8 edycja- pytania 2

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Re: 8 edycja- pytania 2

Post autor: Marks »

Terror szarżuje na jednostkę będącą już w kombacie. Używając Death Shiriek (faza strzelania) zabija cały unit (kawaleria), czy Terror jak i jestnostka będąca w kombacie mogą się zreformować? W RB napisano, że można się zreformować po znisczeniu wrogiego unitu w CC, ale dość niefortunne byłoby gdyby jednostki miały być zwrócone w kierunku pustego miejsca, gdzie kiedyś stał unit wroga (stał, bo został zabity przez Terrora)
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

Jeżeli przed kombatem w magiczny sposób znika oddział z którym walczyłeś możesz zrobić wszytko nawet overrunować (jeśli szarżowałeś)

kemot
Wodzirej
Posty: 737

Post autor: kemot »

Czy jak rzucam czar dający efekt na odział z bohaterem trwający jedna turę lub rip-a.
To czy jak bohater wyjdzie z oddziału to efekt czaru zostaje na nim??

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4759
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

efekt zostaje na pierwotnym celu, czyli oddzial bo na niego rzucales czar
Obrazek
Highborn Elves Only!

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Czy impact hity używają bonusu do siły wynikającego z posiadania jakieś broni (np GW/halabardy)?
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Dulltran
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 112

Post autor: Dulltran »

Bizim pisze:Czy impact hity używają bonusu do siły wynikającego z posiadania jakieś broni (np GW/halabardy)?
Nie stosuje się bonusów do siły wynikających z używanej broni: ogr z GW zada impacty z taką samą siła co ogr nie używający great weapona.
Obrazek

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

kemot pisze:Czy jak rzucam czar dający efekt na odział z bohaterem trwający jedna turę lub rip-a.
To czy jak bohater wyjdzie z oddziału to efekt czaru zostaje na nim??
czary typu rip zostaje na unicie celu ripa(raczej oddział a nie hero)
czary do następnej fazy magii zostają na obu. Hero i oddział będą mieli np -2 Mv z 0 z shadowa

Wolfgar
Chuck Norris
Posty: 399

Post autor: Wolfgar »

jak to jest obecnie z działami?
1. Jesli widzi konnice nad piechotą i dajmy na to chce ustrzelic konnice to jak moze celować? czy musi umieścic pierwszy znacznik np za piechota czy moze np na kolesiu z piechoty żeby mieć pewność że nie przestrzeli.
2. Czy celujac z działa może umiescic pierwszy znacznik na ziemi mimo ze nie widzi tego miejsca bo piechota zasłania?

Cylindryk
Chuck Norris
Posty: 559

Post autor: Cylindryk »

Dulltran pisze:
Bizim pisze:Czy impact hity używają bonusu do siły wynikającego z posiadania jakieś broni (np GW/halabardy)?
Nie stosuje się bonusów do siły wynikających z używanej broni: ogr z GW zada impacty z taką samą siła co ogr nie używający great weapona.
Można prosić jakiś cytat z RB/FAQ potwierdzający? Bo jedyne, co znalazłem, to że Impact Hity są robione z siła modelu i są atakami w walce wręcz, a GW dodaje +2 do siły w walce wręcz.

Syraf
Chuck Norris
Posty: 361
Lokalizacja: True Legion Kraków

Post autor: Syraf »

sam sobie odpowiedziałeś. impact hity są wykonywane z siła modelu który je powoduje a impact hity wypłaca rydwan a nie obsługa

Cylindryk
Chuck Norris
Posty: 559

Post autor: Cylindryk »

Syraf pisze:sam sobie odpowiedziałeś. impact hity są wykonywane z siła modelu który je powoduje a impact hity wypłaca rydwan a nie obsługa
Co z Ogrami, które mają siłę podbitą dzięki GW? ;) Czy istnieje jakikolwiek zapis który by uniemożliwiał użycie przez Ogrów Great Weaponów w trakcie wypłacania Impact hitów?

PS: Szczerze mówiąc spodziewałem się, że załapiesz, że chodzi o Ogry a nie o Rydwany.

Syraf
Chuck Norris
Posty: 361
Lokalizacja: True Legion Kraków

Post autor: Syraf »

siła modelu jest taka jak wpisowa . idealny przykład jest w magii dwelersy bija po wpisowej sile pomijając czy ma się GW. Zauważ ze bronie nie podbijają siły na stałe tylko w określonych momentach

Cylindryk
Chuck Norris
Posty: 559

Post autor: Cylindryk »

Syraf pisze:siła modelu jest taka jak wpisowa . idealny przykład jest w magii dwelersy bija po wpisowej sile pomijając czy ma się GW. Zauważ ze bronie nie podbijają siły na stałe tylko w określonych momentach

Właśnie w ten sposób potwierdzasz, że na siłę Impact Hitów wpływa GW.
Jeszcze raz:
w opisie Impact Hitów jest bardzo wyraźnie zaznaczone, że są one walką wręcz i są one wykonywane z siła modelu
GW jest używane w walce wręcz i podnosi siłę modelu.
Wniosek? Niestety oczywisty, chyba że ktoś znajdzie jakiś zapis że Impact Hity wykonuje się albo na bazowej, niemodyfikowanej sile, albo że nie można używać broni w trakcie wypłacania Impact Hitów.
Argh, ale będzie zabawa z tymi Ogrami. :/

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

GW jest używane w walce wręcz i podnosi siłę modelu.
Nie podnosi siłę modelu, tylko pozwala mu atakować z swoją siłą plus bonus :roll: . Tyle w temacie :P .
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

analogicznie jeśli w CC miałbyś wykonać test S na modelu to dwurak też nic nie dodaje....

Caledor19
Oszukista
Posty: 841

Post autor: Caledor19 »

heh ogarnij sie :mrgreen:
wbijasz z rydwanem z sila 5

wyobraz sobie ze stoisz na tym rydwanie z dzida i w jaki sposob ma to podniesc sile Twojego rydwanu? :mrgreen:

a to ze podczas ataku masz wieksza sile to wynika z tego ze masz wielka pale w rece a to nie dodaje Ci z logicznego punktu widzenia sily do Twojego ogrowego brzucha
Warhammer to nie jest sport

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Imć cylindryk zresztą sam sobie odpowiedział - impakty są wykonywane z siłą modelu. Mogą to modyfikować ( pozytywnie lub nie ) czary i zdolności specjalne, ale broń daje premie do siły tylko gdy jest używana.
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Fumijako
Falubaz
Posty: 1171
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Fumijako »

Nie wiem jak inni, ale ja to rozumuję tak.
Jak są jednostki mogące wybierać broń przed walką, to pierw wpadają z bara przepychają , po czym szybko sięgają po broń
Broń ogólnie dodaje siły przy wypłacaniu tylko normalnych ataków.
Bo Twoje rozumowanie idzie do tego , że Impacty i Stompy są z siłą od GW.
Nie ma po co się kłócić, bo i tak jak chcesz tak grać, to będziesz grał domówki, turnieje ktoś Ci to wytłumaczy,albo karniaki polecą

Majestic
Falubaz
Posty: 1263

Post autor: Majestic »

Czy w wypadku wyrzucenia "hit" na kości rozrzutu podczas rzucania czaru Pit of Shades, blast nie scatteruje, czy przesuwa się w kierunku wskazanym przez pogrubione ramię "celownika" na kostce? Wydaje mi się że zawsze scatteruje, ale nie jestem pewny.
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu. :mrgreen:

Awatar użytkownika
X.Maciek
Falubaz
Posty: 1444
Lokalizacja: Lubelskie Stowarzyszenie Gier Bitewnych "Moria"

Post autor: X.Maciek »

Hit to trafienie, czyli zostaje tam gdzie był.
"Armia baranów dowodzona przez lwa jest silniejsza niż armia lwów dowodzona przez barana"

Obrazek

Zablokowany