słabo biją (Light/Death/Shadow)
Jak się złożyć pod konkretną magię to można bardzo mocny efekt współoddziaływania tych elementów otrzymać.
Najlepiej wspiera Light i Shadow, bo mają po 3/4 czary wpływające na combat.
Death ma tylko Soulblight i ew. Doom&Darkness.
Opcje są, tylko inne i mniej znane.
Ja w tej zmianie zaczynam dostrzegać pozytyw - głowa wyrwała mi się ze stereotypów.
Właśnie myślę nad 2xPlaguebearerzy + Death z Wrony - generalnie zapychanie i nabijanie punktów snajperami.
Pewnie nawet na 2xHeraldzi Tz da się grać. Lore nie jest taki zły. Glean Magic i Bolt są bardzo spoko. Mały pocisk i Firestorm też dają radę.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
To z plagusami raczej by nie dało rady - wszyscy grają teraz na death. Jedno słoneczko i ściągasz taki klocuszek ;/ (już tu nie bedę sie nostalgicznie wypowiadał jacy plagusi byli kiedyś fajni )
Z magią trzeba uważać żeby za dużo w nią w nie wpakować pktów.
Ale na dwóch bzykach to by było bloodek, 2 heraldzi, bsb khorna, 2x28 letterów, flamery, furie, 6 fiendów i 10 horrorów.
Z magią trzeba uważać żeby za dużo w nią w nie wpakować pktów.
Ale na dwóch bzykach to by było bloodek, 2 heraldzi, bsb khorna, 2x28 letterów, flamery, furie, 6 fiendów i 10 horrorów.
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
Heh, widzicie jak fajnie
Trzeba w końcu pokminić
Ja tylko żałuję, że daemon prince jest taki drogi, rozpa na 2 latających 2 levelovych byłaby syta
Trzeba w końcu pokminić
Ja tylko żałuję, że daemon prince jest taki drogi, rozpa na 2 latających 2 levelovych byłaby syta
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Nie dramatyzujmy. Mamy problem tak naprawde z WL i tyle bierzemy assusa i 2x furie i 2x fiendy i omiatamy smietnik+maszyny
Magia nam tez duzo nie robi jak sie wezmie scrolla... Max 5 kostk na czar to duuuuuze oganiczenie np. 13, gatewaya, i innych czarow nr 6.
Do tego mamy sztandar -2 do casta + miscasty. Wiecie co to robi z TK?
Ja bym sobie wypisał na bsb:
Jak ja nie moge czarowac to ty tez nie!
A wiec magia nas nie boli wiec musimy tylko klepanie załatwić, a co z podstawowymi statami najlepiej klepie? No i mamy juz rozpiske tylko GD mozna dobrać jakiegos, a naprawde wybór jest duzy, bo teraz kazdego mozna wziac.
Guo to guo z autowoundami jest fajny na LT
keeper ze wskrzeszaniem wciaga kazdy klocek
bloodek lata co daje szarze we wszystko przy slos'ie
wrona to dobry magik, ale nie mozna wtedy brac -2 do casta. No i jak nam ona wybuchnie to lipa.
Magia nam tez duzo nie robi jak sie wezmie scrolla... Max 5 kostk na czar to duuuuuze oganiczenie np. 13, gatewaya, i innych czarow nr 6.
Do tego mamy sztandar -2 do casta + miscasty. Wiecie co to robi z TK?
Ja bym sobie wypisał na bsb:
Jak ja nie moge czarowac to ty tez nie!
A wiec magia nas nie boli wiec musimy tylko klepanie załatwić, a co z podstawowymi statami najlepiej klepie? No i mamy juz rozpiske tylko GD mozna dobrać jakiegos, a naprawde wybór jest duzy, bo teraz kazdego mozna wziac.
Guo to guo z autowoundami jest fajny na LT
keeper ze wskrzeszaniem wciaga kazdy klocek
bloodek lata co daje szarze we wszystko przy slos'ie
wrona to dobry magik, ale nie mozna wtedy brac -2 do casta. No i jak nam ona wybuchnie to lipa.
Jarku, gramy w różne gry prawda/ W jaki sposób max 5 power diców ogranicza rzucanie gatewaya? przeciez on na dużym magu wychodzi z 3 kostek:/
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
5 kostek na czar ograniczy jedynie rzucanie czarów o kastingu ponad 20, a jest ich niewiele. I pomoże ludziom w rozsądnym gospodarowaniu PD
TK w banerze warzywi nie -2 do casta, a miscast na dubletach 1,2 i 3.
Furie nie omiotą niczego, może poza 3 goblinami/ludzmi obsługantami maszyny.
TK w banerze warzywi nie -2 do casta, a miscast na dubletach 1,2 i 3.
Furie nie omiotą niczego, może poza 3 goblinami/ludzmi obsługantami maszyny.
Unnamed2400 Pts - Daemons of Chaos Army
1 Lord of Change @ 585.0 Pts
General; Magic Level 4 Lore of Light/Shadow - tu się skłaniam w kier lajta, bardziej uniwersalny, a bironka taka jak wejdzie to nie ma co zbierać. Gorzej z dużymi stworkami i czołgami ;/
Master of Sorcery [25.0]
Dark Magister [25.0]
LUB zamiast LoC dajemy GUO
1 * Great Unclean One @ 585.0 Pts
General; Magic Level 2; Flail
Balesword [75.0]
Noxious Vapours [25.0]
1 Herald of Khorne @ 140.0 Pts
Armour of Khorne [15.0]
Firestorm Blade [25.0]
1 Herald of Nurgle @ 165.0 Pts
Staff of Nurgle [50.0]
27 Bloodletters of Khorne @ 391.0 Pts
Standard; Musician, 1 Bloodreaper @ [12.0] Pts
Icon of Endless War [25.0]
27 Plaguebearers of Nurgle @ 391.0 Pts
Standard; Musician, 1 Plagueridden @ [12.0] Pts
Standard of Seeping Decay [25.0]
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
7 Fiends of Slaanesh @ 385.0 Pts
6 Flamers of Tzeench @ 210.0 Pts
Models in Army: 82
Total Army Cost: 2392.0
Guo ma tylko 2lvl magii, która jest niezła, ale nie wymiata. Za to spokojnie co ture moge na kilku kościach walić bounda z laski. Magia będzie mnie karcić, za to moge bardziej poszaleć. Guo jest na tyle twardy że wybacza troche błędy i powinien przeżyć 2 strzały z armaty, czego nie można powiedzieć o LoC. Do tego mieczyk powinien działać wspaniale na wszysktie monstery i monstrous infantry, którego teraz sie sporo wyroiło na stołach (sfinksy, kroxy, ogry, crypt horrory, CZOŁGI, altary, name it) Na BT sie nie decyduję ponieważ nie czuje się z nim pewnie. Jego 5 woundów nie zachęca do rzucania się w wir walki, zwłaszcza jeśli coś go nadszarpnie wcześniej.
1 Lord of Change @ 585.0 Pts
General; Magic Level 4 Lore of Light/Shadow - tu się skłaniam w kier lajta, bardziej uniwersalny, a bironka taka jak wejdzie to nie ma co zbierać. Gorzej z dużymi stworkami i czołgami ;/
Master of Sorcery [25.0]
Dark Magister [25.0]
LUB zamiast LoC dajemy GUO
1 * Great Unclean One @ 585.0 Pts
General; Magic Level 2; Flail
Balesword [75.0]
Noxious Vapours [25.0]
1 Herald of Khorne @ 140.0 Pts
Armour of Khorne [15.0]
Firestorm Blade [25.0]
1 Herald of Nurgle @ 165.0 Pts
Staff of Nurgle [50.0]
27 Bloodletters of Khorne @ 391.0 Pts
Standard; Musician, 1 Bloodreaper @ [12.0] Pts
Icon of Endless War [25.0]
27 Plaguebearers of Nurgle @ 391.0 Pts
Standard; Musician, 1 Plagueridden @ [12.0] Pts
Standard of Seeping Decay [25.0]
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
7 Fiends of Slaanesh @ 385.0 Pts
6 Flamers of Tzeench @ 210.0 Pts
Models in Army: 82
Total Army Cost: 2392.0
Guo ma tylko 2lvl magii, która jest niezła, ale nie wymiata. Za to spokojnie co ture moge na kilku kościach walić bounda z laski. Magia będzie mnie karcić, za to moge bardziej poszaleć. Guo jest na tyle twardy że wybacza troche błędy i powinien przeżyć 2 strzały z armaty, czego nie można powiedzieć o LoC. Do tego mieczyk powinien działać wspaniale na wszysktie monstery i monstrous infantry, którego teraz sie sporo wyroiło na stołach (sfinksy, kroxy, ogry, crypt horrory, CZOŁGI, altary, name it) Na BT sie nie decyduję ponieważ nie czuje się z nim pewnie. Jego 5 woundów nie zachęca do rzucania się w wir walki, zwłaszcza jeśli coś go nadszarpnie wcześniej.
Ostatnio zmieniony 30 sty 2012, o 15:04 przez Spawn, łącznie zmieniany 1 raz.