Rozpiski
Moderator: JarekK
Re: Rozpiski
Ja bym pograł na smoczku ,2 dj-ach ,chosen- knightach,screamerach furiach i robiących rzeźnie DO + spam piesów.O to były czasy
1. "Armia na kawie". Ile masz tych kawalerii? 1? 2? To jest "armia kawaleryjska" ?Khuman pisze:cóż za argumenty,trikk pisze:To jest armia naporowa. Nabija punkty tylko woundami tak naprawdę (bo wszystko prawie ma przeciw temu, co nabija woundy steadfasta, więc nawet dogonić trudno). Jest dość wolna, musi iść do wroga. Grywalne są trolle, ale znowu trzeba je niańczyć. Lordowie i herosi wcale nie mają takiego naporu jak powinni, jako herosi w 100% do CC za takie punkty. Gifty moim zdaniem są na odwal się. Daemon prince mega ubogi, biorąc pod uwagę, że nie zaszarżuje na piechotę nawet, bo to duże ryzyko. Shaggoth za drogi o 70 pkt. Gigant porażka od 3 edycji. Warshrine oprócz blessa nie robi tak naprawdę nic, a sam bless bez favorki jest mega losowy. Ogólnie z rare`ów to 2 shrine`y z favorką na herosie/championie chosenów i hellcannon są grywalne moim zdaniem.
Forsakeni to po prostu jeden mega żal.
Jaranie się klockiem chosenów za 500 pkt jest fajne, dopóki nie dostaną z 2 czarów no saves allowed pokroju dwellers, słoneczko czy 13tka.
1. armia na kawie nie jest wolna
2. trudno żeby armią naporowa nie iść do przodu
3. jeśli nie masz pomysłu na steedfasta i jego eliminowanie w tej armii to smutne
4. o ziomek ma duelersów, nie może być , to jeb z fawory 5S, o nie pan ma pitę czy słoneczko, cholera no cóż, ciężko będzie ale mamy 5I wiec powinno się udać chociaż raz przeskoczyć, no na 13 nie poradzimy... o jest oiro max 5PD na czar, jesteśmy uratowani... przykre
5. shaggothowi brakuje jedynie stubborna, choć i tak jest bardzo genialny w porównaniu z BoChowymi rarami, giganty do bani(?) każdy by chciał giganta z ASF nawet za te 160pkt.
6. gifty beznadziejne, nie masz przymusu ich kupowania, i tak masz max 3herosów i masz trzy grywalne gifty, roa, rzygnięcie i 3oko, ten hemokulus też jest zacny, czy word agony
mój ulubiony temat, herosi i lordowie, drodzy, ale się spłacają, jeśli wasz eX, nie wymiótł nigdy 30WL z magiem wiedz że coś się dzieje... herosi nie co drożsi od innych armii ( 110 vs 85 wargor, czy blackorc boss, imperialnych kupisz dwóch ale giną dwa razy szybciej ) oni 5T ex 5S, oni 5WS ex 7, o czekaj lord VC ma 7 i elfi... nie mówiąc o dużej I
2. Nie mam zastrzeżeń, żeby armią naporową nie iść do przodu, tylko, że armia naporowa ma za mały napór, żeby iść do przodu, skoro oddział za 500 pkt stoi w slave`ach za 100 pkt przez 3 tury combata
3) Nie mam pomysłu na steadfasta, biorąc pod uwagę, że przeciwnik na ogół ma więcej klocków ode mnie, o szeregach tych klocków nie wspominając.
4) "Jeb z favory S5". Oh, wait, to można wybierać? Bo z tego co ja wiem, to szanse na +1S nie są jakieś kosmiczne. Nie chodzi mi o to, żeby byli niezabijalni, ale jak dojdą do tego CC to mają mielić, a nie stać 3 tury w slaveach
5) Gigson kosztuje 260 pkt i generalnie może się zesrać moim zdaniem. Wpadnie, zrobi pick up and albo yell and bowl i zabijesz 1 model/0 modeli (jest thunderstomp, ale po tym jak dostaniesz wpierdol z T5. Bestiowe Monstery też się obsrywają, bo giną nim zabiją to co mają zabić. Shaggoth jakby miał stubborna i kosztował 250 pkt byłby jak najbardziej ok chociaż Hydra to to nie jest
6)"Nie masz przymusu ich kupowania". Dla mnie to ułuda wyboru. "Masz 15 giftów do wyboru". Tylko wychodzi nagle, że jak napisałeś, przydatne są 3. Roar, Oko i może zianie. Wszystkie 3 bardzo sytuacyjne, może oprócz roara. Oko: trafiasz na dwarfy, VC, TK chyba też i jest problem. Stream, S3 i -1As nie zawojuje pola bitwy.
Moim zdaniem combatowy VC Lord albo Ghoul King jest O WIELE lepszy niż Chaos Lord, a różnica punktowa nie jest jakaś diametralna. Jak mam płacić chore pkt za Lorda to on ma mielić, a nie wbijać 2 rany na turę (5 A, 3 hity na 3+, 1 na wound/save/ward;)
Żeby nie było, nie twierdzę, że to beznadziejna armia. Po prostu wychodzę z założenia, że przegrywa w założeniach 8 edycji
Release the Przemcio!
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Może nie aż tak wiele, ale fakt faktem jest lepszy. Wamp lord przy koszcie o 10 pkt większym ma praktycznie identyczny statline ( ma raptem pkt WS mniej, za to1 LD i 2 ruchu i BS wiecej. Wyższy BS jest owszem bezużyteczny, ale ruch już niekoniecznie , no i dycha LD też nie jest w kij dmuchał ], nie mówiąc już o tym, ze wamp jest jeszcze magiem, co samo w sobie jest warte tak z 35 pkt. Wychodzi po prostu standardowy problem GW czyli idiotyczna wycena.... Taki saurus też jest od chaośnika o 70 pkt tańszy, podczas gdy różnica w statach i zasadach sugerowała by różnicę rzędu 25-30 pkt.
Moim zdaniem combatowy VC Lord albo Ghoul King jest O WIELE lepszy niż Chaos Lord, a różnica punktowa nie jest jakaś diametralna. Jak mam płacić chore pkt za Lorda to on ma mielić, a nie wbijać 2 rany na turę (5 A, 3 hity na 3+, 1 na wound/save/ward;)
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Wczoraj gralem z Ghoulkingiem:
+3A miecz, Pot of Strenght, Red Fury, Fly
8 ataków z infinite hatred, Z S8 na 1 turę i dodatkowymi atakami za każdą wbitą ranę. Ma co prawda 5+ regenki, ale ma leczenia i hunger, więc jak raz go nie zabijesz to duże szanse, ze będziesz się z nim męczył jeszcze trochę. Jest miękki, ale zrobienie chaos Lorda, który zabija koło 10-12 steadfastowców jest nie do przecenienia (nie licząc faktu, że smoki i monstery bez warda zjada na śniadanie "
+3A miecz, Pot of Strenght, Red Fury, Fly
8 ataków z infinite hatred, Z S8 na 1 turę i dodatkowymi atakami za każdą wbitą ranę. Ma co prawda 5+ regenki, ale ma leczenia i hunger, więc jak raz go nie zabijesz to duże szanse, ze będziesz się z nim męczył jeszcze trochę. Jest miękki, ale zrobienie chaos Lorda, który zabija koło 10-12 steadfastowców jest nie do przecenienia (nie licząc faktu, że smoki i monstery bez warda zjada na śniadanie "
Release the Przemcio!
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Żulking to taki trochę glasshammer, bije świetnie, ale miękki jest. Regena w dobie taniego zródła flamingów nie jest już taka fajna jak kiedyś, a taki gość swoje kosztuje. Nasz lord chaosu też jest fajny. Tylko nieco za drogi ....
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Niestety Chaos od nowego podręcznika jest armią dość smutną. Armia aż rzyga klimatem i fantastycznymi modelami, ale na stole panuje bieda i niestety nic na to nie poradzimy, jeśli chcemy dalej mieć w miarę skuteczną armię. Możemy się tylko cieszyć, że 8ed trochę nam wiwindowała siłę armii. Na wysokie koszty lorda też nie powinniśmy narzekać, bo gdyby tyle nie kosztował, to by go pewnie pocieli :/
@ Khuman
Zauważyłeś AŻ trzy schematy rozpisek. To mimo wszystko dość sporo. Popatrz na sytuację innych armii z poprzedniego drafta (zwłaszcza demony, vc, he i bretkę), gdzie jeśli były dwa schematy, to był sukces
@ trikk
Dość fajna rozpiska, ale parę rzeczy moim zdaniem leży: twoje oddziały nie mają wygaru i nie masz gdzie trzymać magów. Może wywal helupę i dopakuj za to tych warriorów i marasów. A do tego throwning speary na faście wtf? Do TA się przekonałem, ale speary?
@ Khuman
Zauważyłeś AŻ trzy schematy rozpisek. To mimo wszystko dość sporo. Popatrz na sytuację innych armii z poprzedniego drafta (zwłaszcza demony, vc, he i bretkę), gdzie jeśli były dwa schematy, to był sukces
@ trikk
Dość fajna rozpiska, ale parę rzeczy moim zdaniem leży: twoje oddziały nie mają wygaru i nie masz gdzie trzymać magów. Może wywal helupę i dopakuj za to tych warriorów i marasów. A do tego throwning speary na faście wtf? Do TA się przekonałem, ale speary?
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Moim zdaniem akurat 8 edycja wcale nie dała do przodu. I na 7 edycję tym bookiem można było o wiele więcej wyciągnąć. To co zrobiła, to zmieniła natężenie z knightów na warriorów w wielu rozpiskach. Przebić się przez klocek slave`ów było o wiele łatwiej (4 ich kontra sztandar+jakieś 8-10 woundów = przegranie o około 7 i break na 2x1), dużo rzeczy nie oddawało knightom po szarży. Może to kwestia przestawienia się na 8 ed. ale Moim zdaniem w 7 było łatwiej
@Shadar
Magowie siedzą w klocku marauderów slaanesha.
Z tego co sprawdzałem, 20 warriorów ma odpowiedni wygar. 6 knightów są niezbyt drogie, a wygar mają większy niż 1 9tka i są niewiele drożsi
P.S. Zauważyłem, jak mega mnie boli brak 2 helek na euro
@Shadar
Magowie siedzą w klocku marauderów slaanesha.
Z tego co sprawdzałem, 20 warriorów ma odpowiedni wygar. 6 knightów są niezbyt drogie, a wygar mają większy niż 1 9tka i są niewiele drożsi
P.S. Zauważyłem, jak mega mnie boli brak 2 helek na euro
Release the Przemcio!
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
to były tylko takie wolne przemyślenia
szkoda że argumentując coś o chosenach pojawiał się tylko slavy i slavy, nie wiem nic o tym żeby inne armie mogły je mieć, do tego 0 pomysłu na ściągniecie steedfasta, a to jest takie proste i kosztuje 4pkt.
armia na kawalerii to trzy ( bretak są trzy lance + fedzie ) unity, szkoda że nie można więcej wystawić
no i redfury ratuje VC lorda, gdy by nie ten bloodline gracze VC by narzekali że nie mają jakiegoś klepacza, słabych klepaczy składacie którzy zadają z 5A 1 ranę, nie wiem czemu uważasz że od 5S nasz jakiegoś SV z erze no kawalery i wszystko ma jakiegoś adekwatnego warda, grasz tylko z bretką i demonami(?)
szkoda że argumentując coś o chosenach pojawiał się tylko slavy i slavy, nie wiem nic o tym żeby inne armie mogły je mieć, do tego 0 pomysłu na ściągniecie steedfasta, a to jest takie proste i kosztuje 4pkt.
armia na kawalerii to trzy ( bretak są trzy lance + fedzie ) unity, szkoda że nie można więcej wystawić
no i redfury ratuje VC lorda, gdy by nie ten bloodline gracze VC by narzekali że nie mają jakiegoś klepacza, słabych klepaczy składacie którzy zadają z 5A 1 ranę, nie wiem czemu uważasz że od 5S nasz jakiegoś SV z erze no kawalery i wszystko ma jakiegoś adekwatnego warda, grasz tylko z bretką i demonami(?)
mówimy o schematach czy " grywalniejszych rozpiskach ", na DM troszkę jest inny schemat tworzenia rozpisek, a tak jest założenie oiroShadar pisze:@ Khuman
Zauważyłeś AŻ trzy schematy rozpisek. To mimo wszystko dość sporo. Popatrz na sytuację innych armii z poprzedniego drafta (zwłaszcza demony, vc, he i bretkę), gdzie jeśli były dwa schematy, to był sukces
pograjcie sobie CHD jak chcecie mieć artylerie, tak swoją drogą szkoda że nie dopuścili do oiroGrolshek pisze:Bardziej boli brak daemonsmitha do przerzutu scaterki/artyleryjki... Biedabook i tyle...
@Khuman
Slave`y, Night Gobliny, odginaczki z harpii.
Problem jest taki że jak masz klocki marud to nie za bardzo masz punkty na coś innego. Poza tym biorąc pod uwagę brak shootingu prawie to o wiele łatwiej zdjąć szeregi maruderom (zresztą trzeba ich dopchać do combatu, bo jeszcze tylko ran dostaną).
Bretka to 3 lance+3x pedzie + 2 latających herosów na ogół. To ma 100x większą mobilność liż klocek knightów z M7.
Red fury ratuje go, owszem, ale jest mega mocne.
Co do save`o wardów. HA+Shield i masz save na 6+ i parry na 6+.
Slave`y, Night Gobliny, odginaczki z harpii.
Problem jest taki że jak masz klocki marud to nie za bardzo masz punkty na coś innego. Poza tym biorąc pod uwagę brak shootingu prawie to o wiele łatwiej zdjąć szeregi maruderom (zresztą trzeba ich dopchać do combatu, bo jeszcze tylko ran dostaną).
Bretka to 3 lance+3x pedzie + 2 latających herosów na ogół. To ma 100x większą mobilność liż klocek knightów z M7.
Red fury ratuje go, owszem, ale jest mega mocne.
Co do save`o wardów. HA+Shield i masz save na 6+ i parry na 6+.
Release the Przemcio!
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
slavy no super są
nie widziałem 40 goblinów 30 się zdarzały i to nie jest akurat problem, harpie i inne nie są problemem jeśli nie masz frenzy
40 maródów kosztuje 160pkt. jeśli ten kosz przerasta to nie moja wina, slavy kosztuje 100coś nie wiele droższe, z flalilami robią zagrożenie dla BL i innych z 3I, mają 4WS, to Dużo, mało zmarnowane pkt.
bretak , nie wiem czym się różni lanca z 8M od knightów z 7M, w mobilności, bo po za SV i ilością A i wardem czy T WS i S to chyba niczym o czekaj czekaj dysko-pedzie to jak pedzio-bretoniscy? nie mocniejsi bo mają 3+ws, i heros jest jak lordmag, a lord jak heros...
pedzie jak dla mnie nigdy nie robiły wrażenia po za swoja mobilnością czym tu się jarać, stompem z 4S
nie widziałem 40 goblinów 30 się zdarzały i to nie jest akurat problem, harpie i inne nie są problemem jeśli nie masz frenzy
40 maródów kosztuje 160pkt. jeśli ten kosz przerasta to nie moja wina, slavy kosztuje 100coś nie wiele droższe, z flalilami robią zagrożenie dla BL i innych z 3I, mają 4WS, to Dużo, mało zmarnowane pkt.
bretak , nie wiem czym się różni lanca z 8M od knightów z 7M, w mobilności, bo po za SV i ilością A i wardem czy T WS i S to chyba niczym o czekaj czekaj dysko-pedzie to jak pedzio-bretoniscy? nie mocniejsi bo mają 3+ws, i heros jest jak lordmag, a lord jak heros...
pedzie jak dla mnie nigdy nie robiły wrażenia po za swoja mobilnością czym tu się jarać, stompem z 4S
znam kilka jednostek z takim ekwipunkiem, ale nie widzę ich na stole... dla czego?trikk pisze:Co do save`o wardów. HA+Shield i masz save na 6+ i parry na 6+.
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
Lord Chaosu........................353
Piętno Tzeentcha
Talizman Strażniczy
Korona Dowodzenia
Tarcza Uroku
Halabarda
Paraliżujący Ryk
Dysk Tzeentcha
Błogosławiony Bohater...........184
Piętno Tzeentcha
Talizman Przetrwania
Zaklęta Tarcza
Halabarda
Chorąży Armii
Czarownik...........................200
Drugi poziom Magii
Piętno Tzeentcha
Zwój Rozproszenia
Berło Stabilności
Strumień Deprawacji
17x Wybrańcy.....................455
Piętno Tzeentcha
Tarcze
Halabardy
Czempion, Chorąży
Łaska Bogów
Zawodzący Proporzec
20x Wojownicy Chaosu.........392
Piętno Tzeentcha
Tarcze
Chorąży
Gorejący Sztandar
30x Grasanci Chaosu............188
Piętno Khorna
Wielkie Bronie
Chorąży
Bitewny Ołtarz Chaosu..........150
Piętno Tzeentcha
Bitewny Ołtarz Chaosu..........150
Piętno Tzeentcha
Pomiot Chaosu.....................55
Pomiot Chaosu.....................55
8x Bojowe Ogary Chaosu........48
Lord klepacz, miał ściągać uwagę wroga, przestał 3 rundy z czarnymi orkami od frontu i szturmoszczurami na boku, poczym zgonił czarnuchów, a szczury gdzieś uciekły w siną dal.
Bohater siedział w wojownikach, żeby zbyt łatwo nie było zdjąć mi chorągwi armijnej, nie pobił się zbytnio.
Magik, w klocu grasków, zjadł Koło Zagłady (nie wiem, jakim cudem).
To rozpa na 2230 punktów na parówki:
1.WoCh+Skaven vs O&G+HE
2.WoCh+O&G vs Skaven+HE
3.WoCh+HE vs O&G+Skaven
2 i 3 już rozegrane, jeszcze nikt w parze z wochem nie przegrał
Od 1 do 10, jaka ocena takiej rozpy? W założeniu mam robić za tanka i napór tak u HE jak i u Skavenów. U O&G bardzo pomagał boss na wywernie z 7 atakami z S8
Piętno Tzeentcha
Talizman Strażniczy
Korona Dowodzenia
Tarcza Uroku
Halabarda
Paraliżujący Ryk
Dysk Tzeentcha
Błogosławiony Bohater...........184
Piętno Tzeentcha
Talizman Przetrwania
Zaklęta Tarcza
Halabarda
Chorąży Armii
Czarownik...........................200
Drugi poziom Magii
Piętno Tzeentcha
Zwój Rozproszenia
Berło Stabilności
Strumień Deprawacji
17x Wybrańcy.....................455
Piętno Tzeentcha
Tarcze
Halabardy
Czempion, Chorąży
Łaska Bogów
Zawodzący Proporzec
20x Wojownicy Chaosu.........392
Piętno Tzeentcha
Tarcze
Chorąży
Gorejący Sztandar
30x Grasanci Chaosu............188
Piętno Khorna
Wielkie Bronie
Chorąży
Bitewny Ołtarz Chaosu..........150
Piętno Tzeentcha
Bitewny Ołtarz Chaosu..........150
Piętno Tzeentcha
Pomiot Chaosu.....................55
Pomiot Chaosu.....................55
8x Bojowe Ogary Chaosu........48
Lord klepacz, miał ściągać uwagę wroga, przestał 3 rundy z czarnymi orkami od frontu i szturmoszczurami na boku, poczym zgonił czarnuchów, a szczury gdzieś uciekły w siną dal.
Bohater siedział w wojownikach, żeby zbyt łatwo nie było zdjąć mi chorągwi armijnej, nie pobił się zbytnio.
Magik, w klocu grasków, zjadł Koło Zagłady (nie wiem, jakim cudem).
To rozpa na 2230 punktów na parówki:
1.WoCh+Skaven vs O&G+HE
2.WoCh+O&G vs Skaven+HE
3.WoCh+HE vs O&G+Skaven
2 i 3 już rozegrane, jeszcze nikt w parze z wochem nie przegrał
Od 1 do 10, jaka ocena takiej rozpy? W założeniu mam robić za tanka i napór tak u HE jak i u Skavenów. U O&G bardzo pomagał boss na wywernie z 7 atakami z S8
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Napiszę tak:
pomioty? why?
8 ogarów?
masz dwa arkany na magu (jeśli dobrze rozumiem nazwy)
pomioty? why?
8 ogarów?
masz dwa arkany na magu (jeśli dobrze rozumiem nazwy)
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Rospa masterowa na figurkach które posiadam więc tylko na jednych warriorach halabardy, tylko 6 najtów ale za to pełen wysiwyg i pewne punkty za armię. Do tego full tzeentch. BSB Barbarowy do wypróbowania co w nim siedzi...
Chaos Lord of Tzeentch @ 340.0 Pts
General;
Biting Blade
Enchanted Shield
Talisman of Preservation
Crown of Command
Disc of Tzeentch
Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 206.0 Pts
Magic Level 2;
Charmed Shield
Necrotic Phylactery
Infernal Puppet
Barded Chaos Steed
Exalted Hero of Tzeentch @ 211.0 Pts
Shield; Battle Standard;
Bronze Armour of Zhrakk
Dawnstone
Favour of the Gods
Barded Chaos Steed
20 Chaos Warriors of Tzeentch @ 358.0 Pts
Shield; Standard; Musician
20 Chaos Warriors of Tzeentch @ 378.0 Pts
Halberd; Shield; Standard; Musician
5 Marauder Horsemen @ 71.0 Pts
Musician
5 Marauder Horsemen @ 71.0 Pts
Musician
6 Chaos Knights of Tzeentch @ 300.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame
Chaos Warshrine @ 130.0 Pts
Chaos Warshrine @ 130.0 Pts
Hellcannon @ 205.0 Pts
Models in Army: 62
Total Army Cost: 2400.0
Chaos Lord of Tzeentch @ 340.0 Pts
General;
Biting Blade
Enchanted Shield
Talisman of Preservation
Crown of Command
Disc of Tzeentch
Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 206.0 Pts
Magic Level 2;
Charmed Shield
Necrotic Phylactery
Infernal Puppet
Barded Chaos Steed
Exalted Hero of Tzeentch @ 211.0 Pts
Shield; Battle Standard;
Bronze Armour of Zhrakk
Dawnstone
Favour of the Gods
Barded Chaos Steed
20 Chaos Warriors of Tzeentch @ 358.0 Pts
Shield; Standard; Musician
20 Chaos Warriors of Tzeentch @ 378.0 Pts
Halberd; Shield; Standard; Musician
5 Marauder Horsemen @ 71.0 Pts
Musician
5 Marauder Horsemen @ 71.0 Pts
Musician
6 Chaos Knights of Tzeentch @ 300.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame
Chaos Warshrine @ 130.0 Pts
Chaos Warshrine @ 130.0 Pts
Hellcannon @ 205.0 Pts
Models in Army: 62
Total Army Cost: 2400.0
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
Shadar pisze:Napiszę tak:
pomioty? why?
8 ogarów?
masz dwa arkany na magu (jeśli dobrze rozumiem nazwy)
8 ogarów bo na tyle punktów starczyło, nie jestem fanem 10x psy, 15x rycerze i huzia. arkany fakt, zgacha Trza zmienić. A co Ci się nie podoba w spawnach? Lepiej zbierają ostrzał niż konne marudy, więcej wytrzymują a i przypier... mogą mocniej
Udam, że tego w nawiasie nie ma, jak można nie rozumieć nazw po polsku? Rzeczywiście, wszyscy tam gracie na angielskich podręcznikach???????
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk