Pare noobowskich pytań.

Ogre Kingdoms

Moderator: Afro

Zablokowany
Awatar użytkownika
mnp21
Chuck Norris
Posty: 533
Lokalizacja: Kraków

Re: Pare noobowskich pytań.

Post autor: mnp21 »

Czcibor pisze:Jedną z większych bolączek tych miśków jest wielkość podstawki- circa 35 gnoblarów co ułatwia zadanie cannonom
No i przede wszystkim, wchodzi w niego strasznie dużo ataków z piechoty. Dlatego uważam że najlepszym potworkiem jest u nas gigant :)

Oczywiście miękki i plewny, ale czasem potrafi zaskoczyć :) no i zawsze jest śmiesznie :D, a zasady stonehorne'a to jakieś nieporozumienie. Za 30 pkt więcej można wziąć 4 mournfangów z sv 2+, którzy zrobią duuużo więcej a i najprawdopodobniej przeżyją.

Stonehorne tylko dla modelu - wielka, wściekła, futrzasta kupa mięśni. Bardzo pasuje do tej armii. Sam teraz zabieram się za malowanie. Jak tak patrzę to 40h ostrej roboty, ale efekt zdecydowanie będzie jej wart!
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

powiedzcie mi jak teraz (w świetle ostatnich uściśleń) działa greedy fist + death? jak trafiam kogoś snajperką, to traci 1lvl plus 1 spell niezależnie od tego ile ran zadam? (zakładam, że minimum 1 muszę zadać, żeby to zadziałało w ogóle)

EDIT:
Ok nieważne, widzę, że teraz nie mamy już combo :)
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Wyraźnie pisze, że chodzi o hity nie o rany. NP sniperka na siłkę. Czarodziej HE dostaje i kulasz na 2 kościach 7. Dostaje w takim wypadku 4 hity. Teraz ranisz go np statystycznie 2 razy. Czarodziej żyje ale jest totalnym warzywem jeśli chodzi o magie choć nadal może korzystać z arkan tak jak w wypadku ifki efekt 10-12. Tak ja na razie rozumiem te zasady. Poza tym gdybyś walnął slaana z wordem 2+ od magii i nic mu w ranach nie zrobił to i tak może stracić wszystkie lvl :twisted:

danysatan
Wałkarz
Posty: 83

Post autor: danysatan »

Afro pisze:powiedzcie mi jak teraz (w świetle ostatnich uściśleń) działa greedy fist + death? jak trafiam kogoś snajperką, to traci 1lvl plus 1 spell niezależnie od tego ile ran zadam? (zakładam, że minimum 1 muszę zadać, żeby to zadziałało w ogóle)

EDIT:
Ok nieważne, widzę, że teraz nie mamy już combo :)
jak to nie ma combo? co? gdzie? czemu?

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

jest, jest. Sie zapedzilem i zle zrozumialem uscislenia ;)
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
Czcibor
Oszukista
Posty: 872
Lokalizacja: WarAcademy Opole

Post autor: Czcibor »

Jak najlepiej ustawić duży klocek ironów z kilkoma hero w środku całość 12 modeli? Po 4 czy po 5 w szeregu?
Fanatic pisze: ledwo savage ogarniam cała rodzina je maluje
już nie chcą do mnie przychodzić bo wiedzą, że pędzel i farbki na nich czekają
Obrazek

!Młody!
Mudżahedin
Posty: 347

Post autor: !Młody! »

Według mnie po 4 bo wtedy miałbyś impakty z siłą 6 no i jeśli masz FCG to zawsze możesz nie walczyć tym herosem którego nie chcesz do walki pchać.

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

to zależy na co grasz- jak jest pitka /klopy w grze , to lepiej szerzej, do 6 w szeregu. natomiast normalnie fcg+hiroł,bsb w 2gim szeregu wtedy siedzi. Ogólnie im szerszy klocek, tym gorzej z rozdawaniem LD/BsB, o czym lepiej pamiętać.

Ereagorn
Wodzirej
Posty: 765
Lokalizacja: FENIX Włocławek

Post autor: Ereagorn »

Chciałbym zacząć grać ogrami (słodkie są :D ) i mam pytanko : opłacalne są zwykłe corowe ogry?
Obrazek

Awatar użytkownika
marcus_cheater
Oszukista
Posty: 838
Lokalizacja: Karak Drazh

Post autor: marcus_cheater »

Jeżeli za zwykłe corowe ogry uważasz irongutsów to jak najbardziej tak, jest to podstawa w tej armii. Natomiast co do bulli to jest z nimi tak, że mają lekko lepszą przeżywalność w combacie od ironsów, za to klepią o wiele słabiej i mają mniejszą liderkę, są za to tańsze więc coś za coś.:P
"Chcecie ustrzelić na milę goblina, poproście inżyniera o muszkiet, a zapyta, w które oko chcecie trafić."
Kadrin Redmane

Awatar użytkownika
DarkAngel
Oszukista
Posty: 820
Lokalizacja: Wataha - Racibórz/Wrocław

Post autor: DarkAngel »

Jak działa wasz rune maw ?
Prosiłbym o dokładny opis, bo w czasie bitwy wynikły niejasności, więc chciałbym wiedzieć na przyszłość.
"Nie może być kompromisu między wolnością a nadzorem ze strony rządu. Zgoda choćby na niewielki nadzór jest rezygnacją z zasady niezbywalnych praw jednostki i podstawieniem na jej miejsce zasady nieograniczonej, arbitralnej władzy rządu." - Ayn Rand

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

na 2+ zmuszamy przeciwnika do przerzucenia czaru skierowanego na jednostkę z bannerem (musi wybrać inny możliwy cel dla czaru).
FAQ zmienił jedną rzecz, przed jego wyjściem musieliśmy przerzucać wszystkie czary, FAQ naprawił sztandar i dodał info o czarach przeciwnika.
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
DarkAngel
Oszukista
Posty: 820
Lokalizacja: Wataha - Racibórz/Wrocław

Post autor: DarkAngel »

A co, jeśli nie ma innego możliwego celu dla czaru ? (Np. to będzie ostatnia jednostka/model ogrów na stole)

I jakie czary się przerzuca na inny cel ?
Czy może przerzucić czary templatkowe takie jak pitka ?
Rozumiem, że czary typu słoneczko nie, ponieważ czar nie jest skierowany bezpośrednio w jednostkę, tylko ruszając się w określonym kierunku po prostu przelatuje nad jednostką.
"Nie może być kompromisu między wolnością a nadzorem ze strony rządu. Zgoda choćby na niewielki nadzór jest rezygnacją z zasady niezbywalnych praw jednostki i podstawieniem na jej miejsce zasady nieograniczonej, arbitralnej władzy rządu." - Ayn Rand

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

Wszystkie czary, którymi jako cel musisz wybrać jednostkę (czyli wszelkie missile, direct dmg, hex'y itd...)
Jeśli nie możesz wybrać innego celu, to czar przepada.
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
DarkAngel
Oszukista
Posty: 820
Lokalizacja: Wataha - Racibórz/Wrocław

Post autor: DarkAngel »

Afro pisze:Wszystkie czary, którymi jako cel musisz wybrać jednostkę (czyli wszelkie missile, direct dmg, hex'y itd...)
Jeśli nie możesz wybrać innego celu, to czar przepada.
Czyli pitka działa normalnie ?
"Nie może być kompromisu między wolnością a nadzorem ze strony rządu. Zgoda choćby na niewielki nadzór jest rezygnacją z zasady niezbywalnych praw jednostki i podstawieniem na jej miejsce zasady nieograniczonej, arbitralnej władzy rządu." - Ayn Rand

Kamil.Sz
Falubaz
Posty: 1018
Lokalizacja: Lublin- Moria

Post autor: Kamil.Sz »

DarkAngel pisze:Czyli pitka działa normalnie ?
Nie, jest przerzucana.

Majestic
Falubaz
Posty: 1263

Post autor: Majestic »

Działają tylko vortexy i czary działające na wszystkie oddziały w iluś tam calach (np. wzmocniony withering).
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Rydl
Mudżahedin
Posty: 218
Lokalizacja: ŁDZ

Post autor: Rydl »

Dobra ja mam takie pytanko mógł by mi ktoś opisać jak dokładnie działa to combo z greedy fistem ??

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

greedy ma zapis ze każdy "hit" który zadaje posiadacz fista wrogiemu magowi ściąga mu automatycznie lvl - FAQ wyjaśnił ze działa to tez na ataki strzeleckie, czyli m.in snajperki z deatha (2,4)- i tak, jeżeli snajpera wejdzie, wypłacasz np. 4 hity- ściągasz 4 levele z wrogiego maga + potencjalne woundy z czaru.

!Młody!
Mudżahedin
Posty: 347

Post autor: !Młody! »

No a w takim razie dlaczego nie działa to na tą snajperkę na liderkę

EDIT: Znalazłem już odpowiedź na moje pytanie

Zablokowany