Zapraszam!

Moderator: RedScorpion
Z jakiej zasady to wnioskujesz?Malak pisze:Hm...wydaje mi się, że w takiej sytuacji jak Czarnuchy niezdały Paniki od magii/strzelania to zebrać mogłyby się tylko w przypadku wyrzucenia dwóch "1".
Testu Paniki. W przypadku stracenia 25% lub więcej oddziału od strzelania lub magii i nie zdaniu testu paniki oddział zbiera się na dwóch "1" w następnej turze...mam racje czy mi się coś pomieszało ? (gram Wampirami więc za bardzo się nie interesowałem testem Paniki i moge się mylićNecromanter pisze:Z jakiej zasady to wnioskujesz?Malak pisze:Hm...wydaje mi się, że w takiej sytuacji jak Czarnuchy niezdały Paniki od magii/strzelania to zebrać mogłyby się tylko w przypadku wyrzucenia dwóch "1".